quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Perico het volgende:
Jack: "Dennis, voor een klusjesman heb je een slecht gemeubileerde bovenkamer".
Ik had wel het gevoel dat er iets niet klopte, maar die kwaadheid vond ik overtuigend en vooral die laatste zin dat Robert er aan moest gaan dat liet me wel direct weer aan die oude Ludo denken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Mss het volgende:
Ik vond hem juist heel slecht acteren in die droom van Janine, toen hij kwaad op haar werd. Het was te overdreven.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik vond het ook overtuigend. Ik had lang die kwade stem niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had wel het gevoel dat er iets niet klopte, maar die kwaadheid vond ik overtuigend en vooral die laatste zin dat Robert er aan moest gaan dat liet me wel direct weer aan die oude Ludo denken.
Maarja dat ben ik he![]()
Maar veel geloofwaardiger wordt de serie niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:56 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik vond het ook overtuigend. Ik had lang die kwade stem niet meer gehoord.
Veel cliffs dit jaar!![]()
Kan mij het schelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar veel geloofwaardiger wordt de serie niet.![]()
Maar er zijn grenzen als het gaat om ongeloofwaardigheid. Neemt niet weg dat ik iedere avond nog trouw kijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef Otmed het volgende:
[..]
Kan mij het schelensoaps zijn nooit geloofwaardig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik vind de ongeloofwaardigheid nou niet echt erg groot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar er zijn grenzen als het gaat om ongeloofwaardigheid. Neemt niet weg dat ik iedere avond nog trouw kijk.![]()
Niet te geloven! Alle meisjes van 16 hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
vicky is 16 maar heeft wel al tetten
Ik vind haar ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Niet te geloven! Alle meisjes van 16 hoor
Ik vind Vicky wel leuk denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |