Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een redelijk coach met waardeloos leiderschap.![]()
![]()
Die goede oude tijd...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Dat gaat vervelend wordenquote:Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 252
Verdediging 87
Middenveld 90
Aanval 75
challenge me..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb mijn internationale thuiswedstrijd met 5-0 gewonnen
Is er iemand hier met een flinke schare supporters die mij uitdaagt voor een vriendelijk potje bij hem/haar thuis om mij een financiele boost te geven?
Vanavond was qua ratings mijn op 5 na beste wedstrijd ooit... vorm lijkt dus weer terug te komen want ik ben kwalitatief wel wat achteruit gegaan qua spelersmateriaal tov van mijn beste wedstrijd ooit... deze van vanavond staat op 87% tov mijn beste pot
Ik heb een mooie FC voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een redelijk coach met waardeloos leiderschap.![]()
![]()
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie FC voor je
Massimo Urbano (53335924)
Gelukkig is ervaring ook zo belangrijk voor een (externe) coach.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten?????
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......![]()
Ja echt waar ja. Je staat idd 2-0 voor. Ik was vandaag vergeten dat ik counter speel op woensdagquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?Heb al een seizoen lang een goed coach, en nu dus ook een groter stadion.
Maargoed, jouw team is dan ook weer beter dan dat van mij, met een grotere selectie. Staat nu trouwens wel 2-0 voor mij qua wedstrijdenLekker, zo'n SP hoer in m'n team
Ok thx ik denk dat ik t dan nu wel weetquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef MacMauser het volgende:
Ik vraag me wel af of het het leiderschap van je coach een heel groot verschil maakt. Ik snap wel hoe beter je leiderschap enzo, dat je teamgeest en spelsystemen langer blijven hangen bij je team en dat je teamgeest flink bijdraagt aan je middenveld. Maar is het ook zo (net als bij J-D) dat als je teamgeest eenmaal paradise on earth is dat hij door het redelijk leiderschap amper daalt?? Als dat zo is, dan ga ik meteen een speler op transferlijst zetten!
Dan wordt t idd tijd voor vernieuwing bij FC RKdeoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Ik ben ook van mening dat je beter zo snel mogelijk een Goed/slecht coach kan aantrekken. Toch weer iets sneller met trainen.
Daarna heb ik stadion gedaan en toen leuke spelers over rest van het veld.
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Ja?? Hoe belangrijk is dat dan?? Is zijn speler dan wel een verbetering in vergelijk met mijn coach??quote:Op donderdag 21 december 2006 01:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Gelukkig is ervaring ook zo belangrijk voor een (externe) coach.
Idd en dan meteen een FC kopen voor later,quote:Op donderdag 21 december 2006 01:23 schreef Daemon19 het volgende:
Als je nu een redelijk (of lager) coach hebt, zou ik idd een goed/slecht coach aannemen.
Niet..quote:Op donderdag 21 december 2006 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja?? Hoe belangrijk is dat dan?? Is zijn speler dan wel een verbetering in vergelijk met mijn coach??
[afbeelding]
woensdagavond?quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
deal, daag je vanavond wel even uit, zit nu op het werk... hoe heet je team?quote:
of je kijkt gewoon effe naar zijn signaturequote:Op donderdag 21 december 2006 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
deal, daag je vanavond wel even uit, zit nu op het werk... hoe heet je team?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
of je kijkt gewoon effe naar zijn signature![]()
Gelukkig was het bij mij maar een waailap..quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
0-1 voor mij![]()
Sorry voor je blessure van 2 weken. Bij mij zakte er ook 1 door zijn enkel. Een 31 jarige reserve verdediger 2 weken in de lappenmand![]()
Wat wel leuk is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |