abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52413347
goedemorgen ik ben echt asociaal vroeg wakker
pi_52413668
good morning
ik ben ook veelste vroeg wakker voor eenvrije dag
pi_52413929
Mogguh

Ik ben al sinds half 6 wakker en heb maar 5 uur geslapen omdat ik bij Peter was. Zo werken en ik heb echt geen zin
pi_52414069
Goeiemorgen

Moest veel te vroeg opstaan om naar het werk te gaan, maar vanavond begin ik eindelijk weer te sporten. De volleybal begint weer, ik zie er zo tegenop, het zal lastig worden
pi_52414230
ik wil vandaag weer beginnen met hardlopen
eigenlijk met evy maar volgens mij krijg ik dan ruzie met mijn mp3 speler

ik ga zo ontbijten denk maar een keertje met brood, moet wel gevarieerd blijven he
pi_52415622
Ohja Miss_S, je ziet er super uit in dat kleedje Ik durf niet eens een kleedje dragen
pi_52415744
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef StefanieV het volgende:
Ohja Miss_S, je ziet er super uit in dat kleedje Ik durf niet eens een kleedje dragen
dankje ik voelde me ook helemaal een prinsesje erin (heb ik wel vaker met nieuwe kleding )

ik heb trouwens ontbeten met 2 bruine boterhammen met sandwhichspread en een glas mango dream
pi_52415860
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan

Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor heb Nu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb

Ik stel me aan he?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52415888
Morning all! Keep up the good work
pi_52415999
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan

Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor heb Nu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb

Ik stel me aan he?
dat heb ik niet mee gemaakt
ik had wel een tshirtje met erop 'kiss me before my boyfriend comes back' maar die heb ik maar een uurtje aan gehad
en die durfde ik niet bij die dronken engelse oude mannen te dragen
pi_52416120
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Miss_S het volgende:
dat heb ik niet mee gemaakt
ik had wel een tshirtje met erop 'kiss me before my boyfriend comes back' maar die heb ik maar een uurtje aan gehad
en die durfde ik niet bij die dronken engelse oude mannen te dragen
Het is erg stom
Mijn vriend kan er wel om lachen, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik geen jurkje meer aan kan, want ik weet hoe ze reageerden, dus dan vraag ik erom als ik het ding weer aantrek.
Nou ja, ik vermoed dat ik in Nederland niet eens opval. Ik probeer het 1x, mocht het ooit nog warm worden
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52416238
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het is erg stom
Mijn vriend kan er wel om lachen, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik geen jurkje meer aan kan, want ik weet hoe ze reageerden, dus dan vraag ik erom als ik het ding weer aantrek.
Nou ja, ik vermoed dat ik in Nederland niet eens opval. Ik probeer het 1x, mocht het ooit nog warm worden
maar zo erg zal het toch niet zijn
tuurlijk als je er goed uit ziet kijken mannen naar je
pi_52416349
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
maar zo erg zal het toch niet zijn
tuurlijk als je er goed uit ziet kijken mannen naar je
Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het erg
En ik ben niet zo gewend dat mannen naar me kijken. Ja, bouwvakkers en verhuizers...
Maar het was echt vies hoor. Ik had een zonnebril op, dat scheelt ook natuurlijk, want dan kun je het zien, zonder dat zij zien dat je ze aankijkt. En dan zie je de blik van je hoofd naar je tieten naar beneden gaan, even de benen checken en weer terug naar de tieten
Ik ga een burka kopen

En nu ga ik ophouden met zielig doen, er moet gestofzuigd worden!
pi_52416409
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou, als het mijn vriend opvalt, dan is het erg
En ik ben niet zo gewend dat mannen naar me kijken. Ja, bouwvakkers en verhuizers...
Maar het was echt vies hoor. Ik had een zonnebril op, dat scheelt ook natuurlijk, want dan kun je het zien, zonder dat zij zien dat je ze aankijkt. En dan zie je de blik van je hoofd naar je tieten naar beneden gaan, even de benen checken en weer terug naar de tieten
Ik ga een burka kopen

En nu ga ik ophouden met zielig doen, er moet gestofzuigd worden!
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomen
pi_52416506
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:

Ik stel me aan he?
Oh bah, wat erg! Ik heb zo'n hekel aan dat soort gedrag. Eerst is het vleiend, maar als je er op gaat letten dan wordt het echt heel vervelend. Je zal er gewoon geweldig hebben uitgezien in die jurkjes!
Pretentieus geneuzel.
pi_52416704
zoals verwacht krijg ik evy niet op mijn ipod
krijg steeds alleen de inleiding
pi_52417327
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
dan moet je wel hele blote jurkjes aan gehad hebben of hele grote borsten hebben of je bent echt de verkeerde mannen tegen gekomen
Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ik
pi_52417375
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
zoals verwacht krijg ik evy niet op mijn ipod
krijg steeds alleen de inleiding
Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..
Heb je wel genoeg ruimte? En gebruik je itunes? Dan helpt het misschien om een ander programma te gebruiken, ephpod oid.
pi_52417508
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, iPods zijn best stom soms, ik zou 'm zo ruilen met een 'normale' mp3-speler als dat kon..
Heb je wel genoeg ruimte? En gebruik je itunes? Dan helpt het misschien om een ander programma te gebruiken, ephpod oid.
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)
ik heb zeker genoeg ruimte
en ja gebruik itunes en gaat niet alles mis als ik dan ephpod dowload?
pi_52417616
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hele normale jurkjes, met spaghettibandje om de nek zegmaar, dus wel blote schouders, maar borsten netjes bedekt, en rok tot net boven de knie (is bedoeld als op/onder de knie, maar ik ben nu eenmaal lang). Cup C, zo groot is dat niet. En ja, verkeerde mannen denk ik
Wel beetje asociaal hoor, kon je niet even rekening houden met die arme mannen
pi_52418152
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd

pi_52418208
het is gelukt
evy op mijn ipod niet helemaal op de manier dat het moet maar de eerste 3 lessen staan erop
ik ga vanmiddag beginnen, wish me luck
pi_52418787
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
(ik zou hem ook zo ruilen voor een gewone)
ik heb zeker genoeg ruimte
en ja gebruik itunes en gaat niet alles mis als ik dan ephpod dowload?
Nee hoor, je kunt gewoon overstappen op ephpod, als ik het me goed herinner. Ik vond dat een fijner programma dan itunes, maar het blijft behelpen. Ik wil gewoon bestanden erheen kunnen slepen en eraf kunnen halen, en dat ie dat dan ook nog kan afspelen!
Maar goed, ik zie dat het inmiddels soort van is gelukt
pi_52418800
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb de foto ook in het BH-maat topic gezet, maar hier is goed op te zien hoe ik ben uitgedijd de laatste tijd

[afbeelding]
Dat valt toch heel erg mee..
Jij aansteller!
pi_52418840
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:

[afbeelding]
dat valt toch reuze mee
als het broekje al een maat groter was zag het er ook heel anders uit
pi_52418846
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat valt toch heel erg mee..
Jij aansteller!
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat valt toch reuze mee
als het broekje al een maat groter was zag het er ook heel anders uit
Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed geworden
pi_52419019
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:
ik ben wel in 1 jaar tijd 7 kg aangekomen hoor, waarvan de laatste maand 2 kg, dat vind ik nou niet bepaald weinig
Nee joh, was maar een grapje. Als jij je niet lekker voelt erbij, dan is dat gewoon zo En ik zie je punt ook wel hoor, maar je bent nu eenmaal niet dik
Maar dat is niemand hier natuurlijk..
pi_52419146
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Tja, ik hou niet van hoge broekjes, maar het gaat om de buik, die is wel erg breed geworden
ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doen
natuurlijk wel afvallen maar dit figuur blijf je toch houden

maar heb je nu wel weer een goed gevoel over op nieuw beginnen ?
pi_52419203
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maarja aan die buik kan je ook niet veel doen
natuurlijk wel afvallen maar dit figuur blijf je toch houden

maar heb je nu wel weer een goed gevoel over op nieuw beginnen ?
ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.
pi_52419235
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik vind het nu wel erg moeilijk, denk dat ik echt opnieuw ga beginnen als ik weer naar school/stage ga en echt een ritme heb.
en wanneer is dat?
(hopelijk niet pas over weer 2 maanden )
pi_52419318
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en wanneer is dat?
(hopelijk niet pas over weer 2 maanden )
Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.
pi_52419363
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha, nee, 29 augstus is als het goed is mn eerste stagedag. Als ik een stageplek heb tegen die tijd. Heb al wel 1 instelling gevonden die een plek vrij hebben en waar ik alvast een sollicitatiebrief heen kon sturen, en dan maandag gelijk school bellen of ze het goed vinden dat ik daar stage ga lopen.
ok succes

ik begin nu wel al met hardlopen
maar echt nuttig is het niet omdat ik over een week weer op vakantie ga
maar goed we zien wel

ben benieuwd of de laatste 6 kilo er nog af gaan
pi_52420988
Thnx

Net 25 minuten gefietst naar een klant toe. Kom ik daar, zegt ze dat ze gebeld had dat ze vanmiddag niet kan omdat ze naar de oorarts moest. Dus kon ik meteen weer terug fietsen. Bijna een uur gefietst dus, alleen niet gewerkt, beetje jammer :S
pi_52422319
/ik sta in de Panorama , kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:26:39 #85
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52422447
Zo, net een patatje met en een kroket gehad... in het vliegtuig niet veel gegeten want dat smaakt mij niet zo goed
Dat frituur was weer ff lekker, morgen maar even checken wat de stand is

*terug dus van vakantie
Bernie en ik zijn tof.
pi_52422662
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
/ik sta in de Panorama , kunnen jullie gelijk zien over welk rolletje ik het heb.
Foto??
pi_52422678
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef mordradead het volgende:
Zo, net een patatje met en een kroket gehad... in het vliegtuig niet veel gegeten want dat smaakt mij niet zo goed
Dat frituur was weer ff lekker, morgen maar even checken wat de stand is

*terug dus van vakantie
welkom terug
pi_52422699
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Foto??
zaterdag, dan heb ik mijn camera weer terug
Pretentieus geneuzel.
pi_52424305
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef roooosje het volgende:
ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallen
pi_52424381
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik krijg nu hele rare beelden in mijn hoofd maar het zal vast wel mee vallen
Nee het is niet in zo'n blootrubriek
Pretentieus geneuzel.
pi_52424441
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:

[..]

ok dan ik was al bang
had dat ook niet van jou verwacht
mooie foto trouwens in het bh maten topic
pi_52424508
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef roooosje het volgende:

[..]

wat dan, een Dove reclame?
pi_52424760
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef STING het volgende:

[..]

wat dan, een Dove reclame?
Een reportage over citybeaches en een interview met mij, als badgast.
Pretentieus geneuzel.
pi_52425490
net mijn eerste les van evy gehad
lekker gezweet maar niet moe geworden
pi_52428181
zit vandaag met avondeten op 800kcal
maar goed eet later vanavond nog iets van brood dus dat komt wel goed

ontbijt: 2 boterhammen met sandwhichspread
lunch: griekse yoghurt met honing
avondeten: andijviestampot met runder tartaar
pi_52428320
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:
zit vandaag met avondeten op 800kcal
maar goed eet later vanavond nog iets van brood dus dat komt wel goed

ontbijt: 2 boterhammen met sandwhichspread
lunch: griekse yoghurt met honing
avondeten: andijviestampot met runder tartaar
Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.

Ik heb vandaag tot nog toe op:

1 gekookt eitje
2 geroosterde volkoren boterhammen met filet Americain en ui
1 fruit smoothie (bevroren banaan gemengd met sinaasappelsap en meloen
1 wodka
1 bakje light chips

ik zit nu op ± 750 cal maar ik moet nog avondeten. (gevulde courgette uit eigen tuin)
pi_52428353
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, als je nog wat fruit neemt en misschien nog een crackertje, dan gaat het wel weer.
fruit eet ik inderdaad meestal ook nog vanavond
dus kom zeker wel boven de 1200kcal
pi_52428511
Ik heb gegeten vandaag:

- Wit Bolletje met bacon
- Worstenbroodje
- mini - bounty
- Aardappeltjes met Kip en Sperziebonen.

Een totaal van 1000 calo's
Pretentieus geneuzel.
pi_52428612
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:47 schreef roooosje het volgende:
Ik heb gegeten vandaag:

- Wit Bolletje met bacon
- Worstenbroodje
- mini - bounty
- Aardappeltjes met Kip en Sperziebonen.

Een totaal van 1000 calo's
nog niet helemaal met je dieet begonnen?
pi_52428724
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nog niet helemaal met je dieet begonnen?
. Vanaf maandag Maar normaal snoep ik veeeeel meer .
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')