Is net 185k op gebodenquote:
Julius ´ebrauskas (14841609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
38 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Lietuva
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Hoe kan jij nou - staan met zoveel miljoenenquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Is net 185k op gebodenSta (-135 759) dus die schuld is dan ook lekker weg
Wat heb je met die 2,5 miljoen gedaan dan dat je in het rood stondquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Is net 185k op gebodenSta (-135 759) dus die schuld is dan ook lekker weg
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou - staan met zoveel miljoenen
Hmm... uitgegeven?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je met die 2,5 miljoen gedaan dan dat je in het rood stond![]()
Zo'n YP geeft wel weer een sportieve injectie van jewelste..quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijk
Netjesquote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijk
Met 25k gestegen, is te doen dus. Heb ook wat spelers ontslagen en er staan wat op de transferlijst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef maniack28 het volgende:
Kan je die lonen wel betalen jo Chen? Straks ga je failliet
Zeker weten, opeens win ik van de kampioenskanidaat met 3-1 terwijl iedereen verwachtte dat ik met 6-0 ging verliezenquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zo'n YP geeft wel weer een sportieve injectie van jewelste..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil verdomme ook zo'n melkkoe als YP
In Nederland mag het niet. Heeft te maken met alleenrecht van Lotto enzo geloof ik.quote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat wedden op wedstrijden dat ze gingen introduceren
kweet het niet precies maar ik ben na 1wedstrijd verliezen ongeveer 4000 plaatsen gezakt.. raar systeemquote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met het bepalen of je wel of geen beker mag spelen volgend seizoen? Is de ranking leidend en hoe hoog moet je dan staan? sta nu op plek 35429![]()
"Mag ik een Lotto-formulier?"quote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
In Nederland mag het niet. Heeft te maken met alleenrecht van Lotto enzo geloof ik.
Ja daag , ga eens op Unibet of Betfair kijken of de WoS reeks hiero.quote:Op maandag 18 december 2006 23:05 schreef Lennox het volgende:
Ik wilde een keer via een andere site dan de lotto op voetbalwedstrijden gokken (mr bookmaker ofzo). Mocht ook al niet als Nederlander.
Ga jij maar eens op eredivisie wedstrijden gokken op Unibet..quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daag , ga eens op Unibet of Betfair kijken of de WoS reeks hiero.
Moet je JD eens vragen
Ik heb me daar meermalen blutgegokt op Feyenoord hoorquote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op eredivisie wedstrijden gokken op Unibet..
Ik had trouwens ook Unibet account hoor, daar niet van.
Maar dit gaat wel heel offtopic. Punt is wel dat het daarom niet verkrijgbaar is in Nederland met Hattrick.
Lang geleden.quote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gokt er ook op Feyenoord..
Meest onvoorspelbare team in de Eredivisie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |