Op slot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
Waar is het dieetclubtopic geblevenStaat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Middagslotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
[edit]spuit elf[/edit]quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
zo wil ik mezelf nu toch niet zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.
![]()
en gelukkig is mijn slotjes voorraad onuitputtelijk dus ik zou me maar gedragenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemenquote:
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen![]()
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??![]()
ik hoop voor kerst toch wel onder de 70 te zitten inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)
Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?![]()
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje![]()
je kan anders de dames ook pm'en om te melden dat je weg bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?![]()
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo![]()
Het sherry-dieetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo![]()
altijd lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs![]()
Volgens mij word je daar heel gezellig vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.![]()
das wel stoerder dan een sherrytje (hoewel sherry best lekker is op z'n tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs![]()
Ik weer niet hoor, als ik aangeschoten ben wil ik alleen nog maar vier broodjes shoarma met knoflooksaus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij word je daar heel gezellig vanEn zó bezopen dat je geen honger meer hebt
![]()
en ging het lopen lekker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
Misschien dan toch maar eens proberen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef octopussy het volgende:
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uitBest effectief dieet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |