quote:Elroy Bomer
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Op maandag 18 december 2006 18:35 schreef Lennox het volgende:
Blessures![]()
Iedere keer denk je er vanaf te zijn, maar nee. Wel 6 uit 2 (dat rijmt ja)
Orginele tvp (ook dat rijmt)
Dat was er idd één om snel te vergeten..quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
okeej, JD heeft reden tot klagen. omg wat een wedstrijd gisteren![]()
Bleek dat er na de 3 blessures nog een 7e goal de netten is in gegaan.quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
okeej, JD heeft reden tot klagen. omg wat een wedstrijd gisteren![]()
Wat kom je hier doen? Je doet alsof wij je problemen kunnen oplossen..quote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef alaf het volgende:
Ik ben langzaam failliet aan het gaan,kan de salarissen niet meer betalen en weiger om wat te verkopen zodat mijn team zwakker wordt.Eigenlijk moet ik nog versterking kopen,sommige spelers beginnen oud te worden.kortom een puinhoop .![]()
Voor 990.000 euro, teveel of niet?quote:Oltion Harasani (58884755)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Shqiperia
Total Skill Index (TSI): 3 830
Loon: 2 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: goddelijk
Is net 185k op gebodenquote:
Julius ´ebrauskas (14841609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
38 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Lietuva
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Hoe kan jij nou - staan met zoveel miljoenenquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Is net 185k op gebodenSta (-135 759) dus die schuld is dan ook lekker weg
Wat heb je met die 2,5 miljoen gedaan dan dat je in het rood stondquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Is net 185k op gebodenSta (-135 759) dus die schuld is dan ook lekker weg
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou - staan met zoveel miljoenen
Hmm... uitgegeven?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je met die 2,5 miljoen gedaan dan dat je in het rood stond![]()
Zo'n YP geeft wel weer een sportieve injectie van jewelste..quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijk
Netjesquote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Een uitmuntend keeper gekocht, en een mid wereldklasse en een mid wonderbaarlijk
Met 25k gestegen, is te doen dus. Heb ook wat spelers ontslagen en er staan wat op de transferlijst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef maniack28 het volgende:
Kan je die lonen wel betalen jo Chen? Straks ga je failliet
Zeker weten, opeens win ik van de kampioenskanidaat met 3-1 terwijl iedereen verwachtte dat ik met 6-0 ging verliezenquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zo'n YP geeft wel weer een sportieve injectie van jewelste..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil verdomme ook zo'n melkkoe als YP
In Nederland mag het niet. Heeft te maken met alleenrecht van Lotto enzo geloof ik.quote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat wedden op wedstrijden dat ze gingen introduceren
kweet het niet precies maar ik ben na 1wedstrijd verliezen ongeveer 4000 plaatsen gezakt.. raar systeemquote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met het bepalen of je wel of geen beker mag spelen volgend seizoen? Is de ranking leidend en hoe hoog moet je dan staan? sta nu op plek 35429![]()
"Mag ik een Lotto-formulier?"quote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
In Nederland mag het niet. Heeft te maken met alleenrecht van Lotto enzo geloof ik.
Ja daag , ga eens op Unibet of Betfair kijken of de WoS reeks hiero.quote:Op maandag 18 december 2006 23:05 schreef Lennox het volgende:
Ik wilde een keer via een andere site dan de lotto op voetbalwedstrijden gokken (mr bookmaker ofzo). Mocht ook al niet als Nederlander.
Ga jij maar eens op eredivisie wedstrijden gokken op Unibet..quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daag , ga eens op Unibet of Betfair kijken of de WoS reeks hiero.
Moet je JD eens vragen
Ik heb me daar meermalen blutgegokt op Feyenoord hoorquote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op eredivisie wedstrijden gokken op Unibet..
Ik had trouwens ook Unibet account hoor, daar niet van.
Maar dit gaat wel heel offtopic. Punt is wel dat het daarom niet verkrijgbaar is in Nederland met Hattrick.
Lang geleden.quote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gokt er ook op Feyenoord..
Meest onvoorspelbare team in de Eredivisie...
Als je formatie nu op uitstekend staat kan hij dus goed worden. Maar dat scheelt niets.quote:ervaring met opstellingen
Op je teams 'Training'-pagina kan je de ervaring vinden die je team met bepaalde opstellingen heeft. Het spelen van een bepaalde opstelling zorgt er voor dat de ervaring met die opstelling toeneemt, maar dat die bij de anderen een klein beetje afneemt. Je kan wisselen tussen 3 opstellingen waar je goede ervaring mee hebt.
Het niveau van ervaring wordt ook beïnvloed door verkopen van spelers. Alleen het heel veel verhandelen van spelers kan een grote invloed hebben op de ervaring.
20-12-2006 om 10.25 loopt ie afquote:Titus Suvrijn (144798153)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
En zodra je die formatie weer speelt, gaat ie gelijk weer naar uitstekend.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je formatie nu op uitstekend staat kan hij dus goed worden. Maar dat scheelt niets.
vertel..quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef Grumpey het volgende:
wieee, en deze kerst ga ik eens mijn team restylen, op naar de III is het motto
Overigens, leuk smsje JD...hehe.
Het leuke was, dat hij de eerste was die een kerst/nieuwjaar bericht van mij kreegquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef Grumpey het volgende:
wieee, en deze kerst ga ik eens mijn team restylen, op naar de III is het motto
Overigens, leuk smsje JD...hehe.
quote:Joël Procureur (144524052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef The_Hives het volgende:
niemand leuke ideeen om met mn geld te doen? Zal zo'n 5.5 miljoen (ja weinig he) hebben
Huftar!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef The_Hives het volgende:
niemand leuke ideeen om met mn geld te doen? Zal zo'n 5.5 miljoen (ja weinig he) hebben
]quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Dat is een spits, en haalde in zijn beste wedstrijd 4 sterrenWedstrijd was afgelopen zondag
Zelf een speler gekocht, nadat een trainee verkocht was. Denk dat hij redelijk hoog zit, koste 850k
[..]
aanval is leuk maar als je het MF dik wint hoef je daar niet zo bang voor te zijn. Magic trick voor de lage divs is MF winnen met een redelijke aanval en je wint allesquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
]
Ik hoop maar dat die gozer niet door mn verdediging heen komthij lijkt me nog al goed.
![]()
Das een leuke nieuwe trainie twisted.pff uitstekend passen lekker hoor.
![]()
neuh, dan blijf ik er mee bezigquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnen
quote:
nee hoor gewoon opstellen met allemaal reserves en 1x per 6 weken inloggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, dan blijf ik er mee bezig
Nee, dan is een deel dicht ivm verbouwing.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Als ik mijn stadion uitbreid, van 15k naar 19k, dan kunnen er aanstaande zondag toch gewoon 15k supporters in?
niet waarquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dan is een deel dicht ivm verbouwing.
Er zal dus minder publiek zijn.
Hoezo niet? Is die verbouwing dan zo rap geregeld?quote:
volgens mij is Hattrick niet zo intelligent. Ik ben aan het verbouwen atm (van 48k naar 52k) en er waren vorige week tijdens de verbouwing ruim 45k toeschouwers. Dat is voor mij een indicatie dat ze dit niet meewegen of iig erg beperkt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is die verbouwing dan zo rap geregeld?
Ik ben mijn verbouwing zondag tijdens m'n wedstrijd begonnen, dat kan in ieder geval wel gewoon. Wellicht dat bouwvakkers m'n spelers hebben vastgemetseld, dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
ik heb er daar 3 van ofsoquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
ga je toch voor de verdedigende optie met je wingback trainingsposities?
ben momenteel op 'jacht' naar redelijk 17 jarige scoren met matig/redelijk passen. wil ook weer een tijdje passen gaan trainen![]()
ns kijken of ik ze kan optrainen in zowel passen als scoren.
tijdens een verbouwing wordt gewoon alles wat er al was gebruikt. Kan me niets anders van hattrick herinneren als dat het zo was..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
da kan hequote:
Dit is wel een kandidaat:quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnen
quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Misschien wil-ie gewoon failliet gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:24 schreef roelofjan het volgende:
Hij heeft bijvoorbeeld geen vleugelspelers. Daar zet hij 2 middenvelders neer naar het midden, die dan 1,5 ster halen.
En dan geeft hij 1 miljoen uit aan een spits die 6 weken geblesseerd is. (En veel te goed is voor de 7e divisie).
Dat doe ik juist alleen als ik promoveer..quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:22 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb mijn competitiegenoot die de afgelopen 3 wedstrijden verloren heeft terwijl hij veruit de beste spelers heeft eens uitgelegd hoe hij het beter kan doen...
(Hij countert soms bijvoorbeeld, en dan haalt hij een tactiekvaardigheid van zwak...)
Was dat nou vooral erg aardig van mij, of ben ik nou gewoon dom?
Hij wil promoveren...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien wil-ie gewoon failliet gaan.
Blijft gewoon heel moeilijk in te schatten. Heb er zelf nu 7 met redelijk passen en 2 met goed passen (1 met redelijk vleugel). Frapant was dat in die ene week tussenseizoen er maar 2 stegen en die waren allebei 17 jaar. 1 met veel winst verkocht en ander gehouden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef maniack28 het volgende:
VK, wanneer zou jij passen trainen? Ik heb er een paar die redelijk hoog zaten in scoren toen ik kocht, is het het waard om als ze opgetraind zijn te switchen naar passen en ze nog 1 niveau te laten stijgen?
Dan maar je coach int doel ofzoquote:
Dan zou ik eerder gewoon een een of andere goed keeper van de TL oppikken. Die staan er genoeg op en kosten niet zo veel volgens mij. Het zal normaal gesproken niet genoeg zijn voor Grumps zijn niveau, maar het is altijd nog beter dan zijn coachquote:Op woensdag 20 december 2006 00:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan maar je coach int doel ofzo
in ieder geval 1 zodat ik wat meer verdedigende mogelijkheden heb. Ik vrees trouwens echt voor mijn V, ik zou wel eens kansloos ten onder kunnen gaan ....quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
ga je toch voor de verdedigende optie met je wingback trainingsposities?
hij heeft goed middenveld, dus zal wel wat kansen krijgen tov mijn CA, maar mijn verdediging is 5x zo goed als zijn aanval, zelfs zonder keep.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:59 schreef komrad het volgende:
[..]
in ieder geval 1 zodat ik wat meer verdedigende mogelijkheden heb. Ik vrees trouwens echt voor mijn V, ik zou wel eens kansloos ten onder kunnen gaan ....
@grumps, wat heb je voor bekertegenstander? Is de noodzaak er een keeper te hebben>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |