Dat was dan weer de laatste week passen trainen,quote:Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.
Bijvoorbeeld, of voor hetzelfde geld een aanvaller met en betere hoofdskill.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:20 schreef Swennus het volgende:
[..]
dus een aanvaller erbij kopen met vleugelspel erbij?
Woeiquote:Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van reusachtig naar buitenaards.
quote:Gaizka Chaler (90704473)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Espaņol!
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 48 350
Loon: 36 456 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: buitenaards
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
ik moest conditie trainen ivm a spelers op het MF, maar mijn team is echt hopeloos uit vorm nuquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:06 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Scoren: +0
TSI: +18 800 / -7 040
Vorm: +8 / -8
Basisteam is aardig in vorm; op naar de eerste wedstrijd
Verwacht je niet zoiets.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 26 (nu 27) jarige speler is na 17 weken positiespeltraining eindelijk gestegen.
Ligt lekker op schema voor wonderbaarlijk 19 jaar en mogelijk bovennatuurlijk eind 20quote:Marcos Francisco Bestar [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 530, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: rampzalig
Hij is briljant +2quote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=10 150, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Ook deze haalt mn B team niet meer. Maar als ie uitstekend in vorm is haalt ie 3,5 ster. Kijk maar bij zn beste prestatie. Niemand hier zeker geintereseerd? Ik denk dat jullie m ook niet goed genoeg vinden.quote:Siemon Vandenbroecke (80028917)
28 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Doelpunten in carričre: 9
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Oh jezus, hij laat hem ook gewoon spelen. In de 7e divisie.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:45 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb blijkbaar een competitegenoot met geld teveel...
[afbeelding]
Ik ga altijd voor met speciality, maar dat is omdat ze meer opleveren... ik zou een jaar of 23/24 met zwak tot matig ervaring zoeken... 3 niveaus passen = 1 niveau scoren. Meest kostenefficient lijkt mij met zwak passen, maar ik weet niet of je ook weleens centrum/vleugelaanval speelt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef komrad het volgende:
ik heb 1 trainee dik boven de 20k, omdat ik 1 sterke wing nodig heb. Verder is het allemaal erg jong en kan het niet veel. Al mijn MF hebben trouwens wel formi conditie inmiddels
@maniack, ik zoek nog een spits, wat raad je aan? met/zonder specialty? oud +ervaring of jong en minder ervaring. Wat is het meest kostenefficient bij spitsen en hoe zwaar weegt passen tov mainstat
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:24 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh jezus, hij laat hem ook gewoon spelen. In de 7e divisie.
Hij heeft een paar jaar gespaard.
edit: Hij staat alweer te koop.
Hier nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
Nog een speler in de verkoop:
[..]
Ook deze haalt mn B team niet meer. Maar als ie uitstekend in vorm is haalt ie 3,5 ster. Kijk maar bij zn beste prestatie. Niemand hier zeker geintereseerd? Ik denk dat jullie m ook niet goed genoeg vinden.
VII.806quote:
gaat mij meer ook om loon. Ik wil niet te veel toename in loon en dan is een kale reusachtige duur hoewel de aanschaf mee zal vallen. Daarom zou het beter kunnen zijn een WC/redelijk met XP te nemen of een SN/zwak of zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor met speciality, maar dat is omdat ze meer opleveren... ik zou een jaar of 23/24 met zwak tot matig ervaring zoeken... 3 niveaus passen = 1 niveau scoren. Meest kostenefficient lijkt mij met zwak passen, maar ik weet niet of je ook weleens centrum/vleugelaanval speelt...
Dan zou je voor SN/matig, nederlands met xp moeten gaan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat mij meer ook om loon. Ik wil niet te veel toename in loon en dan is een kale reusachtige duur hoewel de aanschaf mee zal vallen. Daarom zou het beter kunnen zijn een WC/redelijk met XP te nemen of een SN/zwak of zo
Wel een foutje dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
VII.806
Had hem dus een berichtje gestuurd, of 'ie nou zo rijk was of dat het een foutje was...
Nee, hij had gewoon zoveel geld kreeg ik als antwoord...
En toen stond hij ineens op de TL..
die zijn alleen bijna niet te vinden voor een redelijke prijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zou je voor SN/matig, nederlands met xp moeten gaan...
2 week nieuwe seizoen?quote:
Trainees schoten ook in TSI omhoog bij mij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Yankee_One het volgende:
TSI 15.500 (16.050/-550)
Vorm -10 (1/-11)
Conditite + 21
Beide mids op formidabel nugeslaagde training dus
Althans zo staat het in de OP?quote:
Jij doet toch de cup met JD, dan moet je dat toch wetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Althans zo staat het in de OP?
Heb dr nog geen afspraken over gemaakt, dus dan zal het wel week 2 inschrijvingen zijn...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij doet toch de cup met JD, dan moet je dat toch weten
niemand dus?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
iemand interesse in een team in de 6e?
Ik stop ermee en wil iemand blij maken met een goede start.
wat is je team-id?quote:
Wat bitch je danquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef anno-i-mus het volgende:
jah ... lol .... ben niet gek.
dan is het team weg omdat iemand het aangeeft.
Nee ..... dan laat ik hem wel lekker een botje worden.
Wat?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef anno-i-mus het volgende:
jah ... lol .... ben niet gek.
dan is het team weg omdat iemand het aangeeft.
Nee ..... dan laat ik hem wel lekker een botje worden.
Volgens mij is het een undercover-GM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef nicomart het volgende:
Je bent ook niet stiekem te pm-en, mailen of fotoboeken.. Dus hoe was je het dan van plan om te geven?
En zelfs dan een vormdaling van -9!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Ruudt het volgende:
Training vergeten op conditie te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |