Ik was die thuisplioegquote:De thuisploeg moet een walkover incasseren omdat zij niet in staat zijn om minimaal 9 spelers op te stellen. De toeschouwers van de thuisploeg waren woest en er waren de hele dag problemen met de politie in de binnenstad. Het laatste fluitsignaal weerklinkt. De eindscore is 0 - 5.
nu maar hopen dat Briekeling een +1 of minder erg heeftquote:37 minuten: Freek-Jan Briekeling, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Petre Deaconu kwam er voor hem in.
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Yankee_One het volgende:
hehe, zie nu pas dat dit topic #199 is
Nog steeds 0-0.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Welles!
CHALLENGED BY YOU
Challenges: 1
insane ones
Kick-off: 27-12-2006 at 17:10
Venue: 't skupveldje, Cup Rules. Booked!
quote:Bonobo11
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 142
Jammer het was lang 0-1, ik hoopte dat er een counter in zou vliegen, mar ja hij was gewoon te goed. 0-2 is nog schappellijkquote:Utopia ASAP? Follow ME!!!
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 219
Ik doe mn best Twiquote:Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef twi het volgende:
Hou je m'n spelers een beetje heel, Outpost?
quote:20-12-2006 Bekeravontuur afgelopen!
Het bekeravontuur van Red Daemons is gestrand in de 3e ronde. Alhoewel de 3e ronde op zich, helemaal niet slecht is, was de coach na afloop van de bekerwedstrijd toch teleurgesteld.
"Je hoopt toch op een klein wonder. We maken vlak voor tijd nog de gelijkmaker, waardoor we de verlenging in gaan. Dat het dan zo afloopt is altijd zuur. Helemaal omdat we maar liefst 5(!) gele kaarten hebben gehad en 2 penalty's tegen."
Zondag wacht de volgende lastige tegenstander, de regerend kampioen.
Mids hebben goed conditie he.... dus is al iets minder en had voor de zekerheid normaal gespeeld.. achteraf had pic ook gekund.... maar goed, beker voor competitie dit seizoen!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
Maniack, hoeveel hatstats heb ik? Jij speelde zeker thuis, dan kan ik ook een goed MF halen
Ik haal uit en met PIC al redelijk zeer hoog
Jammer JD
tsja ik train conditie in het tussenseizoen omdat ik heel erg afhankelijk ben van mijn MF. Kun je mijn hatstats nog even opzoeken? Thanxquote:Op woensdag 20 december 2006 19:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mids hebben goed conditie he.... dus is al iets minder en had voor de zekerheid normaal gespeeld.. achteraf had pic ook gekund.... maar goed, beker voor competitie dit seizoen!
dank, 196 in een uitwedstrijd met PIC en niet al te beste vorm begint er op te lijken. Het is nog volstrekt onvoldoende me te handhaven in de V maar ja daar moet ik nog iets op verzinnen. Eerste versterking (wingback) heeft iig wel een leuke vooruitgang in defratings opgeleverd.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef maniack28 het volgende:
@ Komrad:
Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: uitstekend (heel hoog)
HatStats 196
Verdediging 63
Middenveld 72
Aanval 61
Wat heb je nu voor coach?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
Tevens zit ik te denken om een nieuwe coach te nemen. All1 is t enige wat ik betalen kan nu een coach met slecht leiderschap maakt dat nou werkelijk zoveel verschil?? Zal ik dat wel doen??
0-1 voor mijquote:
quote:20-12-2006 Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 12 495 ¤.
20-12-2006 Je ontvangt voor deze speler 15 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
20-12-2006 Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 18 360 ¤.
18-12-2006 Je ontvangt voor deze speler 9 730 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
Ja, dan is het wel wijs om over te stappen ja. Zo duur is dat niet, iets van 270k.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een redelijk coach met waardeloos leiderschap.![]()
![]()
Ik heb dezelfde maar dan met rampzalig leiderschap.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Die goede oude tijd...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Dat gaat vervelend wordenquote:Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 252
Verdediging 87
Middenveld 90
Aanval 75
challenge me..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb mijn internationale thuiswedstrijd met 5-0 gewonnen
Is er iemand hier met een flinke schare supporters die mij uitdaagt voor een vriendelijk potje bij hem/haar thuis om mij een financiele boost te geven?
Vanavond was qua ratings mijn op 5 na beste wedstrijd ooit... vorm lijkt dus weer terug te komen want ik ben kwalitatief wel wat achteruit gegaan qua spelersmateriaal tov van mijn beste wedstrijd ooit... deze van vanavond staat op 87% tov mijn beste pot
Ik heb een mooie FC voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie FC voor je
Massimo Urbano (53335924)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |