Zoeken ze nog iemand als nieuwe Robin?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben u zeer erkentelijk![]()
Waar heb jij het nou weer over eerwaarde?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand als nieuwe Robin?
misschien dat je auditie kan doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over eerwaarde?![]()
Nu je het zegt, mijn avatar lijkt er wel redelijk op eigenlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
misschien dat je auditie kan doen.
Bij Bing bedoel je, hij komt in ieder geval overtuigend genoeg over als afperser.quote:Wat een rare vent trouwens bij jack![]()
Hopelijk blijft hij nu eens een keer knock out, alle donders, misschien heeft hij door deze klap zijn geheugen weer terugquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk blijft hij nu eens een keer knock out, alle donders, misschien heeft hij door deze klap zijn geheugen weer terug![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij nu eens een keer knock out, alle donders, misschien heeft hij door deze klap zijn geheugen weer terug![]()
Wat vind jij er eigenlijk van Digispeed, dat Ludo zijn leven heeft gebeterd, interresseert het je geen dooie donder wat die man doet of vind je het toch ergens een positieve ontwikkeling?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef digispeed het volgende:
Lekker ding die Dennis
Zeker in zwembroek
jammie....
ludo interesseert me weinig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van Digispeed, dat Ludo zijn leven heeft gebeterd, interresseert het je geen dooie donder wat die man doet of vind je het toch ergens een positieve ontwikkeling?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef Frey het volgende:
http://www.gtstclub.web-log.nl/
Nieuwe spoilers en...
Een nieuwe Milan![]()
Het lijkt mij juist wel interressant om de aankomst van Milan mee te maken, ik bedoel Dennis die altijd een goede vriend van hem was, blijkt ineens zijn half-broer te zijn, Charlie zijn ene ex heeft ineens een kind en Sjors zijn andere is ineens getrouwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:49 schreef Pelgrim het volgende:
Schiet toch niet op, weer een personage van vroeger dat gespeeld wordt door een ander. Is het zo ingewikkeld om een nieuw personage te verzinnen.
Wat is hiervan het waarheidsgehalte?quote:Paniek! De belmiepen zoeken al ander werk. Van Spelevisie:
Gigi Ravelli gaat een rol spelen in de RTL-serie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. Dat kan Spelevisie je als eerste melden. De SBS-presentatrice zal in GTST in de huid kruipen van de dochter van huishoudster Rosa. Dit meisje komt net uit een internaat en krijgt een relatie met de zoon van Ludo Sanders: Stefano. Dit zorgt ongetwijfeld voor veel consternatie in huize Sanders. Het is nog niet bekend of Gigi Ravelli haar werkzaamheden bij televisiezender SBS
kan blijven voortzetten. ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ heeft al maanden te kampen met lagere kijkcijfers. De serie bereikte een dieptepunt in januari, toen er nét één miljoen mensen afstemden…
bron
Stefano?quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat is hiervan het waarheidsgehalte?
We hebben het Morris III debacle net achter de rug.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef Chryzis het volgende:
Godver nee. Niet Milan terug, en al helemaal niet gespeeld door een andere acteur.
Hij lijkt er in de verste verte niet eens op...![]()
Ze zijn al bezig met de casting van een nieuwe acteur die Martine gaat spelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:09 schreef lady-wrb het volgende:
bah, hoeft 't niet?
ik wil martine terug!
Dochter Rosa = Meer Rosa in beeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zou de kijkcijfers wel ten goede komen, denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kijk hier ben ik het dan wel weer mee eens, die nieuwe Milan biedt heleboel lijnen ineens meer perspectief aangezien hij best nog wat heeft te maken met de meeste personages van nu en nogmaals het is de oude niet dus geldt er 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dochter Rosa = Meer Rosa in beeld
Maar nieuwe Stefano hell no![]()
Bas Muijs was de enige Stefano die heeft al zo fucking lang Stefano gespeeld.
Nieuwe Milan boeit me niet de oude Milan was toch bagger.
conclusie : Redelijke rollen als Stefano moet je niet vervangen.
Kut rollen die kut zjin gemaakt door de acteurs verdienen nog een kans.
Die bron is inderdaad dubieus, het is van een of andere site waar er door users een reactie werd gegeven op een bericht dat hier niks mee te maken had, ze verwijzen vanaf daar naar spelevisie, maar dat komt niet erg betrouwbaar over...quote:btw Iwan op die bron van jou kan ik nergens vinden![]()
Dude hoe kan een personage nou een relatie krijgen met iemand die niet in de soap zit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk hier ben ik het dan wel weer mee eens, die nieuwe Milan biedt heleboel lijnen ineens meer perspectief aangezien hij best nog wat heeft te maken met de meeste personages van nu en nogmaals het is de oude niet dus geldt er 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.
Als Stefano nog door Bas Muijs zou worden gespeeld zou ik ook geen problemen hebben met zijn terugkeer, maar in dat stuk van Iwan spreken ze niet eens over een nieuwe Stefano-vertolking, dus ik snap niet hoe je hierop komt maargoed.![]()
[..]
Lees jij gewoon altijd verkeerd of denk je gewoon altijd verkeerd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:06 schreef Canisfire het volgende:
Dude hoe kan een personage nou een relatie krijgen met iemand die niet in de soap zit?
Wordt Stefano dan de nieuwe sil?
Als dit een ludieke grap moet voorstellen moet je het er voortaan maar even bijzetten dan kan ik in ieder geval doen alsof ik het grappig vindquote:Waar op dat meisje zegt ooh ik ga even naar Stefano toe !
En vervolgens loopt ze naar boven
Bas Muijs heeft een tijdje terug gezegd dat hij écht niet terugkomt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat Stefano er nu niet inzit zijn wij het beiden over eens, maar mocht Stefano terug komen dan kan dat Bas Muijs zijn maar ook heel iemand anders.
Jij gaat er direct vanuit dat het iemand anders is en ik vraag me af waarom![]()
[..]
Ik vond het ook wel iets weg hebben van dat café in 'Schiet mij maar lek'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Mvnl het volgende:
Ben ik de enige die dat strandtentje érg hollands/decors en vooral goudkust vind ogen?
Ik vind dat hij gewoon weer van Dennis moet worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stomme Laura, ik vind ook dat de Koning van Jef moet worden!
Nou ja ieder zijn mening, maar Dennis heeft weinig meer met de koning van doen, hij werkt op die school van Anita en bovendien heb ik hem in de Koning nooit echt goed vinden passen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gewoon weer van Dennis moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn grote kans
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vind de manier waarop Jef de Koning probeert te krijgen niet juist. Het kwam op mij over als even "sneaky" met Ludo gaan praten. Dat had ook anders gekund.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn mening, maar Dennis heeft weinig meer met de koning van doen, hij werkt op die school van Anita en bovendien heb ik hem in de Koning nooit echt goed vinden passen.
Rik wel en Benjamin ook, maar momenteel vind ik dat Jef er beter past dan Dennis![]()
denk niet dat dat ooit gaat gebeuren,quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig met de casting van een nieuwe acteur die Martine gaat spelen![]()
Ja okee daar zit wat in, ik hoop alleen toch wel dat ie hem uiteindelijk krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop Jef de Koning probeert te krijgen niet juist. Het kwam op mij over als even "sneaky" met Ludo gaan praten. Dat had ook anders gekund.![]()
Inderdaad, dat zou even erg zijn als het vervangen van Robert, Laura, Jef, Ludo en Janine door andere acteursquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef digispeed het volgende:
Inge is gewoon Martine
Kijk maar naar Harmsen 3quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou even erg zijn als het vervangen van Robert, Laura, Jef, Ludo en Janine door andere acteurs![]()
Ja en dat was dan nog tijdelijk, dat is nog wel te overleven, maar zulke kernpersonages permanent vervangen zoals bij Morris en Charlie werkt niet positief op de ontwikkeling van het personage.quote:
De 2e keer was Harmsen er al uit, dus hoezo noodzakelijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja okee maar bij sommige personages boeit het me wat minder dan bij anderen, en tijdelijk vervangen als iemand ziek is, is soms gewoon noodzakelijk zoals bij Harmsen.![]()
Inge is onvervangbaar, maar als het dan toch per se zou moeten, dan zou Marianne Vloetgraven (Goudkust: Sylvia Verweijden) de perfecte kandidaat zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef digispeed het volgende:
denk niet dat dat ooit gaat gebeuren,
dan komt Inge Ipenburg liever zelf terug denk ik.
ze weet dat de rol van martine hafkamp mateloos populair is bij de fans van gtst
de actrice hoeft maar te kicken en wordt er zo weer ingeschreven volgens mij.
het is als het ware haar back up voor als ze geen ander werk meer zou hebben.
ik denk echt niet dat ze dit personage ooit door iemand anders laten spelen.
dit is nml zo'n rol die je gelijk de grond in boort met een andere actrice.
zou trouwens ook niet weten wie haar zou kunnen vervangen. Inge is gewoon Martine
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik vandaag wat gemist ?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef Frey het volgende:
[..]
De 2e keer was Harmsen er al uit, dus hoezo noodzakelijk?
Gelukkig was ik haar al vergeten; Wietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geen idee, maar die Wiet mag wat mij betreft blijven waar ze zit hoor.
Fay was ook snel weg eigenlijk, na een maandje ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:27 schreef Canisfire het volgende:
Waar is die Fay trouwens gebleven behalve in duitsland?
Die actrice zou toch haar opleiding afmaken en dan voor vast bij gtst komen?
Wat is er mis gegaan?
En wiet waar is die die werd ooit opgenomen omdat ze volgens de rest waanbeelden had maar ze bleek de waarheid te spreken.
Ja die nieuwe Milan dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen bij RTL Boulevard: ex-Idol in GTST
Ik zag het ook, maar het ging meer over Inge Ipenburg. Topwijf!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen bij RTL Boulevard: ex-Idol in GTST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |