Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt woor het maken van een coach van de speler.
Football Manager, die PC gamequote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft nietWat is FM inhemelsnaam??? Forward Midfielder???
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???
Ow okquote:
thxquote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
Thx maniack28quote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)
ervaring die hoger ligt dan het gewenste coachniveau heeft alleen tot gevolg dat de prijs om de coach aan te nemen daalt
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt voor het maken van een coach van de speler.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx maniack28![]()
Maar dat had Twi al uitgelegd.
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
quote:Joël Procureur (144524052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is soms zo stom.. spelers die week in week uit spelen dalen steeds in vorm, terwijl mn 6 weken geblesseerde keep er gewoon 2 stijgt
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig meer van. Heb nog redelijk massol dat mn A spelers gemiddeld in 6.3 vorm zijn, dus dat valt wel mee. Maar spelers die in tussenseizoen ook gewoon gespeeld hebben zakken er vrolijk 2 in vorm....
Jij zit met je A spelers ook op 5.8 volgens Foxtrickquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!
Die Briljante defs met bijstats gaan nu als een malle in TSI. Kreeg er vandaag 1 1100 bijquote:Top 11
∑ TSI 96 910 81 410
Ø TSI 4 213 7 401
Ø leeftijd 23.6 24.1
Ø vorm 5.5 6.3
Ø ervaring 3.1 4
4,2quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mijn vorm eens bekijken aub?
dank uquote:
Hij is oud ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef maniack28 het volgende:
Verkopen... veel te oud....
Met skilltrades verdien ik ook veel meer ja, maar dat houd ik niet als norm aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef maniack28 het volgende:
17k per weekIk ga voor 50k met een speler die ik voor 1k gekocht heb... ben benieuwd
Ja, ik train ook liever 10 skilltrades per week, maar ik heb toch ook liever wat spelers die elke week een leuk potje kunnen verdedigen in competitiewedstrijden. Dit is een zo'n speler.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... dan moet je niet klagen. LT trainen levert geen kont meer opTrain hem dan maar gewoon door tot zn 30e...
Nee hoor.. je had ze eerder moeten verkopen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, ik train ook liever 10 skilltrades per week, maar ik heb toch ook liever wat spelers die elke week een leuk potje kunnen verdedigen in competitiewedstrijden. Dit is een zo'n speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |