Lennoxquote:Op woensdag 6 december 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien Uddel te lui was om een nieuw topic aan te maken..
Heb ik het maar gedaan!
nouja, ik kreeg het nog moeilijk tegen een team uit IX met betere ratings dan een gemiddelde VI'erquote:Op donderdag 7 december 2006 08:23 schreef komrad het volgende:
ach de beker, de folklore van de eerste rondes
Ik had je graag uit de schulden geholpen hoor, met 5% rente op het geleende bedrag, schappelijk he?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en morgen hopen op poppers (scoren), sta nu -650k
zo te zien heb ik volgende ronde weer een makkie. Ik denk wel dat ik 3-4 rondes uit moet spelen en dat wordt het op termijn wel minder. Mijn team is trouwens hopeloos uit vorm. Ik won gisteren met 7-0quote:Op donderdag 7 december 2006 10:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nouja, ik kreeg het nog moeilijk tegen een team uit IX met betere ratings dan een gemiddelde VI'er![]()
(maar 3-0 gewonnen natuurlijk)
Ik denk dat die mijlpaal pas geregistreerd wordt, wanneer je eruit ligtquote:Op donderdag 7 december 2006 10:33 schreef roelofjan het volgende:
Je eerste bekeroverwinning is helemaal geen mijlpaal.
Niet dat die mijlpalen er verder iets toe doen, maar toch.
in dat geval was ik nu wel heel rijk geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik had je graag uit de schulden geholpen hoor, met 5% rente op het geleende bedrag, schappelijk he?
Maar helaas is er nog niets ingebouwd voor externe financiers.
het is trouwens redelijk beroerd dat mensen je vermogen kunnen zien adhv die mijlpalenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in dat geval was ik nu wel heel rijk geweest![]()
Je heet toch geen Jorien van H. toevallig?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik had je graag uit de schulden geholpen hoor, met 5% rente op het geleende bedrag, schappelijk he?
Maar helaas is er nog niets ingebouwd voor externe financiers.
Neuh, dan had ik wel 12% rente gevraagdquote:Op donderdag 7 december 2006 11:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je heet toch geen Jorien van H. toevallig?![]()
lolquote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik wel 12% rente gevraagd
Waar vind je de mijpalen van andere dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef komrad het volgende:
[..]
het is trouwens redelijk beroerd dat mensen je vermogen kunnen zien adhv die mijlpalen
Met bedaard TS, uitspelend en een winger (dus 3 innersquote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel hoog)
Linkerverdediging: rampzalig (heel hoog)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 172
Verdediging 38
Middenveld 63
Aanval 71
@komradquote:Roelof Hoogendoorn (142800843) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
quote:Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 170
Verdediging 43
Middenveld 60
Aanval 67
Ik zien bij een vriend ook alleen maar:quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Op dezelfde plek als die van jou, maar dan op hun persoonlijke pagina
Maareh, bij komrad zie ik alleen 03-12-2006 Geld is maar alles 35 2997
dat leert dus dat je voor 17 jarigen niks extra moet betalenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Euhm ja... deze speler stond gisterenavond te koop (week 1 yp) en gewoon niet verkocht... hij stond er voor fucking 0kwat een homo's. Zal ik hem maar ontslaan of zijn er hier nog liefhebbers?
Eind van het seizoen is hij al uitstekend... wat kost een kale uitstekend 18 jaar nuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat leert dus dat je voor 17 jarigen niks extra moet betalen
dat is omdat ik in de hoogste categorie zit, dus een van de 2997 teams ben die >10M heeftquote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Exacte bedrag kunnen ze niet zien. Je kan het wel ongeveer afleiden aan de hand van de toegekende punten en hoeveel andere managers deze mijlpaal hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef komrad het volgende:
[..]
het is trouwens redelijk beroerd dat mensen je vermogen kunnen zien adhv die mijlpalen
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is omdat ik in de hoogste categorie zit, dus een van de 2997 teams ben die >10M heeft
@Maniack dank
Prestatie gisteren was niet veel, heb mijn enige verdediger niet opgesteld ivm een pleister en mijn team is zwaar uit voor. SN MF die 4* haal
quote:Karl Sturm (23495699)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 6
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 07-12-2006 om 17:41
Vraagprijs: 20 000 ¤
Plaats een bod op deze speler:
Koop je toch een formidabele mid. Volgens FrituurVetPet halen die gemakkelijk 5* in redelijke vorm..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is omdat ik in de hoogste categorie zit, dus een van de 2997 teams ben die >10M heeft
@Maniack dank
Prestatie gisteren was niet veel, heb mijn enige verdediger niet opgesteld ivm een pleister en mijn team is zwaar uit voor. SN MF die 4* haal
tjsa die reusachtige en bovennatuurlijke middenvelders zijn overratedquote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Koop je toch een formidabele mid. Volgens FrituurVetPet halen die gemakkelijk 5* in redelijke vorm..
Als je iets verder had gekeken had je gezien dat hij nog een paar andere Nederlandse 17-jarigen heeft aangeschaft en meteen een uitstekend coach in de arm heeft genomen om ze allemaal in de U20 te krijgen. Al denk ik dat dat hem maar bij 2 lukt, de rest is speciality-loos.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Chen het volgende:
2,5 miljoen verdiend met me YP, maar verkocht aan iemand die in de IX zit
Vorige keer was ik weer net te laat, ondanks dat ik het topic had gevuld met de laatste post. Dus nu dacht ikquote:Op woensdag 6 december 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien Uddel Lennox te lui was om een nieuw topic aan te maken..
Heb ik het maar gedaan!
Zijn op het moment behoorlijk duur. Dus of dat rendabel is..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef Betaserc het volgende:
Ik wil 1 nieuwe trainee kopen en train op dit moment spitsen. Zou ik dan het beste een 17 jarige kunnen kopen die goed scoren heeft en redelijk passen of juist een speler die redelijk scoren heeft met goed passen? Ik heb overigens zo'n 600 K te besteden.
Tjah, maar is dat niet altijd zo aan het begin van het seizoen? Als je ze later koopt met dezelfde stats kan je ze natuurlijk ook niet meer zo hoog optrainen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zijn op het moment behoorlijk duur. Dus of dat rendabel is..![]()
Je moet ze ook niet later kopen met dezelfde stats. Je moet ze later kopen met de stats die ze zouden hebben, als je ze zelf had getraind. Dan zijn ze goedkoper, oftewel het is niet echt rendabel..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:54 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Tjah, maar is dat niet altijd zo aan het begin van het seizoen? Als je ze later koopt met dezelfde stats kan je ze natuurlijk ook niet meer zo hoog optrainen.
En dan zijn ze opeens wel goedkoper? Dom klootjesvolk dan, mijn mede-hattrickgebruikers.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet later kopen met dezelfde stats.
Je moet ze later kopen met de stats die ze zouden hebben, als je ze zelf had getraind.
Spelers zijn zowiezo in de eerste weken van het seizoen duurder en jeugdspelers zijn nog extra duur, omdat ze nog het gehele seizoen getraind kunnen worden. Aan het einde van het seizoen worden alle spelers een jaartje ouder en het in is niet echt aantrekkelijk om een speler nog een paar weekjes te trainen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En dan zijn ze opeens wel goedkoper? Dom klootjesvolk dan, mijn mede-hattrickgebruikers.![]()
Doelstelling 1 is al weer snel verwezenlijktquote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 19-12-2006.
Bij die speler zat ik idd fout. Ik edite mijn post al vlak voor dat jij poste, maar waarschijnlijk heb je dat niet meer gelezen. Mijn excuses;)quote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Koop je toch een formidabele mid. Volgens FrituurVetPet halen die gemakkelijk 5* in redelijke vorm..
3,5* voor een formidabele mid is niet te laag hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij die speler zat ik idd fout. Ik edite mijn post al vlak voor dat jij poste, maar waarschijnlijk heb je dat niet meer gelezen. Mijn excuses;)
Die anderen klopten overigens wel en ik heb dan in mijn edit ook gesteld dat de 4.5 ster die ik voor de genoemde speler (niet mijn eigen) claimde idd te hoog gegrepen was, maar dat jullie met 3-3.5 ook te laag zaten.
Zo dat is uit de lucht;) Tevens tvp:)
Hoezo stop je dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
iemand interesse in een team in de 6e?
Ik stop ermee en wil iemand blij maken met een goede start.
Op de transfermarkt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Swennus het volgende:
waar zou ik evt. nog versterkingen kunnen halen?
lekker 5-3-2 blijven en spelen en versterkingen voor je aanvalquote:Op donderdag 7 december 2006 18:10 schreef Swennus het volgende:
Ben gepromoveerd naar de VIII, speelde altijd 5-3-2 vraag is nu?
Hoe kan ik het beste gaan voetballen en waar zou ik evt. nog versterkingen kunnen halen?
Idd, blijf defs trainen en versterk je aanvalsratings (wing en spitsen). Speel counter en als je op het middenveld %'s onder de 30% haalt misschien investeren in een kale mid die je bbz naar 40% tilt.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker 5-3-2 blijven en spelen en versterkingen voor je aanval
Nee niemand hier, want da's cheatenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
iemand interesse in een team in de 6e?
Ik stop ermee en wil iemand blij maken met een goede start.
Daarnaast is het ook super om te zien hoe je team gegroeid is in de afgelopen seizoenen..quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Nee niemand hier, want da's cheatenen bovendien gunnen we niemand een jumpstart
![]()
quote:
Iedereen in mijn competitie heeft de zelfde zeldzaamheid met supportersaantal, heb iedereen dit?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef twi het volgende:
quote:07-12-2006
Hoolieganzen heeft 90 000 ¤ geboden voor Sytse van Engelen en nam de leiding bij het bieden.
Lief he?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:15 schreef The_Hives het volgende:
ben je nu al de prijs aan het opdrijven JD?
[..]
dus een aanvaller erbij kopen met vleugelspel erbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd, blijf defs trainen en versterk je aanvalsratings (wing en spitsen). Speel counter en als je op het middenveld %'s onder de 30% haalt misschien investeren in een kale mid die je bbz naar 40% tilt.
Krijg je toch nog (veel) goals tegen dan is een flink betere keeper de juiste zet, mi.
[..]
Nee niemand hier, want da's cheatenen bovendien gunnen we niemand een jumpstart
![]()
wanneer er op zondag iemand uitvalt, zorg ik dat ik voor woensdag een skilltrade gekocht heb. is dit niet het geval en valt er op woensdag iemand is dat jammerquote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef twi het volgende:
Hoe doen jullie dat met reservetrainees eigenlijk? Heb nu 6 trainees, maar als er eentje uitgeschopt wordt heb ik dus geen reserve. Is die reserve bij jullie een skilltrade die stijgt zodra hij speelt? Want zo vaak komt het ook weer niet voor dat 'ie in moet vallen...
Ja, dat is logisch (duh). Maar ik bedoel degene die op de bank zit tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer er op zondag iemand uitvalt, zorg ik dat ik voor woensdag een skilltrade gekocht heb. is dit niet het geval en valt er op woensdag iemand is dat jammer
Dat is bij mij mijn 4e trainee, die anders dus op woensdag speelt, en op woensdag een vleugelspeler van zondag.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch (duh). Maar ik bedoel degene die op de bank zit tijdens de wedstrijd
daarbij, wanneer je een coach wilt met leiderschap kun je beter een speler promoverenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef twi het volgende:
Zolang 'ie solid is, is 't goed. Het liefst de goedkoopste, leiderschap heb je amper nodig in de VIII.
Ik dacht dat een beetje leiderschap meetelde om de coach zijn vaardigheden te laten behouden?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef twi het volgende:
Zolang 'ie solid is, is 't goed. Het liefst de goedkoopste, leiderschap heb je amper nodig in de VIII.
na 16 weken daalt de coach in leiderschapquote:Op donderdag 7 december 2006 23:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht dat een beetje leiderschap meetelde om de coach zijn vaardigheden te laten behouden?
En weer naar Def...quote:William Conraads:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn uitstekend conditie mag nu formidabel genoemd worden.
Sebastiano Butera:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van uitstekend naar formidabel.
Edgar den Heijer:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn zwak conditie mag nu matig genoemd worden.
Jur Kos:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van matig naar redelijk.
Cristian Faldarini:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van slecht naar zwak.
Evert van Dal:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van slecht naar zwak.
Quint Aarts:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar matig.
Henko Zuidam:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van redelijk naar goed.
Henko Zuidam:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van goed naar redelijk.
Theodor Boerhave:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van redelijk naar goed.
Marnik Rynsewyn:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar matig.
Jean-Paul Dijkstra:
Hij heeft duidelijk flink wat conditie bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van matig naar redelijk.
James Klompe:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van zwak naar matig.
Hauge From:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van goed naar uitstekend.
Lammert Busser:
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn conditie verbeterd van slecht naar zwak.
Cornelus Brussee:
Verhoogde zijn vaardigheid in conditie van matig naar redelijk.
Neo Decuyper:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk conditie mag nu goed genoemd worden.
Bert Heistek:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua conditie zijn gestegen van zwak naar redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |