okquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef roooosje het volgende:
[..]. Vanaf maandag
Maar normaal snoep ik veeeeel meer
.
Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef roooosje het volgende:
[..]. Vanaf maandag
Maar normaal snoep ik veeeeel meer
.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef Riann het volgende:
[..]
Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.
Maar ik zag een foto van je in het BH topic
waarom in godsnaam op dieet je bent mooi slank.
okay en niet meteen te gek doen en je alles ontzeggen zeker als je maar een beetje kwijt wilt want realiseer je wel eens een lijner altijd een lijner.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef roooosje het volgende:
[..]dankjewel. Maar ik heb een rolletje en die moet weg, ik voel me er niet lekker door.
Ik moet inderdaad ook nu beginnen, maar wil me er eerst in verdiepen hoe het gezond kan enzo en het moet niet overdreven zijn, want het gaat maar om 1 rolletje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om eerst wat meer de lezen, zodat ik het gelijk goed doe.
Ik weet niet zo goed het met mij zit. Ik ben aangekomen door Prednison, een medicijn. 6 kilo in 2 maanden. Dus ik vraag me af of wanneer het weg is, ook weer net zo hard terugkomt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Riann het volgende:
[..]
okay en niet meteen te gek doen en je alles ontzeggen zeker als je maar een beetje kwijt wilt want realiseer je wel eens een lijner altijd een lijner.
Ik begin ook altijd op een maandag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef Riann het volgende:
[..]
Als je beslist om te gaan beginnen waarom dan niet meteen zeggen en NU begin ik.
Maar ik zag een foto van je in het BH topic
waarom in godsnaam op dieet je bent mooi slank.
... herkenbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef roooosje het volgende:
[..]dankjewel. Maar ik heb een rolletje en die moet weg, ik voel me er niet lekker door.
Ik moet inderdaad ook nu beginnen, maar wil me er eerst in verdiepen hoe het gezond kan enzo en het moet niet overdreven zijn, want het gaat maar om 1 rolletje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om eerst wat meer de lezen, zodat ik het gelijk goed doe.
Erg he. Vooral de verjaardagen zijn lastig!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
... herkenbaar.Als je jezelf 6 kilo lichter 'kent', kan ik heel goed begrijpen dat je die 6 kilo er graag af wil hebben. Hoe slank je ook bent, veel mensen willen graag terug naar een gewicht waarop ze zichzelf kennen en zich prettig in voelen (dus! Ik moet nu maar eens weer mn best doen voor die 2 kilo en me niets aantrekken van verjaardagen enzo, wat vandaag dus mislukte helaas, was gewoon weer te moe van het werken om 'nee' te zeggen
)
Hoor op dit moment "we hebben wat chips en nootjes staan beneden (waarvan ik de nootjes al niet mag), kom je ook gezellig ... Oh help, ik kan dat niet aan. Maak nu afspraak met mezelf: 1 bakje, en voor de rest alleen maar caffeinevrije colaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
Erg he. Vooral de verjaardagen zijn lastig!![]()
Niet meer he!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoor op dit moment "we hebben wat chips en nootjes staan beneden (waarvan ik de nootjes al niet mag), kom je ook gezellig ... Oh help, ik kan dat niet aan. Maak nu afspraak met mezelf: 1 bakje, en voor de rest alleen maar caffeinevrije cola
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
want je lichaam wil toch naar een gewicht dat bij hem past
ik iig niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.
ik grotendeels welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo in geloof eigenlijk.
ze kijken omdat je er lekker uitziet.... zie het als een compliment! ik snap dat je het vervelend vind... is ook niet echt mijn hobby maar na een tijdje heb ik t niet zo erg meer door..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
Lekker snugger weer, ik keek in mijn active topics en dacht al, wat is het rustig hier.. Heb ik het nieuwe topic er gewoon nog niet in staan![]()
Ik had eigenlijk nog vakantie-jurkjes-verhalen, beetje laat maar goed. Ik heb dus dit jaar voor het eerst sinds..nou ja, sinds ik zelf mijn kleding uitzoek, 2 jurkjes gekocht. En in Griekenland trok ik die aan. Maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt, omdat er gewoon te veel vieze mannetjes naar me keken (getrouwde mannen die hand in hand met hun vrouw lopen en schuin naar je tieten gluren, bah!). Met gewone kleding was dat ook wel een beetje, maar toch een stuk minder dan met die jurkjes. Dat is toch stom! Heb ik eindelijk het figuur voor jurkjes, kan ik ze weer niet aan, juist omdat ik er het figuur voor hebNu voel ik me helemaal een hoer als ik een jurkje aan heb
![]()
Ik stel me aan he?![]()
dat is wat anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik grotendeels wel
als je gewoon eet en beweegt geloof ik dat je op een gewicht uitkomt dat bij je lichaam past
Mja, het is gewoon een 'flaw' in het systeem dat je lichaam in staat is meer vet op te slaan dan goed voor hem is. Zo veel dat het een gevaar wordt voor de gezondheid, en je gewrichten te veel belast worden enz. Net als vrouwen die te grote borsten ontwikkelen (rugpijn moet toch niet de bedoeling van de natuur zijn geweest) of extra botjes (zoals ik).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef STING het volgende:
ik iig niet.
je lichaam wil overleven en zoveel mogelijk vet opslaan hoort bij overleven - echter het mechanisme ontbreekt dan weer dat het je aangeeft wanneer het lichaam teveel opgeslagen heeftMaar ja, dat was in de oertijd natuurlijk ook niet aan de orde
Yoghurt met muesli. Complexe koolhydraten en zuivel in de ochtend is een goeie. Zuivel is goed tegen vetopslag en complexe koolhydraten zijn vooral 's morgens goeie brandstof. Boterhammen (mits volkoren of meergranen) en melk is ook een goeie natuurlijk. Cruesli zit redelijk vol snelle suikers volgens mij (wil je niet, heb je snel weer honger).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
wat zal ik voor het ontbijt eten
ontbijtkoek, magere yoghurt met muesli, griekse yoghurt en honing, melk en cruesli of gewoon boterhammen
ik heb gekozen voor 2 plakken ontbijk koek met becel lightquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Yoghurt met muesli. Complexe koolhydraten en zuivel in de ochtend is een goeie. Zuivel is goed tegen vetopslag en complexe koolhydraten zijn vooral 's morgens goeie brandstof. Boterhammen (mits volkoren of meergranen) en melk is ook een goeie natuurlijk. Cruesli zit redelijk vol snelle suikers volgens mij (wil je niet, heb je snel weer honger).
maar toch ook wel weer een lekker gevoel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:24 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren voor de eerste keer sinds lang gevolleybald en ik voel het vandaag toch welMijn benen zijn stijf, het lopen was me dan ook iets te lang. Nuja, het zal wel beter gaan na een goeie periode
Ik moet weer ff wennen
Ja hoor, ik heb mijn stress kunnen afwerken, ben nu alleen supermoe maar ik kom er wel door. Het voelde goed om weer te kunnen trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar toch ook wel weer een lekker gevoel?
ik zou wel goed ontbijten maar inderdaad toch ook wel weer rustig aan doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb vanavond een kookworkshop en dan wil ik maar gewoon mee-eten en -drinken. Het is duur genoeg, en ik wil toch alles proberen wat mijn familie en ik zelf gefabriceerd hebben.
Maar goed, kan ik nou beter de rest van de dag rustig aan doen, of 'gewoon' ontbijten zodat mijn verbranding tenminste op gang komt? Ik wil de schade toch zo veel mogelijk beperken.
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef StefanieV het volgende:
Moet je zowiezo niet ontbijten om je verbranding op gang te krijgen ofzo?
Het is een van de nadelen van het vrouw-zijn. Het lichaam wil voorbereid zijn om 9 maanden zwangerschap te overleven en legt daarvoor reserves aan op de bekende plaatsen. Een mannenlichaam is er meer op ingesteld om 6 weken schaarste te overleven. Daarbij komt ook nog dat we relatief minder spieren hebben en dus minder snel verbranden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof ook niet dat je lichaam zelf een ideaal gewicht heeft. Het is eerder dat de eigenaar van dat lichaam zich bij een gewicht het mooist of prettigst voelt (of weet dat het niet veel beter kan worden) en daarom keren ze daarna terug. Lager gewicht: meer eten. Hoger: lijnen
hoe ontbijt je normaal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.
Nou... je kunt beter smorgens meer eten dan smidDags ja mij lukt dat niet maar dat terzijde de eerste maaltijd het ontbijt dus moet zorgen dat je verbrandingsmotortje weer op gang word gebracht hoe meer je eet hoe beter dat het werkt. Daarom vallen sommige ook niet af als ze juist te weinig eten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd ontbijten. De vraag is alleen of ik zwaar of licht moet ontbijten.
ik ontbijt wel altijd maar mijn maaltijden over de dag zijn ongeveer even grootquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Nou... je kunt beter smorgens meer eten dan smidDags ja mij lukt dat niet maar dat terzijde de eerste maaltijd het ontbijt dus moet zorgen dat je verbrandingsmotortje weer op gang word gebracht hoe meer je eet hoe beter dat het werkt. Daarom vallen sommige ook niet af als ze juist te weinig eten.
Dat is ook goed als je steeds wat eet want dat zet je motortje steeds weer op gang van heey ik moet gaan verbranden. Maar daarom moet je op gaan letten dat je niet te weinig eet. Want dan zet je motor niet zo hard op gang. Je moet het een beetje zien als autorijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ontbijt wel altijd maar mijn maaltijden over de dag zijn ongeveer even groot
ik eet 4 redelijk kleine maaltijden op een dag en dan nog fruit als tussendoortjes
ik eet niet echt weinig maar ik eet anders dan de meestequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is ook goed als je steeds wat eet want dat zet je motortje steeds weer op gang van heey ik moet gaan verbranden. Maar daarom moet je op gaan letten dat je niet te weinig eet. Want dan zet je motor niet zo hard op gang. Je moet het een beetje zien als autorijden![]()
Meestal eet ik 2 volkorenknackers met iets erop (als ik aan het lijnen ben, dan). Heb er nu maar 3 gepakt om inderdaad de boel een beetje op gang te helpen. Wel met mager beleg, leek me een goed compromis.quote:
Wij gaan het doen bij KookAparte, da's een Italiaanse kookstudio in Oud-Geleen (Limburg) die gerund wordt door kennissen van mijn ouders. Maar goed, er zitten denk ik overal wel van die studio's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Quinazoline het volgende:
Wat leuk een kookworkshop! Waar kun je dat doen?
Ik zou gewoon ontbijten zoals anders, want als je vanmiddag trek krijgt is dat toch nog ruim voor die workshop denk ik. Ik zou dan juist morgen wat meer opletten, zodat alles gemiddeld weer goed komt.
misschien meer groente eten een ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ontbijt door de week eigenlijk altijd met vanilleyoghurt met muesli. Lunch is vaak brood maar vanaf daar beginnen mijn zwakkere momenten. Gewoon kaas of kipfilet of ham ofzo op brood doen vind ik te saai, dus dan wil ik er weer iets bij, zoals op 'goede' dagen een kommetje soep of schaaltje rauwkost. Na de lunch heb ik altijd enorme zin in zoetigheid.
Bij het avondeten heb ik ook nog wel de neiging meer te nemen dan ik nodig heb of wil eten. Daar moet ik echt nog iets op te zien verzinnen. Ik vind het ook moeilijk om niet te veel te koken, want veel dingen zijn te veel voor 1 persoon en ik heb geen (plaats voor een) fatsoenlijke vriezer.
Ja maar dan heb ik alsnog te veel gegeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien meer groente eten een idee
dan heb je toch het gevoel dat je veel kan eten en het is gezond
Tip voor het avondeten: gewoon weinig maken. Dus precies 50 gram droge pasta of rijst afwegen of 100 gram aardappelen schillen. Stukje vlees voor 1 persoon en groente zoveel je wilt en je kan niet meer teveel eten. Ik had precies hetzelfde probleem als jij en dat is nu opgelost.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Bij het avondeten heb ik ook nog wel de neiging meer te nemen dan ik nodig heb of wil eten. Daar moet ik echt nog iets op te zien verzinnen. Ik vind het ook moeilijk om niet te veel te koken, want veel dingen zijn te veel voor 1 persoon en ik heb geen (plaats voor een) fatsoenlijke vriezer.
Zelf pasta maken is leuk en zooo lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij gaan het doen bij KookAparte, da's een Italiaanse kookstudio in Oud-Geleen (Limburg) die gerund wordt door kennissen van mijn ouders. Maar goed, er zitten denk ik overal wel van die studio's.
Waarschijnlijk mag ik straks zelf pasta gaan maken. Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd...
-edit- Hier staat een beschrijving.
Succes met hardlopen! Op zich valt bij jou de schade van de vakantie best mee.
Jemig, wat gaat dat snel nu!! Zou een schop onder je kont helpen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend 59,5. Die 60 kg komt zo wel heel erg dichtbij
zo doe ik dat meeste avondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Chicolate het volgende:
En de tip van Miss S is echt heel goed hoor! Gewoon bij de supermarkt een (desnoods kant en klare) zak gemengde sla kopen, dressing eroverheen (Yofresh is superlekker en slank) en je mag zo een hele bak opeten, totale schade: misschien 30 kcal. Daarna zit je helemaal vol en heb je het gevoel dat je jezelf supervol gegeten hebt
dat is echt k*tquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend 59,5. Die 60 kg komt zo wel heel erg dichtbij
Nouja, gister tijdens die panieknaanval zowat een kilo snoep naar binnen gewerkt hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Jemig, wat gaat dat snel nu!! Zou een schop onder je kont helpen??
(Conleche biedt zich aan als vrijwilliger)
Die foto is een maand geleden zo'n beetje genomen, toen woog ik dus rond de 57quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die foto in het bh topic... hoeveel kg woog je daar als ik mag vragen?
ja ik ben jaloers op julliequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dan hoor je net als ik tot de afvallers uit "luxe"zo zie je er eigenlijk ook al goed uit
ik ook hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ben jaloers op jullie
ik wou dat ik 59 woog
dat dacht ik eerst ook over de 70 maar nu ik daar zo dichtbij zitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ook haha
maar helaas dat zal ik nooit halen. ik mag al blij zijn als 70 kg haal
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook over de 70 maar nu ik daar zo dichtbij zit
misschien dat 59 er ook nog ooit eens voor mij inzit
ik zeg in ieder geval nooit nooit
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ben jaloers op jullie
ik wou dat ik 59 woog
Of je moet juist ook genoege nemen met die 30quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor..Nog 8 kilo
Als je nu al.. 30? kilo af bent gevallen.... moet 10 ook echt wel lukken
Helaas kun je niet lokaal vet wegkrijgen door oefeningen te doen. Je kunt wel spieren kweken, maar die zullen pas zichtbaar worden als je vet kwijt bent geraakt door te lijnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil graag mijn buik wat slanker maken (dwz: platter, m'n lovehandles zijn inmiddels zo goed als weg) en nu wil ik dus buikspieroefeningen gaan doen. Wie weet er een paar goede?
Ten tweede: ik heb een buik die enorm opzet als ik gegeten heb. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verder zijn alle tips natuurlijk welkom
Thnx, maar ik vind mn buik toch echt veel te dik en krijg echt heel vaak de vraag of ik zwanger benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dan hoor je net als ik tot de afvallers uit "luxe"zo zie je er eigenlijk ook al goed uit
serieus ja zelfs ik krijg dat nooit te horenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx, maar ik vind mn buik toch echt veel te dik en krijg echt heel vaak de vraag of ik zwanger ben
Nou, op verjaardagen vraagt iedereen het en pas op een festival bij de wc vroeg iemand het, en in de sportschool vragen ze het ook wel eens...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef Riann het volgende:
[..]
serieus ja zelfs ik krijg dat nooit te horen
Als je al die moeite hebt gedaan, kun je het beter ook goed afmaken. Ik ben nu ook al heel wat kwijt, maar als ik in de spiegel kijk en ik heb nog een buikje, ben ik nog net zo ontevreden als 10 kilo geleden. Je perspectief verandert gewoon mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Of je moet juist ook genoege nemen met die 30![]()
Zo zie je maar weer, je kunt beter nooit met lijnen beginnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En das ook zo, want ben in 1 jaar ruim 7 kg aangekomen, vorig jaar woog ik 52-53 kg en die kant wil ik toch erg graag weer op
Maj, idd, want eerst zat ik op 52-53, toen op 56-57, toen weer op 52-53, toen weer op 57 en nu dus al bijna op 60quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, je kunt beter nooit met lijnen beginnen.
Ik wil geen wasbordje maar het mag wel wat platter, ik stuur je dus even een pmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar je buik wordt wel echt platter van buikspieroefeningen hoor! Hij spant zich dan automatisch een klein beetje aan, waardoor je dus een platter resultaat hebt (spreek uit ervaring, daarom ben ik dr ook weer mee begonnen)
Als je me ff een PM stuurt met je mailadres, heb ik nog wel een 'buikspierengids' voor je, met heel veel oefeningen. Eigenlijk voor mannen die wasbordje willen, maar he, wij vrouwen hebben zelfde spieren
mn familie vindt mij vadsig..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou, op verjaardagen vraagt iedereen het en pas op een festival bij de wc vroeg iemand het, en in de sportschool vragen ze het ook wel eens...
En mn stiefpa zei van de week ook "jezus wat ben jij dik geworden"
En das ook zo, want ben in 1 jaar ruim 7 kg aangekomen, vorig jaar woog ik 52-53 kg en die kant wil ik toch erg graag weer op
mijn ervaring is ook zo... mag ik ook die oefeningenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar je buik wordt wel echt platter van buikspieroefeningen hoor! Hij spant zich dan automatisch een klein beetje aan, waardoor je dus een platter resultaat hebt (spreek uit ervaring, daarom ben ik dr ook weer mee begonnen)
Als je me ff een PM stuurt met je mailadres, heb ik nog wel een 'buikspierengids' voor je, met heel veel oefeningen. Eigenlijk voor mannen die wasbordje willen, maar he, wij vrouwen hebben zelfde spieren
Het is niet echt lokaal vet meer, meer dat het gewoon slap is. Ik denk dat oefeningen daar goed bij zullen helpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Helaas kun je niet lokaal vet wegkrijgen door oefeningen te doen. Je kunt wel spieren kweken, maar die zullen pas zichtbaar worden als je vet kwijt bent geraakt door te lijnen.
Over dat opzetten: blijkbaar reageren je darmen niet zo lekker op iets wat je eet. Misschien kun je eens nagaan of het erger is als je bepaalde dingen eet en dan je eetpatroon wat aanpassen.
nou ja weet niet als je zo zwaar als ik bent geweest En ik weet dat ik nooit en te nimmer ooit mooi slank zou worden wat ik krijg is een ingevallen gezicht dat had ik met mijn 75 kg al. En dan zie weer beter dat ik die spierziekte heb in de spieren in mijn gezicht. Teminste ik zie dat dan zelf en mensen die weten hoe het eruit ziet. Buitenstaanders weten niet hoe dat eruit moet zien. Dus met 70 kg neem ik echt wel genoegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je al die moeite hebt gedaan, kun je het beter ook goed afmaken. Ik ben nu ook al heel wat kwijt, maar als ik in de spiegel kijk en ik heb nog een buikje, ben ik nog net zo ontevreden als 10 kilo geleden. Je perspectief verandert gewoon mee.
PM verzondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Chicolate het volgende:
PM dan ff als je ze ook wil zien xD ... het is een pdf bestand en ik ben niet zo handig met computers ... dus op internet zetten gaat mij niet lukken
... ik zou nu eigenlijk moeten lunchen ...
Het kan zijn dat je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kan. Denk aan specerijen, de uifamilie, prei oid. Dat hoeft niet te betekenen dat je eetpatroon niet goed is. Naar de dokter gaan kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Ewelina het volgende:
Tja, en wat die darmen betreft: dat wordt waarschijnlijk toch naar de dokter vrees ik. Mijn eetpatroon is namelijk wel goed.
Het hoeft niet ongezond te zijn wat je eet, maar sommige mensen reageren gewoon sterk op bepaalde producten. Mijn moeder heeft dat bijvoorbeeld met zuivelproducten, niet echt een allergie ofzo maar wel een vervelend gevoel in je buik. Maar goed, als je er echt last van hebt hoop ik dat de dokter je kan helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Tja, en wat die darmen betreft: dat wordt waarschijnlijk toch naar de dokter vrees ik. Mijn eetpatroon is namelijk wel goed.
ja maar de vraag is of het een gezond gewicht voor mij isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag 59 wegen hoor..Nog 8 kilo
Als je nu al.. 30? kilo af bent gevallen.... moet 10 ook echt wel lukken
ja is ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat merk je vanzelf, aan hoe het eruit ziet en hoe moeilijk het vast te houden is.
Als het echt niet bij jou past, laat je lichaam dat vanzelf wel merken.
10 centimeter dus dat telt inderdaad ook wel meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef Sylvana het volgende:
Miss_S is natuurlijk ook een stuk langer dan ik ben...
Het is inderdaad maar net hoe je bouw is, want ik zie er prima uit met 58 kilo, echt niet mager of zo. Dat is pas onder de 53. Voor mij is 58 precies goed: slank en toch nog borsten en kont.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
10 centimeter dus dat telt inderdaad ook wel mee
bij 58 zou ik volgens mij een bmi van 20 hebben en dat is toch wel een ondergrens voor mij
Het scheelt echt bij iedereen iemand kan er ook met 75 kilo gewoon normaal uitzien terwijl een ander er gewoon dik uit ziet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar net hoe je bouw is, want ik zie er prima uit met 58 kilo, echt niet mager of zo. Dat is pas onder de 53. Voor mij is 58 precies goed: slank en toch nog borsten en kont.
met 75 zie ik er ook niet dik uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Het scheelt echt bij iedereen iemand kan er ook met 75 kilo gewoon normaal uitzien terwijl een ander er gewoon dik uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |