Dat was dan weer de laatste week passen trainen,quote:Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.
Bijvoorbeeld, of voor hetzelfde geld een aanvaller met en betere hoofdskill.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:20 schreef Swennus het volgende:
[..]
dus een aanvaller erbij kopen met vleugelspel erbij?
Woeiquote:Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van reusachtig naar buitenaards.
quote:Gaizka Chaler (90704473)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 48 350
Loon: 36 456 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: buitenaards
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
ik moest conditie trainen ivm a spelers op het MF, maar mijn team is echt hopeloos uit vorm nuquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:06 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Scoren: +0
TSI: +18 800 / -7 040
Vorm: +8 / -8
Basisteam is aardig in vorm; op naar de eerste wedstrijd
Verwacht je niet zoiets.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 26 (nu 27) jarige speler is na 17 weken positiespeltraining eindelijk gestegen.
Ligt lekker op schema voor wonderbaarlijk 19 jaar en mogelijk bovennatuurlijk eind 20quote:Marcos Francisco Bestar [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 530, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: rampzalig
Hij is briljant +2quote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=10 150, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Ook deze haalt mn B team niet meer. Maar als ie uitstekend in vorm is haalt ie 3,5 ster. Kijk maar bij zn beste prestatie. Niemand hier zeker geintereseerd? Ik denk dat jullie m ook niet goed genoeg vinden.quote:Siemon Vandenbroecke (80028917)
28 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Oh jezus, hij laat hem ook gewoon spelen. In de 7e divisie.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:45 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb blijkbaar een competitegenoot met geld teveel...
[afbeelding]
Ik ga altijd voor met speciality, maar dat is omdat ze meer opleveren... ik zou een jaar of 23/24 met zwak tot matig ervaring zoeken... 3 niveaus passen = 1 niveau scoren. Meest kostenefficient lijkt mij met zwak passen, maar ik weet niet of je ook weleens centrum/vleugelaanval speelt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef komrad het volgende:
ik heb 1 trainee dik boven de 20k, omdat ik 1 sterke wing nodig heb. Verder is het allemaal erg jong en kan het niet veel. Al mijn MF hebben trouwens wel formi conditie inmiddels
@maniack, ik zoek nog een spits, wat raad je aan? met/zonder specialty? oud +ervaring of jong en minder ervaring. Wat is het meest kostenefficient bij spitsen en hoe zwaar weegt passen tov mainstat
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:24 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh jezus, hij laat hem ook gewoon spelen. In de 7e divisie.
Hij heeft een paar jaar gespaard.
edit: Hij staat alweer te koop.
Hier nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
Nog een speler in de verkoop:
[..]
Ook deze haalt mn B team niet meer. Maar als ie uitstekend in vorm is haalt ie 3,5 ster. Kijk maar bij zn beste prestatie. Niemand hier zeker geintereseerd? Ik denk dat jullie m ook niet goed genoeg vinden.
VII.806quote:
gaat mij meer ook om loon. Ik wil niet te veel toename in loon en dan is een kale reusachtige duur hoewel de aanschaf mee zal vallen. Daarom zou het beter kunnen zijn een WC/redelijk met XP te nemen of een SN/zwak of zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor met speciality, maar dat is omdat ze meer opleveren... ik zou een jaar of 23/24 met zwak tot matig ervaring zoeken... 3 niveaus passen = 1 niveau scoren. Meest kostenefficient lijkt mij met zwak passen, maar ik weet niet of je ook weleens centrum/vleugelaanval speelt...
Dan zou je voor SN/matig, nederlands met xp moeten gaan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat mij meer ook om loon. Ik wil niet te veel toename in loon en dan is een kale reusachtige duur hoewel de aanschaf mee zal vallen. Daarom zou het beter kunnen zijn een WC/redelijk met XP te nemen of een SN/zwak of zo
Wel een foutje dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
VII.806
Had hem dus een berichtje gestuurd, of 'ie nou zo rijk was of dat het een foutje was...
Nee, hij had gewoon zoveel geld kreeg ik als antwoord...
En toen stond hij ineens op de TL..
die zijn alleen bijna niet te vinden voor een redelijke prijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zou je voor SN/matig, nederlands met xp moeten gaan...
2 week nieuwe seizoen?quote:
Trainees schoten ook in TSI omhoog bij mij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Yankee_One het volgende:
TSI 15.500 (16.050/-550)
Vorm -10 (1/-11)
Conditite + 21
Beide mids op formidabel nugeslaagde training dus
Althans zo staat het in de OP?quote:
Jij doet toch de cup met JD, dan moet je dat toch wetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Althans zo staat het in de OP?
Heb dr nog geen afspraken over gemaakt, dus dan zal het wel week 2 inschrijvingen zijn...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij doet toch de cup met JD, dan moet je dat toch weten
niemand dus?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef anno-i-mus het volgende:
iemand interesse in een team in de 6e?
Ik stop ermee en wil iemand blij maken met een goede start.
wat is je team-id?quote:
Wat bitch je danquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef anno-i-mus het volgende:
jah ... lol .... ben niet gek.
dan is het team weg omdat iemand het aangeeft.
Nee ..... dan laat ik hem wel lekker een botje worden.
Wat?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef anno-i-mus het volgende:
jah ... lol .... ben niet gek.
dan is het team weg omdat iemand het aangeeft.
Nee ..... dan laat ik hem wel lekker een botje worden.
Volgens mij is het een undercover-GM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef nicomart het volgende:
Je bent ook niet stiekem te pm-en, mailen of fotoboeken.. Dus hoe was je het dan van plan om te geven?
En zelfs dan een vormdaling van -9!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Ruudt het volgende:
Training vergeten op conditie te zetten.
misschien was het wel interesse die ik toondequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef anno-i-mus het volgende:
als iemand geintereseert was geweest dan had ik wel kontact gezocht maar ja .... niemand is dat hier .... dus ik vind wel iemand anders op een ander forum.
Bij mij was die -7/+2..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
hee qyn
doe je nog mee aan de Vinnie Jones award? Trouwes Hives, ga jij je GL titel nog verdedigen volgend seizoen?
tu was kut, vorm -6/+3
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Trouwes Hives, ga jij je GL titel nog verdedigen volgend seizoen?
Hou je bek dicht danquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Daemon19 het volgende:
Over 2 dagen pas hoor..
Wat heeft God hier mee te maken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef twi het volgende:
Hij is godverdomme ook Ajacied, tyfushond!
Zonder dat soort extra informatie kan ik opmerkingen als 'hou gewoon je bek dicht' moeilijk in perspectief plaatsenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, ik ben godverdomme erelid hier man.
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder dat soort extra informatie kan ik opmerkingen als 'hou gewoon je bek dicht' moeilijk in perspectief plaatsen![]()
Zn 9e interlandquote:08-12-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 1 768 ¤.
Doe eens gek, gooi je haar los!quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
ohja wacht, ik doe dit normaal op donderdagen en zaterdagen alleen...nouja, dan nu maar op vrijdagavond
Zelfde hier hequote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
ohja wacht, ik doe dit normaal op donderdagen en zaterdagen alleen...nouja, dan nu maar op vrijdagavond
uitgaan op vrijdagavondquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
was weer leuke avond!
naja, niet echt interesse en niemand die t wil organiseren (including myself)quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:25 schreef The_Hives het volgende:
Waarom waren er na afgelopen seizoen trouwens geen awards? Of heb ik wat gemist
Tuurlijk, kom maar langs hoor, altijd welkomquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uitgaan op vrijdagavond
zou ik ook kunnen doen, en dan meteen doorgaan naar t werk (6 uur beginnen)
eej maar grump, kunnen we een keer komen stappen in a'dam?
ontopic over de awards:
[..]
naja, niet echt interesse en niemand die t wil organiseren (including myself)![]()
Maar wel op vrijdag!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar langs hoor, altijd welkom
Mn sponserinkomsten zijn wel in één keer met 7,4k omhoog gegaan..quote:Engelbert Bosscher (143888389)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mijn opstelling.quote:cassius
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: uitmuntend (hoog)
Centrale verdediging: briljant (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 206
Dit was in een uitwedstrijd, met PIC en met lagere conditie dan nu.quote:Hoolieganzen
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
HatStats 176
Mag weer weg, leuke jeugdpull voor terug gekregen... vraagprijs 75kquote:Edgar den Heijer (58835709)
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 1 280 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Achaj, niet zo als vorige keer maar ik kan em verkopenquote:Eef van der Molen (143969583) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Je kan de mijlpalen van een ander team wel zien, hoeveel geld en supporters ze hebben is alleen verborgen...quote:Op zondag 10 december 2006 10:41 schreef Chen het volgende:
Bij die mijlpalen he, wat betekent dit: 10-12-2006 Geld is maar alles 15 34673
ik heb een beetje een vergelijkbare situatie. Ik ook nummer 7 tegen nummer 8 waar ik normaliter van moet kunnen winnen maar nu heb een serieus vormprobleem. Ik PIC toch om dat ik met mijn solid LS coach daar later voordeel van heb. Mocht ik verliezen dan is dat jammer voor nu. Ben ook nog steeds op zoek naar een paar spelers maar dat wil niet echt lukkenquote:Op zondag 10 december 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
Zijn opstelling in een uitwedstrijd onlangs.
[..]
Mijn opstelling.
[..]
Dit was in een uitwedstrijd, met PIC en met lagere conditie dan nu.
Oftwel mijn 1e wedstrijd in de Ve klasse.
Ik moet tegen de nummer 8 en ben zelf de nr 7
Ik twijfel heel erg of ik moet piccen of normaal moet spelen. Ik denk toch zeker het laatste want deze partij is heel belangrijk en daarna moet ik tegen 2 ploegen waar ik vermoedelijk niet van ga winnen.
Heb er iig zin in
Ow, en trouwens: ik speel thuis
Iemand tips?
Ik haat jequote:Op zondag 10 december 2006 10:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Achaj, niet zo als vorige keer maar ik kan em verkopen
weet iemand het antwoord hieropquote:Op zondag 10 december 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Vreemd... ik zie nu pas dat een van de nieuwe teams in mijn league die gepromoveerd is een bot-team is (volgens hattrick zelfs al sinds december 2005) zie dat de laatste wedstrijd van vorig seizoen door dit team met 8-1 gewonnen is... lijkt me een beetje vreemd voor een bot-team of niet
quote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef Yankee_One het volgende:
YP was bagger en ik draai na de economische update 100k verlies
Dikke noobactie net. Ik moet nog trainee hebben voor woensdag en heb maar 97k in de plus ofzo. Ik zie mooie 17 jarige redelijk/redelijk def en bied erop. Kleine bidwar met een pool, maar ik zie die deadline niet verschuiven.quote:Verwachte winst/verlies -84 923
kneus vs kneus kan toch 8-1 worden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet iemand het antwoord hierop
quote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik haat je![]()
Die van mij is alweer golfen en die redelijk def van vorige week raakte ik 2x niet kwijt (17 jaar )![]()
ja maar een botteam dat promoveert lijkt me wel heel stug of nietquote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
kneus vs kneus kan toch 8-1 worden.
quote:Filip Vreeke (143998124)
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |