abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:18:48 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52453851
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
Waar is het dieetclubtopic gebleven Staat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Op slot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52453854
quote:
Waar is het dieetclubtopic gebleven Staat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Middagslotje
pi_52453915
quote:
[edit]spuit elf[/edit]
pi_52454004
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
pi_52454045
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top ) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.
zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
pi_52454136
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
en gelukkig is mijn slotjes voorraad onuitputtelijk dus ik zou me maar gedragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52454372
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)

Ik ben behoorlijk aan het soggen wat in mijn geval geen studie-ontwijkend-gedrag is maar schilder-ontwijkend-gedrag. Ik heb vanochtend een schilderij verkloot en moet dat nu proberen te fixen.....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:42:33 #208
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454504
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Middagslotje
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen
pi_52454611
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:47:56 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454659
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?
pi_52454682
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)
ik hoop voor kerst toch wel onder de 70 te zitten inderdaad
pi_52454711
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje
pi_52454767
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo
pi_52454807
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

je kan anders de dames ook pm'en om te melden dat je weg bent
pi_52454809
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:52:33 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454819
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het sherry-dieet
pi_52454850
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

altijd lekker

ik ga vanavond weer wijn drinken
pi_52454864
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het sherry-dieet
Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:55:06 #219
47102 Elvi
miemkwien
pi_52454881
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef conleche het volgende:

Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.
Volgens mij word je daar heel gezellig van En zó bezopen dat je geen honger meer hebt
pi_52454927
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

das wel stoerder dan een sherrytje (hoewel sherry best lekker is op z'n tijd )
Ik zag al helemaal zo'n verveelde rijke huisvrouw voor me met haar sherry zittend op de sofa, met haar vriendin aan de lijn.
pi_52454939
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij word je daar heel gezellig van En zó bezopen dat je geen honger meer hebt
Ik weer niet hoor, als ik aangeschoten ben wil ik alleen nog maar vier broodjes shoarma met knoflooksaus. Vandaar dat ik het ook maar bij 1 wodkaatje hou.
pi_52455012
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uit Best effectief dieet dan
pi_52455048
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52455095
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen
pi_52455136
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef octopussy het volgende:
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uit Best effectief dieet dan
Misschien dan toch maar eens proberen!

Proost!
pi_52455145
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52455226
Je hebt van born to shop zo'n mok waar op staat:
"I'm on a gin-tonic diet, so far i've lost two days"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52455348
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
pi_52455456
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
ja ik geloof ook wel dat het werkt maar je moet inderdaad wel volhouden
moet die ab bootcamp dvd maar weer eens zoeken
pi_52455477
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Quinazoline het volgende:
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
dat is wel vervelend van je enkel
maar je conditie is dus nog goed
pi_52460394
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaad .
Het hoeft niet perse te zijn dat je ergens niet tegen kan! Zo heb ik na het avondeten op mn werk altijd buikpijn en een opgezette buik. Of ik nou het eten van daar eet, of mn eigen meegenomen spul (dat echt niet anders dan normaal is), ik krijg daar buikpijn. Volgens mijn moeder (verpleegster enzo) komt dat door stress. Dus dat je niet helemaal ontspannen bent tijdens het eten, en er niet echt goed de tijd voor neemt.

Mijn tip dus: eet heel rustig, neem er ruim de tijd voor en ontspan een beetje. Misschien dat je dan minder last hebt van een opgezette buik (vandaag at ik heel bewust en langzaam, en inderdaad, veel minder buikpijn dan gewoonlijk . Alleen nog steeds wat onrustig: je bent toch op je werk, en je moet zo weer aan het werk en kletst met collega's enzo ... niet helemaal ontspannen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52461977
Vanavond heb ik moeten koken want een schilder-collega van ons kwam eten. (staat nu samen met Peter in Peters atelier te werken) Op het menu stond:

Pangasiusfilet met hollandse garnalen en dillesaus vooraf met wat in olijfolie gewokte courgette
lamsbout met mosterdsaus, sperziebonen en rostirondjes
vanille+aardbeienijs (light)

Ik heb het zo mager mogelijk gemaakt, dus geen roomboter door de sauzen enzo, maar ik ben nu na het eten toch wel een klein beetje misselijk. d.w.dus z. dat ik teveel heb gegeten. Ik moet nu echt oppassen, ik zit in de gevarenzone: ben al sinds ik terug ben van vakantie niet stabiel bezig: de ene dag gaat het wel, maar hop, de volgende dag zondig ik weer. Ik moet m'n ritme weer hervinden. Gelukkig heb ik wel het sporten direct weer opgepakt, ik denk dat ik anders weer behoorlijk was aangekomen.
pi_52472098
goedemorgen

de weegschaal gaf vanochend 71 en 72 aan moet misschien toch maar een vaste plek voor mijn weegschaal kiezen
pi_52474803
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
pi_52474897
ik heb mijn kleding uitgezocht en misschien zitten er nog wel topjes in voor diegene met een iets grotere taille omtrek als ik?
ik maak vanmiddag een topic hier in fok met al mijn oude kleding erin
pi_52475186
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
Dat zou kunnen, maar het was niet zoveel vis (1 filet gedeeld door 3). Ik denk dat het gewoon wat veel was. En een voorgerecht én een hoofdgerecht én een toetje.

Vandaag ontbeten met 1 geroosterde snee brood met tomaat ui en halvanaise ipv boter. en 1 snee brood met filet americain. Ik ben nu in Belgie en ze snijden het brood hier veel dunner, dus ik denk dat het bij elkaar anderhalve snee brood is.

@miss_s: ik ga zeker naar je topic kijken!
pi_52475535
ik zal het hier melden als het topic er is
sommige zijn ook echt maat 44/46 maar er zitten ook een paar kleine 42/40 bij

ik heb net trouwens les 2 gedaan van Evy, was weer lekker alleen het stokbrood van gister zat wel in de weg merkte ik
pi_52475693
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.

Positief ding: in de stad ook een bakje aardbeitjes gekocht op de markt en een zak sla + slanke dressing als avondeten voor vanavond...
en aanbieding bij de Hunkemoller: push up bh (met uitsloopbare push up, wat ik dus meteen doe omdat mn voorgevel dr anders alsnog uitvalt) voor 10 Euro, en nu was ie wel in mijn maat dus meteen die ik gister had gekocht, geruild voor 2 perfect passende
pi_52475722
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef Chicolate het volgende:
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.
je hoeft toch geen snoep uit te delen?
op de ene stage locatie had ik dat wel gedaan maar om de andere waar ik wist dat ze meer van het gezonde dingen waren kregen ze mooi een plantje voor op de locatie en een kaartje
pi_52475856
Dat moet in dit geval wel, ik had het de kok beloofd Het is geen regel ofzo dat je bij afscheid (na wel 3 hele weken haha) moet uitdelen, maar hij zei zo "neem je zaterdag wat te snoepen voor me mee?" ... ach, en ze houden daar allemaal superveel van snoep/lekker eten.

Ik hoef voorlopig niet meer (bedenk net, ik had beter snoep kunnen kopen dat ik zelf niet lust ) en alles zit nu in een afgesloten doos, gelukkig. (en zoveel heb ik niet op, zoveel zoetigheid heb ik al heel snel genoeg van)
pi_52477756
net voor de tweede keer gelunched vandaag

eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
pi_52479276
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding

heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
pi_52479488
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding

heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
oeh, gelijk ff kijken
pi_52479546
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef STING het volgende:

[..]

oeh, gelijk ff kijken
het zijn niet mijn kleding hoor
pi_52479577
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
net voor de tweede keer gelunched vandaag

eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
Dat lijkt me idd wel slim ja

Hier gisteren Thaise bami gegeten, vanavond wordt het Hot Ajam en morgen Kip Tandori

Op brood eet ik hier altijd smeerkaas of kipfilet
pi_52479593
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het zijn niet mijn kleding hoor
Oh.
pi_52484734
... ik ben te lui! Ik ben te lui om weer op mn eten te letten, en me druk te maken over het kleine vethobbeltje op mn buik! Ik denk steeds, dat gaat wel weg als ik weer ga sporten ...

Komt nog bij: ik krijg laatste tijd best veel complimentjes . Dat mn buik zo mooi strak en bruin is en dat ik zo mooi slank ben ... ik weet dat ik me helemaal perfect en mooi voel als ik 60 kg ben, dan zelf ook niets meer aan te merken heb, maar als ik dat zo hoor, krijg ik de neiging om naar ze te luisteren, zodat ik maar lekker kan blijven eten ...

Ik moet maar weer snel een bikini aandoen
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:58:04 #248
70532 loveli
N
pi_52485247
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
crap in = crap out
pi_52486035
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
pi_52486604
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
pi_52486754
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef STING het volgende:

[..]

Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
ik heb nu wel ff echt zo´n momentje dat ik wou dat het allemaal sneller ging
pi_52488047
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:58 schreef loveli het volgende:
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
Omdat ik foto's heb van mijn figuur bij dat getalletje, een paar weken geleden nog ... en ik toen heerlijk in mn vel zat en echt het gevoel had weer mijn echte zelf te zijn. Daarom. Ik voel me dan gewoon het prettigst (en eet dan ook gezonder, daardoor zal het ook komen)

Maargoed, motivatie is weer terug, morgen weer een dag (motivatie = oh ja, ik ging woensdag toch zwemmen? )

@miss S: wat er te snel afgaat komt er ook snel weer bij ... en bij jou lijkt het er altijd af te blijven, ga rustig door en je komt er dit jaar nog wel (en geef niet op, zoals ik af en toe)
pi_52494477
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef Chicolate het volgende:

@miss S: wat er te snel afgaat komt er ook snel weer bij ... en bij jou lijkt het er altijd af te blijven, ga rustig door en je komt er dit jaar nog wel (en geef niet op, zoals ik af en toe)
ik ben dit jaar pas 7 kilo afgevallen
maar goed meestal val ik in een jaar ongeveer 10 kilo af
als ik dit jaar onder de 70 kom ben ik tevreden

goedemorgen trouwens
ik heb de weegschaal nu maar een vast plekje gegeven zodat ik hem niet steeds hoef te verschuiven
pi_52494626
Licht zijn is ook niet alles. Gewicht zegt weinig. Ik heb zowaar een nadeel qua gewicht, omdat ik zo 'licht' ben: ik mag met klimmen meestal mijn partner niet zekeren en met kickboksen zit er ook niemand echt in mijn gewichtsklasse, en vecht ik steeds tegen iemand die zwaarder en groter is, en dat is dus moeilijker.
Maar m'n gewicht zegt niets, gaat me om mijn vetpercentage (24%, wil naar de 20, misschien zelfs eronder). Vriend van mij weegt bijna 82kg en zijn vet% is 5,8, dus je vastpinnen op een getal op de weegschaal heeft ook niet altijd zin .
pi_52494680
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
Licht zijn is ook niet alles. Gewicht zegt weinig. Ik heb zowaar een nadeel qua gewicht, omdat ik zo 'licht' ben: ik mag met klimmen meestal mijn partner niet zekeren en met kickboksen zit er ook niemand echt in mijn gewichtsklasse, en vecht ik steeds tegen iemand die zwaarder en groter is, en dat is dus moeilijker.
Maar m'n gewicht zegt niets, gaat me om mijn vetpercentage (24%, wil naar de 20, misschien zelfs eronder). Vriend van mij weegt bijna 82kg en zijn vet% is 5,8, dus je vastpinnen op een getal op de weegschaal heeft ook niet altijd zin .
daar heb je gelijk in

ik wil ook echt een keer gaan klimmen
pi_52494921
Hallo.

Ik zou graag mee willen doen.

Ik weeg op dit moment 73 kg met een lengte van 1.80 en ik wil daar eigenlijk toch 63kg van maken.

Vandaag met behulp van die Vlaamse vrouw voor de eerste keer hardgelopen, en dat ging goed. Dus dinsdag de 2e les.

Ook ben ik begonnen met minstens 2 liter water drinken en thee (dat is genoeg toch?) en wat meer fruit te eten.

Verder weet ik niet wat ik zou moeten doen, hebben jullie nog aanradingen?
pi_52494952
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Limits het volgende:
Hallo.

Ik zou graag mee willen doen.

Ik weeg op dit moment 73 kg met een lengte van 1.80 en ik wil daar eigenlijk toch 63kg van maken.

Vandaag met behulp van die Vlaamse vrouw voor de eerste keer hardgelopen, en dat ging goed. Dus dinsdag de 2e les.

Ook ben ik begonnen met minstens 2 liter water drinken en thee (dat is genoeg toch?) en wat meer fruit te eten.

Verder weet ik niet wat ik zou moeten doen, hebben jullie nog aanradingen?
welkom
minstens 2 liter water drinken is erg goed en meer fruit eten natuurlijk ook
verder nog aanpassingen aan je etenspatroon?

ik mag maandag weer les 3 lopen erg verslavend dus
pi_52495030
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

welkom
minstens 2 liter water drinken is erg goed en meer fruit eten natuurlijk ook
verder nog aanpassingen aan je etenspatroon?

ik mag maandag weer les 3 lopen erg verslavend dus
Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.

Het lopen is opzich wel leuk (voor mij nog niet verslavend), alleen ik had voor de eerste keer een bospaadje uitgekozen.. Fout idee, en heuvel op en de grond was erg ongelijk. Gelukkig doet mijn voet nu niet meer pijn. Op een goede weg wordt het vast leuker.
pi_52495055
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:20 schreef Limits het volgende:

[..]

Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.

Het lopen is opzich wel leuk (voor mij nog niet verslavend), alleen ik had voor de eerste keer een bospaadje uitgekozen.. Fout idee, en heuvel op en de grond was erg ongelijk. Gelukkig doet mijn voet nu niet meer pijn. Op een goede weg wordt het vast leuker.
ontbijt je niet of lunch je niet?
ontbijten moet je altijd wel goed doen
en met friet en chips is het wel slim om mee te stoppen ja

ik loop binnen op een loopband dus geen last van heuvels
pi_52495100
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ontbijt je niet of lunch je niet?
ontbijten moet je altijd wel goed doen
en met friet en chips is het wel slim om mee te stoppen ja

ik loop binnen op een loopband dus geen last van heuvels
Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.

En een loopband is dan wel perfect ja! Maar je mist dan wel de mooie omgeving enzo.
pi_52495140
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:27 schreef Limits het volgende:

[..]

Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.

En een loopband is dan wel perfect ja! Maar je mist dan wel de mooie omgeving enzo.
ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houden
dus de ene keer boterhammen en dan weer yoghurt en muesli of melk en cruesli

en jammer genoeg is hier niet echt een mooie omgeving in de buurt anders ging ik daar wel lopen
pi_52495195
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houden
dus de ene keer boterhammen en dan weer yoghurt en muesli of melk en cruesli

en jammer genoeg is hier niet echt een mooie omgeving in de buurt anders ging ik daar wel lopen
Afwisseling is goed idd, daar moet ik over na gaan denken. Ik eet echt alleen boterhammen met kaas als ontbijt/middageten enzo.

En hier is dus wel een mooie omgeving, alleen de grond waarom je moet lopen is niet prettig voor je voeten. Takjes op de grond en het loopt schuin. Dinsdag op de stoep dus.
pi_52495213
Hoi Limits! Welkom hier. Misschien moet je een paar dagen precies opschrijven wat je eet en dan hier posten, dan kunnen we beter "tips" geven! (nu lijkt het me wat weinig wat je op een dag eet, maar je hebt het ook heel globaal opgeschreven denk ik)

Wat betreft loopband vs vrije natuur: de loopband is wel fijner als je wilt weten hoeveel je precies vooruitgaat, want de omstandigheden zijn altijd hetzelfde. Als je buitenloopt heb je idd te maken met heuvels, wind, regen hobbelige weg etc. Maar buitenlopen is op den duur wel veel lekkerder vind ik, je kan dan echt in een soort trance raken en maar verder willen lopen, dat heb ik op de loopband nog nooit gehad, veels te saai...
pi_52495229
met de loopband ben ik er wel achter gekomen dat Evy soms liegt
dan zegt ze nog 1 minuut en dan moet je nog ruim 1 minuut 20 lopen

maar ik wil later ook graag buiten gaan lopen maarja dan moet ik eerst naar een plek rijden waar je een paar km kan lopen
pi_52495281
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:
met de loopband ben ik er wel achter gekomen dat Evy soms liegt
dan zegt ze nog 1 minuut en dan moet je nog ruim 1 minuut 20 lopen

maar ik wil later ook graag buiten gaan lopen maarja dan moet ik eerst naar een plek rijden waar je een paar km kan lopen
Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.
pi_52495313
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.
ja dat zou kunnen maar dat zie ik echt niet zitten
zou al gek worden van de mensen waar je hoi tegen moet roepen om de 2 seconden
(ja we wonen in een dorp waar iedereen elkaar kent, dus krijg je dat gelul ook nog eens)
pi_52495330
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef conleche het volgende:
Hoi Limits! Welkom hier. Misschien moet je een paar dagen precies opschrijven wat je eet en dan hier posten, dan kunnen we beter "tips" geven! (nu lijkt het me wat weinig wat je op een dag eet, maar je hebt het ook heel globaal opgeschreven denk ik)
Dank je! En erg globaal ja, ik ga een week bijhouden wat ik precies eet, zonder iets te vergeten. Ik zal het dan zeker posten, tips zijn altijd welkom.

En buiten lopen is prettig, maar kies een goede ondergrond, anders is het een stuk minder prettig. En op de stoep lopen moet gewoon kunnen ja.
pi_52495725
het is inderdaad altijd wel goed om te beginnen met heel eerlijk op te schrijven wat je in een week eet
pi_52495746
Hey welkom Limits Ontbijt kan vanalles zijn, brood, crackers, yoghurt, melk met muesli/cornflakes/vul maar in, kwark, drinkontbijt ... net wat lekker valt bij jou

Enne Miss S ... het jaar heeft nog zo'n 3 a 4 maanden daarin kan je makkelijk 3 kilo verliezen! (wil ik ook, voor eind van het jaar op mn streefgewicht. Heb het lijstje ook maar aangepast, ophouden met mezelf voor de gek houden. Oh ja, en ik ben weer aangekomen, dus ik moet wel
pi_52495760
ja die 3 a 4 maanden wil ik weer iets serieuser gaan sporten (ookal heb ik dan ook wel weer de kans dat het afvallen minder snel gaat omdat ik er weer spieren bij krijg)

en de stress van een nieuwe opleiding moet ook maar helpen
pi_52495827
Pas maar op met stress Voor je het weet ben je zo gestresst dat je de kracht niet meer hebt om op je eten te letten en ga je slecht slapen enzo ... wat dan weer slecht voor je motivatie is ... (leren kan wel weer helpen met afvallen, je hersens hebben suikers als brandstof enzo, en je hebt dan weer wat te doen: weinig lege momenten waarin je kan gaan snacken)

Ik ga de komende maanden: fanatiek sporten (2x per week tkd, totaal 4 uur en dan afgedraaid zijn) gezond eten (gewoon eten mee naar school, en meer kan dan ook niet, en geen snoep mee) minder cola en koffie drinken (water mee naar school) niet meer in de avond snacken (nu kom ik s avonds steeds naar beneden, geen tijd/zin in als ik weer naar school moet) en weer meer fruit eten (ook mee naar school voor in de kleine pauzes)

Zo dat zou moeten werken, het werkt altijd namelijk (ik zou bijna zin krijgen om naar school te gaan, examenjaar enzo, lijk wel gek )
pi_52497209
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Zo dat zou moeten werken, het werkt altijd namelijk (ik zou bijna zin krijgen om naar school te gaan, examenjaar enzo, lijk wel gek )
Ha dat had ik vroeger ook altijd! Dat was meestal wel na een halve dag school weer over, dat dan weer wel...
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:55:34 #273
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52497296
Ik ga minder bier drinken, tering.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:07:07 #274
8515 galadriel
Ik denk van ook!
pi_52497530
-foutje-
pi_52497721
Hallo allemaal!

ik ben vrijdag weer teruggekomen van vakantie!
we hebben het echt lekker gehad! Lekker bruin geworden in spanje en daarna nog een paar daagjes met vrienden in Frankrijk gekampeerd.
In drie weken ben ik 1 kilotje aangekomen, en die is er (dankzij soort van voedselvergiftiging/buikgriep-achtig iets ) alweer af ook.
Morgen weer beginnen met werk

Gisteren zijn we naar scheveningen geweest, naar het vuurwerk.. heeft iemand anders het ook gezien?
pi_52502075
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef poppetje22 het volgende:
Hallo allemaal!

ik ben vrijdag weer teruggekomen van vakantie!
we hebben het echt lekker gehad! Lekker bruin geworden in spanje en daarna nog een paar daagjes met vrienden in Frankrijk gekampeerd.
In drie weken ben ik 1 kilotje aangekomen, en die is er (dankzij soort van voedselvergiftiging/buikgriep-achtig iets ) alweer af ook.
Morgen weer beginnen met werk

Gisteren zijn we naar scheveningen geweest, naar het vuurwerk.. heeft iemand anders het ook gezien?
WB, poppetje! Jammer dat er een buikgriep voor nodig was, maar toch lekker dat je helemaal niets ben aangekomen op vakantie!
pi_52504311
Welkom Limits en veel succes

Welkom terug poppetje22. Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad Ik ben 2 weken geleden samen met mn vriend een dagje naar Scheveningen geweest, maar toen was er nog geen vuurwerk. Lijkt me wel erg mooi om te zien

Ik heb tot half 2 uitgeslapen, toen 2 bolletjes met smeerkaas gegeten, 1 bakkers makroon ( achteraf op verpakking ontdekt dat in 1 zo'n koek al bijna 400 kcal inzitten ) en vanavond kip tandori eten en een paar toastjes met paturain die over was na een verjaardag en op moet. Maar is niet zo heel veel meer van, dus dat scheelt al weer
pi_52506453
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Limits en veel succes

Welkom terug poppetje22. Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad Ik ben 2 weken geleden samen met mn vriend een dagje naar Scheveningen geweest, maar toen was er nog geen vuurwerk. Lijkt me wel erg mooi om te zien

Ik heb tot half 2 uitgeslapen, toen 2 bolletjes met smeerkaas gegeten, 1 bakkers makroon ( achteraf op verpakking ontdekt dat in 1 zo'n koek al bijna 400 kcal inzitten ) en vanavond kip tandori eten en een paar toastjes met paturain die over was na een verjaardag en op moet. Maar is niet zo heel veel meer van, dus dat scheelt al weer
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallen
pi_52506635
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 meergranen afbakpistoletje ( het binnenste eruit geplukt. met op de ene helft filet americain+ui+sla en op de andere ham+ komkommer +tomaat.

2 geroosterde boterhammen met zelfgemaakte garnalen salade (garnalen, halvanaise, ketchup en ui) met sla en komkommer.

1 wodka met 8 groene knoflookolijven.

Vanavond wordt er hier Chinees gehaald. Ik doe Tjap Tjoi met kip, das nog wel te doen qua calorieen.
pi_52506705
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 meergranen afbakpistoletje ( het binnenste eruit geplukt. met op de ene helft filet americain+ui+sla en op de andere ham+ komkommer +tomaat.

2 geroosterde boterhammen met zelfgemaakte garnalen salade (garnalen, halvanaise, ketchup en ui) met sla en komkommer.

1 wodka met 8 groene knoflookolijven.

Vanavond wordt er hier Chinees gehaald. Ik doe Tjap Tjoi met kip, das nog wel te doen qua calorieen.
macroon is inderdaad nog erger maar tel daar dan nog die 2 bolletjes bij op is helemaal niet slim
ik heb vanavond zalm op met oosterse roerbakgroenten en rijst
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:41:32 #281
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52506746
* DakDuuf is drastisch gaan minderen met roken, wat wil zeggen, vandaag nog geen sigaret aangeraakt.

ERG, maar dan ook ERG slecht voor je motivatie om je aan het lijnen te houden.
Damm, wat heb ik een trek, hele flesjes water drink ik leeg, en ik heb continue honger, nouja trek.

Morgen werken, sporten en dan zien we wel verder:$
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52510963
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ha dat had ik vroeger ook altijd! Dat was meestal wel na een halve dag school weer over, dat dan weer wel...
Nou eigenlijk heb ik totaal geen zin in school ... maar wil wel iedereen weer zien, een normaal ritme hebben en weer echt een doel hebben enzo ... alleen school zelf, examen doen, daar heb ik absoluut geen zin in (net als lessen volgen)

... en wat een rotweer vandaag zeg. Dat benauwde drukkende, werd er spontaan niet goed van. Mijn laatste werkdag was dan ook waardeloos: ik had hoofdpijn, duizelig, warm, liet alles vallen, liep overal tegenaan (oh daar staat een paal waar ik in volle vaart tegenop knal) en moest me steeds vasthouden anders zou ik omvallen. Zeker weten genoeg gegeten (teveel veel teveel) dus daar ligt het niet aan. Ook genoeg gedronken. En ibuprofen werkt niet tegen de nog steeds voordurende koppijn.

Oh en wat leuk was: voor het werk ff naar het strand geweest en gekeken naar het EK wakeboarden. Dat is ook een stoere sport (ondertussen bruin broodje met van die hele grote pitten met tonijnsalade van de V&D op. Oh dat was echt heeeeerlijk! Zaten zelfs stukjes tomaat en appel doorheen. Mjam)
pi_52513222
Het was juist lekker weer
pi_52513546
hier was het ook echt van dat drukkend weer
echt niet lekker
pi_52513625
Ja, voor meeste mensen ... maar niet als je in een warme keuken werkt en verkouden bent ... dan is dit halfwarme te drukkend, waar je hoofdpijn van krijgt, en vandaar dat ik het rotweer vind (maar toen ik langs het weerwater naar de wakeboarders zat te kijken vond ik het prima weer )

Whaha lijk wel een bejaarde met mn praatje over het weer
pi_52520069
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

We waren laat in de winkel, dus er was weinig anders meer dan bolletjes

En van die makroon ben ik wel geschrokken ja, want had er 2 op van het weekend

Vanavond maar es ff flink uitsloven in de sportschool

Ik moet over 8 dagen weer naar school, zal best wel wennen worden, ben sinds november niet meer geweest....
pi_52520690
goedemorgen
vanmorgen gaf mijn weegschaal 71,5 kilo wat normaal meer dan 72 kilo
dus denk dat ik wel afgevallen ben deze week
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:17:07 #288
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52520828
fucking hell, ik ben dit weekend (ja ik heb veel gedronken maar toch) 2.5 kilo bijgekomen... ik vraag em af hoe ik dat heb gepresteerd. Speciaal op festival (Pukkelpop) geen brol gegeten, wel heel veel bier gedronken... maar kom 2.5 kilo. Ik voel me dus nu slecht
pi_52520882
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef AcidBurner het volgende:
fucking hell, ik ben dit weekend (ja ik heb veel gedronken maar toch) 2.5 kilo bijgekomen... ik vraag em af hoe ik dat heb gepresteerd. Speciaal op festival (Pukkelpop) geen brol gegeten, wel heel veel bier gedronken... maar kom 2.5 kilo. Ik voel me dus nu slecht
dat is er allemaal zo weer af
woog gister ook een kilo meer door de wijn en is nu weer weg
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:25:08 #290
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52520974
ik snap dat niet, ik hou mijn lichaam volledig in check en toch kom ik zoveel bij :

ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
pi_52521002
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik spa dat niet, ik hou mijn lichaam volleig in check en toch kom ik zoveel bij :

ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
succes
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:45:41 #292
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521278
Dank u Miss S! ... ik zal mijn best doen ;-) ... Ik zeg altijd dat je niet mag overdrijven met zoiets.. maar nu was ik toch echt ontgoocheld... heb alle frietjes en hamburgeers en zo ..; allemaal laten passeren...dus niks van gegeten... en toch zoveel bijgekomen... je moet niet vragen wat het had geweest moch ik nu nog hamburgers en brol heben gegeten... nu moet ik wel zeggen ik heb gisteen wel 2.5 liter water op ...dat zal ook wel wat gewicht geven
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:46:58 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52521295
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik snap dat niet, ik hou mijn lichaam volledig in check en toch kom ik zoveel bij :

Je kan in zo'n korte tijd écht niet zoveel aankomen. Die 2,5 kilo is grotendeels vocht, dat kan gewoon niet anders. Maak jezelf de kop niet gek!
The love you take is equal to the love you make.
pi_52521613
Dat is niet allemaal vet joh ... door bier ga je vocht vasthouden enzo. Eet en drink 2 dagen normaal en dan is je lichaam waarschijnlijk wel weer normaal (misschien een half kilootje erbij, bier is ook caloriebom enzo)

... die halve kilo die ik ben aangekomen, dat is wel vet (en die ga ik er nu maar eens affietsen. Ben dan geen ochtendmens, maar ga toch eens proberen om in de ochtend te sporten. Misschien helpt het? 's Avonds ben ik steeds 'te moe')
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:08:58 #295
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521695
ik dacht dat bier vochtafdrijvend was... ik heb op pukkelpop wel 15 keer naar het WC geweest. Na een tijd had ik het idee dat ik helemaal leeg was... geen druppel vocht meer over. Maar goed bedankt voor de lieve woorden. Straks vlieg ik erin! Ik wil terug slenk zijn
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:13:27 #296
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521764
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Dat is niet allemaal vet joh ... door bier ga je vocht vasthouden enzo. Eet en drink 2 dagen normaal en dan is je lichaam waarschijnlijk wel weer normaal (misschien een half kilootje erbij, bier is ook caloriebom enzo)

... die halve kilo die ik ben aangekomen, dat is wel vet (en die ga ik er nu maar eens affietsen. Ben dan geen ochtendmens, maar ga toch eens proberen om in de ochtend te sporten. Misschien helpt het? 's Avonds ben ik steeds 'te moe')
In de ochtend sporten is de shit! Je zal veel meer vet verbranden omdat je lichaam nog in sleep-mode zit en je dan nog niks hebt gegeten. Veel succes met je firetstocht, ik nog 5 uren werken en dan vakantie o/ (weekje maar)
pi_52521801
ik deed eerst altijd sporten voor het ontbijt
maar doe dat toch maar niet meer heb liever iets van eten op

ik heb een half uur geleden ontbeten en ik ga over een half uurtje weer hardlopen
pi_52521826
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?

He ik heb sinds gister ook vakantie ook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg )
pi_52521856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?

He ik heb sinds gister ook vakantie ook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg )
ik heb mijn loon ook nog steeds niet van mijn vakantie werk

en voor of na het ontbijt fietsen ligt eraan of je snel duizelig word als je niet eet en of je intensief wil gaan fietsen
pi_52521888
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:

Ik denk eerst eten. Dan zet je verbrandingsmoter op gang anders of je spieren eraan gaan weet ik niet maar volgens mij verbrand je dan niet zoveel dat zoiezo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')