Lennoxquote:Op woensdag 6 december 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien Uddel te lui was om een nieuw topic aan te maken..
Heb ik het maar gedaan!
nouja, ik kreeg het nog moeilijk tegen een team uit IX met betere ratings dan een gemiddelde VI'erquote:Op donderdag 7 december 2006 08:23 schreef komrad het volgende:
ach de beker, de folklore van de eerste rondes
Ik had je graag uit de schulden geholpen hoor, met 5% rente op het geleende bedrag, schappelijk he?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en morgen hopen op poppers (scoren), sta nu -650k
zo te zien heb ik volgende ronde weer een makkie. Ik denk wel dat ik 3-4 rondes uit moet spelen en dat wordt het op termijn wel minder. Mijn team is trouwens hopeloos uit vorm. Ik won gisteren met 7-0quote:Op donderdag 7 december 2006 10:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nouja, ik kreeg het nog moeilijk tegen een team uit IX met betere ratings dan een gemiddelde VI'er![]()
(maar 3-0 gewonnen natuurlijk)
Ik denk dat die mijlpaal pas geregistreerd wordt, wanneer je eruit ligtquote:Op donderdag 7 december 2006 10:33 schreef roelofjan het volgende:
Je eerste bekeroverwinning is helemaal geen mijlpaal.
Niet dat die mijlpalen er verder iets toe doen, maar toch.
in dat geval was ik nu wel heel rijk geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik had je graag uit de schulden geholpen hoor, met 5% rente op het geleende bedrag, schappelijk he?
Maar helaas is er nog niets ingebouwd voor externe financiers.
het is trouwens redelijk beroerd dat mensen je vermogen kunnen zien adhv die mijlpalenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in dat geval was ik nu wel heel rijk geweest![]()
Je heet toch geen Jorien van H. toevallig?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik had je graag uit de schulden geholpen hoor, met 5% rente op het geleende bedrag, schappelijk he?
Maar helaas is er nog niets ingebouwd voor externe financiers.
Neuh, dan had ik wel 12% rente gevraagdquote:Op donderdag 7 december 2006 11:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je heet toch geen Jorien van H. toevallig?![]()
lolquote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik wel 12% rente gevraagd
Waar vind je de mijpalen van andere dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef komrad het volgende:
[..]
het is trouwens redelijk beroerd dat mensen je vermogen kunnen zien adhv die mijlpalen
Met bedaard TS, uitspelend en een winger (dus 3 innersquote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel hoog)
Linkerverdediging: rampzalig (heel hoog)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 172
Verdediging 38
Middenveld 63
Aanval 71
@komradquote:Roelof Hoogendoorn (142800843) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
quote:Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 170
Verdediging 43
Middenveld 60
Aanval 67
Ik zien bij een vriend ook alleen maar:quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Op dezelfde plek als die van jou, maar dan op hun persoonlijke pagina
Maareh, bij komrad zie ik alleen 03-12-2006 Geld is maar alles 35 2997
dat leert dus dat je voor 17 jarigen niks extra moet betalenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Euhm ja... deze speler stond gisterenavond te koop (week 1 yp) en gewoon niet verkocht... hij stond er voor fucking 0kwat een homo's. Zal ik hem maar ontslaan of zijn er hier nog liefhebbers?
Eind van het seizoen is hij al uitstekend... wat kost een kale uitstekend 18 jaar nuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat leert dus dat je voor 17 jarigen niks extra moet betalen
dat is omdat ik in de hoogste categorie zit, dus een van de 2997 teams ben die >10M heeftquote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Exacte bedrag kunnen ze niet zien. Je kan het wel ongeveer afleiden aan de hand van de toegekende punten en hoeveel andere managers deze mijlpaal hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef komrad het volgende:
[..]
het is trouwens redelijk beroerd dat mensen je vermogen kunnen zien adhv die mijlpalen
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is omdat ik in de hoogste categorie zit, dus een van de 2997 teams ben die >10M heeft
@Maniack dank
Prestatie gisteren was niet veel, heb mijn enige verdediger niet opgesteld ivm een pleister en mijn team is zwaar uit voor. SN MF die 4* haal
quote:Karl Sturm (23495699)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 6
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 07-12-2006 om 17:41
Vraagprijs: 20 000 ¤
Plaats een bod op deze speler:
Koop je toch een formidabele mid. Volgens FrituurVetPet halen die gemakkelijk 5* in redelijke vorm..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is omdat ik in de hoogste categorie zit, dus een van de 2997 teams ben die >10M heeft
@Maniack dank
Prestatie gisteren was niet veel, heb mijn enige verdediger niet opgesteld ivm een pleister en mijn team is zwaar uit voor. SN MF die 4* haal
tjsa die reusachtige en bovennatuurlijke middenvelders zijn overratedquote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Koop je toch een formidabele mid. Volgens FrituurVetPet halen die gemakkelijk 5* in redelijke vorm..
Als je iets verder had gekeken had je gezien dat hij nog een paar andere Nederlandse 17-jarigen heeft aangeschaft en meteen een uitstekend coach in de arm heeft genomen om ze allemaal in de U20 te krijgen. Al denk ik dat dat hem maar bij 2 lukt, de rest is speciality-loos.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Chen het volgende:
2,5 miljoen verdiend met me YP, maar verkocht aan iemand die in de IX zit
Vorige keer was ik weer net te laat, ondanks dat ik het topic had gevuld met de laatste post. Dus nu dacht ikquote:Op woensdag 6 december 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien Uddel Lennox te lui was om een nieuw topic aan te maken..
Heb ik het maar gedaan!
Zijn op het moment behoorlijk duur. Dus of dat rendabel is..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef Betaserc het volgende:
Ik wil 1 nieuwe trainee kopen en train op dit moment spitsen. Zou ik dan het beste een 17 jarige kunnen kopen die goed scoren heeft en redelijk passen of juist een speler die redelijk scoren heeft met goed passen? Ik heb overigens zo'n 600 K te besteden.
Tjah, maar is dat niet altijd zo aan het begin van het seizoen? Als je ze later koopt met dezelfde stats kan je ze natuurlijk ook niet meer zo hoog optrainen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zijn op het moment behoorlijk duur. Dus of dat rendabel is..![]()
Je moet ze ook niet later kopen met dezelfde stats. Je moet ze later kopen met de stats die ze zouden hebben, als je ze zelf had getraind. Dan zijn ze goedkoper, oftewel het is niet echt rendabel..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:54 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Tjah, maar is dat niet altijd zo aan het begin van het seizoen? Als je ze later koopt met dezelfde stats kan je ze natuurlijk ook niet meer zo hoog optrainen.
En dan zijn ze opeens wel goedkoper? Dom klootjesvolk dan, mijn mede-hattrickgebruikers.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet later kopen met dezelfde stats.
Je moet ze later kopen met de stats die ze zouden hebben, als je ze zelf had getraind.
Spelers zijn zowiezo in de eerste weken van het seizoen duurder en jeugdspelers zijn nog extra duur, omdat ze nog het gehele seizoen getraind kunnen worden. Aan het einde van het seizoen worden alle spelers een jaartje ouder en het in is niet echt aantrekkelijk om een speler nog een paar weekjes te trainen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En dan zijn ze opeens wel goedkoper? Dom klootjesvolk dan, mijn mede-hattrickgebruikers.![]()
Doelstelling 1 is al weer snel verwezenlijktquote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 19-12-2006.
Bij die speler zat ik idd fout. Ik edite mijn post al vlak voor dat jij poste, maar waarschijnlijk heb je dat niet meer gelezen. Mijn excuses;)quote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Koop je toch een formidabele mid. Volgens FrituurVetPet halen die gemakkelijk 5* in redelijke vorm..
3,5* voor een formidabele mid is niet te laag hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij die speler zat ik idd fout. Ik edite mijn post al vlak voor dat jij poste, maar waarschijnlijk heb je dat niet meer gelezen. Mijn excuses;)
Die anderen klopten overigens wel en ik heb dan in mijn edit ook gesteld dat de 4.5 ster die ik voor de genoemde speler (niet mijn eigen) claimde idd te hoog gegrepen was, maar dat jullie met 3-3.5 ook te laag zaten.
Zo dat is uit de lucht;) Tevens tvp:)
Hoezo stop je dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
iemand interesse in een team in de 6e?
Ik stop ermee en wil iemand blij maken met een goede start.
Op de transfermarkt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Swennus het volgende:
waar zou ik evt. nog versterkingen kunnen halen?
lekker 5-3-2 blijven en spelen en versterkingen voor je aanvalquote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Swennus het volgende:
Ben gepromoveerd naar de VIII, speelde altijd 5-3-2 vraag is nu?
Hoe kan ik het beste gaan voetballen en waar zou ik evt. nog versterkingen kunnen halen?
Idd, blijf defs trainen en versterk je aanvalsratings (wing en spitsen). Speel counter en als je op het middenveld %'s onder de 30% haalt misschien investeren in een kale mid die je bbz naar 40% tilt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker 5-3-2 blijven en spelen en versterkingen voor je aanval
Nee niemand hier, want da's cheatenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
Daarnaast is het ook super om te zien hoe je team gegroeid is in de afgelopen seizoenen..quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Nee niemand hier, want da's cheatenen bovendien gunnen we niemand een jumpstart
![]()
quote:
Iedereen in mijn competitie heeft de zelfde zeldzaamheid met supportersaantal, heb iedereen dit?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
quote:07-12-2006
Hoolieganzen heeft 90 000 ¤ geboden voor Sytse van Engelen en nam de leiding bij het bieden.
Lief he?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:15 schreef The_Hives het volgende:
ben je nu al de prijs aan het opdrijven JD?
[..]
dus een aanvaller erbij kopen met vleugelspel erbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd, blijf defs trainen en versterk je aanvalsratings (wing en spitsen). Speel counter en als je op het middenveld %'s onder de 30% haalt misschien investeren in een kale mid die je bbz naar 40% tilt.
Krijg je toch nog (veel) goals tegen dan is een flink betere keeper de juiste zet, mi.
[..]
Nee niemand hier, want da's cheatenen bovendien gunnen we niemand een jumpstart
![]()
wanneer er op zondag iemand uitvalt, zorg ik dat ik voor woensdag een skilltrade gekocht heb. is dit niet het geval en valt er op woensdag iemand is dat jammerquote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef twi het volgende:
Hoe doen jullie dat met reservetrainees eigenlijk? Heb nu 6 trainees, maar als er eentje uitgeschopt wordt heb ik dus geen reserve. Is die reserve bij jullie een skilltrade die stijgt zodra hij speelt? Want zo vaak komt het ook weer niet voor dat 'ie in moet vallen...
Ja, dat is logisch (duh). Maar ik bedoel degene die op de bank zit tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer er op zondag iemand uitvalt, zorg ik dat ik voor woensdag een skilltrade gekocht heb. is dit niet het geval en valt er op woensdag iemand is dat jammer
Dat is bij mij mijn 4e trainee, die anders dus op woensdag speelt, en op woensdag een vleugelspeler van zondag.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch (duh). Maar ik bedoel degene die op de bank zit tijdens de wedstrijd
daarbij, wanneer je een coach wilt met leiderschap kun je beter een speler promoverenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef twi het volgende:
Zolang 'ie solid is, is 't goed. Het liefst de goedkoopste, leiderschap heb je amper nodig in de VIII.
Ik dacht dat een beetje leiderschap meetelde om de coach zijn vaardigheden te laten behouden?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef twi het volgende:
Zolang 'ie solid is, is 't goed. Het liefst de goedkoopste, leiderschap heb je amper nodig in de VIII.
na 16 weken daalt de coach in leiderschapquote:Op donderdag 7 december 2006 23:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht dat een beetje leiderschap meetelde om de coach zijn vaardigheden te laten behouden?
En weer naar Def...quote:William Conraads:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn uitstekend conditie mag nu formidabel genoemd worden.
Sebastiano Butera:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van uitstekend naar formidabel.
Edgar den Heijer:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn zwak conditie mag nu matig genoemd worden.
Jur Kos:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van matig naar redelijk.
Cristian Faldarini:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van slecht naar zwak.
Evert van Dal:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van slecht naar zwak.
Quint Aarts:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar matig.
Henko Zuidam:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van redelijk naar goed.
Henko Zuidam:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van goed naar redelijk.
Theodor Boerhave:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van redelijk naar goed.
Marnik Rynsewyn:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar matig.
Jean-Paul Dijkstra:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van matig naar redelijk.
James Klompe:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van zwak naar matig.
Hauge From:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van goed naar uitstekend.
Lammert Busser:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van slecht naar zwak.
Cornelus Brussee:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van matig naar redelijk.
Neo Decuyper:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk conditie mag nu goed genoemd worden.
Bert Heistek:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar redelijk.
Dat was dan weer de laatste week passen trainen,quote:Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.
Bijvoorbeeld, of voor hetzelfde geld een aanvaller met en betere hoofdskill.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:20 schreef Swennus het volgende:
[..]
dus een aanvaller erbij kopen met vleugelspel erbij?
Woeiquote:Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van reusachtig naar buitenaards.
quote:Gaizka Chaler (90704473)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 48 350
Loon: 36 456 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: buitenaards
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
ik moest conditie trainen ivm a spelers op het MF, maar mijn team is echt hopeloos uit vorm nuquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:06 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Scoren: +0
TSI: +18 800 / -7 040
Vorm: +8 / -8
Basisteam is aardig in vorm; op naar de eerste wedstrijd
Verwacht je niet zoiets.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 26 (nu 27) jarige speler is na 17 weken positiespeltraining eindelijk gestegen.
Ligt lekker op schema voor wonderbaarlijk 19 jaar en mogelijk bovennatuurlijk eind 20quote:Marcos Francisco Bestar [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 530, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: rampzalig
Hij is briljant +2quote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=10 150, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Ook deze haalt mn B team niet meer. Maar als ie uitstekend in vorm is haalt ie 3,5 ster. Kijk maar bij zn beste prestatie. Niemand hier zeker geintereseerd? Ik denk dat jullie m ook niet goed genoeg vinden.quote:Siemon Vandenbroecke (80028917)
28 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Oh jezus, hij laat hem ook gewoon spelen. In de 7e divisie.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:45 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb blijkbaar een competitegenoot met geld teveel...
[afbeelding]
Ik ga altijd voor met speciality, maar dat is omdat ze meer opleveren... ik zou een jaar of 23/24 met zwak tot matig ervaring zoeken... 3 niveaus passen = 1 niveau scoren. Meest kostenefficient lijkt mij met zwak passen, maar ik weet niet of je ook weleens centrum/vleugelaanval speelt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef komrad het volgende:
ik heb 1 trainee dik boven de 20k, omdat ik 1 sterke wing nodig heb. Verder is het allemaal erg jong en kan het niet veel. Al mijn MF hebben trouwens wel formi conditie inmiddels
@maniack, ik zoek nog een spits, wat raad je aan? met/zonder specialty? oud +ervaring of jong en minder ervaring. Wat is het meest kostenefficient bij spitsen en hoe zwaar weegt passen tov mainstat
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:24 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh jezus, hij laat hem ook gewoon spelen. In de 7e divisie.
Hij heeft een paar jaar gespaard.
edit: Hij staat alweer te koop.
Hier nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
Nog een speler in de verkoop:
[..]
Ook deze haalt mn B team niet meer. Maar als ie uitstekend in vorm is haalt ie 3,5 ster. Kijk maar bij zn beste prestatie. Niemand hier zeker geintereseerd? Ik denk dat jullie m ook niet goed genoeg vinden.
VII.806quote:
gaat mij meer ook om loon. Ik wil niet te veel toename in loon en dan is een kale reusachtige duur hoewel de aanschaf mee zal vallen. Daarom zou het beter kunnen zijn een WC/redelijk met XP te nemen of een SN/zwak of zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor met speciality, maar dat is omdat ze meer opleveren... ik zou een jaar of 23/24 met zwak tot matig ervaring zoeken... 3 niveaus passen = 1 niveau scoren. Meest kostenefficient lijkt mij met zwak passen, maar ik weet niet of je ook weleens centrum/vleugelaanval speelt...
Dan zou je voor SN/matig, nederlands met xp moeten gaan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat mij meer ook om loon. Ik wil niet te veel toename in loon en dan is een kale reusachtige duur hoewel de aanschaf mee zal vallen. Daarom zou het beter kunnen zijn een WC/redelijk met XP te nemen of een SN/zwak of zo
Wel een foutje dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
VII.806
Had hem dus een berichtje gestuurd, of 'ie nou zo rijk was of dat het een foutje was...
Nee, hij had gewoon zoveel geld kreeg ik als antwoord...
En toen stond hij ineens op de TL..
die zijn alleen bijna niet te vinden voor een redelijke prijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zou je voor SN/matig, nederlands met xp moeten gaan...
2 week nieuwe seizoen?quote:
Trainees schoten ook in TSI omhoog bij mij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Yankee_One het volgende:
TSI 15.500 (16.050/-550)
Vorm -10 (1/-11)
Conditite + 21
Beide mids op formidabel nugeslaagde training dus
Althans zo staat het in de OP?quote:
Jij doet toch de cup met JD, dan moet je dat toch wetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Althans zo staat het in de OP?
Heb dr nog geen afspraken over gemaakt, dus dan zal het wel week 2 inschrijvingen zijn...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij doet toch de cup met JD, dan moet je dat toch weten
niemand dus?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
wat is je team-id?quote:
Wat bitch je danquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef anno-i-mus het volgende:
jah ... lol .... ben niet gek.
dan is het team weg omdat iemand het aangeeft.
Nee ..... dan laat ik hem wel lekker een botje worden.
Wat?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef anno-i-mus het volgende:
jah ... lol .... ben niet gek.
dan is het team weg omdat iemand het aangeeft.
Nee ..... dan laat ik hem wel lekker een botje worden.
Volgens mij is het een undercover-GM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef nicomart het volgende:
Je bent ook niet stiekem te pm-en, mailen of fotoboeken.. Dus hoe was je het dan van plan om te geven?
En zelfs dan een vormdaling van -9!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Ruudt het volgende:
Training vergeten op conditie te zetten.
misschien was het wel interesse die ik toondequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef anno-i-mus het volgende:
als iemand geintereseert was geweest dan had ik wel kontact gezocht maar ja .... niemand is dat hier .... dus ik vind wel iemand anders op een ander forum.
Bij mij was die -7/+2..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
hee qyn
doe je nog mee aan de Vinnie Jones award? Trouwes Hives, ga jij je GL titel nog verdedigen volgend seizoen?
tu was kut, vorm -6/+3
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Trouwes Hives, ga jij je GL titel nog verdedigen volgend seizoen?
Hou je bek dicht danquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Daemon19 het volgende:
Over 2 dagen pas hoor..
Wat heeft God hier mee te maken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef twi het volgende:
Hij is godverdomme ook Ajacied, tyfushond!
Zonder dat soort extra informatie kan ik opmerkingen als 'hou gewoon je bek dicht' moeilijk in perspectief plaatsenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, ik ben godverdomme erelid hier man.
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder dat soort extra informatie kan ik opmerkingen als 'hou gewoon je bek dicht' moeilijk in perspectief plaatsen![]()
Zn 9e interlandquote:08-12-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 1 768 ¤.
Doe eens gek, gooi je haar los!quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
ohja wacht, ik doe dit normaal op donderdagen en zaterdagen alleen...nouja, dan nu maar op vrijdagavond
Zelfde hier hequote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
ohja wacht, ik doe dit normaal op donderdagen en zaterdagen alleen...nouja, dan nu maar op vrijdagavond
uitgaan op vrijdagavondquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
naja, niet echt interesse en niemand die t wil organiseren (including myself)quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:25 schreef The_Hives het volgende:
Waarom waren er na afgelopen seizoen trouwens geen awards? Of heb ik wat gemist
Tuurlijk, kom maar langs hoor, altijd welkomquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uitgaan op vrijdagavond
zou ik ook kunnen doen, en dan meteen doorgaan naar t werk (6 uur beginnen)
eej maar grump, kunnen we een keer komen stappen in a'dam?
ontopic over de awards:
[..]
naja, niet echt interesse en niemand die t wil organiseren (including myself)![]()
Maar wel op vrijdag!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar langs hoor, altijd welkom
Mn sponserinkomsten zijn wel in één keer met 7,4k omhoog gegaan..quote:Engelbert Bosscher (143888389)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mijn opstelling.quote:cassius
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: uitmuntend (hoog)
Centrale verdediging: briljant (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 206
Dit was in een uitwedstrijd, met PIC en met lagere conditie dan nu.quote:Hoolieganzen
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
HatStats 176
Mag weer weg, leuke jeugdpull voor terug gekregen... vraagprijs 75kquote:Edgar den Heijer (58835709)
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 1 280 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Achaj, niet zo als vorige keer maar ik kan em verkopenquote:Eef van der Molen (143969583) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Je kan de mijlpalen van een ander team wel zien, hoeveel geld en supporters ze hebben is alleen verborgen...quote:Op zondag 10 december 2006 10:41 schreef Chen het volgende:
Bij die mijlpalen he, wat betekent dit: 10-12-2006 Geld is maar alles 15 34673
ik heb een beetje een vergelijkbare situatie. Ik ook nummer 7 tegen nummer 8 waar ik normaliter van moet kunnen winnen maar nu heb een serieus vormprobleem. Ik PIC toch om dat ik met mijn solid LS coach daar later voordeel van heb. Mocht ik verliezen dan is dat jammer voor nu. Ben ook nog steeds op zoek naar een paar spelers maar dat wil niet echt lukkenquote:Op zondag 10 december 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
Zijn opstelling in een uitwedstrijd onlangs.
[..]
Mijn opstelling.
[..]
Dit was in een uitwedstrijd, met PIC en met lagere conditie dan nu.
Oftwel mijn 1e wedstrijd in de Ve klasse.
Ik moet tegen de nummer 8 en ben zelf de nr 7
Ik twijfel heel erg of ik moet piccen of normaal moet spelen. Ik denk toch zeker het laatste want deze partij is heel belangrijk en daarna moet ik tegen 2 ploegen waar ik vermoedelijk niet van ga winnen.
Heb er iig zin in
Ow, en trouwens: ik speel thuis
Iemand tips?
Ik haat jequote:Op zondag 10 december 2006 10:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Achaj, niet zo als vorige keer maar ik kan em verkopen
weet iemand het antwoord hieropquote:Op zondag 10 december 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Vreemd... ik zie nu pas dat een van de nieuwe teams in mijn league die gepromoveerd is een bot-team is (volgens hattrick zelfs al sinds december 2005) zie dat de laatste wedstrijd van vorig seizoen door dit team met 8-1 gewonnen is... lijkt me een beetje vreemd voor een bot-team of niet
quote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef Yankee_One het volgende:
YP was bagger en ik draai na de economische update 100k verlies
Dikke noobactie net. Ik moet nog trainee hebben voor woensdag en heb maar 97k in de plus ofzo. Ik zie mooie 17 jarige redelijk/redelijk def en bied erop. Kleine bidwar met een pool, maar ik zie die deadline niet verschuiven.quote:Verwachte winst/verlies -84 923
kneus vs kneus kan toch 8-1 worden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet iemand het antwoord hierop
quote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik haat je![]()
Die van mij is alweer golfen en die redelijk def van vorige week raakte ik 2x niet kwijt (17 jaar )![]()
ja maar een botteam dat promoveert lijkt me wel heel stug of nietquote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
kneus vs kneus kan toch 8-1 worden.
quote:Filip Vreeke (143998124)
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Toen was het wellicht nog geen botteam en speelde hij met standaardopstelling... ik heb ook een bot van onder erbij gekregen, die werd vorig seizoen 2equote:Op zondag 10 december 2006 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet iemand het antwoord hierop
Veel te herkenbaarquote:
ze zullen nog geen volle stadia opleveren als je dat bedoelt.quote:Op zondag 10 december 2006 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook blij dat het vanavond weer gaat beginnen![]()
Speel thuis maar blijft je supportersniveau op gelijk niveau met de laatste pot van vorig seizoen of valt dat ook terug?
108k. Je moet wat.quote:Nicolas Hure
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 640 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
nee ok maar had er toen 9300... dat zal toch wel ongeveer gelijk blijven of niet...quote:Op zondag 10 december 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ze zullen nog geen volle stadia opleveren als je dat bedoelt.
Nee, ligt aan de hoeveel supporters die je hebt. Je supportesmood, het weer, en nog vanalles, maar ik denk dat je aan maximaal 5000 toeschouwers moet rekenen. Alles wat meer is, is meegenomen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee ok maar had er toen 9300... dat zal toch wel ongeveer gelijk blijven of niet...
heb 343 supporters en het is zonnig weer... supportersmood is kalm dus ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben met 5000 man...quote:Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de hoeveel supporters die je hebt. Je supportesmood, het weer, en nog vanalles, maar ik denk dat je aan maximaal 5000 toeschouwers moet rekenen. Alles wat meer is, is meegenomen.
nou ik zou zeggen doe het eens voor mij... heb je al de noodzakelijke gegevens gegeven... speel geen derbyquote:Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef Lennox het volgende:
Zijn gewoon programma's om aantal supporters van vanavond te berekenen hoor.
6606 dus volgens dit programma.. leuke tool thanksquote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef Lennox het volgende:
http://www.cpoet.net/en/hattrick/simspectator/
Ja, omdat alles gereset is.quote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef Lennox het volgende:
Wat voor moeite is het om vanavond de daadwerkelijke aantallen te zien?
Daarnaast had ik vorig seizoen altijd mijn stadion vol. In de beker zat er ineens maar 15000 man op de tribune. Begin van het seizoen zijn toch altijd lagere aantallen?
Wees niet getreurd ik zit ook nog wel 4 seizoenen in de 6e..quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef twi het volgende:
Vanavond PIC ik. Zal sowieso wel verliezen door blessures en gebrek aan geld om ze fatsoenlijk te vervangen i.v.m. stadionuitbreiding. Woensdag ook verliezen, en volgende week thuis zal ik door de supportersmood ook wel geen volle bak hebbenMooi kut begin van het seizoen dus, maar toen ik de degradant zag en besloot m'n stadion uit te breiden i.p.v. spelers te kopen wist ik al dat ik me neer moest leggen bij nog een jaar VIII.
Lekker MOTSen en de rest van het seizoen voor jan lul meedoen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef rompompom het volgende:
Mijn eerste wedstrijd is wel belangrijk voor het kampioenschap meteen. Ik denk dat ik MOTS, eerlijk gezegd. Woensdag in de beker ga ik toch PIC'en, want dan speel ik tegen een V'er. Gelukkig is voor vandaag m'n formi spits naar een pleister hersteld, dus ik kan op volle oorlogssterkte aantreden!
Inderdaad, ik zou ook niet de eerste wedstrijd van het seizoen motsen..quote:Op zondag 10 december 2006 17:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Lekker MOTSen en de rest van het seizoen voor jan lul meedoen.![]()
Volgens mij zitten er hier nog wel wat al een paar seizoenen vast in de VIIIquote:Op zondag 10 december 2006 17:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wees niet getreurd ik zit ook nog wel 4 seizoenen in de 6e..
Ben ik met je eens, maar dat komt omdat ze de 8e 2x zo groot hebben gemaakt..quote:Op zondag 10 december 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier nog wel wat al een paar seizoenen vast in de VIII
Ze moeten de promotie/degradatie uit VIII maar eens veranderen, want slechts de kampioenen laten promoveren zorgt gewoon voor te weinig vers bloed.
meldtquote:Op zondag 10 december 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier nog wel wat al een paar seizoenen vast in de VIII
quote:19-11-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 19).
30-07-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 18).
09-04-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in IX.607 (seizoen 17).
18-12-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in X.288 (seizoen 16).
28-08-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in XI.528 (seizoen 15).
Je wil die van mij niet eens zienquote:
Jij speelt al wel een stuk langer dan ik dacht dan.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je wil die van mij niet eens zien
Klopt, ik bouw het rustig opquote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jij speelt al wel een stuk langer dan ik dacht dan.
database-probleempje.. ik heb dat ook staan als ik sommige oude wedstrijden van me bekijk....quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bekijk dit eens trouwens: http://www.hattrick.org/Common/matchDetails.asp?matchID=92604453
Wat is er daar misgegaan?
WO..quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bekijk dit eens trouwens: http://www.hattrick.org/Common/matchDetails.asp?matchID=92604453
Wat is er daar misgegaan?
Ja, ok, maar die wedstrijd is wél in 0-5 geëindigd, dus er is iets vreemd gebeurd.quote:Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
database-probleempje.. ik heb dat ook staan als ik sommige oude wedstrijden van me bekijk....
Wat is er mis mee dan? Je ziet alleen het wedstrijdverslag niet..quote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ok, maar die wedstrijd is wél in 0-5 geëindigd, dus er is iets vreemd gebeurd.
Mijn aanval is sterker dan zijn verdediging en middenveld ongeveer gelijk..quote:FC DAWC
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: weak (very high)
Right Defence: inadequate (very low)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: weak (low)
Central Attack: formidable (very low)
Left Attack: poor (high)
Zo zien m'n ratings er ongeveer uit nu.quote:Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ligt eraan hoeveel middenveldrating je erbij krijgt en hoe de percentages verschillen..
Is het 55-45 en met 2 off. defs 56-44 heeft het niet veel nut..
yup en met 1 training naar uitstekendquote:Op zondag 10 december 2006 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trek vanmiddag dit uit de muur:
Nick Sprangers (144011190)
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: FC Matseh
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jammer van zijn bijstatsloosheid maar dit is mijn eerste goede pull ooit
Voor eventuele geinteresseerden: Hij staat op de TL
Snelle stijger. Ei team uit jou competitie zat 2 seizoenen terug nog bij mn broertje. Alleen hij is gelijk uit VI weer gedegradeerd.quote:Op zondag 10 december 2006 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trek vanmiddag dit uit de muur:
Ik had ook gezien dat hij erg hoog zat, maar ik train zelf geen verdedigen dus ik kan er weinig mee. Als hij maar flink veel geld opbrengt, I can use itquote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
yup en met 1 training naar uitstekend
Die gaat wel weer terug naar de V. Met afstand het beste team in mijn competitie.quote:Op zondag 10 december 2006 21:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Snelle stijger. Ei team uit jou competitie zat 2 seizoenen terug nog bij mn broertje. Alleen hij is gelijk uit VI weer gedegradeerd.
Ik had er ook zo eentje vergelijkbaar maar dan al uitstekend verdedigen en goed vleugelspel. 2,5 miljoen opgebrachtquote:Op zondag 10 december 2006 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik had ook gezien dat hij erg hoog zat, maar ik train zelf geen verdedigen dus ik kan er weinig mee. Als hij maar flink veel geld opbrengt, I can use it![]()
quote:Red Daemons
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 163
Wel een nieuw HatStats-record, maar dat is ook het enige positieve..quote:DSanka Kickers
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 156
Met pic, wel lekkere ratings..quote:SambaKroonjuweeltjes
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
HatStats 182
Verdediging 56
Middenveld 75
Aanval 51
LoddarStats 13.89
Kristiansund
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 198
Verdediging 67
Middenveld 63
Aanval 68
LoddarStats 14.4
Leuke stats. 0-2 winst op een matig(hoog) middenveld trainer.quote:F.K. Partizan Puttershoek
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Hoe kan HAM onnauwkeurig zijn bij HatStats? Dat is gewoon elk subniveau optellen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
zou iemand mijn hatstats kunnen posten aub (HAM is te onnauwkeurig) BVD!!!
waar kan ik mijn Hatstats vinden? Alltid?quote:Op maandag 11 december 2006 08:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd in de 8e divisie met 5-1 gewonnen en 131 hatstats.
Inderdaad. Of gebruik Firefox met de Foxtrick add-on, dan staan ze gewoon bij je wedstrijdverslag.quote:Op maandag 11 december 2006 08:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waar kan ik mijn Hatstats vinden? Alltid?
En in HTRatings staan ze ook.quote:Op maandag 11 december 2006 08:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waar kan ik mijn Hatstats vinden? Alltid?
Heb dr 10 meer, en de beste def (logisch als je dat traint)quote:1] 132 68 24 40 SV Houten 3
2] 122 39 30 53 FC Wijchen
3] 112 34 27 51 't Malibu Team
4] 109 44 15 50 "The Lustyboys"
5] 106 42 21 43 GOVELI UNITED
6] 105 38 36 31 vvnijland
7] 103 46 27 30 De Teddy's
8] 91 42 27 22 Hercules vooruit
Ja ach. De ME zorgt voor verrassingen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef twi het volgende:
Als ik jou was zou ik het geld wat je hebt investeren in je middenveld, andes kunnen een aantal teams in je competitie je flink pijn gaan doen. Of counter je?
/edit: Oh je hebt al van Wijchen gewonnen. Opmerkelijk.
tsja, met -150k kom je niet heel ver. Vorig seizoen al redelijk wat aangekocht voor het middenveld, waardoor ik nu de beste middenvelder heb in de comp. (andere komt eraan). ben nu een reserve spits aan het verkopen, zodat ik nog een vleugel kan kopen. Ik counter niet altijd, als ik counter word het 5-4-1. het is niet heel opmerkelijk dat ik gewonnen heb van Wijchen, overal was ik beter, maar je hebt gelijk als je zegt dat een wedstrijd op het middenveld wint.quote:Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef twi het volgende:
Als ik jou was zou ik het geld wat je hebt investeren in je middenveld, andes kunnen een aantal teams in je competitie je flink pijn gaan doen. Of counter je?
/edit: Oh je hebt al van Wijchen gewonnen. Opmerkelijk.
Willekeurig.quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Heb gisteren 90 hatstats gehaald... maar alle spelers zijn hopeloos uit vorm.... wel gewonnen en de komende twee weken tegen Bot-teams... weet iemand hoe lang het duurt voordat je spelers in vorm zijn of is dat geheel willekeurig?
Jammer, ik zie nu dat je inderdaad 4-4-2 speelt. Gebrek aan goede middenvelders is dus zowel sportief als financieel een nadeel. Je verliest balbezit en 1 trainingsplek per week. Ik weet niet of het wel slim is om een vleugelspeler te kopen. Hangt er vanaf of je 5-4-1 wilt gaan spelen of 5-3-2. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan als ik verdedigen zou trainen, met 3 centrale middenvelders. Dan gooi je geld in de sloot wanneer je een dure vleugelspeler gaat kopen.quote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tsja, met -150k kom je niet heel ver. Vorig seizoen al redelijk wat aangekocht voor het middenveld, waardoor ik nu de beste middenvelder heb in de comp. (andere komt eraan). ben nu een reserve spits aan het verkopen, zodat ik nog een vleugel kan kopen. Ik counter niet altijd, als ik counter word het 5-4-1. het is niet heel opmerkelijk dat ik gewonnen heb van Wijchen, overal was ik beter, maar je hebt gelijk als je zegt dat een wedstrijd op het middenveld wint.
Eensch, maar....quote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik zie nu dat je inderdaad 4-4-2 speelt. Gebrek aan goede middenvelders is dus zowel sportief als financieel een nadeel. Je verliest balbezit en 1 trainingsplek per week. Ik weet niet of het wel slim is om een vleugelspeler te kopen. Hangt er vanaf of je 5-4-1 wilt gaan spelen of 5-3-2. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan als ik verdedigen zou trainen, met 3 centrale middenvelders. Dan gooi je geld in de sloot wanneer je een dure vleugelspeler gaat kopen.
Al mn middenvelders in 1x gedaald in conditie.. dat is geen toeval, dat kan gewoon niet anders...quote:Christophe Mora:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in passen van slecht naar waardeloos.
Ben von Jochems:
Zijn vaardigheden in scoren zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van matig naar zwak.
Josef Reiss:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van goed naar redelijk.
Ernst Kleinsteuber:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Ray Roe:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Francisco Peneda:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Arnaud Moine:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Precies hetzelde hier, VII.806quote:Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 975 / 1024
Waar dat vorig jaar 7 / 1024 was
fysio's hebben daar geen invloed op, die helpen blessures voorkomen. en het ligt vooral aan de leeftijd van de speler. hier zijn wel wat tooltjes voor te vinde. ik weet niet of je foxtrick gebruikt?quote:Op maandag 11 december 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel duurt het voor een +4 blessure met 2 fysio's en 2 dokters is hersteld
2 wekenquote:Op maandag 11 december 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel duurt het voor een +4 blessure met 2 fysio's en 2 dokters is hersteld
quote:11-12-2006 Sold a player and received 468 833 ¤
11-12-2006 Sold a player and received 652 490 ¤
11-12-2006 Sold a player and received 836 114 ¤
Mijn team: 1865. van 16384 in VIIIquote:Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 975 / 1024
Waar dat vorig jaar 7 / 1024 was
Mijn rankings in VII is 453. of 8192 in VII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |