misschien was het wel interesse die ik toondequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef anno-i-mus het volgende:
als iemand geintereseert was geweest dan had ik wel kontact gezocht maar ja .... niemand is dat hier .... dus ik vind wel iemand anders op een ander forum.
Bij mij was die -7/+2..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
hee qyn
doe je nog mee aan de Vinnie Jones award? Trouwes Hives, ga jij je GL titel nog verdedigen volgend seizoen?
tu was kut, vorm -6/+3
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Trouwes Hives, ga jij je GL titel nog verdedigen volgend seizoen?
Hou je bek dicht danquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Daemon19 het volgende:
Over 2 dagen pas hoor..
Wat heeft God hier mee te maken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef twi het volgende:
Hij is godverdomme ook Ajacied, tyfushond!
Zonder dat soort extra informatie kan ik opmerkingen als 'hou gewoon je bek dicht' moeilijk in perspectief plaatsenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, ik ben godverdomme erelid hier man.
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder dat soort extra informatie kan ik opmerkingen als 'hou gewoon je bek dicht' moeilijk in perspectief plaatsen![]()
Zn 9e interlandquote:08-12-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 1 768 ¤.
Doe eens gek, gooi je haar los!quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
ohja wacht, ik doe dit normaal op donderdagen en zaterdagen alleen...nouja, dan nu maar op vrijdagavond
Zelfde hier hequote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
ohja wacht, ik doe dit normaal op donderdagen en zaterdagen alleen...nouja, dan nu maar op vrijdagavond
uitgaan op vrijdagavondquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
naja, niet echt interesse en niemand die t wil organiseren (including myself)quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:25 schreef The_Hives het volgende:
Waarom waren er na afgelopen seizoen trouwens geen awards? Of heb ik wat gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |