Ik zei het ook niet voor haar hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:27 schreef Veletta het volgende:
tvp (en NIET voor Skuular)
Ze is er schoon genoeg voorquote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ze is net nieuw en dan nu al een eigen topic?
Ah, was zij dat? Ze kwam me al vaag bekend voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Agrafes het volgende:
Voor haar kijk ik nu deze soap eens in de week, jammer dat het telkens van die korte stukjes zijn. Wat is ze prachtig, in Fucking Amal deed ze me denken aan Scarlet Johansson
Nucleaire explosie in Meerdijk, de serie gaat verder in Zwedenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten de hele serie gewoon volstoppen met Zweden en de rest eruit schrijven
Goda tider dåliga tider.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nucleaire explosie in Meerdijk, de serie gaat verder in Zweden![]()
Ik ga kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten de hele serie gewoon volstoppen met Zweden en de rest eruit schrijven
Zeik niet zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word gek van dat Skuular gezeik.![]()
niet als een lekker ding dusquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Rustig maar, niet dat ik iets tegen haar heb maar ik zie haar gewoon anders dan jullie.
Nogmaals dit komt omdat wij haar bekijken met Fos-ogen en jullie wellicht met Nina-ogenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word gek van dat Skuular gezeik.![]()
Briljante uitspraak.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals dit komt omdat wij haar bekijken met Fos-ogen en jullie wellicht met Nina-ogen![]()
bij haar is hetquote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
konijntjes tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who annoy you:
N_GGERS
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:37 schreef Veletta het volgende:
Spoilers voor komende weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef roooosje het volgende:
[..]ik had al zo'n vermoeden na de aflevering van vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en dat zweedse meisje is echt té mooi! en dan te bedenken dat ik ook bijna zweedse was geweest
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
quote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ze is net nieuw en dan nu al een eigen topic?
Wat een uitermate slechte aflevering zeg, zelfs in de Charlie-Nick verhaallijn die het meest interressant was, zat totaal geen schotquote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja zeg, heb ik daarvoor een half uur van mijn kostbare tijd verspild.
Ik mis alleen de boeven nog... letterlijk eigenlijk. God, wat is het saai zonder slechteriken. Deze aflevering droeg echt niks bij aan het verhaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Frey het volgende:
Barbara en Robert waren op zoek naar het pakje![]()
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Frey het volgende:
Barbara en Robert waren op zoek naar het pakje![]()
Het stukje in de vooruitzichten van vrijdag zag er trouwens totaal anders uit dan wat we vandaag zagen, toen robert die baai doopte.
De Emmabrugquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?![]()
Echt? Ik heb het vandaag opgenomen maar ik kijk het straks van de band af.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha die brug waar ze op liepen was dat niet die brug waar vlugge jaapie ooit op ontplofte bij bassie en adriaan ?![]()
Ja dat was ook het eerste wat in me opkwam toen ik het zagquote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad die zou in GTST moeten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef Canisfire het volgende:
De baron zou best een toffe slechterik zijn in gtst
Heeft die Paul van Gorcum nog iets te doen.
En Robin.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Urquhart het volgende:
Doe dan B1, B2, B100, Vlugge Japie en Handige Harrie er dan ook maar bij.
OMG, Wik Jongsma is IRL ook meneer Harmsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Wik geeft Marly veeg uit de pan
Wik Jongsma, die jarenlang meneer Harmsen speelde in Goede tijden slechte tijden, verbaast het niet dat de soapserie kampt met lagere kijkcijfers. “In onze tijd haalden we met gemak 1,9 miljoen kijkers, en dat gebeurt nu niet meer“, vertelt Jongsma in Privé. “Goede tijden slechte tijden is geen soap meer. Recentelijk was er een aflevering dat Ludo denkbeeldig de toekomst in wordt genomen. Met verbazing heb ik ernaar gekeken. Toen dacht ik, het is geen soap meer. Ik vond deze aflevering heel erg. Het is een proces waarin ze de spelregels uit het oog verliezen en denken alles maar te kunnen maken.” Niet alleen de makers, maar ook de acteurs zijn volgens Jongsma verkeerd bezig. “Als ik kijk naar de dochter van Ludo en Janina, Nina heet ze in de soap, dan vind ik dat een hysterisch meisje. Daar kan ik niet naar kijken, ik word daar erg benauwd van. Doe eens normaal meisje, en ga je vak leren. Als ik met haar zou moeten werken, zou ik binnen de kortste keren ruzie hebben.” Goede tijden, slechte tijden werd maandag door 1.391.000 kijkers (madl: 21.5%) bekeken bij RTL 4. De mediacourant
Ik wou net zeggen... Zal niet beweren dat Marly een goede actrice is, maar de rol als verwend, manipulatief rotkind speelt ze best okay.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze moet toch een hysterisch meisje spélen?
Ik droomde ooit dat ik Nick moest vemoorden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:01 schreef Chryzis het volgende:
Wauw. Vannacht droomde ik dat Charlie (Lieke) van de ene op de andere scene ineens vervangen werd door de oude Charlie (Aukje).
Jammer dat ik het maar droomde...
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze moet toch een hysterisch meisje spélen?
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef Canisfire het volgende:
De baron zou best een toffe slechterik zijn in gtst
Heeft die Paul van Gorcum nog iets te doen.
Ik denk dat dat bij mij niet zal werken. Zal 'm dan altijd aan de Baron blijven linkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook al eens voorgesteld. De man is een goede acteur en heeft veel ervaring. Hij zou prima de rol van oude slechterik kunnen spelen. Natuurlijk niet zo overdreven als de Baron, maar wel met enkele van die trekjes. Dat zou echt sjiek zijn.
![]()
Dat dacht ik ook, maar zonder die baron kleren is het echt een heel ander persoon. Er is haast niets meer van te herkennen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij mij niet zal werken. Zal 'm dan altijd aan de Baron blijven linkenJeugdsentiment enzo..
Inderdaad, in het echt is ze heus niet zo hoor. Dus best knap het je het zo kan neer zetten dat zelfs andere acteurs geloven dat ze echt zo is en dat ze gewoon zichzelf speelt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:38 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Zal niet beweren dat Marly een goede actrice is, maar de rol als verwend, manipulatief rotkind speelt ze best okay.
Op zijn website (paulvangorcum.nl) kun je filmpjes kijken waar je hem in allerlei rollen ziet. Zijn personage in de TV-serie 'De Dageraad' is een goed personage voor een slechterik en het doet mij niet aan de Baron denken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar zonder die baron kleren is het echt een heel ander persoon. Er is haast niets meer van te herkennen.
Ja ik hoop het.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef Pelgrim het volgende:
Met een beetje geluk volgt het scenarioteam van GTST dit topic en zien we de beste man over enkele maanden in de serie
De enige reden waarom ik kijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Skyler doet al weer niet mee
Skylar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Skyler doet al weer niet mee
"Jij vindt mij niet aardig he?"quote:
Of krijgt Valentijn een oom/tante erbij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Oh heeft Bar wat? We hebben al lang geen slopende enge ziekte meer gehad in GTST!
Oohjee, liever niet toch zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of krijgt Valentijn een oom/tante erbij?
BTW: Is het iemand opgevallen dat Jack naar '24' zat te kijken?![]()
Barbara kan gelukkig geen kinderen meer krijgen, tenzij de schrijvers weer iets verzinnen natuurlijk.quote:
In ONM kon Ellen Evenhuis ook geen kinderen meer krijgen, maar toen kreeg ze Doris. Als die schrijvers eenmaal aan de spacecake zitten kan er vanalles gebeuren. Dus niet schrikken Oom Govert als Ludo opeens zwanger is en met een bolle buik rondloopt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:32 schreef Frey het volgende:
Barbara kan gelukkig geen kinderen meer krijgen, tenzij de schrijvers weer iets verzinnen natuurlijk.
Het lag er nu wel heel dik bovenop ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die reclame voor Yakult wordt wel steeds schandaliger trouwens...
Iemand? Ik ben hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels ik had die aflevering van gisteren opgenomen, maar Casema heeft alle kanalen gewijzigd in de plaats waar ik het opnam (Alphen aan den Rijn).
Kan iemand me even bijpraten![]()
Samenvatting Dinsdag:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels ik had die aflevering van gisteren opgenomen, maar Casema heeft alle kanalen gewijzigd in de plaats waar ik het opnam (Alphen aan den Rijn).
Kan iemand me even bijpraten![]()
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef Delichris het volgende:
[..]
Samenvatting Dinsdag:
Bron: RTL GTST
Zoeken ze nog iemand als nieuwe Robin?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben u zeer erkentelijk![]()
Waar heb jij het nou weer over eerwaarde?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand als nieuwe Robin?
misschien dat je auditie kan doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over eerwaarde?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |