Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een redelijk coach met waardeloos leiderschap.![]()
![]()
Die goede oude tijd...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Dat gaat vervelend wordenquote:Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 252
Verdediging 87
Middenveld 90
Aanval 75
challenge me..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb mijn internationale thuiswedstrijd met 5-0 gewonnen
Is er iemand hier met een flinke schare supporters die mij uitdaagt voor een vriendelijk potje bij hem/haar thuis om mij een financiele boost te geven?
Vanavond was qua ratings mijn op 5 na beste wedstrijd ooit... vorm lijkt dus weer terug te komen want ik ben kwalitatief wel wat achteruit gegaan qua spelersmateriaal tov van mijn beste wedstrijd ooit... deze van vanavond staat op 87% tov mijn beste pot
Ik heb een mooie FC voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een redelijk coach met waardeloos leiderschap.![]()
![]()
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie FC voor je
Massimo Urbano (53335924)
Gelukkig is ervaring ook zo belangrijk voor een (externe) coach.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten?????
Mn huidige coach heeft uitmuntend ervaring.......![]()
Ja echt waar ja. Je staat idd 2-0 voor. Ik was vandaag vergeten dat ik counter speel op woensdagquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Echt waar? Waar heb jij je geld dan zo in gestoken? Of ben je echt alles kwijt geraakt aan personeel?Heb al een seizoen lang een goed coach, en nu dus ook een groter stadion.
Maargoed, jouw team is dan ook weer beter dan dat van mij, met een grotere selectie. Staat nu trouwens wel 2-0 voor mij qua wedstrijdenLekker, zo'n SP hoer in m'n team
Ok thx ik denk dat ik t dan nu wel weetquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef MacMauser het volgende:
Ik vraag me wel af of het het leiderschap van je coach een heel groot verschil maakt. Ik snap wel hoe beter je leiderschap enzo, dat je teamgeest en spelsystemen langer blijven hangen bij je team en dat je teamgeest flink bijdraagt aan je middenveld. Maar is het ook zo (net als bij J-D) dat als je teamgeest eenmaal paradise on earth is dat hij door het redelijk leiderschap amper daalt?? Als dat zo is, dan ga ik meteen een speler op transferlijst zetten!
Dan wordt t idd tijd voor vernieuwing bij FC RKdeoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Lennox het volgende:
Ik ben ook van mening dat je beter zo snel mogelijk een Goed/slecht coach kan aantrekken. Toch weer iets sneller met trainen.
Daarna heb ik stadion gedaan en toen leuke spelers over rest van het veld.
Trainen was ooit geld verdienen in Hattrick
Ja?? Hoe belangrijk is dat dan?? Is zijn speler dan wel een verbetering in vergelijk met mijn coach??quote:Op donderdag 21 december 2006 01:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Gelukkig is ervaring ook zo belangrijk voor een (externe) coach.
Idd en dan meteen een FC kopen voor later,quote:Op donderdag 21 december 2006 01:23 schreef Daemon19 het volgende:
Als je nu een redelijk (of lager) coach hebt, zou ik idd een goed/slecht coach aannemen.
Niet..quote:Op donderdag 21 december 2006 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja?? Hoe belangrijk is dat dan?? Is zijn speler dan wel een verbetering in vergelijk met mijn coach??
[afbeelding]
woensdagavond?quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
deal, daag je vanavond wel even uit, zit nu op het werk... hoe heet je team?quote:
of je kijkt gewoon effe naar zijn signaturequote:Op donderdag 21 december 2006 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
deal, daag je vanavond wel even uit, zit nu op het werk... hoe heet je team?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
of je kijkt gewoon effe naar zijn signature![]()
Gelukkig was het bij mij maar een waailap..quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
0-1 voor mij![]()
Sorry voor je blessure van 2 weken. Bij mij zakte er ook 1 door zijn enkel. Een 31 jarige reserve verdediger 2 weken in de lappenmand![]()
Wat wel leuk is:
[..]
uhm.. had je me al uitgedaagd? Want ik dacht namelijk dat je dat wel gedaan had en heb het geaccepteerdquote:
nope dat was ik nietquote:Op donderdag 21 december 2006 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. had je me al uitgedaagd? Want ik dacht namelijk dat je dat wel gedaan had en heb het geaccepteerd![]()
Heb ik dit maar in zijn gastenboek gezet:quote:Hoi! Al 4 seizoenen organiseer ik de De Cruz Cup. Ook dit seizoen zal dit toernooi plaatsvinden, en we zijn op zoek naar deelnemers uit Nederland. Wil je erbij horen? Kom dan eens kijken naar de federatie, je zal de link vinden op mijn clubpagina.
Belgische groetjes, de_cruz
quote:Hoi! Al 4 seizoenen neem ik niet deel aan de De Cruz Cup. Ook dit seizoen neem ik niet deel aan dit toernooi, en zijn jullie nog steeds op zoek naar deelnemers uit Nederland. Wil jij er ook niet bij horen? Ga dan vooral niet kijken naar de federatie, je zal de link niet vinden op mijn clubpagina.
hmm.. ok.. dacht dat het namelijk wel en fokker was omdat de teamnaam me wel bekend voor kwam. Iets met RKDEO ofzo ietsquote:Op donderdag 21 december 2006 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope dat was ik niet
Dan maar de volgende week
Da's Outpostquote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ok.. dacht dat het namelijk wel en fokker was omdat de teamnaam me wel bekend voor kwam. Iets met RKDEO ofzo iets
Wie vernoemt zn team nou naar Rooms-katholieke Deodorant..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ok.. dacht dat het namelijk wel en fokker was omdat de teamnaam me wel bekend voor kwam. Iets met RKDEO ofzo iets
op woensdag zijn de leukste classic-party's natuurlijkquote:
ja in Rotterdam kan je in pricipe ook altijd wel uit. Alleen zaterdag is het inderdaad te druk gewoon..quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
op woensdag zijn de leukste classic-party's natuurlijk
(in amsterdam kan je elke avond wel tof uit, behalve op zaterdag want dan heeft de provincie bezit genomen van de stad, maar door de weeks is er elke avond wel wat)
Ik heb weinig verstand van vleugels, maar volgens mij zit-ie aardig hoog!quote:Hindrik Kleijn (144775587) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 660 ¤ /week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Thats mequote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Yepquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie vernoemt zn team nou naar Rooms-katholieke Deodorant..![]()
Dat zei ik ook tegen m'n vriendin vannacht...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nee RK Deo is de lokale voetbal vereniging alhier. Waar ik zelf een balletje probeer te raken....
![]()
Tis trouwens DEO als in Door Eendracht Omhoog.
45k voor gevangenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef rompompom het volgende:
M'n YP loopt zo af:
[..]
Ik heb weinig verstand van vleugels, maar volgens mij zit-ie aardig hoog!
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n vriendin vannacht...
[..]
ach.. geeft ook niet.. poets ik jou volgende week wel ff van de mat en vulture de week erna (als de cup dan nog niet begonnen is natuurlijk)quote:Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thats me
[..]
Yep
[..]
![]()
Nee RK Deo is de lokale voetbal vereniging alhier. Waar ik zelf een balletje probeer te raken....
![]()
Tis trouwens DEO als in Door Eendracht Omhoog.
Ga je gang ik denk ook niet dat ik je ook maar een duim breed in de weg kan leggen. Maar een wijs man zei ooit : de bal is rond.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. geeft ook niet.. poets ik jou volgende week wel ff van de mat en vulture de week erna (als de cup dan nog niet begonnen is natuurlijk)![]()
als je pech hebt heeft hij over een week een skilldrop en je hebt er weinig meer aan...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je gang ik denk ook niet dat ik je ook maar een duim breed in de weg kan leggen. Maar een wijs man zei ooit : de bal is rond.
Wat vinden jullie eigenlijk van deze speler als FC ???
[afbeelding]
Hoger inzetten dus? qua ervaring?? Waar moet een FC nog meer aan voldoen??quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als je pech hebt heeft hij over een week een skilldrop en je hebt er weinig meer aan...
Veel te oud.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je gang ik denk ook niet dat ik je ook maar een duim breed in de weg kan leggen. Maar een wijs man zei ooit : de bal is rond.
Wat vinden jullie eigenlijk van deze speler als FC ???
[afbeelding]
Te oud voor een FC??? Dat snap ik niet. Ik heb binnen kort al een nieuwe C nodig dus waarom is deze dan te oud?quote:
Je moet een heel seizoen (als in zestien weken) wachten voordat je een aangekochte speler coach kan maken hè, dat weet je?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Te oud voor een FC??? Dat snap ik niet. Ik heb binnen kort al een nieuwe C nodig dus waarom is deze dan te oud?
Twi (of iemand anders) leg mij eens uit waar een FC allemaal aan moet voldoen dan??quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef twi het volgende:
Als hij een schop krijgt is hij dood, daarom
Ik heb nu al 4 wedstrijden op rij problemen omdat mijn 30+ middenvelders al weken geblesseerd zijn.
Eehhquote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet een heel seizoen (als in zestien weken) wachten voordat je een aangekochte speler coach kan maken hè, dat weet je?
En verder?? Ik heb nl al een speler die goed heeft als leiderschap. Hij heeft all1 zwak ervaring. Als ik ga kijken naar een FC met uitmuntend ervaring en goed leiderschap kan ik t wel op mn buik schrijven. Die zijn veel te duur.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef twi het volgende:
Oh sorry, my FM-verslaving komt weer naar boven wanneer ik FC leesFuture Coach gaat het dus om, niet Forward Centre
Maar een FC aanschaffen met zwak leiderschap is een nono natuurlijk. Dat moet gewoon goed zijn.
haha ik ben ook de forward central gewend van FM sorry outpostquote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef twi het volgende:
Oh sorry, my FM-verslaving komt weer naar boven wanneer ik FC leesFuture Coach gaat het dus om, niet Forward Centre
Maar een FC aanschaffen met zwak leiderschap is een nono natuurlijk. Dat moet gewoon goed zijn.
Geeft nietquote:Op donderdag 21 december 2006 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ik ben ook de forward central gewend van FM sorry outpost
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt woor het maken van een coach van de speler.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En verder?? Ik heb nl al een speler die goed heeft als leiderschap. Hij heeft all1 zwak ervaring. Als ik ga kijken naar een FC met uitmuntend ervaring en goed leiderschap kan ik t wel op mn buik schrijven. Die zijn veel te duur.
Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt woor het maken van een coach van de speler.
Football Manager, die PC gamequote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft nietWat is FM inhemelsnaam??? Forward Midfielder???
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???
Ow okquote:
thxquote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
Thx maniack28quote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)
ervaring die hoger ligt dan het gewenste coachniveau heeft alleen tot gevolg dat de prijs om de coach aan te nemen daalt
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt voor het maken van een coach van de speler.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx maniack28![]()
Maar dat had Twi al uitgelegd.
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
quote:Joël Procureur (144524052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is soms zo stom.. spelers die week in week uit spelen dalen steeds in vorm, terwijl mn 6 weken geblesseerde keep er gewoon 2 stijgt
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig meer van. Heb nog redelijk massol dat mn A spelers gemiddeld in 6.3 vorm zijn, dus dat valt wel mee. Maar spelers die in tussenseizoen ook gewoon gespeeld hebben zakken er vrolijk 2 in vorm....
Jij zit met je A spelers ook op 5.8 volgens Foxtrickquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!
Die Briljante defs met bijstats gaan nu als een malle in TSI. Kreeg er vandaag 1 1100 bijquote:Top 11
∑ TSI 96 910 81 410
Ø TSI 4 213 7 401
Ø leeftijd 23.6 24.1
Ø vorm 5.5 6.3
Ø ervaring 3.1 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |