dankjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef StefanieV het volgende:
Ohja Miss_S, je ziet er super uit in dat kleedjeIk durf niet eens een kleedje dragen
dat heb ik niet mee gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan![]()
Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor hebNu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb
![]()
Ik stel me aan he?![]()
Het is erg stomquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:
dat heb ik niet mee gemaakt
ik had wel een tshirtje met erop 'kiss me before my boyfriend comes back' maar die heb ik maar een uurtje aan gehad
en die durfde ik niet bij die dronken engelse oude mannen te dragen
maar zo erg zal het toch niet zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is erg stom![]()
Mijn vriend kan er wel om lachen, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik geen jurkje meer aan kan, want ik weet hoe ze reageerden, dus dan vraag ik erom als ik het ding weer aantrek.
Nou ja, ik vermoed dat ik in Nederland niet eens opval. Ik probeer het 1x, mocht het ooit nog warm worden![]()
Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het ergquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
maar zo erg zal het toch niet zijn
tuurlijk als je er goed uit ziet kijken mannen naar je
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het erg![]()
En ik ben niet zo gewend dat mannen naar me kijken. Ja, bouwvakkers en verhuizers...
Maar het was echt vies hoor. Ik had een zonnebril op, dat scheelt ook natuurlijk, want dan kun je het zien, zonder dat zij zien dat je ze aankijkt. En dan zie je de blik van je hoofd naar je tieten naar beneden gaan, even de benen checken en weer terug naar de tieten![]()
Ik ga een burka kopen![]()
En nu ga ik ophouden met zielig doen, er moet gestofzuigd worden!![]()
Oh bah, wat erg! Ik heb zo'n hekel aan dat soort gedrag. Eerst is het vleiend, maar als je er op gaat letten dan wordt het echt heel vervelend. Je zal er gewoon geweldig hebben uitgezien in die jurkjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan![]()
Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor hebNu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb
![]()
Ik stel me aan he?![]()
Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomen
Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
zoals verwacht krijg ik evy niet op mijn ipod![]()
krijg steeds alleen de inleiding
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..
Heb je wel genoeg ruimte? En gebruik je itunes? Dan helpt het misschien om een ander programma te gebruiken, ephpod oid.
Wel beetje asociaal hoor, kon je niet even rekening houden met die arme mannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ik![]()
Nee hoor, je kunt gewoon overstappen op ephpod, als ik het me goed herinner. Ik vond dat een fijner programma dan itunes, maar het blijft behelpen. Ik wil gewoon bestanden erheen kunnen slepen en eraf kunnen halen, en dat ie dat dan ook nog kan afspelen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)
ik heb zeker genoeg ruimte
en ja gebruik itunes en gaat niet alles mis als ik dan ephpod dowload?
Dat valt toch heel erg mee..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd
[afbeelding]
dat valt toch reuze meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd
[afbeelding]
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat valt toch heel erg mee..
Jij aansteller!![]()
Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed gewordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat valt toch reuze mee
als het broekje al een maat groter was zag het er ook heel anders uit
Nee joh, was maar een grapje. Als jij je niet lekker voelt erbij, dan is dat gewoon zoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
[..]
Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed geworden
ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doen
natuurlijk wel afvallen maar dit figuur blijf je toch houden
maar heb je nu wel weer een goed gevoel over op nieuw beginnen ?
en wanneer is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.
Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wanneer is dat?
(hopelijk niet pas over weer 2 maanden)
ok succesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.
Foto??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
/ik sta in de Panorama, kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
welkom terugquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef mordradead het volgende:
Zo, net een patatje met en een kroket gehad... in het vliegtuig niet veel gegeten want dat smaakt mij niet zo goed![]()
Dat frituur was weer ff lekker, morgen maar even checken wat de stand is
*terug dus van vakantie
ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
/ik sta in de Panorama, kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
Nee het is niet in zo'n blootrubriekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallen
ok danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Nee het is niet in zo'n blootrubriek![]()
wat dan, een Dove reclame?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Nee het is niet in zo'n blootrubriek![]()
Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:
zit vandaag met avondeten op 800kcal
maar goed eet later vanavond nog iets van brood dus dat komt wel goed
ontbijt: 2 boterhammen met sandwhichspread
lunch: griekse yoghurt met honing
avondeten: andijviestampot met runder tartaar
fruit eet ik inderdaad meestal ook nog vanavondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.
nog niet helemaal met je dieet begonnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:47 schreef roooosje het volgende:
Ik heb gegeten vandaag:
- Wit Bolletje met bacon
- Worstenbroodje
- mini - bounty
- Aardappeltjes met Kip en Sperziebonen.
Een totaal van 1000 calo's
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nog niet helemaal met je dieet begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |