Idd, blijf defs trainen en versterk je aanvalsratings (wing en spitsen). Speel counter en als je op het middenveld %'s onder de 30% haalt misschien investeren in een kale mid die je bbz naar 40% tilt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker 5-3-2 blijven en spelen en versterkingen voor je aanval
Nee niemand hier, want da's cheatenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
iemand interesse in een team in de 6e?
Ik stop ermee en wil iemand blij maken met een goede start.
Daarnaast is het ook super om te zien hoe je team gegroeid is in de afgelopen seizoenen..quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Nee niemand hier, want da's cheatenen bovendien gunnen we niemand een jumpstart
![]()
quote:
Iedereen in mijn competitie heeft de zelfde zeldzaamheid met supportersaantal, heb iedereen dit?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Op dezelfde plek als die van jou, maar dan op hun persoonlijke pagina
Maareh, bij komrad zie ik alleen 03-12-2006 Geld is maar alles 35 2997
quote:07-12-2006
Hoolieganzen heeft 90 000 ¤ geboden voor Sytse van Engelen en nam de leiding bij het bieden.
Lief he?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:15 schreef The_Hives het volgende:
ben je nu al de prijs aan het opdrijven JD?
[..]
dus een aanvaller erbij kopen met vleugelspel erbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd, blijf defs trainen en versterk je aanvalsratings (wing en spitsen). Speel counter en als je op het middenveld %'s onder de 30% haalt misschien investeren in een kale mid die je bbz naar 40% tilt.
Krijg je toch nog (veel) goals tegen dan is een flink betere keeper de juiste zet, mi.
[..]
Nee niemand hier, want da's cheatenen bovendien gunnen we niemand een jumpstart
![]()
wanneer er op zondag iemand uitvalt, zorg ik dat ik voor woensdag een skilltrade gekocht heb. is dit niet het geval en valt er op woensdag iemand is dat jammerquote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef twi het volgende:
Hoe doen jullie dat met reservetrainees eigenlijk? Heb nu 6 trainees, maar als er eentje uitgeschopt wordt heb ik dus geen reserve. Is die reserve bij jullie een skilltrade die stijgt zodra hij speelt? Want zo vaak komt het ook weer niet voor dat 'ie in moet vallen...
Ja, dat is logisch (duh). Maar ik bedoel degene die op de bank zit tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer er op zondag iemand uitvalt, zorg ik dat ik voor woensdag een skilltrade gekocht heb. is dit niet het geval en valt er op woensdag iemand is dat jammer
Dat is bij mij mijn 4e trainee, die anders dus op woensdag speelt, en op woensdag een vleugelspeler van zondag.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch (duh). Maar ik bedoel degene die op de bank zit tijdens de wedstrijd
daarbij, wanneer je een coach wilt met leiderschap kun je beter een speler promoverenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef twi het volgende:
Zolang 'ie solid is, is 't goed. Het liefst de goedkoopste, leiderschap heb je amper nodig in de VIII.
Ik dacht dat een beetje leiderschap meetelde om de coach zijn vaardigheden te laten behouden?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef twi het volgende:
Zolang 'ie solid is, is 't goed. Het liefst de goedkoopste, leiderschap heb je amper nodig in de VIII.
na 16 weken daalt de coach in leiderschapquote:Op donderdag 7 december 2006 23:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht dat een beetje leiderschap meetelde om de coach zijn vaardigheden te laten behouden?
En weer naar Def...quote:William Conraads:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn uitstekend conditie mag nu formidabel genoemd worden.
Sebastiano Butera:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van uitstekend naar formidabel.
Edgar den Heijer:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn zwak conditie mag nu matig genoemd worden.
Jur Kos:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van matig naar redelijk.
Cristian Faldarini:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van slecht naar zwak.
Evert van Dal:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van slecht naar zwak.
Quint Aarts:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar matig.
Henko Zuidam:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van redelijk naar goed.
Henko Zuidam:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van goed naar redelijk.
Theodor Boerhave:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van redelijk naar goed.
Marnik Rynsewyn:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar matig.
Jean-Paul Dijkstra:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van matig naar redelijk.
James Klompe:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van zwak naar matig.
Hauge From:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van goed naar uitstekend.
Lammert Busser:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van slecht naar zwak.
Cornelus Brussee:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van matig naar redelijk.
Neo Decuyper:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk conditie mag nu goed genoemd worden.
Bert Heistek:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |