Ik zei het ook niet voor haar hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:27 schreef Veletta het volgende:
tvp (en NIET voor Skuular)
Ze is er schoon genoeg voorquote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ze is net nieuw en dan nu al een eigen topic?
Ah, was zij dat? Ze kwam me al vaag bekend voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Agrafes het volgende:
Voor haar kijk ik nu deze soap eens in de week, jammer dat het telkens van die korte stukjes zijn. Wat is ze prachtig, in Fucking Amal deed ze me denken aan Scarlet Johansson
Nucleaire explosie in Meerdijk, de serie gaat verder in Zwedenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten de hele serie gewoon volstoppen met Zweden en de rest eruit schrijven
Goda tider dåliga tider.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nucleaire explosie in Meerdijk, de serie gaat verder in Zweden![]()
Ik ga kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten de hele serie gewoon volstoppen met Zweden en de rest eruit schrijven
Zeik niet zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word gek van dat Skuular gezeik.![]()
niet als een lekker ding dusquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Rustig maar, niet dat ik iets tegen haar heb maar ik zie haar gewoon anders dan jullie.
Nogmaals dit komt omdat wij haar bekijken met Fos-ogen en jullie wellicht met Nina-ogenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word gek van dat Skuular gezeik.![]()
Briljante uitspraak.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals dit komt omdat wij haar bekijken met Fos-ogen en jullie wellicht met Nina-ogen![]()
bij haar is hetquote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
konijntjes tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who annoy you:
N_GGERS
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:37 schreef Veletta het volgende:
Spoilers voor komende weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef roooosje het volgende:
[..]ik had al zo'n vermoeden na de aflevering van vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en dat zweedse meisje is echt té mooi! en dan te bedenken dat ik ook bijna zweedse was geweest
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
quote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ze is net nieuw en dan nu al een eigen topic?
Wat een uitermate slechte aflevering zeg, zelfs in de Charlie-Nick verhaallijn die het meest interressant was, zat totaal geen schotquote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja zeg, heb ik daarvoor een half uur van mijn kostbare tijd verspild.
Ik mis alleen de boeven nog... letterlijk eigenlijk. God, wat is het saai zonder slechteriken. Deze aflevering droeg echt niks bij aan het verhaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Frey het volgende:
Barbara en Robert waren op zoek naar het pakje![]()
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Frey het volgende:
Barbara en Robert waren op zoek naar het pakje![]()
Het stukje in de vooruitzichten van vrijdag zag er trouwens totaal anders uit dan wat we vandaag zagen, toen robert die baai doopte.
De Emmabrugquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?![]()
Echt? Ik heb het vandaag opgenomen maar ik kijk het straks van de band af.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?![]()
Ja dat was ook het eerste wat in me opkwam toen ik het zagquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad die zou in GTST moeten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef Canisfire het volgende:
De baron zou best een toffe slechterik zijn in gtst
Heeft die Paul van Gorcum nog iets te doen.
En Robin.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Urquhart het volgende:
Doe dan B1, B2, B100, Vlugge Japie en Handige Harrie er dan ook maar bij.
OMG, Wik Jongsma is IRL ook meneer Harmsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Wik geeft Marly veeg uit de pan
Wik Jongsma, die jarenlang meneer Harmsen speelde in Goede tijden slechte tijden, verbaast het niet dat de soapserie kampt met lagere kijkcijfers. “In onze tijd haalden we met gemak 1,9 miljoen kijkers, en dat gebeurt nu niet meer“, vertelt Jongsma in Privé. “Goede tijden slechte tijden is geen soap meer. Recentelijk was er een aflevering dat Ludo denkbeeldig de toekomst in wordt genomen. Met verbazing heb ik ernaar gekeken. Toen dacht ik, het is geen soap meer. Ik vond deze aflevering heel erg. Het is een proces waarin ze de spelregels uit het oog verliezen en denken alles maar te kunnen maken.” Niet alleen de makers, maar ook de acteurs zijn volgens Jongsma verkeerd bezig. “Als ik kijk naar de dochter van Ludo en Janina, Nina heet ze in de soap, dan vind ik dat een hysterisch meisje. Daar kan ik niet naar kijken, ik word daar erg benauwd van. Doe eens normaal meisje, en ga je vak leren. Als ik met haar zou moeten werken, zou ik binnen de kortste keren ruzie hebben.” Goede tijden, slechte tijden werd maandag door 1.391.000 kijkers (madl: 21.5%) bekeken bij RTL 4. De mediacourant
Ik wou net zeggen... Zal niet beweren dat Marly een goede actrice is, maar de rol als verwend, manipulatief rotkind speelt ze best okay.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze moet toch een hysterisch meisje spélen?
Ik droomde ooit dat ik Nick moest vemoorden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:01 schreef Chryzis het volgende:
Wauw. Vannacht droomde ik dat Charlie (Lieke) van de ene op de andere scene ineens vervangen werd door de oude Charlie (Aukje).
Jammer dat ik het maar droomde...
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze moet toch een hysterisch meisje spélen?
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef Canisfire het volgende:
De baron zou best een toffe slechterik zijn in gtst
Heeft die Paul van Gorcum nog iets te doen.
Ik denk dat dat bij mij niet zal werken. Zal 'm dan altijd aan de Baron blijven linkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook al eens voorgesteld. De man is een goede acteur en heeft veel ervaring. Hij zou prima de rol van oude slechterik kunnen spelen. Natuurlijk niet zo overdreven als de Baron, maar wel met enkele van die trekjes. Dat zou echt sjiek zijn.
![]()
Dat dacht ik ook, maar zonder die baron kleren is het echt een heel ander persoon. Er is haast niets meer van te herkennen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij mij niet zal werken. Zal 'm dan altijd aan de Baron blijven linkenJeugdsentiment enzo..
Inderdaad, in het echt is ze heus niet zo hoor. Dus best knap het je het zo kan neer zetten dat zelfs andere acteurs geloven dat ze echt zo is en dat ze gewoon zichzelf speelt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:38 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Zal niet beweren dat Marly een goede actrice is, maar de rol als verwend, manipulatief rotkind speelt ze best okay.
Op zijn website (paulvangorcum.nl) kun je filmpjes kijken waar je hem in allerlei rollen ziet. Zijn personage in de TV-serie 'De Dageraad' is een goed personage voor een slechterik en het doet mij niet aan de Baron denken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar zonder die baron kleren is het echt een heel ander persoon. Er is haast niets meer van te herkennen.
Ja ik hoop het.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef Pelgrim het volgende:
Met een beetje geluk volgt het scenarioteam van GTST dit topic en zien we de beste man over enkele maanden in de serie
De enige reden waarom ik kijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Skyler doet al weer niet mee
Skylar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Skyler doet al weer niet mee
"Jij vindt mij niet aardig he?"quote:
Of krijgt Valentijn een oom/tante erbij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Oh heeft Bar wat? We hebben al lang geen slopende enge ziekte meer gehad in GTST!
Oohjee, liever niet toch zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of krijgt Valentijn een oom/tante erbij?
BTW: Is het iemand opgevallen dat Jack naar '24' zat te kijken?![]()
Barbara kan gelukkig geen kinderen meer krijgen, tenzij de schrijvers weer iets verzinnen natuurlijk.quote:
In ONM kon Ellen Evenhuis ook geen kinderen meer krijgen, maar toen kreeg ze Doris. Als die schrijvers eenmaal aan de spacecake zitten kan er vanalles gebeuren. Dus niet schrikken Oom Govert als Ludo opeens zwanger is en met een bolle buik rondloopt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:32 schreef Frey het volgende:
Barbara kan gelukkig geen kinderen meer krijgen, tenzij de schrijvers weer iets verzinnen natuurlijk.
Het lag er nu wel heel dik bovenop ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die reclame voor Yakult wordt wel steeds schandaliger trouwens...
Iemand? Ik ben hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels ik had die aflevering van gisteren opgenomen, maar Casema heeft alle kanalen gewijzigd in de plaats waar ik het opnam (Alphen aan den Rijn).
Kan iemand me even bijpraten![]()
Samenvatting Dinsdag:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels ik had die aflevering van gisteren opgenomen, maar Casema heeft alle kanalen gewijzigd in de plaats waar ik het opnam (Alphen aan den Rijn).
Kan iemand me even bijpraten![]()
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef Delichris het volgende:
[..]
Samenvatting Dinsdag:
Bron: RTL GTST
Zoeken ze nog iemand als nieuwe Robin?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben u zeer erkentelijk![]()
Waar heb jij het nou weer over eerwaarde?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand als nieuwe Robin?
misschien dat je auditie kan doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over eerwaarde?![]()
Nu je het zegt, mijn avatar lijkt er wel redelijk op eigenlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
misschien dat je auditie kan doen.
Bij Bing bedoel je, hij komt in ieder geval overtuigend genoeg over als afperser.quote:Wat een rare vent trouwens bij jack![]()
Hopelijk blijft hij nu eens een keer knock out, alle donders, misschien heeft hij door deze klap zijn geheugen weer terugquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk blijft hij nu eens een keer knock out, alle donders, misschien heeft hij door deze klap zijn geheugen weer terug![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij nu eens een keer knock out, alle donders, misschien heeft hij door deze klap zijn geheugen weer terug![]()
Wat vind jij er eigenlijk van Digispeed, dat Ludo zijn leven heeft gebeterd, interresseert het je geen dooie donder wat die man doet of vind je het toch ergens een positieve ontwikkeling?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef digispeed het volgende:
Lekker ding die Dennis
Zeker in zwembroek
jammie....
ludo interesseert me weinig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van Digispeed, dat Ludo zijn leven heeft gebeterd, interresseert het je geen dooie donder wat die man doet of vind je het toch ergens een positieve ontwikkeling?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef Frey het volgende:
http://www.gtstclub.web-log.nl/
Nieuwe spoilers en...
Een nieuwe Milan![]()
Het lijkt mij juist wel interressant om de aankomst van Milan mee te maken, ik bedoel Dennis die altijd een goede vriend van hem was, blijkt ineens zijn half-broer te zijn, Charlie zijn ene ex heeft ineens een kind en Sjors zijn andere is ineens getrouwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:49 schreef Pelgrim het volgende:
Schiet toch niet op, weer een personage van vroeger dat gespeeld wordt door een ander. Is het zo ingewikkeld om een nieuw personage te verzinnen.
Wat is hiervan het waarheidsgehalte?quote:Paniek! De belmiepen zoeken al ander werk. Van Spelevisie:
Gigi Ravelli gaat een rol spelen in de RTL-serie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. Dat kan Spelevisie je als eerste melden. De SBS-presentatrice zal in GTST in de huid kruipen van de dochter van huishoudster Rosa. Dit meisje komt net uit een internaat en krijgt een relatie met de zoon van Ludo Sanders: Stefano. Dit zorgt ongetwijfeld voor veel consternatie in huize Sanders. Het is nog niet bekend of Gigi Ravelli haar werkzaamheden bij televisiezender SBS
kan blijven voortzetten. ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ heeft al maanden te kampen met lagere kijkcijfers. De serie bereikte een dieptepunt in januari, toen er nét één miljoen mensen afstemden…
bron
Stefano?quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat is hiervan het waarheidsgehalte?
We hebben het Morris III debacle net achter de rug.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef Chryzis het volgende:
Godver nee. Niet Milan terug, en al helemaal niet gespeeld door een andere acteur.
Hij lijkt er in de verste verte niet eens op...![]()
Ze zijn al bezig met de casting van een nieuwe acteur die Martine gaat spelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:09 schreef lady-wrb het volgende:
bah, hoeft 't niet?
ik wil martine terug!
Dochter Rosa = Meer Rosa in beeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zou de kijkcijfers wel ten goede komen, denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kijk hier ben ik het dan wel weer mee eens, die nieuwe Milan biedt heleboel lijnen ineens meer perspectief aangezien hij best nog wat heeft te maken met de meeste personages van nu en nogmaals het is de oude niet dus geldt er 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dochter Rosa = Meer Rosa in beeld
Maar nieuwe Stefano hell no![]()
Bas Muijs was de enige Stefano die heeft al zo fucking lang Stefano gespeeld.
Nieuwe Milan boeit me niet de oude Milan was toch bagger.
conclusie : Redelijke rollen als Stefano moet je niet vervangen.
Kut rollen die kut zjin gemaakt door de acteurs verdienen nog een kans.
Die bron is inderdaad dubieus, het is van een of andere site waar er door users een reactie werd gegeven op een bericht dat hier niks mee te maken had, ze verwijzen vanaf daar naar spelevisie, maar dat komt niet erg betrouwbaar over...quote:btw Iwan op die bron van jou kan ik nergens vinden![]()
Dude hoe kan een personage nou een relatie krijgen met iemand die niet in de soap zit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk hier ben ik het dan wel weer mee eens, die nieuwe Milan biedt heleboel lijnen ineens meer perspectief aangezien hij best nog wat heeft te maken met de meeste personages van nu en nogmaals het is de oude niet dus geldt er 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.
Als Stefano nog door Bas Muijs zou worden gespeeld zou ik ook geen problemen hebben met zijn terugkeer, maar in dat stuk van Iwan spreken ze niet eens over een nieuwe Stefano-vertolking, dus ik snap niet hoe je hierop komt maargoed.![]()
[..]
Lees jij gewoon altijd verkeerd of denk je gewoon altijd verkeerd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:06 schreef Canisfire het volgende:
Dude hoe kan een personage nou een relatie krijgen met iemand die niet in de soap zit?
Wordt Stefano dan de nieuwe sil?
Als dit een ludieke grap moet voorstellen moet je het er voortaan maar even bijzetten dan kan ik in ieder geval doen alsof ik het grappig vindquote:Waar op dat meisje zegt ooh ik ga even naar Stefano toe !
En vervolgens loopt ze naar boven
Bas Muijs heeft een tijdje terug gezegd dat hij écht niet terugkomt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat Stefano er nu niet inzit zijn wij het beiden over eens, maar mocht Stefano terug komen dan kan dat Bas Muijs zijn maar ook heel iemand anders.
Jij gaat er direct vanuit dat het iemand anders is en ik vraag me af waarom![]()
[..]
Ik vond het ook wel iets weg hebben van dat café in 'Schiet mij maar lek'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Mvnl het volgende:
Ben ik de enige die dat strandtentje érg hollands/decors en vooral goudkust vind ogen?
Ik vind dat hij gewoon weer van Dennis moet worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stomme Laura, ik vind ook dat de Koning van Jef moet worden!
Nou ja ieder zijn mening, maar Dennis heeft weinig meer met de koning van doen, hij werkt op die school van Anita en bovendien heb ik hem in de Koning nooit echt goed vinden passen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gewoon weer van Dennis moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn grote kans
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vind de manier waarop Jef de Koning probeert te krijgen niet juist. Het kwam op mij over als even "sneaky" met Ludo gaan praten. Dat had ook anders gekund.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn mening, maar Dennis heeft weinig meer met de koning van doen, hij werkt op die school van Anita en bovendien heb ik hem in de Koning nooit echt goed vinden passen.
Rik wel en Benjamin ook, maar momenteel vind ik dat Jef er beter past dan Dennis![]()
denk niet dat dat ooit gaat gebeuren,quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig met de casting van een nieuwe acteur die Martine gaat spelen![]()
Ja okee daar zit wat in, ik hoop alleen toch wel dat ie hem uiteindelijk krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop Jef de Koning probeert te krijgen niet juist. Het kwam op mij over als even "sneaky" met Ludo gaan praten. Dat had ook anders gekund.![]()
Inderdaad, dat zou even erg zijn als het vervangen van Robert, Laura, Jef, Ludo en Janine door andere acteursquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef digispeed het volgende:
Inge is gewoon Martine
Kijk maar naar Harmsen 3quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou even erg zijn als het vervangen van Robert, Laura, Jef, Ludo en Janine door andere acteurs![]()
Ja en dat was dan nog tijdelijk, dat is nog wel te overleven, maar zulke kernpersonages permanent vervangen zoals bij Morris en Charlie werkt niet positief op de ontwikkeling van het personage.quote:
De 2e keer was Harmsen er al uit, dus hoezo noodzakelijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja okee maar bij sommige personages boeit het me wat minder dan bij anderen, en tijdelijk vervangen als iemand ziek is, is soms gewoon noodzakelijk zoals bij Harmsen.![]()
Inge is onvervangbaar, maar als het dan toch per se zou moeten, dan zou Marianne Vloetgraven (Goudkust: Sylvia Verweijden) de perfecte kandidaat zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef digispeed het volgende:
denk niet dat dat ooit gaat gebeuren,
dan komt Inge Ipenburg liever zelf terug denk ik.
ze weet dat de rol van martine hafkamp mateloos populair is bij de fans van gtst
de actrice hoeft maar te kicken en wordt er zo weer ingeschreven volgens mij.
het is als het ware haar back up voor als ze geen ander werk meer zou hebben.
ik denk echt niet dat ze dit personage ooit door iemand anders laten spelen.
dit is nml zo'n rol die je gelijk de grond in boort met een andere actrice.
zou trouwens ook niet weten wie haar zou kunnen vervangen. Inge is gewoon Martine
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik vandaag wat gemist ?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef Frey het volgende:
[..]
De 2e keer was Harmsen er al uit, dus hoezo noodzakelijk?
Gelukkig was ik haar al vergeten; Wietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geen idee, maar die Wiet mag wat mij betreft blijven waar ze zit hoor.
Fay was ook snel weg eigenlijk, na een maandje ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef Canisfire het volgende:
Waar is die Fay trouwens gebleven behalve in duitsland?
Die actrice zou toch haar opleiding afmaken en dan voor vast bij gtst komen?
Wat is er mis gegaan?
En wiet waar is die die werd ooit opgenomen omdat ze volgens de rest waanbeelden had maar ze bleek de waarheid te spreken.
Ja die nieuwe Milan dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen bij RTL Boulevard: ex-Idol in GTST
Ik zag het ook, maar het ging meer over Inge Ipenburg. Topwijf!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen bij RTL Boulevard: ex-Idol in GTST
huur de film Fucking Amal maar eens...quote:
En toch was het tof.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe cliche kan een scene zijn. Een meisje dat net onder het bureau zit en toevallig haarzelf verraad.
Gelukkig, want dat is toch maar een saai kutlijntje!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Lollifant het volgende:
Nee ze blijft maar een maandje helaas!
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe cliche kan een scene zijn. Een meisje dat net onder het bureau zit en toevallig haarzelf verraad.
Omdat je niet in Meerdijk woont misschienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:42 schreef Beach het volgende:
Skylar![]()
![]()
Damn waarom kom ik zo iemand niet tegen![]()
Wij hebben hier een wijk die Meerdijk heet, misschien zit ze daar wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Omdat je niet in Meerdijk woont misschien
Ik moest meteen aan de film Witness denken. Hierin is een jongetje getuige van een moord. Samen met een politieagent duikt hij onder bij de Amish. Misschien mag Rikki onderduiken bij de Dutch Amish: de familie Langeveld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Dan zullen ze daar raar opkijken als ineens een aantal mensen zoekend door de wijk aan het struinen zijn terwijl ze Skylar aan het roepen zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben hier een wijk die Meerdijk heet, misschien zit ze daar wel.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:59 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Dan zullen ze daar raar opkijken als ineens een aantal mensen zoekend door de wijk aan het struinen zijn terwijl ze Skylar aan het roepen zijn
Eindelijk een lekker wijf in GTST, zeur nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat is toch maar een saai kutlijntje!
Ze ziet er niet slecht uit, maar die verhaallijn is gewoon kut.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eindelijk een lekker wijf in GTST, zeur niet!
Zweden, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:21 schreef DaMart het volgende:
Waar hebben ze haar eigenlijk vandaan gehaald?
Hebben ze die eerst nog in elkaar moeten zettenquote:
Je meent het!quote:
Ja, maar zoals gewoonlijk was de handleiding niet goed leesbaar, waardoor er amper een woord Nederlands uitkomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze die eerst nog in elkaar moeten zetten?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zoals gewoonlijk was de handleiding niet goed leesbaar, waardoor er amper een woord Nederlands uitkomt.
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze die eerst nog in elkaar moeten zetten?
Hoe lang heb je al niet meer gekeken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Rechterbal het volgende:
Damm, die Skylar is wel een lekker wijf zeg. Alleen al voro die tienerverhaallijntjes erbij vind ik het al stukken leuker dan vroegah.
En Ludo die aardig doet?![]()
Hopelijk vastquote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig die reclame tussen de preview en het begin is eindelijk verdwenen (voor deze aflevering dan op zijn minst).![]()
Toen ze haar ontdekten kreeg ik al zo'n vermoeden dat hij wel van haar af zou willen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die gast komt inderdaad over als iemand die niet voor moord terugdeinst, zelfs niet voor kindermoord en dat zijn de allerslechsten![]()
Snel een reisje naar zweden boekenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Lekker makkelijk die zweden trouwens.
wil je neuken ja kom maar mee.
zo een strakke actiequote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh 2 condooms, nou dan doen we het toch 2 keer![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Lekker makkelijk die zweden trouwens.
wil je neuken ja kom maar mee.
Ok, waar en wanneer..?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo een strakke actieik heb er nog heel wat meer thuis liggen.. dat word nog vaak
![]()
zo ver ik heb begrepen van een of ander project.. barbara heeft haar in huis gehaald..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ok, waar en wanneer..?![]()
![]()
Skylar is wel lekker hoor, maar hoe komt ze nu eigenlijk precies in Meerdijk verzeild?
Ah, voor iedereen lekker vaag dus..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo ver ik heb begrepen van een of ander project.. barbara heeft haar in huis gehaald..
vanavond in je dromenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ah, voor iedereen lekker vaag dus..
Ik wacht nog op antwoord op mijn eerste vraag..
Boh.. dat was vannacht ook al!quote:
Ja ze is in het verkeerde gezin geplaatst.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Boh.. dat was vannacht ook al!
Back ontopic maar, iemand anders de precieze reden van Skylars verblijf in Meerdijk?
waarom staat er dan in je naam ik houd nog steeds van janinequote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Boh.. dat was vannacht ook al!
Back ontopic maar, iemand anders de precieze reden van Skylars verblijf in Meerdijk?
Een spannendere verhaallijn konden ze niet verzinnen daar bij GTSTquote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:15 schreef Beach het volgende:
Ik snap ook niet dat die sukkel wil dat de rest niet mag weten dat ze elkaar leuk vinden![]()
Arme Fosquote:Op maandag 19 maart 2007 23:23 schreef Pelgrim het volgende:
Helemaal niets, want Barbara enzo kwamen thuis
quote:Gigi Ravelli nieuw gezicht in GTST
AMSTERDAM - Belspelpresentatrice Gigi Ravelli is vanaf half april te zien in de soap Goede tijden, slechte tijden. De blondine speelt Lorena, de dochter van huishoudster Rosa. Dat laat de televisiezender RTL 4 weten.
Het personage Lorena was niet eerder in de serie te zien. Het meisje komt noodgedwongen terug uit Zuid-Afrika. Wegens geldproblemen trekt ze weer in bij haar moeder.
De 24-jarige actrice, die zowel bij SBS 6 als bij Net 5 te zien was, woonde zelf geruime tijd in Kaapstad. Daar volgde ze een acteeropleiding.
Personages
In de wereld van Goede tijden, slechte tijden, dat sinds 1990 wordt uitgezonden, is het de afgelopen tijd een komen en gaan van personages. Onlangs werd bekend dat het karakter van Milan Verhagen, dat eerder werd vertolkt door Wouter de Jong, terugkeert in de serie.
Robin Zijlstra, die meedeed aan het tweede seizoen van Idols, blaast het personage weer leven in.
Ja hij kon d'r geloof ik niet echt inkomenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef Pelgrim het volgende:
Arme Fos hoor, heeft ie eindelijk een meisje komt zijn familie opdagen
Zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef Cerubo het volgende:
Gigi in GTST!!! Dat is nog eens leuk nieuws.
Notquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Al is Wytske natuurlijk veel leuker dan Gigi.
Twee keer met je eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Als dat ook een grotere rol voor Rosa betekent is dat heel tof.
Al is Wytske natuurlijk veel leuker dan Gigi.
Inderdaad, maar als dat niet haalbaar is, dan op z'n minst één van de tweequote:
Ik ben bang dat het nog maar net is begonnen helaasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef parselmouth het volgende:
Kan dat gezeik om die klerebaby nu eens ophouden?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef parselmouth het volgende:
Volgende keer wel seks met Skylar hoor jongens
Weet je dat ik eigenlijk enorm benieuwd ben hoe jij eruit ziet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik ook niet ontkende![]()
Ik schrok toen ik het voor het eerst zagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk enorm benieuwd ben hoe jij eruit ziet?Niks op fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |