James Morrison - Undiscoveredquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef fresta het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet die Vicky zong in de keuken?
vond hem wel leuk![]()
Ah ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Niet te geloven! Alle meisjes van 16 hoor
Ik vind Vicky wel leuk denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef Syb.ren het volgende:
Zag ik in de Veronica Gids:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.tvp!
als ze maar niet vervangen worden door jong grutquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:04 schreef JOO het volgende:
Dus als ik het goed begrjp gaan Florien en Nina weg.
Bing wordt voglens mij de gene die wordt afgeknald.
Barbara gaat dood door de ziekte.
En ik denk dat Nick en Dian ook de serie gaan verlaten...
Grote schoonmaak in gtst.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen ze Dorethea er ook uit schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef Syb.ren het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef Syb.ren het volgende:
[..]dat betekend !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut personage eruit
Haha, dat was mij nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Frey het volgende:
Alweer de Rik en Anita tune waar die niet hoort![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef Otmed het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
"Zeg maar dag tegen je huwlijk" Welk huwelijk, ze zijn niet eens getrouwd![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
"Zeg maar dag tegen je huwlijk" Welk huwelijk, ze zijn niet eens getrouwd![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Meike, en wie was die andere ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Valeriequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Meike, en wie was die andere ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |