Ik had er ook zo eentje vergelijkbaar maar dan al uitstekend verdedigen en goed vleugelspel. 2,5 miljoen opgebrachtquote:Op zondag 10 december 2006 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik had ook gezien dat hij erg hoog zat, maar ik train zelf geen verdedigen dus ik kan er weinig mee. Als hij maar flink veel geld opbrengt, I can use it![]()
quote:Red Daemons
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 163
Wel een nieuw HatStats-record, maar dat is ook het enige positieve..quote:DSanka Kickers
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 156
Met pic, wel lekkere ratings..quote:SambaKroonjuweeltjes
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
HatStats 182
Verdediging 56
Middenveld 75
Aanval 51
LoddarStats 13.89
Kristiansund
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 198
Verdediging 67
Middenveld 63
Aanval 68
LoddarStats 14.4
Leuke stats. 0-2 winst op een matig(hoog) middenveld trainer.quote:F.K. Partizan Puttershoek
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Hoe kan HAM onnauwkeurig zijn bij HatStats? Dat is gewoon elk subniveau optellen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
zou iemand mijn hatstats kunnen posten aub (HAM is te onnauwkeurig) BVD!!!
waar kan ik mijn Hatstats vinden? Alltid?quote:Op maandag 11 december 2006 08:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd in de 8e divisie met 5-1 gewonnen en 131 hatstats.
Inderdaad. Of gebruik Firefox met de Foxtrick add-on, dan staan ze gewoon bij je wedstrijdverslag.quote:Op maandag 11 december 2006 08:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waar kan ik mijn Hatstats vinden? Alltid?
En in HTRatings staan ze ook.quote:Op maandag 11 december 2006 08:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waar kan ik mijn Hatstats vinden? Alltid?
Heb dr 10 meer, en de beste def (logisch als je dat traint)quote:1] 132 68 24 40 SV Houten 3
2] 122 39 30 53 FC Wijchen
3] 112 34 27 51 't Malibu Team
4] 109 44 15 50 "The Lustyboys"
5] 106 42 21 43 GOVELI UNITED
6] 105 38 36 31 vvnijland
7] 103 46 27 30 De Teddy's
8] 91 42 27 22 Hercules vooruit
Ja ach. De ME zorgt voor verrassingen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef twi het volgende:
Als ik jou was zou ik het geld wat je hebt investeren in je middenveld, andes kunnen een aantal teams in je competitie je flink pijn gaan doen. Of counter je?
/edit: Oh je hebt al van Wijchen gewonnen. Opmerkelijk.
tsja, met -150k kom je niet heel ver. Vorig seizoen al redelijk wat aangekocht voor het middenveld, waardoor ik nu de beste middenvelder heb in de comp. (andere komt eraan). ben nu een reserve spits aan het verkopen, zodat ik nog een vleugel kan kopen. Ik counter niet altijd, als ik counter word het 5-4-1. het is niet heel opmerkelijk dat ik gewonnen heb van Wijchen, overal was ik beter, maar je hebt gelijk als je zegt dat een wedstrijd op het middenveld wint.quote:Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef twi het volgende:
Als ik jou was zou ik het geld wat je hebt investeren in je middenveld, andes kunnen een aantal teams in je competitie je flink pijn gaan doen. Of counter je?
/edit: Oh je hebt al van Wijchen gewonnen. Opmerkelijk.
Willekeurig.quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Heb gisteren 90 hatstats gehaald... maar alle spelers zijn hopeloos uit vorm.... wel gewonnen en de komende twee weken tegen Bot-teams... weet iemand hoe lang het duurt voordat je spelers in vorm zijn of is dat geheel willekeurig?
Jammer, ik zie nu dat je inderdaad 4-4-2 speelt. Gebrek aan goede middenvelders is dus zowel sportief als financieel een nadeel. Je verliest balbezit en 1 trainingsplek per week. Ik weet niet of het wel slim is om een vleugelspeler te kopen. Hangt er vanaf of je 5-4-1 wilt gaan spelen of 5-3-2. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan als ik verdedigen zou trainen, met 3 centrale middenvelders. Dan gooi je geld in de sloot wanneer je een dure vleugelspeler gaat kopen.quote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tsja, met -150k kom je niet heel ver. Vorig seizoen al redelijk wat aangekocht voor het middenveld, waardoor ik nu de beste middenvelder heb in de comp. (andere komt eraan). ben nu een reserve spits aan het verkopen, zodat ik nog een vleugel kan kopen. Ik counter niet altijd, als ik counter word het 5-4-1. het is niet heel opmerkelijk dat ik gewonnen heb van Wijchen, overal was ik beter, maar je hebt gelijk als je zegt dat een wedstrijd op het middenveld wint.
Eensch, maar....quote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik zie nu dat je inderdaad 4-4-2 speelt. Gebrek aan goede middenvelders is dus zowel sportief als financieel een nadeel. Je verliest balbezit en 1 trainingsplek per week. Ik weet niet of het wel slim is om een vleugelspeler te kopen. Hangt er vanaf of je 5-4-1 wilt gaan spelen of 5-3-2. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan als ik verdedigen zou trainen, met 3 centrale middenvelders. Dan gooi je geld in de sloot wanneer je een dure vleugelspeler gaat kopen.
Al mn middenvelders in 1x gedaald in conditie.. dat is geen toeval, dat kan gewoon niet anders...quote:Christophe Mora:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in passen van slecht naar waardeloos.
Ben von Jochems:
Zijn vaardigheden in scoren zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van matig naar zwak.
Josef Reiss:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van goed naar redelijk.
Ernst Kleinsteuber:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Ray Roe:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Francisco Peneda:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Arnaud Moine:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Precies hetzelde hier, VII.806quote:Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 975 / 1024
Waar dat vorig jaar 7 / 1024 was
fysio's hebben daar geen invloed op, die helpen blessures voorkomen. en het ligt vooral aan de leeftijd van de speler. hier zijn wel wat tooltjes voor te vinde. ik weet niet of je foxtrick gebruikt?quote:Op maandag 11 december 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel duurt het voor een +4 blessure met 2 fysio's en 2 dokters is hersteld
2 wekenquote:Op maandag 11 december 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel duurt het voor een +4 blessure met 2 fysio's en 2 dokters is hersteld
quote:11-12-2006 Sold a player and received 468 833 ¤
11-12-2006 Sold a player and received 652 490 ¤
11-12-2006 Sold a player and received 836 114 ¤
Mijn team: 1865. van 16384 in VIIIquote:Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 975 / 1024
Waar dat vorig jaar 7 / 1024 was
Mijn rankings in VII is 453. of 8192 in VII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |