Ik zei het ook niet voor haar hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:27 schreef Veletta het volgende:
tvp (en NIET voor Skuular)
Ze is er schoon genoeg voorquote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ze is net nieuw en dan nu al een eigen topic?
Ah, was zij dat? Ze kwam me al vaag bekend voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Agrafes het volgende:
Voor haar kijk ik nu deze soap eens in de week, jammer dat het telkens van die korte stukjes zijn. Wat is ze prachtig, in Fucking Amal deed ze me denken aan Scarlet Johansson
Nucleaire explosie in Meerdijk, de serie gaat verder in Zwedenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten de hele serie gewoon volstoppen met Zweden en de rest eruit schrijven
Goda tider dåliga tider.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nucleaire explosie in Meerdijk, de serie gaat verder in Zweden![]()
Ik ga kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten de hele serie gewoon volstoppen met Zweden en de rest eruit schrijven
Zeik niet zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word gek van dat Skuular gezeik.![]()
niet als een lekker ding dusquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Rustig maar, niet dat ik iets tegen haar heb maar ik zie haar gewoon anders dan jullie.
Nogmaals dit komt omdat wij haar bekijken met Fos-ogen en jullie wellicht met Nina-ogenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word gek van dat Skuular gezeik.![]()
Briljante uitspraak.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals dit komt omdat wij haar bekijken met Fos-ogen en jullie wellicht met Nina-ogen![]()
bij haar is hetquote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
konijntjes tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who annoy you:
N_GGERS
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:37 schreef Veletta het volgende:
Spoilers voor komende weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef roooosje het volgende:
[..]ik had al zo'n vermoeden na de aflevering van vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en dat zweedse meisje is echt té mooi! en dan te bedenken dat ik ook bijna zweedse was geweest
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
quote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ze is net nieuw en dan nu al een eigen topic?
Wat een uitermate slechte aflevering zeg, zelfs in de Charlie-Nick verhaallijn die het meest interressant was, zat totaal geen schotquote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja zeg, heb ik daarvoor een half uur van mijn kostbare tijd verspild.
Ik mis alleen de boeven nog... letterlijk eigenlijk. God, wat is het saai zonder slechteriken. Deze aflevering droeg echt niks bij aan het verhaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Frey het volgende:
Barbara en Robert waren op zoek naar het pakje![]()
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Frey het volgende:
Barbara en Robert waren op zoek naar het pakje![]()
Het stukje in de vooruitzichten van vrijdag zag er trouwens totaal anders uit dan wat we vandaag zagen, toen robert die baai doopte.
De Emmabrugquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?![]()
Echt? Ik heb het vandaag opgenomen maar ik kijk het straks van de band af.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |