Boh.. dat was vannacht ook al!quote:
Ja ze is in het verkeerde gezin geplaatst.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Boh.. dat was vannacht ook al!
Back ontopic maar, iemand anders de precieze reden van Skylars verblijf in Meerdijk?
waarom staat er dan in je naam ik houd nog steeds van janinequote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Boh.. dat was vannacht ook al!
Back ontopic maar, iemand anders de precieze reden van Skylars verblijf in Meerdijk?
Een spannendere verhaallijn konden ze niet verzinnen daar bij GTSTquote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:15 schreef Beach het volgende:
Ik snap ook niet dat die sukkel wil dat de rest niet mag weten dat ze elkaar leuk vinden![]()
Arme Fosquote:Op maandag 19 maart 2007 23:23 schreef Pelgrim het volgende:
Helemaal niets, want Barbara enzo kwamen thuis
quote:Gigi Ravelli nieuw gezicht in GTST
AMSTERDAM - Belspelpresentatrice Gigi Ravelli is vanaf half april te zien in de soap Goede tijden, slechte tijden. De blondine speelt Lorena, de dochter van huishoudster Rosa. Dat laat de televisiezender RTL 4 weten.
Het personage Lorena was niet eerder in de serie te zien. Het meisje komt noodgedwongen terug uit Zuid-Afrika. Wegens geldproblemen trekt ze weer in bij haar moeder.
De 24-jarige actrice, die zowel bij SBS 6 als bij Net 5 te zien was, woonde zelf geruime tijd in Kaapstad. Daar volgde ze een acteeropleiding.
Personages
In de wereld van Goede tijden, slechte tijden, dat sinds 1990 wordt uitgezonden, is het de afgelopen tijd een komen en gaan van personages. Onlangs werd bekend dat het karakter van Milan Verhagen, dat eerder werd vertolkt door Wouter de Jong, terugkeert in de serie.
Robin Zijlstra, die meedeed aan het tweede seizoen van Idols, blaast het personage weer leven in.
Ja hij kon d'r geloof ik niet echt inkomenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef Pelgrim het volgende:
Arme Fos hoor, heeft ie eindelijk een meisje komt zijn familie opdagen
Zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef Cerubo het volgende:
Gigi in GTST!!! Dat is nog eens leuk nieuws.
Notquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Al is Wytske natuurlijk veel leuker dan Gigi.
Twee keer met je eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Als dat ook een grotere rol voor Rosa betekent is dat heel tof.
Al is Wytske natuurlijk veel leuker dan Gigi.
Inderdaad, maar als dat niet haalbaar is, dan op z'n minst één van de tweequote:
Ik ben bang dat het nog maar net is begonnen helaasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef parselmouth het volgende:
Kan dat gezeik om die klerebaby nu eens ophouden?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef parselmouth het volgende:
Volgende keer wel seks met Skylar hoor jongens
Weet je dat ik eigenlijk enorm benieuwd ben hoe jij eruit ziet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik ook niet ontkende![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |