sorry, ga stefmans verpletteren komende woensdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Nog Fok! ers die een friendly believen?
Ja ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Zonde dat z'n ervaring zo laag is, maar ik denk dat-ie wel gaat stijgen binnenkort.quote:Martijn Zijm (109615465)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
zit niet hoog en wil je hem gaan trainen dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef rompompom het volgende:
235k voor deze speler betaald. Te veel of niet?
[..]
Zonde dat z'n ervaring zo laag is, maar ik denk dat-ie wel gaat stijgen binnenkort.
ik zit op 135k in de VI en dat is vind ik wel genoeg. Nu heb ik een krappe selectie (20 spelers inclusief coach) dus als ik wat reserve inbouw ga ik ook al snel naar de 150k, ik denk dat 180k voor de V zeker wel te verantwoorden is, dus lijkt me 200k niet extreem. In mijn VI zit een team met spelers van >100k loon per speler dus ja, alles kan. Het gaat erom dat je 2wekelijks quitte of winst draait maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmmmzz... lijkt er wel op dat ik rond of net over de 200k aan loon ga krijgen. is dat eigenlijk een beetje normaal voor een V'e klasser?
Waar blijf je met je uitdaging?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Voor je 1e post had een vriend me maar weer uitgedaagd en die had ik al geaccepteerd. Sorry popquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar blijf je met je uitdaging?
het puntenaantal verschit enorm. ik had ooit een speler van 18 die misschien 12 punten had verzamelt en steeg naar waardeloos ervaring. sommige mensen hebben spelers lopen met ~40 punten en die spelers zijn nog gestegen. het gemiddelde ligt ongeveer op 28quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef halleekes het volgende:
ik heb ff een vraagje hoeveel ervaringspunten een speler nodig heeft om te poppen met ervaring en weet er iemand hoe ik kan inschatten hoever iemand zit in zijn ervaring?
alvasst bedankt
Fijn dat je dat dan even zegtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Voor je 1e post had een vriend me maar weer uitgedaagd en die had ik al geaccepteerd. Sorry pop![]()
Ik was even bezig. Ik las pas net het topic weer door toen jij al 2x gepost had, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan even zegt
Ik bedoelde stijgen in ervaringquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zit niet hoog en wil je hem gaan trainen dan?
Die win ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
Btw... Om bekerheld te worden, moet de volgende cupmatch ook gewonnen worden.pekol
Okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik was even bezig. Ik las pas net het topic weer door toen jij al 2x gepost had, dat bedoelde ik![]()
Voor hoeveel had je hem erop gezet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant middenvelder loopt vanavond af en er is nog maar 4,5k geboden
heb je even op weg geholpen miss drama queenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik weet het, conditie is maandag gezakt, maar moet er toch vanaf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef Lennox het volgende:
Wat meer conditie zou prettig zijn. Vooral nu het ook nog eens gaat dalen gedurende het seizoen. Verder ook 0,0 nuttige bijstats natuurlijk
Ja mijn b-team is om van te huilenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sorry, ga stefmans verpletteren komende woensdag
ik kan deze week niet eens flagchasen. En twijfel ook of ik niet weer eens ga fok!cuppenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik was luier. een team uit latvija daagde me uit in zn stadion. bleek de vlag nog niet te hebben. scheelt weer zoekwerk
Kan je dat uitzetten dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij heeft driekwart van de mensen op donderdag de mogelijkheid om te worden uitgedaagd uitstaan
gelukkig wel, als ik uit de beker lig krijg ik per week iets van 30 teams die me uitdagen. Hartstikke leuk en aardig maar speel toch in fokcup.quote:
Hmm oke hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
gelukkig wel, als ik uit de beker lig krijg ik per week iets van 30 teams die me uitdagen. Hartstikke leuk en aardig maar speel toch in fokcup.
Hmmm bij mij niet? Omdat ik al een oefenwedstrijd geregeld heb? Of omdat ik geen supporter ben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef Lennox het volgende:
Bij uitdagingen staat het kopje "voorkeuren"
edit:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is prima.. ik kan je alleen nog niet uitdagen aangezien ik morgen pas terug ben uit Rusland..
quote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Aanvangstijd: 06-09-2006 om 17:30
Speelterrein: Riku Kilpinen Stadion, Normaal.
moet je eens kijken wat je voor terug kan kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef ScudRaket het volgende:
Reusachtig PM, matig winger en passen en redelijk def verkocht voor 2.6 mln.
Transfermarkt
geef je begroting eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
Een trainee en een stadionsuitbreiding
Deadline: 01-09-2006 at 12:01quote:Rikkert Markies (112860154)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 930
Wage: 1 620 €/week
Owner: FC Blerick
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak
Laat die mid is zien + prijs als je wilt. Die wil ik ook nog een keer aanschaffenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
Zoooww...
briljant mid met divine SP is ook binnen
tezamen met spits trainee, 17jaar, NL, goed scoren en goed vleugelspel, matig passen en koppen
en Kluivert naar PSV![]()
![]()
en jantje kromkamp, wat een dag!
EN:quote:Julián La Cruz (40918624)
26 years, inadequate form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has passable experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality:Perú
Total Skill Index (TSI): 9 320
Wage: 5 520 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: divine
Leuke speler jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
EN:
Matches in the Hattrick Masters: 2![]()
kosten:
1.495.000 euro
vond m eigenlijk NET iets te duur, maar goed, divine SP kost ook wat, zn ervaring is leuk en koppen erbij maken m n redelijk unieke speler
Vorig seizoen een redelijk vergelijkbare gekocht voor 1.7.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
EN:
Matches in the Hattrick Masters: 2![]()
kosten:
1.495.000 euro
vond m eigenlijk NET iets te duur, maar goed, divine SP kost ook wat, zn ervaring is leuk en koppen erbij maken m n redelijk unieke speler
of jij betaald gewoon te veelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorig seizoen een redelijk vergelijkbare gekocht voor 1.7.
Ook Briljant PM en Goddelijk SP. Alleen een jaar jonger en een level ervaring minder, alleen had hij matig passen.
Echt duur is het dus niet lijkt me...
Zoek maar naar goddelijk spquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of jij betaald gewoon te veel![]()
Is dat niet een beetje raar, om altijd pressievoetbal te spelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef rompompom het volgende:
Wat is de beste taktiek tegen een team dat pressievoetbal speelt? Hij speelt 343 en haalt 27 hatstats op z'n middenveld to mijn 39 (laatste wedstrijden).
Hij speelt het ook niet altijd, maar de laatste wedstrijd wel. En dat was tegen een gelijksoortige tegenstander. Ik heb nog een andere tegenstander bij mij in de poule die het de eerste twee wedstrijden al heeft gespeeld...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje raar, om altijd pressievoetbal te spelen?
quote:Yahya Abay (36483994) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Türkiye
Total Skill Index (TSI): 16 040
Loon: 9 168 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: TM-Football-club
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: utopisch
max 1,3? Hij heeft wonderbaarlijk def, dat alleen al is toch genoeg voor 1,3 miljoen? Hij heeft ook nog utopisch spelhervattingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef ASSpirine het volgende:
2/3 seizoenen geleden heb ik voor zo'n speler zo'n 2 milj betaald. Nu denk ik dat hij max 1,3 waard is.
Heeft wel een leuke ervaring
Bidwarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
quote:31-08-2006
RJC4ever heeft 934 001 ¤ geboden voor Elio Weyerman en nam de leiding bij het bieden.
Deadline is 31-08-2006 om 23:49
owjah, dat had ik niet gezienquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
max 1,3? Hij heeft wonderbaarlijk def, dat alleen al is toch genoeg voor 1,3 miljoen? Hij heeft ook nog utopisch spelhervatting![]()
1,5 denk ik..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef maniack28 het volgende:
Wat zou men voor deze speler betalen:
[..]
Nee, denk het niet, dan zou dat toch in zn overzicht moeten staan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef ASSpirine het volgende:
ik vraag me toch af hoe het komt dat hij op zo'n leeftijd al goed ervaring heeft
Heeft die mss ooit U-20 gespeeld ofzo?
goed ervaring is niet niks... Is de eigenaar een ware cupfighter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, dan zou dat toch in zn overzicht moeten staan?
quote:Iuliu Ditu
TSI = 59 970 , 23 years, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor
FC RKDEOquote:
quote:Zoltan Huyghebaert (117310042)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Waarom train je geen conditie? Dat levert wellicht nog wel wat op...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: +2740 (+3500 / -760)
Vorm: -3 (+4 / -7)
PM: +3
20-jarige naar briljant (+zwak passen)
20-jarige naar uitmuntend (+ redelijk verdedigen)
18-jarige naar formidabel (+ redelijk verdedigen), zie hieronder)
Onverwacht zijn deze drie een week eerder dan verwacht gestegen. Dus moet ik toch nog maar een weekje PM trainen, ook al verwacht ik geen stijgers..
Deze gaat vanavond de Transferlijst op, voor ongeveer 800k.
[..]
Op middenveld gezet in friendly en gestegenquote:Mauro Catalán
TSI = 370, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Als je de tijd hebt kan je ook die 2 weken constant skill trades kopen. Als alles gestegen is kan je het gelijk verkopen (als het goed is) en je trainees voor scoren zijn dan ook weer iets goedkoper.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Daemon19 het volgende:
Vorig seizoen gekocht van refused/fabianf.quote:Vesa-Heikki Hasko [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
dat je hem niet hoeft begrijp ik, maar wat voor prijskaartje kan ik eraan hangen?quote:
en toch zijn we nu bij Poker topic 100quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
100? is dat niet wat erg decadent om al in deel 1 te denken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
en toch zijn we nu bij Poker topic 100komrad
ik poker op everest, maar ik doe dat alleen in gratis toernooien. JD doet het wat professioneler dacht ik, kijk anders ff in het poker topique.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef maniack28 het volgende:
Waar pokeren jullie?
En ik weet nog steeds de regels niet helemaal
Nu, ik gok 1 tot 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik op PartyPoker
Ik wil als nieuwe trainee een 17-jarige winger kopen, met uitstekend wing, minimaal redelijk PM en wat passen. Wat moet dat ongeveer kosten?
113kquote:Olov Andersson (8196413)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Ik verkoop hem voor 113k mischien een beetje onduidelijk geformuleertquote:
Ik raad je aan hem nu weg te doen, want nu vang je het meeste ervoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef Bonobo11 het volgende:
TU: +3 def,
waaronder m'n 17jarige YP van zondag naar goed def/matig passen/matig SH,
hij mag nog ff blijven $$$$$$$$$$$$$$$
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatiequote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef qyn het volgende:
Positiespel: +3
Vorm: +6 / -10
TSI: +38 510 / - 1 510
Hugo van Haarlem naar magisch positiespel.. Het is nu wel tijd om over te stappen op andere training denk ik
Ik hoop toch stiekem dat erik er die titel paktquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatie![]()
Goddelijk meen ikquote:
quote:1.
José Acácio (77116270)
20 years, inadequate form, healthy
Speciality:Head
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: world class Set Pieces: poor
quote:2.
Juan Jesús Iglesias (121593683) (vind naam ook erg mooi)
18 years, inadequate form, healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: formidable Set Pieces: poor
quote:3.
Alfred van der Linde (129371063)
17 years, passable form, healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: weak
vertel jij mij nu maar eens wat Hauri waard is, nog geen enkele reactie vandaagquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
opzouten met dat gepoker hier![]()
offtopic gelul
Misschien omdat je zo'n speler zelden tegenkomt en elke reactie gewoon een slag in de lucht is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef komrad het volgende:
[..]
vertel jij mij nu maar eens wat Hauri waard is, nog geen enkele reactie vandaag
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien omdat je zo'n speler zelden tegenkomt en elke reactie gewoon een slag in de lucht is?
Dank voor een reactiequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef JJHelder het volgende:
zal ik maar wat roepen dan...
2 miljoen voor briljant def+goed pass, 1.5 voor briljant vleugelspel+goed passen
delen door 2, kom je op een som van 1.75 miljoen, succes ermee![]()
![]()
geen idee dus![]()
op pagina 1 werd trouwens 3 tot 4 miljoen geopperd meen ik gelezen te hebben zonet, dus je had al wel een reactie![]()
hij staat er op voor EUR 3.399.000quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk niet dat je hem kwijt raakt.
Niemand wil zoveel betalen voor zo'n speler.
Multi-functionele spelers zijn over het algemeen alleen maar zeer kostbaar.
Ga hem nog laten poppen in passen en ws. nog een level def.. Dan mag tie weg als tie bijna 18 is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik raad je aan hem nu weg te doen, want nu vang je het meeste ervoor
Niet voor het nederlandse team nee.. dat lijkt me heel sterk, aangezien er vaak uitstekend spitsen gepulled worden. Als ie uit een ander land komt, dan moet je even in de NT-DB kijken. Kan je zn stats enzo eens posten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef twi het volgende:
Ik heb nu een 17-jarige goed gekocht die heel dicht tegen uitstekend aan zit, komende week. Geen bijstats, onvoorspelbaarheid specialty. Krijg ik nu een HT-mailtje die zegt dat 'ie de 17-jarige scout is voor NL'se spitsen en of ik 'm op scoren ga trainen. Free lance scout voor zichzelf zeker? Want een 17-jarige bijna uitstekend is toch lang niet goed genoeg om uit te groeien tot een U20 speler (bijvoorbeeld)?
Is gewoon een Nederlander, en was weinig bijzonders volgens mij (behalve dat hij relatief dicht bij uitstekend zat).quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet voor het nederlandse team nee.. dat lijkt me heel sterk, aangezien er vaak uitstekend spitsen gepulled worden. Als ie uit een ander land komt, dan moet je even in de NT-DB kijken. Kan je zn stats enzo eens posten?
Vreemde is alleen dat ik 'm zo'n 3 dagen geleden heb gekocht en nu dus net pas een mailtje krijg van iemand die helemaal niets met die transfer te maken hadquote:Levi Alderliefste [playerid=129376174]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: FC de Twietjes
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:01-09-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 536 ¤.
http://www.dutchstats.nl/?option=scannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Is gewoon een Nederlander, en was weinig bijzonders volgens mij (behalve dat hij relatief dicht bij uitstekend zat).
[..]
Vreemde is alleen dat ik 'm zo'n 3 dagen geleden heb gekocht en nu dus net pas een mailtje krijg van iemand die helemaal niets met die transfer te maken had
Topquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]JAAAAAAAAAA, zn eerste cap
En hij was matig in vorm
Komt er inderdaad niet doorheenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef maniack28 het volgende:
http://www.dutchstats.nl/?option=scannen
Scan hem daar even.. denk niet dat ie er doorheen komtNegeren die handel... (edit - of even een mailtje naar de u-20 coach van Ned. sturen en zeggen dat iemand zich voordoet als scout)
En nu te koopquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]JAAAAAAAAAA, zn eerste cap
En hij was matig in vorm
Nee... nu niet of denk je van wel? Wat zou ik er voor kunnen vragen? Formidabel +3, matig passen en onvoorspelbaar. Zonder u-20 zou hij nu 1000k waard zijn... kan beter wachten tot ie uitmuntend is... En dan, misschien wil ik hem wel niet verkopen. Als hij een vaste kracht blijkt te worden, dan kan dat heel gunstig uitpakken (veel exp, laat hem al sinds zn eerste wedstrijd op zondag spelen.. afgelopen week zelfs in beker, dus hij zit dichtbij waardeloos exp). Misschien haalt ie Andorra NT nog welquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef twi het volgende:
Zou 'm ook houden hoor. Dat zijn toch de dingetjes die het nog leuker maken om Hattrick te spelen, zo'n pareltje in je selectieJammer dat Nederand een schele scout heeft die mensen bij maakt met een dooie mus.
NOFI Levi
Tis een a-spelerquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef Lennox het volgende:
Sowieso laten stijgen naar Uitmuntend, dan kan je altijd verder kijken lijkt me(dan zou ik hem verkopen trouwens. Paar weken ben je dan in het nieuwe seizoen en dan kan je een leuke goedkopere trainee terug kopen. Aan de andere kant zijn het natuurlijk wel de krenten in de pap, zoals TWI ook al aangeeft)
Hoogste bod:quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel.. zometeen eerst maar een redelijk/goed van 17 met onvoorspelbaar aanschaffen.. hopelijk voor 500k, volgens mij ziet ie hoog en dan kan de winst flink oplopen![]()
Kan iemand me knijpen? We zitten toch echt pas in week 3 of niet?quote:Humbert Huis (129485393) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 420
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: De IJsselsteinse wormpjes
Spelmaken: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Getraind in mainskill, waarschijnlijk wel. In het bezit, nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatie![]()
Voorgaande 2 keren heeft hij die wingers ook voor veel geld verkocht. Markt voor die spelers blijkt toch klein te zijn, waardoor sommige mensen makkelijk de vraagprijs betalen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:12 schreef Mokkaboon het volgende:
je hebt ze wel voor veel geld op de lijst staan man... die twee goede wings ga je niet verkopen voor die prijzen denk ik...
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbiedingquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
Is het hier dumpen van te koop staande spelers weer voorbij nu?
Die heb je me al geprobeerd aan te smerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbieding![]()
![]()
Grumps, ik heb ene speler gelist maar weet niet of de prijs reeel is, wat denk jij?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbieding![]()
![]()
48 kostte hij.quote:Ken Høiland (129737716)
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Federatiestatistieken - Fok! Federatie
1. vintage fc 7
2. Ladderzatsquad 6
3. IlaDuce 6
4. The Brown Panters 5
5. Grumpelix 5
6. Hoolieganzen 5
7. insane ones 5
8. Dapp're Strijders 5
9. Refused FC 5
10. F.C. HCP 3
11. Zandpol Trappers 3
12. MadKow 3
13. Dutch Honour 2
14. Brouwhuis '04 2
15. JHMWMJZMN 2
De 15 clubs in de federatie met de meeste overwinningen.
quote:Federatiestatistieken - Fok! Federatie
1.
2.
3.
4. 4
5. 5
6. 29
7. 18
8. 22
9. 1
10.
Dit is een lijst waarop je ziet hoe de leden van de federaties verdeeld zijn over de verschillende klasses.
Ja, fabianf is dat, dat weet ik wel. Dat vroeg ik dan ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Lennox het volgende:
Refused komt uit Finland geloof ik.
HFC Kæmpemæssigquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
En wie speelt er in vredesnaam in Denemarken?
Nu nog een uitbreiding van mijn stadion naar 50k plaatsen. Daarna reusachtig IM #2 verkopen en eens kijken wat ik ervoor kan halenquote:Timo Hantula (113808315)
18 years, passable form, healthy
I speak Suomi!
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Suomi
Total Skill Index (TSI): 2 920
Wage: 1 344 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
train jij op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef jde_kok het volgende:
Leuke update:
TSI lekker omhoog, vormstijging en 3 man omhoog met positiespel. 1 naar briljant positiespel!
Dit was van z'n laatste pot. Ik denk datie dit weekend minstens weer goed heeft. Aangezien hij alleen een vet hoog middenveld heeft lijkt het mij het best om te gaan counteren?quote:Midfield: excellent (very low)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: inadequate (high)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: inadequate (very low)
Met 433, 2IM en 1 vleugel + spits towards wing. Is dat genoeg qua balbezit verhoudingen om met countervoetbal potten te brekenquote:Midfield: inadequate (high)
Right Defence: passable (low)
Central Defence: Solid (very low)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: excellent (very high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: weak (very low)
Dan nog wel ff aanpassen aan zijn waarschijnlijke opsteling btwquote:Midfield: solid (low)
Right Defence: inadequate (very low)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: weak (very high)
Right Attack: weak (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: poor (very low)
Geswitchedquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Yankee_One het volgende:
twi, wat moet je met die spits? je traint toch pm?
huh? wat? wie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, da's een officiele oldbie
quote:Riekus van Gennep (130181876)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 2 000 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heyquote:
Misschien een paar kuteuro's die ik ervoor krijgquote:Diederik van 't Hoff [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 120, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.... Helaasch mn formi spits niet verkocht...quote:Horst Oude Weernink (130205613) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Voor die 20k winst skill traden is ook niet echt de moeite geloof ikquote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
03-09-2006 Krayns eleven SUR Moskva 102 000 ¤ 420
26-08-2006 Atco. Isleño Krayn's eleven 63 800 ¤ 420
Ik train Positiespel, wat zou ik ermee moeten doen? Verkopen?quote:Robert-Jan Akker (130209803)
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 2 650
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
neeeeeeeeee! ik train verdedigen, jij middenveld...nu niet opeens het leven zo moeilijk maken dan begrijp ik het niet meerquote:
Volgens mij vinden al die proggies het eerder iets anders dan een IM.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
Ik speel straks een uitwedstrijd, ik heb eigenlijk mijn keuze gemaakt, het wordt een 352 maar geen AO 352. De vraag is nu nog of ik met een WTM speel of niet. Mijn 3MF zijn SN en 2xWC, daarmee zou ik in de buurt van zijn ratings moeten komen, met die WTM ga ik er wel overheen lijkt me. Aan de andere kant kan een extra aanvallende wing ook lastig voor mijn tegenstander zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef Grumpey het volgende:
kijk bij mijn 2 wedstrijden van vorig seizoen waarin ik overschatting had, voor effect.
Wat je er tegen kunt doen? ik zou het niet weten, minder middenveld is uiteindelijk met nog minder middenveld eindigen, maar wel minder spelers die last van effect hebben.
Over 3 weken pas, omdat ik nu nog gevoel heb dat spelers op de markt veel kunnen opleveren.
overigens haal je met je 3 middenvelders niet de rating van je tegenstander, dus counter mogelijkheid?
ja waarschijnlijk doordat zijn conditie wat minder is. Scoren is natuurlijk voor een middenvelder een totaal zinloze bijstat. Een aanvaller zou nog iets aan positiespel kunnen hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
dat zag je niet toen je m kocht?quote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
yp
heb ik net een speler gekocht, titanic def, solid passen, 28 jaar, excellent XP....voor 2 miljoen
is ie gisteren in zn laatste wedstrijd (gisteren!) van zn oude club geblesseerd geraakt, 2 weken![]()
Misschien raakte hij geblesseerd nadat hij zijn bod gedaan had.quote:
quote:
Vanavond meeting!quote:
Is goed, maar ze moeten het zelf maar uitvechten wie op de bagagedrager gaat en wie op de stang voor op de fietsquote:Op zondag 3 september 2006 14:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vanavond meeting!
Pik je Timmy en Grumpey even op?
Mijn yp, ik ga em wel zelf trainenquote:Cees Block (130234310)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
tja, beter dan die kansloze walk-overs van een paar seizoenen geledenquote:
zo hoog is zijn middenveld en def niet. dus idd lekker counteren. weet niet of je weer zo'n trucje uit kan halen door een vleugelaanval te boosten?quote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef Lennox het volgende:
Ik moet tegen de enige echte kandidaat nog. Een hufter die keepers traint en International op doel heeft staan. Hij speelt 3-5-2 en haalt dan een aardig middenveld, maar die verdediging is ook nogal hoog natuurlijk. Vorig jaar met counteren 2x gewonnen en hoop dat nu te herhalen....
Mn Briljante spits ging naar goed vorm en die ander ging van waardeloos naar zwak vorm, dus die mag er ook in (allebei koppen en hopen op SE).
Als iemand nog tips heeft
1,9m maar. koop hem, heb ik het wat makkelijker tegenhemquote:Jorge Noronha (48003042) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 216 750
Loon: 137 328 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goddelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
zijn loon staat me niet echt aanquote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot heeft dit opgetraind en te koop staan
[..]
1,9m maar. koop hem, heb ik het wat makkelijker tegenhem
Voor hoeveel had je hem erop gezet?quote:Op zondag 3 september 2006 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.... Helaasch mn formi spits niet verkocht...
hmm.. ja een optie. Daarom biedt ik ook eigenlijk alleen op spelers in de laatste minuten.quote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien raakte hij geblesseerd nadat hij zijn bod gedaan had.
cool, tegen die club speelde ik vorig jaar in de competitiequote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot heeft dit opgetraind en te koop staan
[..]
1,9m maar. koop hem, heb ik het wat makkelijker tegenhem
Hoe kan het dat jij al gespeeld hebt?quote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef Amadeo het volgende:
Vandaag een mooie 2-0 overwinning behaald, mijn counter-tactiek lijkt wel te werken, de tegenstander heeft veel veldoverwicht terwijl ik de bal in het net mag plaatsen
Staat op de lijst voor 0.quote:Jochem van Zomeren (130265866)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Total Skill Index (TSI): 250
Wage: 560 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
Juist.. en ik krijg een 17 jarige goed/zwak skilltrade niet verkocht voor 150kquote:Op zondag 3 september 2006 19:40 schreef Ruudt het volgende:
18-jarige goed scoren, redelijk passen verkocht voor 308k.
Jeugd
[..]
Staat op de lijst voor 0.
quote:FlipTeamO - Dapp're Strijders (61 minuten gespeeld) 3 - 1
quote:Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
quote:Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: goed (hoog)
HatStats 193
Verdediging 64
Middenveld 66
Aanval 63
HatStats 193
ik train PM, maar heb 3 wereldklasse verdedigers achterin lopen, vandaar de defratingsquote:Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 216
Verdediging 85
Middenveld 81
Aanval 50
LoddarStats 17.3
Toch wel netjes dacht ik zo.. matig ervaring met 23 jaarquote:Ray Roe [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=27 190, 23 jaar, uitstekend in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
En weer niet winnen in VIII.quote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: formidabel (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
quote:1-0 Tedis Ķesteris (20)
1-1 Jacinto Ordás (23)
1-2 Walter Paczosa (27)
2-2 Aviv Uzan (36)
2-3 Jendri Supriansyah (49)
3-3 Olger Denessen (67)
3-4 András Májer (73)
4-4 Adrie de Beer (76)
quote:bacotjuhs
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: inadequate (very low)
Right Defence: excellent (very low)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: formidable (low)
Left Attack: weak (low)
En dat was de belangrijkste wedstrijd van het seizoen die ik niet mocht verliezen. En dat heb ik ook niet gedaan. Nu kan ik kampioen wordenquote:Ladderzatsquad
Team Attitude: Normal
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: excellent
Midfield: poor (very high)
Right Defence: solid (very low)
Left Defence: passable (high)
Right Attack: solid (very low)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: inadequate (low)
gezien je punten moet je toch minimaal 1 keer hebben gewonnenquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
En weer niet winnen in VIII.
3 wedstrijden 5 punten *zucht*
Ja, maar zo bedoelde ik het niet. Weer met zulke stats niet kunnen winnen in VIII. Voorgaande wedstrijd was tegen een balhaar. Ik krijg 1 kans tegen en die is raak en help er tig om zeep geloof ik........quote:Op zondag 3 september 2006 22:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
gezien je punten moet je toch minimaal 1 keer hebben gewonnen
Iemand nog intresse in 18 jaar, formidabel PM, redelijk verdedigen/conditie.quote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
quote:Op zondag 3 september 2006 22:55 schreef Daemon19 het volgende:
Iemand nog intresse in 18 jaar, formidabel PM, redelijk verdedigen/conditie.
Morgenavond is de deadline.
goh, geloof ook de eerste keer dat het plaatsen van een transfer ad op fok! nut heeftquote:
Vind hem wel wat prijzig voor waardeloos passenquote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goh, geloof ook de eerste keer dat het plaatsen van een transfer ad op fok! nut heeft
Speelt ie nog in de beker?quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef ASSpirine het volgende:
En tegenstander van volgende week heeft vandaag 2 rode kaarten te pakken gekregen![]()
Nope, ik ben de enige in mijn divisie die er nog in zitquote:
Gary Lineker Awardquote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nope, ik ben de enige in mijn divisie die er nog in zit
Ik heb wel een blessure erbij
Vorige woensdag ook al een 5+, en nu een 3+ te pakken
Hij is eigenlijk toch een tegenstander die van me kan winnen, hij zou mee kunnen strijden om de top 2, ik heb mijn eerste duel al verloren. Deze zal ik wel winnen denk ik, dan ben ik meer verzekerd van een top 2 plaats eigenlijk. Vooral omdat ik nog uit speel, heb ik het voordeel dat hij een zwakke team moet instellen in zijn thuisvoordeel.quote:
quote:
quote:Zoltan Huyghebaert (117310042) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Matches
Players
Last 5 IPs
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Inderdaad!quote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goh, geloof ook de eerste keer dat het plaatsen van een transfer ad op fok! nut heeft
quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind hem wel wat prijzig voor waardeloos passen
Neenee, Komrad heeft ak eens een speler van me gekocht tegen een woekerprijsquote:
Begin van het seizoen he!quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind hem wel wat prijzig voor waardeloos passen
Hoeveel weken heeft hij training gehad sinds hij formi werd?quote:Op zondag 3 september 2006 23:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Begin van het seizoen he!
Je kan hem wel het hele seizoen trainen en voor minder vind je ze op het moment niet..
Woensdag stel ik geen trainees op, dat heb ik net gedaan. Dat is anders solliciteren naar een verliespartijquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef Daemon19 het volgende:
Hij is vrijdag gepopt.. Maar je kan hem woensdag opstellen..
Ik hoop op mijn nieuwe belgische trainee (kans op U-20) popt naar waardeloos ervaring. Hij heeft al 2 bekerwedstrijden achter de rug met nog op zen minst 1 te gaanquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
BTW: grappig, mijn nieuwe trainee sinds 2 dagen is meteen een ervaring rijker: stijging naar waardeloos
wat maakt het uit of je op woensdag wint of verliest? Ik zit in de beker, en ik zet ze ook nog altijd in...quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Woensdag stel ik geen trainees op, dat heb ik net gedaan. Dat is anders solliciteren naar een verliespartij
Ik speel ook nog in de beker en in de komende ronde zal het middenveld beslissend zijnquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat maakt het uit of je op woensdag wint of verliest? Ik zit in de beker, en ik zet ze ook nog altijd in...
Als ik een friendly verlies is dat helemaal niet erg, tgaat om de training bij mij
* ScudRaket is weer +1 gegaanquote:Federation Statistics - Fok! Federatie
1. Ladderzatsquad 11
2. vintage fc 7
3. shaka zulus 7
4. MadKow 6
5. Refused FC 6
6. IlaDuce 6
7. The Brown Panters 5
8. Grumpelix 5
9. Hoolieganzen 5
10. insane ones 5
11. Dapp're Strijders 5
12. F.C. HCP 3
13. Zandpol Trappers 3
14. Dutch Honour 2
15. Brouwhuis '04 2
The top 15 teams in the federation with the longest undefeated streak.
of niet? Anders ga ik hem promoten..quote:Zoltan!
Records op ons eigen forum met paar vriendenquote:Meeste overwinningen op een rij
26 overwinningen op rij - Krayn's eleven
Langste ongeslagen reeks
27 wedstrijden ongeslagen - Krayn's Eleven
Dat lijkt me wel ja!quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Lennox het volgende:
De volgende Koei award is trouwens weer voor dhr Foetre.
Verdedigen trainen en dan 3-5-2 gaan spelen (2x!) om er ervaring in te krijgen en zo een pot te winnen is al erg genoeg, maar deze verliezen is natuurlijk wel het toppunt
Euhm.. die uit IX heeft hem gekocht voor 1400k... zonder ooit een speler te kopen/verkopen daaarvoor. Team bestaat al lang, maar dit klopt niet.. je gaat niet nooit een speler kopen en dan opeens een goddelijk mid aanschaffen... Bovendien is die speler geen 1400k waard, maar 500k.. dus de prijs is sowiezo al veels te hoog.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Lennox het volgende:
Gebeurd wel eens met n00bs he, die kicken op goddelijk....
Maar dat kan hij niet betalen als hij geen winst heeft gemaakt toch?
Startkapitaal van 500k + 200k rood= 700k?
ik kon er niet bij zijn toen de deadline afliep, dus max bod gedaan 8 uur vantevoren ofzo...quote:
Gedaan ja.. net... het zaakje stinkt. Maar ze zullen er wel niks mee kunnen. Een beetje cheater gebruikt een proxy.. en tsja.. dan kunnen ze je niks maken. Heb het vermoeden dat hij hem niet kwijtraakte (stond al eerder te koop) en het daarom zo oploste.. Team waaraan het verkocht is speelt nooit friendly, traint niet, koopt nooit wat, dit was de 2e transfer in 1,5 jaar tijd.. dat is verdacht.. zeker als het dan een goddelijk mid is voor 3x de prijs die hij waard is.quote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef Daemon19 het volgende:
Aangeven voor cheaten?
quote:04-09-2006 Mooie winst, edoch tevens verloren
Een 3-1 overwinning geeft JHMWMJZMN een duw naar een topklassering. Helaas waren daar een blessure voor de keeper en een domme rode kaart voor nodig. De tweede gele van Italiaan Cereda was vanwege het wegtrappen van een bal na een tackle.
"Man, as die onwijze sukkel van een scheids mij daar ook al geel voor gaat geven, eindigt elke wedstrijd met twee keer acht gasten op het veld!" Aldus een verontwaardigde Cereda in plat Amsterdams. Ja, integratie staat hoog in het vaandel bij JHMWMJZMN!!
Naar/van welk team was die andere transfer?quote:Op maandag 4 september 2006 00:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gedaan ja.. net... het zaakje stinkt. Maar ze zullen er wel niks mee kunnen. Een beetje cheater gebruikt een proxy.. en tsja.. dan kunnen ze je niks maken. Heb het vermoeden dat hij hem niet kwijtraakte (stond al eerder te koop) en het daarom zo oploste.. Team waaraan het verkocht is speelt nooit friendly, traint niet, koopt nooit wat, dit was de 2e transfer in 1,5 jaar tijd.. dat is verdacht.. zeker als het dan een goddelijk mid is voor 3x de prijs die hij waard is.
Zowiezo aangeven, dan kijken de GM's wel of er gegronde redenen zijn om hem te straffen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef maniack28 het volgende:
verhaal
quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Lennox het volgende:
De volgende Koei award is trouwens weer voor dhr Foetre.
Verdedigen trainen en dan 3-5-2 gaan spelen (2x!) om er ervaring in te krijgen en zo een pot te winnen is al erg genoeg, maar deze verliezen is natuurlijk wel het toppunt
Hopppa.. da's mid numero 2.... Volgende week nummer 3 en 4 en dan die week daarop weer 1?quote:Francisco Peneda:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van formidabel naar uitstekend.
Nou liever z'n conditie dan dit:quote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hopppa.. da's mid numero 2.... Volgende week nummer 3 en 4 en dan die week daarop weer 1?
quote:Carlo Maria Dall'Acqua:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij redelijk in passen, nu is dat afgezakt naar matig.
Ps sorry voor mn taalgebruik. Ik heb nl ook geen geld om plaatsvervangers te kopen.quote:Jonatan Jansson +3 (Dit weekend gebeurd tegen een bot team) (CM)![]()
Laurenzo Cordier +4 (was 5 weken) (CV)![]()
Vic Le Clercq +2 (was 5 weken) (vl.mid)![]()
Nice JD, erg nice... mag ik je line-up zien qua spelers? Met pic/mots/normaal,uit of thuis? Hoe hoog was je TS.. gewoon nieuwsgierig, de ratings die je haalde is ongeveer wat ik wil gaan halen (op den duurquote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef -J-D- het volgende:
Middenveld: uitstekend (laag)
Rechter Verdediging: goed (laag)
Centrale Verdediging: uitstekend (heel laag)
Linker Verdediging: goed (laag)
Rechter Aanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale Aanval: uitmuntend (laag)
Linker Aanval: redelijk (hoog)
Leuk team heb ik
JD! JD! Wakker worden!!quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef -J-D- het volgende:
Middenveld: uitstekend (laag)
Rechter Verdediging: goed (laag)
Centrale Verdediging: uitstekend (heel laag)
Linker Verdediging: goed (laag)
Rechter Aanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale Aanval: uitmuntend (laag)
Linker Aanval: redelijk (hoog)
Leuk team heb ik
quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nice JD, erg nice... mag ik je line-up zien qua spelers? Met pic/mots/normaal,uit of thuis? Hoe hoog was je TS.. gewoon nieuwsgierig, de ratings die je haalde is ongeveer wat ik wil gaan halen (op den duur)
edit - zag je line-up.. wtf, telt ervaring zo hard mee? Ik zie veel redelijk ervaring, maar de lonen zijn allemaal zo laag... volgens mij verdubbelt ervaring de skill ofzo
u liarquote:Op maandag 4 september 2006 14:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb van elk onderdeel mijn beste rating opgeschreven sinds mijn team bestaat.
Als ik deze ratings wekelijks haal, had ik wel iets betere resultaten
Die leuke defs ratings komen uit het tijdperk dat ik defs trainde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |