Als je formatie nu op uitstekend staat kan hij dus goed worden. Maar dat scheelt niets.quote:ervaring met opstellingen
Op je teams 'Training'-pagina kan je de ervaring vinden die je team met bepaalde opstellingen heeft. Het spelen van een bepaalde opstelling zorgt er voor dat de ervaring met die opstelling toeneemt, maar dat die bij de anderen een klein beetje afneemt. Je kan wisselen tussen 3 opstellingen waar je goede ervaring mee hebt.
Het niveau van ervaring wordt ook beïnvloed door verkopen van spelers. Alleen het heel veel verhandelen van spelers kan een grote invloed hebben op de ervaring.
20-12-2006 om 10.25 loopt ie afquote:Titus Suvrijn (144798153)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
En zodra je die formatie weer speelt, gaat ie gelijk weer naar uitstekend.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je formatie nu op uitstekend staat kan hij dus goed worden. Maar dat scheelt niets.
vertel..quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef Grumpey het volgende:
wieee, en deze kerst ga ik eens mijn team restylen, op naar de III is het motto
Overigens, leuk smsje JD...hehe.
Het leuke was, dat hij de eerste was die een kerst/nieuwjaar bericht van mij kreegquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef Grumpey het volgende:
wieee, en deze kerst ga ik eens mijn team restylen, op naar de III is het motto
Overigens, leuk smsje JD...hehe.
quote:Joël Procureur (144524052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef The_Hives het volgende:
niemand leuke ideeen om met mn geld te doen? Zal zo'n 5.5 miljoen (ja weinig he) hebben
Huftar!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef The_Hives het volgende:
niemand leuke ideeen om met mn geld te doen? Zal zo'n 5.5 miljoen (ja weinig he) hebben
]quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Dat is een spits, en haalde in zijn beste wedstrijd 4 sterrenWedstrijd was afgelopen zondag
Zelf een speler gekocht, nadat een trainee verkocht was. Denk dat hij redelijk hoog zit, koste 850k
[..]
aanval is leuk maar als je het MF dik wint hoef je daar niet zo bang voor te zijn. Magic trick voor de lage divs is MF winnen met een redelijke aanval en je wint allesquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
]
Ik hoop maar dat die gozer niet door mn verdediging heen komthij lijkt me nog al goed.
![]()
Das een leuke nieuwe trainie twisted.pff uitstekend passen lekker hoor.
![]()
neuh, dan blijf ik er mee bezigquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal gemene beruchte nietskunnende spelers kopen en de VJ winnen
quote:
nee hoor gewoon opstellen met allemaal reserves en 1x per 6 weken inloggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, dan blijf ik er mee bezig
Nee, dan is een deel dicht ivm verbouwing.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Als ik mijn stadion uitbreid, van 15k naar 19k, dan kunnen er aanstaande zondag toch gewoon 15k supporters in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |