quote:Elroy Bomer
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Op maandag 18 december 2006 18:35 schreef Lennox het volgende:
Blessures![]()
Iedere keer denk je er vanaf te zijn, maar nee. Wel 6 uit 2 (dat rijmt ja)
Orginele tvp (ook dat rijmt)
Dat was er idd één om snel te vergeten..quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
okeej, JD heeft reden tot klagen. omg wat een wedstrijd gisteren![]()
Bleek dat er na de 3 blessures nog een 7e goal de netten is in gegaan.quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
okeej, JD heeft reden tot klagen. omg wat een wedstrijd gisteren![]()
Wat kom je hier doen? Je doet alsof wij je problemen kunnen oplossen..quote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef alaf het volgende:
Ik ben langzaam failliet aan het gaan,kan de salarissen niet meer betalen en weiger om wat te verkopen zodat mijn team zwakker wordt.Eigenlijk moet ik nog versterking kopen,sommige spelers beginnen oud te worden.kortom een puinhoop .![]()
Voor 990.000 euro, teveel of niet?quote:Oltion Harasani (58884755)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Shqiperia
Total Skill Index (TSI): 3 830
Loon: 2 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: goddelijk
Is net 185k op gebodenquote:
Julius ´ebrauskas (14841609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
38 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Lietuva
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Hoe kan jij nou - staan met zoveel miljoenenquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Is net 185k op gebodenSta (-135 759) dus die schuld is dan ook lekker weg
Wat heb je met die 2,5 miljoen gedaan dan dat je in het rood stondquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Is net 185k op gebodenSta (-135 759) dus die schuld is dan ook lekker weg
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou - staan met zoveel miljoenen
Hmm... uitgegeven?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je met die 2,5 miljoen gedaan dan dat je in het rood stond![]()
Zo'n YP geeft wel weer een sportieve injectie van jewelste..quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijk
Netjesquote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijk
Met 25k gestegen, is te doen dus. Heb ook wat spelers ontslagen en er staan wat op de transferlijst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef maniack28 het volgende:
Kan je die lonen wel betalen jo Chen? Straks ga je failliet
Zeker weten, opeens win ik van de kampioenskanidaat met 3-1 terwijl iedereen verwachtte dat ik met 6-0 ging verliezenquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zo'n YP geeft wel weer een sportieve injectie van jewelste..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil verdomme ook zo'n melkkoe als YP
In Nederland mag het niet. Heeft te maken met alleenrecht van Lotto enzo geloof ik.quote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat wedden op wedstrijden dat ze gingen introduceren
kweet het niet precies maar ik ben na 1wedstrijd verliezen ongeveer 4000 plaatsen gezakt.. raar systeemquote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met het bepalen of je wel of geen beker mag spelen volgend seizoen? Is de ranking leidend en hoe hoog moet je dan staan? sta nu op plek 35429![]()
"Mag ik een Lotto-formulier?"quote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
In Nederland mag het niet. Heeft te maken met alleenrecht van Lotto enzo geloof ik.
Ja daag , ga eens op Unibet of Betfair kijken of de WoS reeks hiero.quote:Op maandag 18 december 2006 23:05 schreef Lennox het volgende:
Ik wilde een keer via een andere site dan de lotto op voetbalwedstrijden gokken (mr bookmaker ofzo). Mocht ook al niet als Nederlander.
Ga jij maar eens op eredivisie wedstrijden gokken op Unibet..quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daag , ga eens op Unibet of Betfair kijken of de WoS reeks hiero.
Moet je JD eens vragen
Ik heb me daar meermalen blutgegokt op Feyenoord hoorquote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op eredivisie wedstrijden gokken op Unibet..
Ik had trouwens ook Unibet account hoor, daar niet van.
Maar dit gaat wel heel offtopic. Punt is wel dat het daarom niet verkrijgbaar is in Nederland met Hattrick.
Lang geleden.quote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gokt er ook op Feyenoord..
Meest onvoorspelbare team in de Eredivisie...
Als je formatie nu op uitstekend staat kan hij dus goed worden. Maar dat scheelt niets.quote:ervaring met opstellingen
Op je teams 'Training'-pagina kan je de ervaring vinden die je team met bepaalde opstellingen heeft. Het spelen van een bepaalde opstelling zorgt er voor dat de ervaring met die opstelling toeneemt, maar dat die bij de anderen een klein beetje afneemt. Je kan wisselen tussen 3 opstellingen waar je goede ervaring mee hebt.
Het niveau van ervaring wordt ook beïnvloed door verkopen van spelers. Alleen het heel veel verhandelen van spelers kan een grote invloed hebben op de ervaring.
20-12-2006 om 10.25 loopt ie afquote:Titus Suvrijn (144798153)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
En zodra je die formatie weer speelt, gaat ie gelijk weer naar uitstekend.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je formatie nu op uitstekend staat kan hij dus goed worden. Maar dat scheelt niets.
vertel..quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef Grumpey het volgende:
wieee, en deze kerst ga ik eens mijn team restylen, op naar de III is het motto
Overigens, leuk smsje JD...hehe.
Het leuke was, dat hij de eerste was die een kerst/nieuwjaar bericht van mij kreegquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef Grumpey het volgende:
wieee, en deze kerst ga ik eens mijn team restylen, op naar de III is het motto
Overigens, leuk smsje JD...hehe.
quote:Joël Procureur (144524052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef The_Hives het volgende:
niemand leuke ideeen om met mn geld te doen? Zal zo'n 5.5 miljoen (ja weinig he) hebben
Huftar!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef The_Hives het volgende:
niemand leuke ideeen om met mn geld te doen? Zal zo'n 5.5 miljoen (ja weinig he) hebben
]quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Dat is een spits, en haalde in zijn beste wedstrijd 4 sterrenWedstrijd was afgelopen zondag
Zelf een speler gekocht, nadat een trainee verkocht was. Denk dat hij redelijk hoog zit, koste 850k
[..]
aanval is leuk maar als je het MF dik wint hoef je daar niet zo bang voor te zijn. Magic trick voor de lage divs is MF winnen met een redelijke aanval en je wint allesquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
]
Ik hoop maar dat die gozer niet door mn verdediging heen komthij lijkt me nog al goed.
![]()
Das een leuke nieuwe trainie twisted.pff uitstekend passen lekker hoor.
![]()
neuh, dan blijf ik er mee bezigquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnen
quote:
nee hoor gewoon opstellen met allemaal reserves en 1x per 6 weken inloggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, dan blijf ik er mee bezig
Nee, dan is een deel dicht ivm verbouwing.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Als ik mijn stadion uitbreid, van 15k naar 19k, dan kunnen er aanstaande zondag toch gewoon 15k supporters in?
niet waarquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dan is een deel dicht ivm verbouwing.
Er zal dus minder publiek zijn.
Hoezo niet? Is die verbouwing dan zo rap geregeld?quote:
volgens mij is Hattrick niet zo intelligent. Ik ben aan het verbouwen atm (van 48k naar 52k) en er waren vorige week tijdens de verbouwing ruim 45k toeschouwers. Dat is voor mij een indicatie dat ze dit niet meewegen of iig erg beperkt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is die verbouwing dan zo rap geregeld?
Ik ben mijn verbouwing zondag tijdens m'n wedstrijd begonnen, dat kan in ieder geval wel gewoon. Wellicht dat bouwvakkers m'n spelers hebben vastgemetseld, dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
ik heb er daar 3 van ofsoquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
ga je toch voor de verdedigende optie met je wingback trainingsposities?
ben momenteel op 'jacht' naar redelijk 17 jarige scoren met matig/redelijk passen. wil ook weer een tijdje passen gaan trainen![]()
ns kijken of ik ze kan optrainen in zowel passen als scoren.
tijdens een verbouwing wordt gewoon alles wat er al was gebruikt. Kan me niets anders van hattrick herinneren als dat het zo was..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
da kan hequote:
Dit is wel een kandidaat:quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnen
quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Misschien wil-ie gewoon failliet gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:24 schreef roelofjan het volgende:
Hij heeft bijvoorbeeld geen vleugelspelers. Daar zet hij 2 middenvelders neer naar het midden, die dan 1,5 ster halen.
En dan geeft hij 1 miljoen uit aan een spits die 6 weken geblesseerd is. (En veel te goed is voor de 7e divisie).
Dat doe ik juist alleen als ik promoveer..quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:22 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb mijn competitiegenoot die de afgelopen 3 wedstrijden verloren heeft terwijl hij veruit de beste spelers heeft eens uitgelegd hoe hij het beter kan doen...
(Hij countert soms bijvoorbeeld, en dan haalt hij een tactiekvaardigheid van zwak...)
Was dat nou vooral erg aardig van mij, of ben ik nou gewoon dom?
Hij wil promoveren...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien wil-ie gewoon failliet gaan.
Blijft gewoon heel moeilijk in te schatten. Heb er zelf nu 7 met redelijk passen en 2 met goed passen (1 met redelijk vleugel). Frapant was dat in die ene week tussenseizoen er maar 2 stegen en die waren allebei 17 jaar. 1 met veel winst verkocht en ander gehouden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef maniack28 het volgende:
VK, wanneer zou jij passen trainen? Ik heb er een paar die redelijk hoog zaten in scoren toen ik kocht, is het het waard om als ze opgetraind zijn te switchen naar passen en ze nog 1 niveau te laten stijgen?
Dan maar je coach int doel ofzoquote:
Dan zou ik eerder gewoon een een of andere goed keeper van de TL oppikken. Die staan er genoeg op en kosten niet zo veel volgens mij. Het zal normaal gesproken niet genoeg zijn voor Grumps zijn niveau, maar het is altijd nog beter dan zijn coachquote:Op woensdag 20 december 2006 00:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan maar je coach int doel ofzo
in ieder geval 1 zodat ik wat meer verdedigende mogelijkheden heb. Ik vrees trouwens echt voor mijn V, ik zou wel eens kansloos ten onder kunnen gaan ....quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
ga je toch voor de verdedigende optie met je wingback trainingsposities?
hij heeft goed middenveld, dus zal wel wat kansen krijgen tov mijn CA, maar mijn verdediging is 5x zo goed als zijn aanval, zelfs zonder keep.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:59 schreef komrad het volgende:
[..]
in ieder geval 1 zodat ik wat meer verdedigende mogelijkheden heb. Ik vrees trouwens echt voor mijn V, ik zou wel eens kansloos ten onder kunnen gaan ....
@grumps, wat heb je voor bekertegenstander? Is de noodzaak er een keeper te hebben>
hehe, weet jij exact wat je defratings zijn zonder keeper dan? Je kan altijd nog een 3* keeper opstellen natuurlijk, kosten toch niets en betaal je alleen 10% kosten overquote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij heeft goed middenveld, dus zal wel wat kansen krijgen tov mijn CA, maar mijn verdediging is 5x zo goed als zijn aanval, zelfs zonder keep.
ja dat weet ik, omdat ik ooit een friendly gespeeld heb met mun reservekeeper en reserveverdedigers eind dit seizoenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef komrad het volgende:
[..]
hehe, weet jij exact wat je defratings zijn zonder keeper dan? Je kan altijd nog een 3* keeper opstellen natuurlijk, kosten toch niets en betaal je alleen 10% kosten over
als dat je een paar rondjes beker opleverd is het het waard.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:49 schreef Grumpey het volgende:
heb een uitstekend keeper gekocht voor 3 ton, in goed vorm, denk dat ik uiteindelijk een ton verlies erop zal lijden maar goed.
Zou klaverjassen genoeg zijn of niet?quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
De wat?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet de penaltynemers niet!!!!!!!!
Inderdaad...?! Peen-aal-teinè-mèrs?quote:
quote:Ondanks het slechte weer wisten toch 148 fans de weg naar Front Arena te vinden.
quote:Je ploeg speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 469 ¤ aan entreegeld.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
20-12-2006 om 10.25 loopt ie af
Verkocht voor 98k.quote:Bobbie Wijsenbeek (144852177)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: excellent Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Zal ik doen in Uruguayquote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
hmmpf.. heb het niet meer nodig in het vriendschappelijke potjequote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
Heb je wel een standaard-opstelling? Dan is het te hopen dat je A-sterren er niet worden afgetraptquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
kutkutkut, voor het eerst in mijn hattrick loopbaan vergeten mijn opstelling voor een friendly te makendag training
Welles!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmmpf.. heb het niet meer nodig in het vriendschappelijke potje![]()
Gebeurt me zo vaakquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
kutkutkut, voor het eerst in mijn hattrick loopbaan vergeten mijn opstelling voor een friendly te makendag training
helaas speelt mijn a team met 1 trainee die zondag nog niet heeft gespeeldquote:Op woensdag 20 december 2006 17:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je wel een standaard-opstelling? Dan is het te hopen dat je A-sterren er niet worden afgetrapt
Ik was die thuisplioegquote:De thuisploeg moet een walkover incasseren omdat zij niet in staat zijn om minimaal 9 spelers op te stellen. De toeschouwers van de thuisploeg waren woest en er waren de hele dag problemen met de politie in de binnenstad. Het laatste fluitsignaal weerklinkt. De eindscore is 0 - 5.
nu maar hopen dat Briekeling een +1 of minder erg heeftquote:37 minuten: Freek-Jan Briekeling, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Petre Deaconu kwam er voor hem in.
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Yankee_One het volgende:
hehe, zie nu pas dat dit topic #199 is
Nog steeds 0-0.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Welles!
CHALLENGED BY YOU
Challenges: 1
insane ones
Kick-off: 27-12-2006 at 17:10
Venue: 't skupveldje, Cup Rules. Booked!
quote:Bonobo11
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 142
Jammer het was lang 0-1, ik hoopte dat er een counter in zou vliegen, mar ja hij was gewoon te goed. 0-2 is nog schappellijkquote:Utopia ASAP? Follow ME!!!
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 219
Ik doe mn best Twiquote:Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef twi het volgende:
Hou je m'n spelers een beetje heel, Outpost?
quote:20-12-2006 Bekeravontuur afgelopen!
Het bekeravontuur van Red Daemons is gestrand in de 3e ronde. Alhoewel de 3e ronde op zich, helemaal niet slecht is, was de coach na afloop van de bekerwedstrijd toch teleurgesteld.
"Je hoopt toch op een klein wonder. We maken vlak voor tijd nog de gelijkmaker, waardoor we de verlenging in gaan. Dat het dan zo afloopt is altijd zuur. Helemaal omdat we maar liefst 5(!) gele kaarten hebben gehad en 2 penalty's tegen."
Zondag wacht de volgende lastige tegenstander, de regerend kampioen.
Mids hebben goed conditie he.... dus is al iets minder en had voor de zekerheid normaal gespeeld.. achteraf had pic ook gekund.... maar goed, beker voor competitie dit seizoen!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
Maniack, hoeveel hatstats heb ik? Jij speelde zeker thuis, dan kan ik ook een goed MF halen
Ik haal uit en met PIC al redelijk zeer hoog
Jammer JD
tsja ik train conditie in het tussenseizoen omdat ik heel erg afhankelijk ben van mijn MF. Kun je mijn hatstats nog even opzoeken? Thanxquote:Op woensdag 20 december 2006 19:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mids hebben goed conditie he.... dus is al iets minder en had voor de zekerheid normaal gespeeld.. achteraf had pic ook gekund.... maar goed, beker voor competitie dit seizoen!
dank, 196 in een uitwedstrijd met PIC en niet al te beste vorm begint er op te lijken. Het is nog volstrekt onvoldoende me te handhaven in de V maar ja daar moet ik nog iets op verzinnen. Eerste versterking (wingback) heeft iig wel een leuke vooruitgang in defratings opgeleverd.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef maniack28 het volgende:
@ Komrad:
Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: uitstekend (heel hoog)
HatStats 196
Verdediging 63
Middenveld 72
Aanval 61
Wat heb je nu voor coach?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
Tevens zit ik te denken om een nieuwe coach te nemen. All1 is t enige wat ik betalen kan nu een coach met slecht leiderschap maakt dat nou werkelijk zoveel verschil?? Zal ik dat wel doen??
0-1 voor mijquote:
quote:20-12-2006 Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 12 495 ¤.
20-12-2006 Je ontvangt voor deze speler 15 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
20-12-2006 Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 18 360 ¤.
18-12-2006 Je ontvangt voor deze speler 9 730 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
Ja, dan is het wel wijs om over te stappen ja. Zo duur is dat niet, iets van 270k.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een redelijk coach met waardeloos leiderschap.![]()
![]()
Ik heb dezelfde maar dan met rampzalig leiderschap.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Die goede oude tijd...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Dat gaat vervelend wordenquote:Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 252
Verdediging 87
Middenveld 90
Aanval 75
challenge me..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb mijn internationale thuiswedstrijd met 5-0 gewonnen
Is er iemand hier met een flinke schare supporters die mij uitdaagt voor een vriendelijk potje bij hem/haar thuis om mij een financiele boost te geven?
Vanavond was qua ratings mijn op 5 na beste wedstrijd ooit... vorm lijkt dus weer terug te komen want ik ben kwalitatief wel wat achteruit gegaan qua spelersmateriaal tov van mijn beste wedstrijd ooit... deze van vanavond staat op 87% tov mijn beste pot
Ik heb een mooie FC voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie FC voor je
Massimo Urbano (53335924)
Gelukkig is ervaring ook zo belangrijk voor een (externe) coach.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten?????
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......![]()
Ja echt waar ja. Je staat idd 2-0 voor. Ik was vandaag vergeten dat ik counter speel op woensdagquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?Heb al een seizoen lang een goed coach, en nu dus ook een groter stadion.
Maargoed, jouw team is dan ook weer beter dan dat van mij, met een grotere selectie. Staat nu trouwens wel 2-0 voor mij qua wedstrijdenLekker, zo'n SP hoer in m'n team
Ok thx ik denk dat ik t dan nu wel weetquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef MacMauser het volgende:
Ik vraag me wel af of het het leiderschap van je coach een heel groot verschil maakt. Ik snap wel hoe beter je leiderschap enzo, dat je teamgeest en spelsystemen langer blijven hangen bij je team en dat je teamgeest flink bijdraagt aan je middenveld. Maar is het ook zo (net als bij J-D) dat als je teamgeest eenmaal paradise on earth is dat hij door het redelijk leiderschap amper daalt?? Als dat zo is, dan ga ik meteen een speler op transferlijst zetten!
Dan wordt t idd tijd voor vernieuwing bij FC RKdeoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Ik ben ook van mening dat je beter zo snel mogelijk een Goed/slecht coach kan aantrekken. Toch weer iets sneller met trainen.
Daarna heb ik stadion gedaan en toen leuke spelers over rest van het veld.
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Ja?? Hoe belangrijk is dat dan?? Is zijn speler dan wel een verbetering in vergelijk met mijn coach??quote:Op donderdag 21 december 2006 01:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Gelukkig is ervaring ook zo belangrijk voor een (externe) coach.
Idd en dan meteen een FC kopen voor later,quote:Op donderdag 21 december 2006 01:23 schreef Daemon19 het volgende:
Als je nu een redelijk (of lager) coach hebt, zou ik idd een goed/slecht coach aannemen.
Niet..quote:Op donderdag 21 december 2006 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja?? Hoe belangrijk is dat dan?? Is zijn speler dan wel een verbetering in vergelijk met mijn coach??
[afbeelding]
woensdagavond?quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
deal, daag je vanavond wel even uit, zit nu op het werk... hoe heet je team?quote:
of je kijkt gewoon effe naar zijn signaturequote:Op donderdag 21 december 2006 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
deal, daag je vanavond wel even uit, zit nu op het werk... hoe heet je team?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
of je kijkt gewoon effe naar zijn signature![]()
Gelukkig was het bij mij maar een waailap..quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
0-1 voor mij![]()
Sorry voor je blessure van 2 weken. Bij mij zakte er ook 1 door zijn enkel. Een 31 jarige reserve verdediger 2 weken in de lappenmand![]()
Wat wel leuk is:
[..]
uhm.. had je me al uitgedaagd? Want ik dacht namelijk dat je dat wel gedaan had en heb het geaccepteerdquote:
nope dat was ik nietquote:Op donderdag 21 december 2006 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. had je me al uitgedaagd? Want ik dacht namelijk dat je dat wel gedaan had en heb het geaccepteerd![]()
Heb ik dit maar in zijn gastenboek gezet:quote:Hoi! Al 4 seizoenen organiseer ik de De Cruz Cup. Ook dit seizoen zal dit toernooi plaatsvinden, en we zijn op zoek naar deelnemers uit Nederland. Wil je erbij horen? Kom dan eens kijken naar de federatie, je zal de link vinden op mijn clubpagina.
Belgische groetjes, de_cruz
quote:Hoi! Al 4 seizoenen neem ik niet deel aan de De Cruz Cup. Ook dit seizoen neem ik niet deel aan dit toernooi, en zijn jullie nog steeds op zoek naar deelnemers uit Nederland. Wil jij er ook niet bij horen? Ga dan vooral niet kijken naar de federatie, je zal de link niet vinden op mijn clubpagina.
hmm.. ok.. dacht dat het namelijk wel en fokker was omdat de teamnaam me wel bekend voor kwam. Iets met RKDEO ofzo ietsquote:Op donderdag 21 december 2006 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope dat was ik niet
Dan maar de volgende week
Da's Outpostquote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ok.. dacht dat het namelijk wel en fokker was omdat de teamnaam me wel bekend voor kwam. Iets met RKDEO ofzo iets
Wie vernoemt zn team nou naar Rooms-katholieke Deodorant..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ok.. dacht dat het namelijk wel en fokker was omdat de teamnaam me wel bekend voor kwam. Iets met RKDEO ofzo iets
op woensdag zijn de leukste classic-party's natuurlijkquote:
ja in Rotterdam kan je in pricipe ook altijd wel uit. Alleen zaterdag is het inderdaad te druk gewoon..quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
op woensdag zijn de leukste classic-party's natuurlijk
(in amsterdam kan je elke avond wel tof uit, behalve op zaterdag want dan heeft de provincie bezit genomen van de stad, maar door de weeks is er elke avond wel wat)
Ik heb weinig verstand van vleugels, maar volgens mij zit-ie aardig hoog!quote:Hindrik Kleijn (144775587) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Specialiteit: Snelheid
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 660 ¤ /week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Thats mequote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Yepquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie vernoemt zn team nou naar Rooms-katholieke Deodorant..![]()
Dat zei ik ook tegen m'n vriendin vannacht...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nee RK Deo is de lokale voetbal vereniging alhier. Waar ik zelf een balletje probeer te raken....
![]()
Tis trouwens DEO als in Door Eendracht Omhoog.
45k voor gevangenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef rompompom het volgende:
M'n YP loopt zo af:
[..]
Ik heb weinig verstand van vleugels, maar volgens mij zit-ie aardig hoog!
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n vriendin vannacht...
[..]
ach.. geeft ook niet.. poets ik jou volgende week wel ff van de mat en vulture de week erna (als de cup dan nog niet begonnen is natuurlijk)quote:Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thats me
[..]
Yep
[..]
![]()
Nee RK Deo is de lokale voetbal vereniging alhier. Waar ik zelf een balletje probeer te raken....
![]()
Tis trouwens DEO als in Door Eendracht Omhoog.
Ga je gang ik denk ook niet dat ik je ook maar een duim breed in de weg kan leggen. Maar een wijs man zei ooit : de bal is rond.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. geeft ook niet.. poets ik jou volgende week wel ff van de mat en vulture de week erna (als de cup dan nog niet begonnen is natuurlijk)![]()
als je pech hebt heeft hij over een week een skilldrop en je hebt er weinig meer aan...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je gang ik denk ook niet dat ik je ook maar een duim breed in de weg kan leggen. Maar een wijs man zei ooit : de bal is rond.
Wat vinden jullie eigenlijk van deze speler als FC ???
[afbeelding]
Hoger inzetten dus? qua ervaring?? Waar moet een FC nog meer aan voldoen??quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als je pech hebt heeft hij over een week een skilldrop en je hebt er weinig meer aan...
Veel te oud.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je gang ik denk ook niet dat ik je ook maar een duim breed in de weg kan leggen. Maar een wijs man zei ooit : de bal is rond.
Wat vinden jullie eigenlijk van deze speler als FC ???
[afbeelding]
Te oud voor een FC??? Dat snap ik niet. Ik heb binnen kort al een nieuwe C nodig dus waarom is deze dan te oud?quote:
Je moet een heel seizoen (als in zestien weken) wachten voordat je een aangekochte speler coach kan maken hè, dat weet je?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Te oud voor een FC??? Dat snap ik niet. Ik heb binnen kort al een nieuwe C nodig dus waarom is deze dan te oud?
Twi (of iemand anders) leg mij eens uit waar een FC allemaal aan moet voldoen dan??quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef twi het volgende:
Als hij een schop krijgt is hij dood, daarom
Ik heb nu al 4 wedstrijden op rij problemen omdat mijn 30+ middenvelders al weken geblesseerd zijn.
Eehhquote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet een heel seizoen (als in zestien weken) wachten voordat je een aangekochte speler coach kan maken hè, dat weet je?
En verder?? Ik heb nl al een speler die goed heeft als leiderschap. Hij heeft all1 zwak ervaring. Als ik ga kijken naar een FC met uitmuntend ervaring en goed leiderschap kan ik t wel op mn buik schrijven. Die zijn veel te duur.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef twi het volgende:
Oh sorry, my FM-verslaving komt weer naar boven wanneer ik FC leesFuture Coach gaat het dus om, niet Forward Centre
Maar een FC aanschaffen met zwak leiderschap is een nono natuurlijk. Dat moet gewoon goed zijn.
haha ik ben ook de forward central gewend van FM sorry outpostquote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef twi het volgende:
Oh sorry, my FM-verslaving komt weer naar boven wanneer ik FC leesFuture Coach gaat het dus om, niet Forward Centre
Maar een FC aanschaffen met zwak leiderschap is een nono natuurlijk. Dat moet gewoon goed zijn.
Geeft nietquote:Op donderdag 21 december 2006 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ik ben ook de forward central gewend van FM sorry outpost
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt woor het maken van een coach van de speler.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En verder?? Ik heb nl al een speler die goed heeft als leiderschap. Hij heeft all1 zwak ervaring. Als ik ga kijken naar een FC met uitmuntend ervaring en goed leiderschap kan ik t wel op mn buik schrijven. Die zijn veel te duur.
Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt woor het maken van een coach van de speler.
Football Manager, die PC gamequote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft nietWat is FM inhemelsnaam??? Forward Midfielder???
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???
Ow okquote:
thxquote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
Thx maniack28quote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)
ervaring die hoger ligt dan het gewenste coachniveau heeft alleen tot gevolg dat de prijs om de coach aan te nemen daalt
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt voor het maken van een coach van de speler.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx maniack28![]()
Maar dat had Twi al uitgelegd.
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
quote:Joël Procureur (144524052)
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: goed Passen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is soms zo stom.. spelers die week in week uit spelen dalen steeds in vorm, terwijl mn 6 weken geblesseerde keep er gewoon 2 stijgt
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig meer van. Heb nog redelijk massol dat mn A spelers gemiddeld in 6.3 vorm zijn, dus dat valt wel mee. Maar spelers die in tussenseizoen ook gewoon gespeeld hebben zakken er vrolijk 2 in vorm....
Jij zit met je A spelers ook op 5.8 volgens Foxtrickquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!
Die Briljante defs met bijstats gaan nu als een malle in TSI. Kreeg er vandaag 1 1100 bijquote:Top 11
∑ TSI 96 910 81 410
Ø TSI 4 213 7 401
Ø leeftijd 23.6 24.1
Ø vorm 5.5 6.3
Ø ervaring 3.1 4
4,2quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mijn vorm eens bekijken aub?
dank uquote:
Hij is oud ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef maniack28 het volgende:
Verkopen... veel te oud....
Met skilltrades verdien ik ook veel meer ja, maar dat houd ik niet als norm aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef maniack28 het volgende:
17k per weekIk ga voor 50k met een speler die ik voor 1k gekocht heb... ben benieuwd
Ja, ik train ook liever 10 skilltrades per week, maar ik heb toch ook liever wat spelers die elke week een leuk potje kunnen verdedigen in competitiewedstrijden. Dit is een zo'n speler.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... dan moet je niet klagen. LT trainen levert geen kont meer opTrain hem dan maar gewoon door tot zn 30e...
Nee hoor.. je had ze eerder moeten verkopen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, ik train ook liever 10 skilltrades per week, maar ik heb toch ook liever wat spelers die elke week een leuk potje kunnen verdedigen in competitiewedstrijden. Dit is een zo'n speler.
Ja, dat is heel mooi maar ik heb er pas 3 volledige seizoenen opzitten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee hoor.. je had ze eerder moeten verkopen...
Het is veel effectiever dan om 18/19 jaar formi/uitmuntend te kopen, die kan je tenminste nog een beetje doortrainen.
Trainen maximaal tot 21 jaar, daarna afkappen.... (tenzij je een NT speler hebt/wilt). Je had ook een tijdje terug kunnen investeren in 5x uitstekend verdedigen, redelijk passen 18 jaar...dan had je nu uitmuntend 19 jaar of briljant 20 jaar gehad ipv 22 jaar
Dus jij stelt handhaving/promotie/succes voor training, dat kan... maar als je goed wilt trainen zal je soms concessies moeten doen (degraderen, niet investeren etc.).quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, dat is heel mooi maar ik heb er pas 3 volledige seizoenen opzitten.
Dus nee, ik had een tijdje terug niet kunnen investeren in 5 uitstekende 17 jarigen met een redelijke pass want daar had ik domweg het geld niet voor.
Die verdediger waar we het nu over hebben heb ik ook gehouden toen omdat ik in een van de zwaarste competities in de 7e divisie zat. Ik had de op een na zwakste spelersgroep dus ik voelde er ook weinig voor om de enige uitstekende/formidabele spelers die ik had te verkopen.
Voor dit seizoen heb ik eindelijk eens wat versterking voor m'n middenveld en aanval gehaald (vorig seizoen speelde ik met redelijke/goede middenvelders/aanvallers...) zodat ik dit seizoen mij lekker kan handhaven/ goed voor de 3e plek kan meedoen.
Ja, soms werkt ie idd niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Ik maakte gebruik van de Foxtrick plugin voor Firefox, maar sinds de update van Firefox doet die het niet meer. Iemand het zelfde probleem?
Ja. Even naar foxtrick site gaan en de nieuwste update (van gisteren) pakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Ik maakte gebruik van de Foxtrick plugin voor Firefox, maar sinds de update van Firefox doet die het niet meer. Iemand het zelfde probleem?
Tools > Add-ons > Find Updates (Firefox 2.x)quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Dat dus. Dan krijg je versie 0.3.50, als het goed is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Tools > Add-ons > Find Updates (Firefox 2.x)
Yupquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef maniack28 het volgende:
staat je hattricktaal hetzelfde als de taal in foxtrick?
Foxtrick werkt alleen als je op een http://www01. server ingelogd bent..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
En Grumps heeft mn laatste held overgenomenquote:Kapitaal: 4 640 555 ¤ (9 209 860) ¤
ik ook, ik zie alleen dat ik daar zelfs mijn teamnaam verkeerd geschreven hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Chen het volgende:
Verhip, ik zie dat ik in het allereerste Hattrick topic heb gepost!
ik zie dat ik wel meer foutjes maakquote:Op vrijdag 16 januari 2004 13:25 schreef nicomart het volgende:
Heb me een week geleden aangemeld en ik heb nu inmiddels eindelijk een team
Mijn team: "isane ones" in divisie VII.452
Heb inmiddels alle mogelijke tactiek, sites en adviezen gelezen en ga er nu hard tegenaan. 2 vrienden van me zijn al een paar weken bezig maar die begonnen in de divisie VIII dus ik heb geluk.
Ik sta nu wel 7e dus ik moet er voor zorgen dat ik nog dit seizoen een plekje stijgen. Het lijkt me onwijs gaaf en kan niet wachten tot ik zondag me eerste pot kan spelen.
Wordt lastig met allemaal waardeloze spelersmaarja.. komt vazelf!
Verhip.. ik vind dat jij voor iemand die vanaf topic 1 erbij is wel een kutteam hebtquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Chen het volgende:
Verhip, ik zie dat ik in het allereerste Hattrick topic heb gepost!
Ik zei toen dat het maar beter naar het voetbal forum moestquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verhip.. ik vind dat jij voor iemand die vanaf topic 1 erbij is wel een kutteam hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vorm dalingen kan je proberen tegen te gaan door 1 a 2 weken algemeen te trainen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:17 schreef twi het volgende:
We kunnen niet vaak genoeg van U uitgelegd krijgen, meneer maniackWat bijvoorbeeld te doen aan die acherlijke vormdalingen? Gelukkig krijgen de spelers die komend weekeinde spelen er bij wat anderen verliezen, mar het blijft triest...
TSI: 580 (+1080/-500)
Vorm: -2 (+5/-7)
Scoren: 1 (+1/-)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vorm dalingen kan je proberen tegen te gaan door 1 a 2 weken algemeen te trainen.
Idd. Dat zou ik ook nóóit doen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef twi het volgende:
Da's weggooien van geld.12 potentiele stijgers foetsie
kan niet vaak genoeg verteld wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef Lennox het volgende:
Algemeen trainen is voor noobs.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:04 schreef roelofjan het volgende:
MatchID: 9557532Hahahaha, lekker lang geleden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[14.gif]
Gezien zn loon zit ie ook hoog in zn skill..quote:Sylvain Laseroms (145490168)
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Pjotr Wetzelaar (145577142) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
en wat voor voordelen levert piccen me tov volgende week op... zijn mijn ratings dan hoger?quote:Op zondag 24 december 2006 10:29 schreef twi het volgende:
Je middenveldrating gaat een subniveau (of twee) naar beneden. Voor de rest geen verschil.
Ja maar eer dat ik dat heb gevonden, dit is makkelijkerquote:Op zondag 24 december 2006 11:27 schreef maniack28 het volgende:
Je teamspirit stijgt en afhankelijk van je leiderschap van je coach hou je die zeg maar een beetje vast en dan zijn je middenveldratigns volgende week hoger...
Maar dit staat allemaal in de regels van hattrick hoor
quote:Ferdy van Eerdenburg (145582061) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een matig leider.
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Da's wel érg on-topicquote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef twi het volgende:
Waarom heeft dat klotespel nou niet even een verrassing voor me met kerst, twee pleistertjes in plaats van +1Dat zou het me een stuk makkelijker maken voor de wedstrijd vanavond
Ze zijn altijd redelijk in vormquote:
Nicequote:Humphrey Elzinga (145604567)
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: F.K. Partizan Puttershoek
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
woei... wellicht dat ik die wel van je wil kopen... ik bookmark hem!quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nice. Woensdag maar even laten spelen en de TL op.
jaa das niet leuk.. bij mij is het voor het eerst dat het sponsorgeld hoger is dan het loonquote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sponsorgeld 52 544 Spelersloon 37 908
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Sponsorgeld 55 011 Spelersloon 32 632quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |