huur de film Fucking Amal maar eens...quote:
En toch was het tof.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe cliche kan een scene zijn. Een meisje dat net onder het bureau zit en toevallig haarzelf verraad.
Gelukkig, want dat is toch maar een saai kutlijntje!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Lollifant het volgende:
Nee ze blijft maar een maandje helaas!
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe cliche kan een scene zijn. Een meisje dat net onder het bureau zit en toevallig haarzelf verraad.
Omdat je niet in Meerdijk woont misschienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:42 schreef Beach het volgende:
Skylar![]()
![]()
Damn waarom kom ik zo iemand niet tegen![]()
Wij hebben hier een wijk die Meerdijk heet, misschien zit ze daar wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Omdat je niet in Meerdijk woont misschien
Ik moest meteen aan de film Witness denken. Hierin is een jongetje getuige van een moord. Samen met een politieagent duikt hij onder bij de Amish. Misschien mag Rikki onderduiken bij de Dutch Amish: de familie Langeveld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Dan zullen ze daar raar opkijken als ineens een aantal mensen zoekend door de wijk aan het struinen zijn terwijl ze Skylar aan het roepen zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben hier een wijk die Meerdijk heet, misschien zit ze daar wel.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:59 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Dan zullen ze daar raar opkijken als ineens een aantal mensen zoekend door de wijk aan het struinen zijn terwijl ze Skylar aan het roepen zijn
Eindelijk een lekker wijf in GTST, zeur nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat is toch maar een saai kutlijntje!
Ze ziet er niet slecht uit, maar die verhaallijn is gewoon kut.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eindelijk een lekker wijf in GTST, zeur niet!
Zweden, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:21 schreef DaMart het volgende:
Waar hebben ze haar eigenlijk vandaan gehaald?
Hebben ze die eerst nog in elkaar moeten zettenquote:
Je meent het!quote:
Ja, maar zoals gewoonlijk was de handleiding niet goed leesbaar, waardoor er amper een woord Nederlands uitkomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze die eerst nog in elkaar moeten zetten?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zoals gewoonlijk was de handleiding niet goed leesbaar, waardoor er amper een woord Nederlands uitkomt.
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze die eerst nog in elkaar moeten zetten?
Hoe lang heb je al niet meer gekeken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Rechterbal het volgende:
Damm, die Skylar is wel een lekker wijf zeg. Alleen al voro die tienerverhaallijntjes erbij vind ik het al stukken leuker dan vroegah.
En Ludo die aardig doet?![]()
Hopelijk vastquote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig die reclame tussen de preview en het begin is eindelijk verdwenen (voor deze aflevering dan op zijn minst).![]()
Toen ze haar ontdekten kreeg ik al zo'n vermoeden dat hij wel van haar af zou willen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die gast komt inderdaad over als iemand die niet voor moord terugdeinst, zelfs niet voor kindermoord en dat zijn de allerslechsten![]()
Snel een reisje naar zweden boekenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Lekker makkelijk die zweden trouwens.
wil je neuken ja kom maar mee.
zo een strakke actiequote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh 2 condooms, nou dan doen we het toch 2 keer![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Lekker makkelijk die zweden trouwens.
wil je neuken ja kom maar mee.
Ok, waar en wanneer..?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo een strakke actieik heb er nog heel wat meer thuis liggen.. dat word nog vaak
![]()
zo ver ik heb begrepen van een of ander project.. barbara heeft haar in huis gehaald..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ok, waar en wanneer..?![]()
![]()
Skylar is wel lekker hoor, maar hoe komt ze nu eigenlijk precies in Meerdijk verzeild?
Ah, voor iedereen lekker vaag dus..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo ver ik heb begrepen van een of ander project.. barbara heeft haar in huis gehaald..
vanavond in je dromenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ah, voor iedereen lekker vaag dus..
Ik wacht nog op antwoord op mijn eerste vraag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |