meldtquote:Op zondag 10 december 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier nog wel wat al een paar seizoenen vast in de VIII
quote:19-11-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 19).
30-07-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 18).
09-04-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in IX.607 (seizoen 17).
18-12-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in X.288 (seizoen 16).
28-08-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in XI.528 (seizoen 15).
Je wil die van mij niet eens zienquote:
Jij speelt al wel een stuk langer dan ik dacht dan.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je wil die van mij niet eens zien
Klopt, ik bouw het rustig opquote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jij speelt al wel een stuk langer dan ik dacht dan.
database-probleempje.. ik heb dat ook staan als ik sommige oude wedstrijden van me bekijk....quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bekijk dit eens trouwens: http://www.hattrick.org/Common/matchDetails.asp?matchID=92604453
Wat is er daar misgegaan?
WO..quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bekijk dit eens trouwens: http://www.hattrick.org/Common/matchDetails.asp?matchID=92604453
Wat is er daar misgegaan?
Ja, ok, maar die wedstrijd is wél in 0-5 geëindigd, dus er is iets vreemd gebeurd.quote:Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
database-probleempje.. ik heb dat ook staan als ik sommige oude wedstrijden van me bekijk....
Wat is er mis mee dan? Je ziet alleen het wedstrijdverslag niet..quote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ok, maar die wedstrijd is wél in 0-5 geëindigd, dus er is iets vreemd gebeurd.
Mijn aanval is sterker dan zijn verdediging en middenveld ongeveer gelijk..quote:FC DAWC
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: weak (very high)
Right Defence: inadequate (very low)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: weak (low)
Central Attack: formidable (very low)
Left Attack: poor (high)
Zo zien m'n ratings er ongeveer uit nu.quote:Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ligt eraan hoeveel middenveldrating je erbij krijgt en hoe de percentages verschillen..
Is het 55-45 en met 2 off. defs 56-44 heeft het niet veel nut..
yup en met 1 training naar uitstekendquote:Op zondag 10 december 2006 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trek vanmiddag dit uit de muur:
Nick Sprangers (144011190)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: FC Matseh
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jammer van zijn bijstatsloosheid maar dit is mijn eerste goede pull ooit
Voor eventuele geinteresseerden: Hij staat op de TL
Snelle stijger. Ei team uit jou competitie zat 2 seizoenen terug nog bij mn broertje. Alleen hij is gelijk uit VI weer gedegradeerd.quote:Op zondag 10 december 2006 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trek vanmiddag dit uit de muur:
Ik had ook gezien dat hij erg hoog zat, maar ik train zelf geen verdedigen dus ik kan er weinig mee. Als hij maar flink veel geld opbrengt, I can use itquote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
yup en met 1 training naar uitstekend
Die gaat wel weer terug naar de V. Met afstand het beste team in mijn competitie.quote:Op zondag 10 december 2006 21:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Snelle stijger. Ei team uit jou competitie zat 2 seizoenen terug nog bij mn broertje. Alleen hij is gelijk uit VI weer gedegradeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |