abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44321198
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef twi het volgende:
Als ik jou was zou ik het geld wat je hebt investeren in je middenveld, andes kunnen een aantal teams in je competitie je flink pijn gaan doen. Of counter je?

/edit: Oh je hebt al van Wijchen gewonnen. Opmerkelijk.
tsja, met -150k kom je niet heel ver. Vorig seizoen al redelijk wat aangekocht voor het middenveld, waardoor ik nu de beste middenvelder heb in de comp. (andere komt eraan). ben nu een reserve spits aan het verkopen, zodat ik nog een vleugel kan kopen. Ik counter niet altijd, als ik counter word het 5-4-1. het is niet heel opmerkelijk dat ik gewonnen heb van Wijchen, overal was ik beter, maar je hebt gelijk als je zegt dat een wedstrijd op het middenveld wint.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_44322444
Heb gisteren 90 hatstats gehaald... maar alle spelers zijn hopeloos uit vorm.... wel gewonnen en de komende twee weken tegen Bot-teams... weet iemand hoe lang het duurt voordat je spelers in vorm zijn of is dat geheel willekeurig?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44322466
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Heb gisteren 90 hatstats gehaald... maar alle spelers zijn hopeloos uit vorm.... wel gewonnen en de komende twee weken tegen Bot-teams... weet iemand hoe lang het duurt voordat je spelers in vorm zijn of is dat geheel willekeurig?
Willekeurig.
pi_44322503
Ik heb trouwens op dit moment een redelijk keeper, die zwak in vorm is en 24 jaar, voor ¤ 21.000 verkocht...
  maandag 11 december 2006 @ 11:06:06 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44322689
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tsja, met -150k kom je niet heel ver. Vorig seizoen al redelijk wat aangekocht voor het middenveld, waardoor ik nu de beste middenvelder heb in de comp. (andere komt eraan). ben nu een reserve spits aan het verkopen, zodat ik nog een vleugel kan kopen. Ik counter niet altijd, als ik counter word het 5-4-1. het is niet heel opmerkelijk dat ik gewonnen heb van Wijchen, overal was ik beter, maar je hebt gelijk als je zegt dat een wedstrijd op het middenveld wint.
Jammer, ik zie nu dat je inderdaad 4-4-2 speelt. Gebrek aan goede middenvelders is dus zowel sportief als financieel een nadeel. Je verliest balbezit en 1 trainingsplek per week. Ik weet niet of het wel slim is om een vleugelspeler te kopen. Hangt er vanaf of je 5-4-1 wilt gaan spelen of 5-3-2. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan als ik verdedigen zou trainen, met 3 centrale middenvelders. Dan gooi je geld in de sloot wanneer je een dure vleugelspeler gaat kopen.

Overigens begin ik hoe langer hoe meer het idee te krijgen dat ik 1 a 2 trainingsplekken per week wegdonder door spitsen te trainen en daar baal ik best van. Maar om nu weer terug te switchen naar PM of misschien zelfs verdedigen zie ik ook niet zitten. En vleugelspel lijkt me ook geen groot succes. Maargoed, misschien toch maar doen, want het spelletje draait natuurlijk om het geld wat je verdient. Hoe meer trainingsplekken, hoe beter...
pi_44323094
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef twi het volgende:

[..]

Jammer, ik zie nu dat je inderdaad 4-4-2 speelt. Gebrek aan goede middenvelders is dus zowel sportief als financieel een nadeel. Je verliest balbezit en 1 trainingsplek per week. Ik weet niet of het wel slim is om een vleugelspeler te kopen. Hangt er vanaf of je 5-4-1 wilt gaan spelen of 5-3-2. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan als ik verdedigen zou trainen, met 3 centrale middenvelders. Dan gooi je geld in de sloot wanneer je een dure vleugelspeler gaat kopen.
Eensch, maar....

De stats van mijn vleugelspelers zijn nu niet om over naar huis te schrijven, terwijl de middenvelders prima zijn. Dat is een van de redenen waarom elke week er een andere vleugel op staat, laat hem meestal uitkiezen door HTrating. Ik heb 9 def trainnees, dus kan het maken om de ene keer 4-4-2 en de andere keer 5-4-1 te spelen (idd met het verlies van 1 trainningsplaats). mijn laatste YP was een aanvaller, welke leuk inviel afgelopen wedstrijd. Zodra ik weer een normale def YP heb heb ik 10 trainnees, dan bepaal ik een andere tactiek. Op dit moment heb ik meer aan een betere vleugelspeler dan aan nog een def. trainnee (waarschijnlijk ook nog de goedkoopste optie)
pi_44323542
Ik haal gewoon de hoogste ratings in mijn divisie (VI.44).
pi_44323872
ik sta 2e qua stats maar ik ga het nog lastig krijgen met de degradant uit de 8 en een promovendus uit de 10....
  maandag 11 december 2006 @ 12:01:14 #289
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44323943
Pauperhattrick:
quote:
Christophe Mora:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in passen van slecht naar waardeloos.
Ben von Jochems:
Zijn vaardigheden in scoren zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van matig naar zwak.
Josef Reiss:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van goed naar redelijk.
Ernst Kleinsteuber:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Ray Roe:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Francisco Peneda:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Arnaud Moine:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Al mn middenvelders in 1x gedaald in conditie.. dat is geen toeval, dat kan gewoon niet anders...

edit - en dat scheelt dus in 1x 2 subniveaus volgens htratings Of zou de conditie ook gewoon subsubniveau's hebben?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 11 december 2006 @ 12:13:34 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44324128
Bij mij is een speler in 2 weken tijd ineens 1 niveau passen en 1 niveau vleugelspel kwijtgeraakt. Hij is net 31. Natuurlijk al op leeftijd, maar kom op zeg, zo snel hoeft het ook niet te gaan....
pi_44324226
League ranking: 975 / 1024
Waar dat vorig jaar 7 / 1024 was

Mijn rankings in VII is 453. of 8192 in VII

Tijd voor promotie dus (zie ook persbericht)

Qua hatstats zit ik trouwens ook 30 boven de nummer 2
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44324284
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Yankee_One het volgende:
Precies hetzelde hier, VII.806

Dit jaar: Competitie plaats: 896 / 1024
Vorig jaar 11 / 1024
pi_44324346
Hoeveel duurt het voor een +4 blessure met 2 fysio's en 2 dokters is hersteld
pi_44324398
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
fysio's hebben daar geen invloed op, die helpen blessures voorkomen. en het ligt vooral aan de leeftijd van de speler. hier zijn wel wat tooltjes voor te vinde. ik weet niet of je foxtrick gebruikt?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44324505
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
2 weken
pi_44324817
3 middenvelders verkocht, eens kijken of ik er wat beters voor terug kan halen..
quote:
11-12-2006 Sold a player and received 468 833 ¤
11-12-2006 Sold a player and received 652 490 ¤
11-12-2006 Sold a player and received 836 114 ¤
pi_44325095
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Yankee_One het volgende:

Mijn rankings in VII is 453. of 8192 in VII
Mijn team: 1865. van 16384 in VIII
Mijn competitie: 659 / 2048
pi_44325403
Is het aantal Hatstats ook berekend op de sterkte van je tegenstander of puur op je eigen krachten m.a.w haal je tegen een zwakkere opponent automatisch meer hatstats dan tegen een sterkere
pi_44325427
Nee.
pi_44325454
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')