Ik ook niet.quote:
De baas van Jack bij Interpol die dus nu met de maffia schijnt samen te spannen.quote:
ow ik heb vorige week ook 2 afleveringen gemist? Zag je daar Joop voor het eerst?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De baas van Jack bij Interpol die dus nu met de maffia schijnt samen te spannen.
Een paar weken geleden was hij er ook al. Toen haalde hij Jack van de zaak omdat hij te betrokken was door de dood van Tim. Maar dat was dus niet de echte reden. Helaas kon Joop niet weten dat Jack gewoon doorging. Jack had nu eindelijk ontdekt wie er achter de wapenhandel zaten en hij gaf de bewijzen aan Joop. Maar zoals je ziet waarschuwt Joop meteen die gasten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Rorata het volgende:
[..]
ow ik heb vorige week ook 2 afleveringen gemist? Zag je daar Joop voor het eerst?
quote:
Waarom is Jack in de eerste instantie dan wel van de zaak gehaald, als Tim niet de reden was?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was hij er ook al. Toen haalde hij Jack van de zaak omdat hij te betrokken was door de dood van Tim. Maar dat was dus niet de echte reden. Helaas kon Joop niet weten dat Jack gewoon doorging. Jack had nu eindelijk ontdekt wie er achter de wapenhandel zaten en hij gaf de bewijzen aan Joop. Maar zoals je ziet waarschuwt Joop meteen die gasten.
Dat wordt dus nog lekker spannend.
Anders zou Joop er achter komen dat hij samenspant met de maffia?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom is Jack in de eerste instantie dan wel van de zaak gehaald, als Tim niet de reden was?
Ik neem aan dat je bedoelt dat Jack er anders achter zou komenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:37 schreef X-as het volgende:
[..]
Anders zou Joop er achter komen dat hij samenspant met de maffia?![]()
Lijkt me logischer ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat Jack er anders achter zou komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.quote:
Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.
GRAAG!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Grappig nummerbord. Gespot in Den Haag gisteren:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Grappig nummerbord. Gespot in Den Haag gisteren:
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig om die Vadim zaak langzaamaan te zien escaleren![]()
Ja je moet de reclame toch ergens laten als het niet tussen de terugblik en de leader is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef alors het volgende:
8 minuten reclame
20.03 - 20.10
20.18 - 20.32
Ik vind het hele personage Milan nog steeds volkomen egoïstisch en eikeligquote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Eindelijk weer eens wat spannends en niet voorspelbaar!
Ik vind trouwens die Robin (Milan) echt een bagger acteur!
Daarom neem ik het opquote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je moet de reclame toch ergens laten als het niet tussen de terugblik en de leader is.![]()
Het kan soms ook wel handig zijn hoor: plassen, nog wat koffie inschenken, etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick is de lul, Vadim heeft zijn stroom en telefoon (duh, ISDNquote:
Dank u.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nick is de lul, Vadim heeft zijn stroom en telefoon (duh, ISDN) afgesloten in de avond in het Sander Inc. pand, en Nick bezocht met een vriend om hem te ontvoeren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef GSMboy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Nina is ook een bitch, dat kind is echt verwend, denkt ze ookal dat ze Milan kan krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef parselmouth het volgende:
Haha ja, nu laat ze zich weer palen door Milan en morgen zit ze weer bij Noud te janken dat ze het 'allemaal niet weet'
waar heb je het in GODSNAAM over.. is dit niet zo'n 2 jaar oud?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:00 schreef J_TM het volgende:
Stefanogate in vier plaatjes.
*Nick belt Stefano, lokt hem naar z'n slaapkamer, doet de deur op slot en zet onder toeziend oog van de camera z'n toneelstukje voort.
*Stefano probeert uit te breken maar Nick houdt hem tegen; tenslotte vindt hij het "helemaal niet erg om hier samen te sterven".
*Nick valt zogenaamd flauw en vraagt voor de zoveelste keer "Wat is er mis met de muren ?". Nu pas begint Stefano alles door te krijgen.
*Nick eist dat Stefano z'n verlies toegeeft en dat ie zich niet langer met Ivan Wings bemoeit, anders gaat de DVD naar Ludo en de politie.
Dat was blijkbaar de hele ontvoeringquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Frey het volgende:
Spannend, Vadim houdt Nick vast in het donker.
Ze is gewoon een sletje, verpakt in een lief, onschuldig uitziend meisje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef X-as het volgende:
Florien is wel een afgelikte boterham zeg . Eerst Bing, dan Noud en nu direct Milan alweer![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef parselmouth het volgende:
Bershka, Mango, H&M en Zara enzo hangen daar deze zomer vol mee....
Nick weet Vadim te overtuigen dat hij niet gekletst heeft, nadat Vadim weg is komt Jack binnen en kan Nick Jack opnieuw overtuigen dat hij niet gekletst heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Beach het volgende:
Samenvatting van vandaag?
Ik wilde kijken maar rtl4 was niet te ontvangen![]()
Dat was wel droog ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
'Jack ik bel je nog terug, er iets met een tuinman'
Ze laten het vast zien in de preview, dus vanavond kijken maar zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:10 schreef GSMboy het volgende:
Is er iemand met dat stukje als video van Vadim en die tuinman, en die bitchfight?
Wil het graag en dan ook erg graag terugzien.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick weet Vadim te overtuigen dat hij niet gekletst heeft, nadat Vadim weg is komt Jack binnen en kan Nick Jack opnieuw overtuigen dat hij niet gekletst heeft.
Janine heeft Nina afgezet bij Robert en Barbara en beland ook even binnen, maar Robert die waarschijnlijk in de knoop zit met zijn gevoelens werkt haar snel de deur uit.
Nina zag dus Milan de badkamer uitkomen en neemt de situatie bijzonder volwassen op en de twee schijnen vriendinnen te blijven.
Later kijken zowel Ludo en Janine als Robert en Barbara een DVD.
Op het werk benadert Robert Janine om nog eens te praten, maar Janine houdt de boot af, Vadim wordt voor zijn huis gearresteerd voor de ontvoering van Dennis Tuinman.
'Jack ik bel je nog terug, er iets met een tuinman'
Nina hoort in die saptent dat Milan en Florien met elkaar praten en denkt dat ze over haar roddelen en haar belachelijk maken, er volgt een felle woordenwisseling over verwijten over en weer totdat Nina het verbaal niet meer aankan en een beker drinken over Florien heen mietert die daarop een rake klap uitdeelt, wat resulteert in een heuse bitchfight O^
De oude Ludo zou Florien meteen laten boeten.quote:
Goh nu weer een omhelzing, betekent dat morgen weer een nieuwe bitchfight?quote:
Vicky mag eerst wel eens fatsoenlijk leren praten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zit nu naar die herhaling te kijken, maar die Vicky en Noud liggen natuurlijk ook binnen de korste keren te krikken![]()
Of juist niet, dan past ze nog beter bij Noudquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vicky mag eerst wel eens fatsoenlijk leren praten.![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of juist niet, dan past ze nog beter bij Noud![]()
Nope, Vadim was niet in de preview.Vanavond of morgen maybe..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze laten het vast zien in de preview, dus vanavond kijken maar zou ik zeggen![]()
dat stukje met er is iets met een tuinmanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toffe aflevering gisteren weer.
"er is iets met een tuinman"
En die bitchfight
Hopelijk trappen ze snel die Milan uit de serie. Wat een ongelofelijke kutkneus is dat
Wel weer jammer dat ik het vanavond, donderdag en vrijdag moet missen. Hier maar weer ff bij lezen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vadim zat gisteren niet in de aflevering (helaas), dus het zal vanavond wel zijn jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nope, Vadim was niet in de preview.Vanavond of morgen maybe..
maar heeft iemand dat stukje anders nog op video?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Beach het volgende:
"treft Jack hem op onverwachte wijze aan .
In bed met Vadim?
Die film is leukquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:37 schreef Frey het volgende:
Straks stuk over de film van Jef in rtl boulevard
Ik zat al helemaal zo van: oh nee, straks krijgen we dat hele eerste blok opnieuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef Frey het volgende:
Iemand trouwens ook opgevallen dat ze in de reclame weer de terugblik lieten zien![]()
Sambo Bing heeft Sjors een mep verkocht die ze zelf uitlokte omdat ze hem provoceerde, Bing lebberde een toevallige voorbijgangster, Sjors vond het okee. (wat een KUTRELATIE is dat zeg, de autistische neger en de reli-bimbo die below the bible belt wel alles mag).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef Cerubo het volgende:
Ik ben een weekje weggeweest, kan iemand me vertellen wat er sinds maandag is gebeurd?
Hee, heel erg bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Sambo Bing heeft Sjors een mep verkocht die ze zelf uitlokte omdat ze hem provoceerde, Bing lebberde een toevallige voorbijgangster, Sjors vond het okee. (wat een KUTRELATIE is dat zeg, de autistische neger en de reli-bimbo die below the bible belt wel alles mag).
Verder was er een catfight tussen Nina en Florien, zag je deel 298 uit de TERGEND ergerlijke "nu is het genoeg, we gaan naar de politie - NEE doet dat nou niet!" verhaallijn. Robert wil Janine pakken maar zij houdt de boot nog af en Jef wou de slapende Barbara zoenen, terwijl Dian naakt boven op Ludo ligt gisteren.
Het was weer een fijne boel in Meerdijk, waar zowaar eens een keer iets concreets voorbij kwam als "Nee het is nu half 12, ik moet nu naar bed, morgen vroeg op". Normaal wordt zoiets altijd vermeden
Ja ach Dennis was ontvoerd door Jack, maar is weer thuis, en gelooft Jack niet die zijn bewaker zogenaamd neersloeg om hem te bevrijden. Verder is Dorothea ontzettend jaloers op Jef en Barbara en is Fos geschorst op school vanwege de examenfraude maar begint ook hier weer de riedel van voor af aan: we houden het koest, en verzinnen wel weer een smoes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Cerubo het volgende:
Hee, heel erg bedankt. Heb dus een hoop gemist
.
Als Chris Jolles in terugblikken weer kan dan vind ik ook dat ze wat terugblikken mogen laten zien van die goeie ouwe tijd van Ludo en Dian destijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef Frey het volgende:
Die oude beelden ook weer![]()
Sylvia en Kim![]()
Chris Jolles als Dian![]()
Casper de zwerver zag je ook even![]()
Volgens mij niets, ze is kennelijk echt verliefd op hem gewordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:51 schreef MIster911 het volgende:
Ik vraag me af wat Dian met Ludo van plan is. Dont mess with Ludo Sanders.
En toch vertrouw ik d'r niet, met Dian weet je maar nooit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij niets, ze is kennelijk echt verliefd op hem geworden![]()
Volgens mij kunnen we er op wachten totdat Ludo de fout weer ingaat....hehehe, lekker gemeen, ik vind m nu soms wel erg soft hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef GSMboy het volgende:
Ludo's geweten (amy ?) schijnt weer in beeld te komen...
Maar waar zal Ludo nu weer bijna de fout mee in gaan dan?
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Soort liefdesverklaring aan Janine die hij per ongeluk aan Jack heeft gestuurd
willen ze daar een verhaal van maken ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Soort liefdesverklaring aan Janine die hij per ongeluk aan Jack heeft gestuurd
Wat danquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat danDat is toch echt wat er gaande was toen hij shit zei en dat het mis ging en de deur uitliep.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vadim moet dennis onthoofden en dan het hoofd naar jack opsturen
Dat is nog eens goed
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vadim moet dennis onthoofden en dan het hoofd naar jack opsturen
Dat is nog eens goed
Maar dat is altijd zo bij GTST, tijd is als in de kosmos: relatieve eeuwigheid. Gesprekken duren 20 seconden maar zijn "goed" en als je even iets moet regelen, blijf je uren weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Robert zegt : "ik ben EVEN weg, ben ZO terug, blijf maar niet wakker, het kan een LATERTJE worden"
wie schrijft de teksten????!!!!!!!!!!!! schande!!!!!!!!!
En dat hij dat zomaar zelf mag deleten, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Perico het volgende:
[..]
Achja Robert deleet een mail in de inbox van Jack. Maar die heeft een driedubbele vuilnisbak en backup, alleen wat moet Jack met die informatie, hij heeft geen 'business' met Janine of Robert.. tenzij hij Ludo te grazen wil nemen, omdat hij de vader van Nick is.. pfff..
quote:de boerenkool logica
De enige reden die ik me kan bedenken is dat het zo moet zijn dat Robert Anita en Dennis bij Jack heeft gezien voor een later punt in die Vadim-verhaallijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dat hij dat zomaar zelf mag deleten, had ik niet verwacht.
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik vond hem juist heel slecht acteren in die droom van Janine, toen hij kwaad op haar werd. Het was te overdreven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanavond bleek weer hoe veelzijdig die Erik de Vogel is, als het moet kan hij zo weer die oude slechte Ludo spelen![]()
Vond ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond hem juist heel slecht acteren in die droom van Janine, toen hij kwaad op haar werd. Het was te overdreven.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
en die kut jongelingen hebben de hoofdrol
Dat was waarschijnlijk ook de bedoeling van die droom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond hem juist heel slecht acteren in die droom van Janine, toen hij kwaad op haar werd. Het was te overdreven.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Perico het volgende:
Jack: "Dennis, voor een klusjesman heb je een slecht gemeubileerde bovenkamer".
Ik had wel het gevoel dat er iets niet klopte, maar die kwaadheid vond ik overtuigend en vooral die laatste zin dat Robert er aan moest gaan dat liet me wel direct weer aan die oude Ludo denken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Mss het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik vond het ook overtuigend. Ik had lang die kwade stem niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had wel het gevoel dat er iets niet klopte, maar die kwaadheid vond ik overtuigend en vooral die laatste zin dat Robert er aan moest gaan dat liet me wel direct weer aan die oude Ludo denken.
Maarja dat ben ik he![]()
Maar veel geloofwaardiger wordt de serie niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:56 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik vond het ook overtuigend. Ik had lang die kwade stem niet meer gehoord.
Veel cliffs dit jaar!![]()
Kan mij het schelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar veel geloofwaardiger wordt de serie niet.![]()
Maar er zijn grenzen als het gaat om ongeloofwaardigheid. Neemt niet weg dat ik iedere avond nog trouw kijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef Otmed het volgende:
[..]
Kan mij het schelensoaps zijn nooit geloofwaardig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik vind de ongeloofwaardigheid nou niet echt erg groot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar er zijn grenzen als het gaat om ongeloofwaardigheid. Neemt niet weg dat ik iedere avond nog trouw kijk.![]()
Niet te geloven! Alle meisjes van 16 hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
vicky is 16 maar heeft wel al tetten
Ik vind haar ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Niet te geloven! Alle meisjes van 16 hoor
Ik vind Vicky wel leuk denk ik
James Morrison - Undiscoveredquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef fresta het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet die Vicky zong in de keuken?
vond hem wel leuk![]()
Ah ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Niet te geloven! Alle meisjes van 16 hoor
Ik vind Vicky wel leuk denk ik
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef Syb.ren het volgende:
Zag ik in de Veronica Gids:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.tvp!
als ze maar niet vervangen worden door jong grutquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:04 schreef JOO het volgende:
Dus als ik het goed begrjp gaan Florien en Nina weg.
Bing wordt voglens mij de gene die wordt afgeknald.
Barbara gaat dood door de ziekte.
En ik denk dat Nick en Dian ook de serie gaan verlaten...
Grote schoonmaak in gtst.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen ze Dorethea er ook uit schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef Syb.ren het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef Syb.ren het volgende:
[..]dat betekend !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut personage eruit
Haha, dat was mij nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Frey het volgende:
Alweer de Rik en Anita tune waar die niet hoort![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef Otmed het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
"Zeg maar dag tegen je huwlijk" Welk huwelijk, ze zijn niet eens getrouwd![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Meike, en wie was die andere ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Valeriequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Meike, en wie was die andere ook alweer?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Dian wel weer pesterig irritant![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:03 schreef alors het volgende:
[..]Ja, Dennis moet dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik heel erg zou schrikken als ik ineens zie dat Sjors beschoten wordt. Vraag me niet waarom.
Ik ben benieuwd!tvp!
Ik denk dat hij dan zegt dat is toch mijn tasquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
Voorspelbaar, maar leuk inderdaad. Benieuwd hoe Fossieboy zich eruit gaat lullen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:Regelrecht naar Milan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan zegt dat is toch mijn tas
Het duurt dit jaar al een week langerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef Blawh het volgende:
Vinden jullie de zomerstop ook niet een week of 3 te vroeg?
Leuk om dat weer eens terug te zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/rik1.PNG]afbeelding][/url] [[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/rik2.PNG]afbeelding][/url]
De terugkeer van Rik in 2 delen.
Met in deel 1 de oude vertrouwde instrumentale versie van de GTST tune en in deel 2 de prachtige Rik en Anita tune. Die laatste hoorde je onlangs nog 2 keer, Joost mag weten waarom.
Toen was GTST nog wel leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/rik1.PNG]afbeelding][/url] [[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/rik2.PNG]afbeelding][/url]
Met in deel 1 de oude vertrouwde instrumentale versie van de GTST tune en in deel 2 de prachtige Rik en Anita tune. Die laatste hoorde je onlangs nog 2 keer, Joost mag weten waarom.
Een maand te laat zul je bedoelen. Dan kunnen ze meteen de saaie lijntjes schrappen. Win-win-win situation!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef Blawh het volgende:
Vinden jullie de zomerstop ook niet een week of 3 te vroeg?
Daantjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Frey het volgende:
Inderdaad, Nina is echt strontvervelendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nina die zegt dat Sjors misschien wel een gespleten persoonlijkheid heeftMisschien kan ze beter naar zichzelf kijken.
![]()
Vergeten alweer?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:38 schreef the_legend_killer het volgende:
hoe redde fos zich eruit ?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef Iwan1976 het volgende:
* Terugkeer van een oude bekende:
[[url=http://img.youtube.com/vi/5v-G5-bNAlo/2.jpg]afbeelding][/url]
GTST PROMO AFL. 3421-3425
(18-06-2007 t/m 22-06-2007)
De rubberen handschoentjes zijn ook gerecast.![]()
Extra geweldig zijn die stukjes tussen Ludo en Martine, waar Ludo Martine elke keer de stuipen op het lijf weet te jagenquote:
Ik blijf erbij dat de kracht van Ludo vooral was, dat hij nooit angst toonde voor zijn tegenstanders. Zijn tegenstanders daarentegen scheten geregeld in hun broek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Extra geweldig zijn die stukjes tussen Ludo en Martine, waar Ludo Martine elke keer de stuipen op het lijf weet te jagen![]()
![]()
Dat kan ik niet tegenspreken, zelfs wanneer er tegenstanders waren die machtiger waren dan hij toonde hij geen vrees, denk daarbij aan 'Pa Olliviero' en 'Louis Duarte'.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de kracht van Ludo vooral was, dat hij nooit angst toonde voor zijn tegenstanders. Zijn tegenstanders daarentegen scheten geregeld in hun broek.
Nee man, hij moet nu een soort held worden, hij heeft al vaker heldhaftige daden verricht, maar kreeg daarvoor altijd de schuld en nooit de eer die hij behoorde te krijgenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ludo moet weer een waardige tegenstander krijgen
Robert gaan er van langs krijgen
Dat was lache jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Frey het volgende:
Whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Net in Laat Ze Maar Lachen Ludo en die bolle detective die Bassie en Adriaan nadeden![]()
![]()
Geweldig![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:42 schreef Iwan1976 het volgende:
* Terugkeer van een oude bekende:
[[url=http://img.youtube.com/vi/5v-G5-bNAlo/2.jpg]afbeelding][/url]
GTST PROMO AFL. 3421-3425
(18-06-2007 t/m 22-06-2007)
De rubberen handschoentjes zijn ook gerecast.![]()
Dat heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Frey het volgende:
Whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Net in Laat Ze Maar Lachen Ludo en die bolle detective die Bassie en Adriaan nadeden![]()
![]()
Geweldig![]()
![]()
![]()
idd dat hij vadim nock out mept ofzo en dat hij dan de held isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee man, hij moet nu een soort held worden, hij heeft al vaker heldhaftige daden verricht, maar kreeg daarvoor altijd de schuld en nooit de eer die hij behoorde te krijgen![]()
precies laat martine maar weer terug komen en hem dit keer definitief de nek omdraaien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ludo moet weer een waardige tegenstander krijgen
Robert gaan er van langs krijgen
Hij was leuk he!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Frey het volgende:
Whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef parselmouth het volgende:
Dat haar! Heeft ze een pruik vanbitchfight met Barbara gejatgehad ofzo?
D'r tieten ontsnappen bijna.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:35 schreef Rorata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d9J6KNba4vU&mode=related&search=
Jef in een MC Donalds reclame in 1989
De laatste weken is de wapenhandel echt spannendquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Otmed het volgende:
Jezus wat een toffe aflevering was dit!
Iddquote:Op maandag 18 juni 2007 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
De laatste weken is de wapenhandel echt spannend![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
De laatste weken is de wapenhandel echt spannend![]()
De altijd zo koele Jack die nu helemaal radeloos wasquote:Op maandag 18 juni 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
[..]
Vooral het begin van de aflevering vond ik tof.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
De altijd zo koele Jack die nu helemaal radeloos was![]()
Ik vond het erg goed gespeeld.
Ook hij was geweldigquote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef digispeed het volgende:
wat is die nick toch een vieze engerd.
Hij heef Jack verradenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef digispeed het volgende:
wat is die nick toch een vieze engerd.
Vergeet Vadim nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jack speelde het goed ja !
samen met Nick is hij toch de sterkhouder van het moment
Nu het spannend is wel ja. Jammer dat het pas spannend wordt als de zomercliff nadertquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Otmed het volgende:
Vadim is tof. De cliff is volgende week he? Gaat snel zeg.
![]()
Ach, gelukkig kan ik na de zomercliff elke avond Comedy Central kijken, en hoef ik niet elke zaterdagnacht de herhalingen te kijken van That '70s Show.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu het spannend is wel ja. Jammer dat het pas spannend wordt als de zomercliff nadert![]()
Nou ik vind dat Vadim-lijntje al een hele tijd behoorlijk spannender dan de gemiddelde verhaallijn, maar het zal rond de cliff inderdaad naar een nog hoger niveau worden getildquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu het spannend is wel ja. Jammer dat het pas spannend wordt als de zomercliff nadert![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef alors het volgende:
Waah check die cliffhanger foto![]()
http://gtstcourant.web-log.nl/
Hoe vetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef alors het volgende:
Waah check die cliffhanger foto![]()
http://gtstcourant.web-log.nl/
romeinse gewaden zo te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef suus21 het volgende:
wat hebben ze aan op die foto?
Lol Jef was toen best leuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:35 schreef Rorata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d9J6KNba4vU&mode=related&search=
Jef in een MC Donalds reclame in 1989
Morris ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frank Steggerda werd weer genoemd![]()
Een arend straalt macht uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Otmed het volgende:
[..]
Die doet me altijd aan een arend denken.
Ik hoop dat iedereen Dian de schuld geeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Machtig is hij zeker, ik hoop alleen niet dat hij zijn welopgebouwde reputatie nu te grabbel gooit..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef Frey het volgende:
Jack: Vadim is hier. Nee, niet in mijn kamer! In Meerdijk!![]()
Inderdaad, eindelijk weer! Die liefdesperikelen van Nina, Florien, Fos en Noudquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:04 schreef Frey het volgende:
Nu zijn er tenminste weer 2 boeiende lijntjes, dus meer kans dat er iets spannends in de aflevering zit
Ze komt morgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk weer! Die liefdesperikelen van Nina, Florien, Fos en Noud.
Is dat kind alweer geweest? Amy? Zo niet, dan komt zij Ludo eer tot orde roepen. Echter, ik hoop het niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |