hehe, weet jij exact wat je defratings zijn zonder keeper dan? Je kan altijd nog een 3* keeper opstellen natuurlijk, kosten toch niets en betaal je alleen 10% kosten overquote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij heeft goed middenveld, dus zal wel wat kansen krijgen tov mijn CA, maar mijn verdediging is 5x zo goed als zijn aanval, zelfs zonder keep.
ja dat weet ik, omdat ik ooit een friendly gespeeld heb met mun reservekeeper en reserveverdedigers eind dit seizoenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef komrad het volgende:
[..]
hehe, weet jij exact wat je defratings zijn zonder keeper dan? Je kan altijd nog een 3* keeper opstellen natuurlijk, kosten toch niets en betaal je alleen 10% kosten over
als dat je een paar rondjes beker opleverd is het het waard.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:49 schreef Grumpey het volgende:
heb een uitstekend keeper gekocht voor 3 ton, in goed vorm, denk dat ik uiteindelijk een ton verlies erop zal lijden maar goed.
Zou klaverjassen genoeg zijn of niet?quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
De wat?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet de penaltynemers niet!!!!!!!!
Inderdaad...?! Peen-aal-teinè-mèrs?quote:
quote:Ondanks het slechte weer wisten toch 148 fans de weg naar Front Arena te vinden.
quote:Je ploeg speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 469 ¤ aan entreegeld.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
20-12-2006 om 10.25 loopt ie af
Verkocht voor 98k.quote:Bobbie Wijsenbeek (144852177)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: excellent Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Zal ik doen in Uruguayquote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
hmmpf.. heb het niet meer nodig in het vriendschappelijke potjequote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
Heb je wel een standaard-opstelling? Dan is het te hopen dat je A-sterren er niet worden afgetraptquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
kutkutkut, voor het eerst in mijn hattrick loopbaan vergeten mijn opstelling voor een friendly te makendag training
Welles!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmmpf.. heb het niet meer nodig in het vriendschappelijke potje![]()
Gebeurt me zo vaakquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
kutkutkut, voor het eerst in mijn hattrick loopbaan vergeten mijn opstelling voor een friendly te makendag training
helaas speelt mijn a team met 1 trainee die zondag nog niet heeft gespeeldquote:Op woensdag 20 december 2006 17:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je wel een standaard-opstelling? Dan is het te hopen dat je A-sterren er niet worden afgetrapt
Ik was die thuisplioegquote:De thuisploeg moet een walkover incasseren omdat zij niet in staat zijn om minimaal 9 spelers op te stellen. De toeschouwers van de thuisploeg waren woest en er waren de hele dag problemen met de politie in de binnenstad. Het laatste fluitsignaal weerklinkt. De eindscore is 0 - 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |