Op slot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
Waar is het dieetclubtopic geblevenStaat niet meer bij de LIF, of ben ik blind?
Middagslotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
[edit]spuit elf[/edit]quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef conleche het volgende:
zo wil ik mezelf nu toch niet zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit 75 gewogen, maar met 72,9 (mijn top) vond ik mezelf toch echt behoorlijk dik. Geen taille, dikke billen, bolle kop, behoorlijke buik, dikke tieten (dat vond ik dan nog wel leuk) en ook m'n boven-armen en benen waren veuls te dik. Alleen m'n enkels en polsen, die zijn altijd mager gebleven.
![]()
en gelukkig is mijn slotjes voorraad onuitputtelijk dus ik zou me maar gedragenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
Nou, dan moeten jullie hier maar even overwinteren...
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo wil ik mezelf nu toch niet zien
maar wie weet zie ik mezelf ook wel iets positiever dan dat het echt is
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemenquote:
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat duren trouwens want ik ga morgen op vakantie en ik wil dan nog ff afscheid nemen![]()
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zelf zeggen als de avond weer begint??![]()
ik hoop voor kerst toch wel onder de 70 te zitten inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat wij echt anders zijn gebouwd, door jouw slanke taille zag je er met 75 kilo in kleren iig nog best slank uit. Ik was toen ik 72,9 was, echt een propje. In kleren bijna nog erger dan in mijn nakie.
Dus ik denk niet dat je jezelf te positief inziet hoor: ik vind je nu echt niet meer mollig en toch ben je nog 70+ (hoewel niet lang meer volgens mij!)
Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?![]()
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij om 5 uur, dan mag ik nl. een drankje![]()
je kan anders de dames ook pm'en om te melden dat je weg bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaaaa maar is dat om 5 uur of om 6 uur?![]()
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo![]()
Het sherry-dieetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je dan een sherrytje gaat nemen ofzo![]()
altijd lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs![]()
Volgens mij word je daar heel gezellig vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik alles al geprobeerd heb, behalve dat.![]()
das wel stoerder dan een sherrytje (hoewel sherry best lekker is op z'n tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna. Tis een klein wodkaatje met ijs![]()
Ik weer niet hoor, als ik aangeschoten ben wil ik alleen nog maar vier broodjes shoarma met knoflooksaus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij word je daar heel gezellig vanEn zó bezopen dat je geen honger meer hebt
![]()
en ging het lopen lekker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb weer hardgelopen. Gisteren was ik weer begonnen met les 1 van start to run, maar na 1 minuut was de batterij van m'n mp3 speler leeg. Ik heb toen nog een beetje gelopen, maar had geen idee hoe lang, dus heb vandaag les 1 maar opnieuw gedaan, en nu goed.
Heb er meteen maar wat buikspieroefeningen achter aan gedaan. Als ik daar niet mee begin, wordt het zeker niets.
Misschien dan toch maar eens proberen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef octopussy het volgende:
Als je dan nog wat meer drinkt dan gooi je het er allemaal weer uitBest effectief dieet dan
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ging het lopen lekker?
buikspieroefeningen zal ik ook weer eens gaan doen![]()
ja ik geloof ook wel dat het werkt maar je moet inderdaad wel volhoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe nu sinds februari gemiddeld 4 keer in de week buikspieroefeningen in de sportschool. (dus dan moet je door terwijl je eigenlijk niet meer kunt) en ik zie echt verschil! Meer taille, de schuine buikspieren begin ik te zien. Nu alleen dat kleine onderbuikje er nog af!
dat is wel vervelend van je enkelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Quinazoline het volgende:
T ging. Mijn enkel is mijn zwakke punt en bij mijn eerste stap verstapte ik me natuurlijk, maar verder ging het best aardig. Gewoon goed volgehouden en ik was niet buiten adem ofzo, het had nog best wat langer komen duren.
Het hoeft niet perse te zijn dat je ergens niet tegen kan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaad.
Dat zou kunnen, maar het was niet zoveel vis (1 filet gedeeld door 3). Ik denk dat het gewoon wat veel was. En een voorgerecht én een hoofdgerecht én een toetje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik word altijd misselijk van pangafillet... al na 3 happen dus misschien ligt het daar aan?
je hoeft toch geen snoep uit te delen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef Chicolate het volgende:
... ik moest een paar zakken snoep kopen voor op mn werk, als 'afscheid' ... en kon het natuurlijk weer niet laten om alvast wat te snoepen ... nu ben ik misselijk en heb ik weer eens teveel gesnoept! He bah.![]()
oeh, gelijk ff kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
zoals beloofd de link naar het topic
[TK] Heel veel dameskleding
heel veel dameskleding
misschien zit er nog iets tussen voor jullie
Dat lijkt me idd wel slim jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
net voor de tweede keer gelunched vandaag
eerste keer was om half 12 en 2 crackers met slankie kaas en was maar 120kcal
daarna ben ik gaan hardlopen
en ik zou pas gaan avondeten om 7 uur dus leek het me wel slim om nu nog iets van brood te eten
Dat zegt nietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
ik zie dat ik weer ruim het zwaarste ben in het lijstje
ik heb nu wel ff echt zo´n momentje dat ik wou dat het allemaal sneller gingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Je moet het verste komen van ons allemaal en je hebt al het meeste bereikt.
Vol blijven houden en je ben niet meer de zwaarste
Omdat ik foto's heb van mijn figuur bij dat getalletje, een paar weken geleden nog ... en ik toen heerlijk in mn vel zat en echt het gevoel had weer mijn echte zelf te zijn. Daarom. Ik voel me dan gewoon het prettigst (en eet dan ook gezonder, daardoor zal het ook komen)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:58 schreef loveli het volgende:
Als ik kijk naar je gewicht bij je lengte lijkt mij dat je nu al een slank, tenger figuurtje moet hebben. Waarom zou je je focussen op een getal in plaats van op het totaalplaatje?
ik ben dit jaar pas 7 kilo afgevallenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef Chicolate het volgende:
@miss S: wat er te snel afgaat komt er ook snel weer bij... en bij jou lijkt het er altijd af te blijven, ga rustig door en je komt er dit jaar nog wel
(en geef niet op, zoals ik af en toe)
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
Licht zijn is ook niet alles. Gewicht zegt weinig. Ik heb zowaar een nadeel qua gewicht, omdat ik zo 'licht' ben: ik mag met klimmen meestal mijn partner niet zekeren en met kickboksen zit er ook niemand echt in mijn gewichtsklasse, en vecht ik steeds tegen iemand die zwaarder en groter is, en dat is dus moeilijker.
Maar m'n gewicht zegt niets, gaat me om mijn vetpercentage (24%, wil naar de 20, misschien zelfs eronder). Vriend van mij weegt bijna 82kg en zijn vet% is 5,8, dus je vastpinnen op een getal op de weegschaal heeft ook niet altijd zin.
welkomquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:01 schreef Limits het volgende:
Hallo.
Ik zou graag mee willen doen.
Ik weeg op dit moment 73 kg met een lengte van 1.80 en ik wil daar eigenlijk toch 63kg van maken.
Vandaag met behulp van die Vlaamse vrouw voor de eerste keer hardgelopen, en dat ging goed. Dus dinsdag de 2e les.
Ook ben ik begonnen met minstens 2 liter water drinken en thee (dat is genoeg toch?) en wat meer fruit te eten.
Verder weet ik niet wat ik zou moeten doen, hebben jullie nog aanradingen?
Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
welkom
minstens 2 liter water drinken is erg goed en meer fruit eten natuurlijk ook
verder nog aanpassingen aan je etenspatroon?
ik mag maandag weer les 3 lopenerg verslavend dus
ontbijt je niet of lunch je niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:20 schreef Limits het volgende:
[..]
Dank je, en ik eet op doordeweekse dagen normaal 2 bruine boterhammen met kaas, 1 appel, avondeten en noodles. Als avondeten alleen iets te vaak friet (daar moet ik mee stoppen, wordt moeilijk) en tussendoor chips enzo (dat is makkelijker om mee te stoppen). Maar het begin ga ik wel aanhouden. Want die is volgens mij niet zo slecht.
Het lopen is opzich wel leuk (voor mij nog niet verslavend), alleen ik had voor de eerste keer een bospaadje uitgekozen.. Fout idee, en heuvel op en de grond was erg ongelijk. Gelukkig doet mijn voet nu niet meer pijn.Op een goede weg wordt het vast leuker.
Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ontbijt je niet of lunch je niet?
ontbijten moet je altijd wel goed doen
en met friet en chips is het wel slim om mee te stoppen ja
ik loop binnen op een loopband dus geen last van heuvels
ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:27 schreef Limits het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag dus voor het eerst in 2 jaar ofzo echt ontbeten. Dus dat ga ik wel doen! Is een boterham genoeg of kan je beter crackers eten? En ik hoop dat ik ermee kan stoppen, lichtelijk verslaafd.
En een loopband is dan wel perfect ja! Maar je mist dan wel de mooie omgeving enzo.
Afwisseling is goed idd, daar moet ik over na gaan denken. Ik eet echt alleen boterhammen met kaas als ontbijt/middageten enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik probeer mijn ontbijt zoveel mogelijk afwisselend te houden
dus de ene keer boterhammen en dan weer yoghurt en muesli of melk en cruesli
en jammer genoeg is hier niet echt een mooie omgeving in de buurt anders ging ik daar wel lopen
Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:
met de loopband ben ik er wel achter gekomen dat Evy soms liegt
dan zegt ze nog 1 minuut en dan moet je nog ruim 1 minuut 20 lopen
maar ik wil later ook graag buiten gaan lopen maarja dan moet ik eerst naar een plek rijden waar je een paar km kan lopen
ja dat zou kunnen maar dat zie ik echt niet zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik loop (of liep, want ik heb het al tijden niet gedaan, ja af en toe een kwartiertje op de loopband in de sportschool) gewoon op straat hoor; ik begon bij de voordeur en dan liep ik gewoon een paar straten naar het dichtsbijzijnde park, maar op straat kan ook gewoon, gewoon muziek op je oren (of Evy) en gaan.
Dank je! En erg globaal ja, ik ga een week bijhouden wat ik precies eet, zonder iets te vergeten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef conleche het volgende:
Hoi Limits! Welkom hier. Misschien moet je een paar dagen precies opschrijven wat je eet en dan hier posten, dan kunnen we beter "tips" geven! (nu lijkt het me wat weinig wat je op een dag eet, maar je hebt het ook heel globaal opgeschreven denk ik)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Zodat zou moeten werken, het werkt altijd namelijk
(ik zou bijna zin krijgen om naar school te gaan, examenjaar enzo, lijk wel gek
)
WB, poppetje! Jammer dat er een buikgriep voor nodig was, maar toch lekker dat je helemaal niets ben aangekomen op vakantie!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef poppetje22 het volgende:
Hallo allemaal!
ik ben vrijdag weer teruggekomen van vakantie!
we hebben het echt lekker gehad! Lekker bruin geworden in spanje en daarna nog een paar daagjes met vrienden in Frankrijk gekampeerd.
In drie weken ben ik 1 kilotje aangekomen, en die is er (dankzij soort van voedselvergiftiging/buikgriep-achtig iets) alweer af ook.
Morgen weer beginnen met werk![]()
Gisteren zijn we naar scheveningen geweest, naar het vuurwerk.. heeft iemand anders het ook gezien?
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Limits en veel succes![]()
Welkom terug poppetje22. Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehadIk ben 2 weken geleden samen met mn vriend een dagje naar Scheveningen geweest, maar toen was er nog geen vuurwerk. Lijkt me wel erg mooi om te zien
Ik heb tot half 2 uitgeslapen, toen 2 bolletjes met smeerkaas gegeten, 1 bakkers makroon ( achteraf op verpakking ontdekt dat in 1 zo'n koek al bijna 400 kcal inzitten) en vanavond kip tandori eten en een paar toastjes met paturain die over was na een verjaardag en op moet. Maar is niet zo heel veel meer van, dus dat scheelt al weer
Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallen
macroon is inderdaad nog erger maar tel daar dan nog die 2 bolletjes bij op is helemaal niet slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana zich meer zorgen moet maken om de macroon, 400 cal?? Damn, dan weet ik wel lekkerder dingen!!
Vandaag gegeten tot nog toe:
1 meergranen afbakpistoletje ( het binnenste eruit geplukt. met op de ene helft filet americain+ui+sla en op de andere ham+ komkommer +tomaat.
2 geroosterde boterhammen met zelfgemaakte garnalen salade (garnalen, halvanaise, ketchup en ui) met sla en komkommer.
1 wodka met 8 groene knoflookolijven.
Vanavond wordt er hier Chinees gehaald. Ik doe Tjap Tjoi met kip, das nog wel te doen qua calorieen.
Nou eigenlijk heb ik totaal geen zin in school ... maar wil wel iedereen weer zien, een normaal ritme hebben en weer echt een doel hebben enzo ... alleen school zelf, examen doen, daar heb ik absoluut geen zin in (net als lessen volgen)quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha dat had ik vroeger ook altijd! Dat was meestal wel na een halve dag school weer over, dat dan weer wel...
![]()
We waren laat in de winkel, dus er was weinig anders meer dan bolletjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 bolletjes zijn ook niet de meeste geweldige keuze als je wilt afvallen
dat is er allemaal zo weer afquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef AcidBurner het volgende:
fucking hell, ik ben dit weekend (ja ik heb veel gedronken maar toch) 2.5 kilo bijgekomen... ik vraag em af hoe ik dat heb gepresteerd. Speciaal op festival (Pukkelpop) geen brol gegeten, wel heel veel bier gedronken... maar kom 2.5 kilo. Ik voel me dus nu slecht
succesquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik spa dat niet, ik hou mijn lichaam volleig in check en toch kom ik zoveel bij :
ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
Je kan in zo'n korte tijd écht niet zoveel aankomen. Die 2,5 kilo is grotendeels vocht, dat kan gewoon niet anders. Maak jezelf de kop niet gek!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef AcidBurner het volgende:
ik snap dat niet, ik hou mijn lichaam volledig in check en toch kom ik zoveel bij :
ik moet wel toegeven uik heb 4 dagen geen klop gesport maar dan nog .... 2.5 kilo dat lijkt me wel eindeloos veel.. dus deze avond 2.5 uur zwemmen...i'm taking no prisoners ;-)
In de ochtend sporten is de shit! Je zal veel meer vet verbranden omdat je lichaam nog in sleep-mode zit en je dan nog niks hebt gegeten. Veel succes met je firetstocht, ik nog 5 uren werken en dan vakantie o/ (weekje maar)quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Dat is niet allemaal vet joh... door bier ga je vocht vasthouden enzo. Eet en drink 2 dagen normaal en dan is je lichaam waarschijnlijk wel weer normaal
(misschien een half kilootje erbij, bier is ook caloriebom enzo)
... die halve kilo die ik ben aangekomen, dat is wel vet(en die ga ik er nu maar eens affietsen. Ben dan geen ochtendmens, maar ga toch eens proberen om in de ochtend te sporten. Misschien helpt het? 's Avonds ben ik steeds 'te moe')
ik heb mijn loon ook nog steeds niet van mijn vakantie werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?
He ik heb sinds gister ook vakantieook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg
)
Ik denk eerst eten. Dan zet je verbrandingsmoter op gang anders of je spieren eraan gaan weet ik niet maar volgens mij verbrand je dan niet zoveel dat zoiezo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
Ja wat is nou beter, nu voor mn ontbijt gaan fietsen (dacht dat mn spieren er dan aan zouden gaan?) of eerst ff wat eten, verplicht moeten wachten omdat ik anders kotsend van dat ding afstap, maar wel met genoeg energiestoffen? En welke snelheid?
He ik heb sinds gister ook vakantieook nog precies een weekje ... (ik ga NOOIT meer werken in mn zomervakantie, tenminste, niet als ik niet snel mn loon te zien krijg
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |