abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:18:48 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52453851
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
Waar is het dieetclubtopic gebleven Staat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Op slot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52453854
quote:
Waar is het dieetclubtopic gebleven Staat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Middagslotje
pi_52453915
quote:
[edit]spuit elf[/edit]
pi_52454004
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
pi_52454045
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top ) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.
zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
pi_52454136
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
en gelukkig is mijn slotjes voorraad onuitputtelijk dus ik zou me maar gedragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52454372
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)

Ik ben behoorlijk aan het soggen wat in mijn geval geen studie-ontwijkend-gedrag is maar schilder-ontwijkend-gedrag. Ik heb vanochtend een schilderij verkloot en moet dat nu proberen te fixen.....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:42:33 #208
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454504
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Middagslotje
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen
pi_52454611
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:47:56 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454659
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?
pi_52454682
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)
ik hoop voor kerst toch wel onder de 70 te zitten inderdaad
pi_52454711
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje
pi_52454767
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo
pi_52454807
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

je kan anders de dames ook pm'en om te melden dat je weg bent
pi_52454809
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:52:33 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454819
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het sherry-dieet
pi_52454850
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

altijd lekker

ik ga vanavond weer wijn drinken
pi_52454864
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het sherry-dieet
Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:55:06 #219
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454881
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef conleche het volgende:

Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.
Volgens mij word je daar heel gezellig van En zó bezopen dat je geen honger meer hebt
pi_52454927
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

das wel stoerder dan een sherrytje (hoewel sherry best lekker is op z'n tijd )
Ik zag al helemaal zo'n verveelde rijke huisvrouw voor me met haar sherry zittend op de sofa, met haar vriendin aan de lijn.
pi_52454939
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij word je daar heel gezellig van En zó bezopen dat je geen honger meer hebt
Ik weer niet hoor, als ik aangeschoten ben wil ik alleen nog maar vier broodjes shoarma met knoflooksaus. Vandaar dat ik het ook maar bij 1 wodkaatje hou.
pi_52455012
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uit Best effectief dieet dan
pi_52455048
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52455095
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen
pi_52455136
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef octopussy het volgende:
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uit Best effectief dieet dan
Misschien dan toch maar eens proberen!

Proost!
pi_52455145
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52455226
Je hebt van born to shop zo'n mok waar op staat:
"I'm on a gin-tonic diet, so far i've lost two days"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52455348
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
pi_52455456
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
ja ik geloof ook wel dat het werkt maar je moet inderdaad wel volhouden
moet die ab bootcamp dvd maar weer eens zoeken
pi_52455477
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Quinazoline het volgende:
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
dat is wel vervelend van je enkel
maar je conditie is dus nog goed
pi_52460394
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaad .
Het hoeft niet perse te zijn dat je ergens niet tegen kan! Zo heb ik na het avondeten op mn werk altijd buikpijn en een opgezette buik. Of ik nou het eten van daar eet, of mn eigen meegenomen spul (dat echt niet anders dan normaal is), ik krijg daar buikpijn. Volgens mijn moeder (verpleegster enzo) komt dat door stress. Dus dat je niet helemaal ontspannen bent tijdens het eten, en er niet echt goed de tijd voor neemt.

Mijn tip dus: eet heel rustig, neem er ruim de tijd voor en ontspan een beetje. Misschien dat je dan minder last hebt van een opgezette buik (vandaag at ik heel bewust en langzaam, en inderdaad, veel minder buikpijn dan gewoonlijk . Alleen nog steeds wat onrustig: je bent toch op je werk, en je moet zo weer aan het werk en kletst met collega's enzo ... niet helemaal ontspannen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52461977
Vanavond heb ik moeten koken want een schilder-collega van ons kwam eten. (staat nu samen met Peter in Peters atelier te werken) Op het menu stond:

Pangasiusfilet met hollandse garnalen en dillesaus vooraf met wat in olijfolie gewokte courgette
lamsbout met mosterdsaus, sperziebonen en rostirondjes
vanille+aardbeienijs (light)

Ik heb het zo mager mogelijk gemaakt, dus geen roomboter door de sauzen enzo, maar ik ben nu na het eten toch wel een klein beetje misselijk. d.w.dus z. dat ik teveel heb gegeten. Ik moet nu echt oppassen, ik zit in de gevarenzone: ben al sinds ik terug ben van vakantie niet stabiel bezig: de ene dag gaat het wel, maar hop, de volgende dag zondig ik weer. Ik moet m'n ritme weer hervinden. Gelukkig heb ik wel het sporten direct weer opgepakt, ik denk dat ik anders weer behoorlijk was aangekomen.
pi_52472098
goedemorgen

de weegschaal gaf vanochend 71 en 72 aan moet misschien toch maar een vaste plek voor mijn weegschaal kiezen
pi_52474803
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
pi_52474897
ik heb mijn kleding uitgezocht en misschien zitten er nog wel topjes in voor diegene met een iets grotere taille omtrek als ik?
ik maak vanmiddag een topic hier in fok met al mijn oude kleding erin
pi_52475186
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
Dat zou kunnen, maar het was niet zoveel vis (1 filet gedeeld door 3). Ik denk dat het gewoon wat veel was. En een voorgerecht én een hoofdgerecht én een toetje.

Vandaag ontbeten met 1 geroosterde snee brood met tomaat ui en halvanaise ipv boter. en 1 snee brood met filet americain. Ik ben nu in Belgie en ze snijden het brood hier veel dunner, dus ik denk dat het bij elkaar anderhalve snee brood is.

@miss_s: ik ga zeker naar je topic kijken!
pi_52475535
ik zal het hier melden als het topic er is
sommige zijn ook echt maat 44/46 maar er zitten ook een paar kleine 42/40 bij

ik heb net trouwens les 2 gedaan van Evy, was weer lekker alleen het stokbrood van gister zat wel in de weg merkte ik
pi_52475693
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.

Positief ding: in de stad ook een bakje aardbeitjes gekocht op de markt en een zak sla + slanke dressing als avondeten voor vanavond...
en aanbieding bij de Hunkemoller: push up bh (met uitsloopbare push up, wat ik dus meteen doe omdat mn voorgevel dr anders alsnog uitvalt) voor 10 Euro, en nu was ie wel in mijn maat dus meteen die ik gister had gekocht, geruild voor 2 perfect passende
pi_52475722
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef Chicolate het volgende:
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.
je hoeft toch geen snoep uit te delen?
op de ene stage locatie had ik dat wel gedaan maar om de andere waar ik wist dat ze meer van het gezonde dingen waren kregen ze mooi een plantje voor op de locatie en een kaartje
pi_52475856
Dat moet in dit geval wel, ik had het de kok beloofd Het is geen regel ofzo dat je bij afscheid (na wel 3 hele weken haha) moet uitdelen, maar hij zei zo "neem je zaterdag wat te snoepen voor me mee?" ... ach, en ze houden daar allemaal superveel van snoep/lekker eten.

Ik hoef voorlopig niet meer (bedenk net, ik had beter snoep kunnen kopen dat ik zelf niet lust ) en alles zit nu in een afgesloten doos, gelukkig. (en zoveel heb ik niet op, zoveel zoetigheid heb ik al heel snel genoeg van)
pi_52477756
net voor de tweede keer gelunched vandaag

eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
pi_52479276
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding

heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
pi_52479488
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding

heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
oeh, gelijk ff kijken
pi_52479546
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef STING het volgende:

[..]

oeh, gelijk ff kijken
het zijn niet mijn kleding hoor
pi_52479577
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
net voor de tweede keer gelunched vandaag

eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
Dat lijkt me idd wel slim ja

Hier gisteren Thaise bami gegeten, vanavond wordt het Hot Ajam en morgen Kip Tandori

Op brood eet ik hier altijd smeerkaas of kipfilet
pi_52479593
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het zijn niet mijn kleding hoor
Oh.
pi_52484734
... ik ben te lui! Ik ben te lui om weer op mn eten te letten, en me druk te maken over het kleine vethobbeltje op mn buik! Ik denk steeds, dat gaat wel weg als ik weer ga sporten ...

Komt nog bij: ik krijg laatste tijd best veel complimentjes . Dat mn buik zo mooi strak en bruin is en dat ik zo mooi slank ben ... ik weet dat ik me helemaal perfect en mooi voel als ik 60 kg ben, dan zelf ook niets meer aan te merken heb, maar als ik dat zo hoor, krijg ik de neiging om naar ze te luisteren, zodat ik maar lekker kan blijven eten ...

Ik moet maar weer snel een bikini aandoen
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:58:04 #248
70532 loveli
N
pi_52485247
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
crap in = crap out
pi_52486035
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
pi_52486604
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')