sorry, ga stefmans verpletteren komende woensdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Nog Fok! ers die een friendly believen?
Ja ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Zonde dat z'n ervaring zo laag is, maar ik denk dat-ie wel gaat stijgen binnenkort.quote:Martijn Zijm (109615465)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
zit niet hoog en wil je hem gaan trainen dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef rompompom het volgende:
235k voor deze speler betaald. Te veel of niet?
[..]
Zonde dat z'n ervaring zo laag is, maar ik denk dat-ie wel gaat stijgen binnenkort.
ik zit op 135k in de VI en dat is vind ik wel genoeg. Nu heb ik een krappe selectie (20 spelers inclusief coach) dus als ik wat reserve inbouw ga ik ook al snel naar de 150k, ik denk dat 180k voor de V zeker wel te verantwoorden is, dus lijkt me 200k niet extreem. In mijn VI zit een team met spelers van >100k loon per speler dus ja, alles kan. Het gaat erom dat je 2wekelijks quitte of winst draait maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmmmzz... lijkt er wel op dat ik rond of net over de 200k aan loon ga krijgen. is dat eigenlijk een beetje normaal voor een V'e klasser?
Waar blijf je met je uitdaging?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Voor je 1e post had een vriend me maar weer uitgedaagd en die had ik al geaccepteerd. Sorry popquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar blijf je met je uitdaging?
het puntenaantal verschit enorm. ik had ooit een speler van 18 die misschien 12 punten had verzamelt en steeg naar waardeloos ervaring. sommige mensen hebben spelers lopen met ~40 punten en die spelers zijn nog gestegen. het gemiddelde ligt ongeveer op 28quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef halleekes het volgende:
ik heb ff een vraagje hoeveel ervaringspunten een speler nodig heeft om te poppen met ervaring en weet er iemand hoe ik kan inschatten hoever iemand zit in zijn ervaring?
alvasst bedankt
Fijn dat je dat dan even zegtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Voor je 1e post had een vriend me maar weer uitgedaagd en die had ik al geaccepteerd. Sorry pop![]()
Ik was even bezig. Ik las pas net het topic weer door toen jij al 2x gepost had, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan even zegt
Ik bedoelde stijgen in ervaringquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zit niet hoog en wil je hem gaan trainen dan?
Die win ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
Btw... Om bekerheld te worden, moet de volgende cupmatch ook gewonnen worden.pekol
Okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik was even bezig. Ik las pas net het topic weer door toen jij al 2x gepost had, dat bedoelde ik![]()
Voor hoeveel had je hem erop gezet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant middenvelder loopt vanavond af en er is nog maar 4,5k geboden
heb je even op weg geholpen miss drama queenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik weet het, conditie is maandag gezakt, maar moet er toch vanaf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef Lennox het volgende:
Wat meer conditie zou prettig zijn. Vooral nu het ook nog eens gaat dalen gedurende het seizoen. Verder ook 0,0 nuttige bijstats natuurlijk
Ja mijn b-team is om van te huilenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sorry, ga stefmans verpletteren komende woensdag
ik kan deze week niet eens flagchasen. En twijfel ook of ik niet weer eens ga fok!cuppenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik was luier. een team uit latvija daagde me uit in zn stadion. bleek de vlag nog niet te hebben. scheelt weer zoekwerk
Kan je dat uitzetten dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij heeft driekwart van de mensen op donderdag de mogelijkheid om te worden uitgedaagd uitstaan
gelukkig wel, als ik uit de beker lig krijg ik per week iets van 30 teams die me uitdagen. Hartstikke leuk en aardig maar speel toch in fokcup.quote:
Hmm oke hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
gelukkig wel, als ik uit de beker lig krijg ik per week iets van 30 teams die me uitdagen. Hartstikke leuk en aardig maar speel toch in fokcup.
Hmmm bij mij niet? Omdat ik al een oefenwedstrijd geregeld heb? Of omdat ik geen supporter ben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef Lennox het volgende:
Bij uitdagingen staat het kopje "voorkeuren"
edit:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is prima.. ik kan je alleen nog niet uitdagen aangezien ik morgen pas terug ben uit Rusland..
quote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Aanvangstijd: 06-09-2006 om 17:30
Speelterrein: Riku Kilpinen Stadion, Normaal.
moet je eens kijken wat je voor terug kan kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef ScudRaket het volgende:
Reusachtig PM, matig winger en passen en redelijk def verkocht voor 2.6 mln.
Transfermarkt
geef je begroting eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
Een trainee en een stadionsuitbreiding
Deadline: 01-09-2006 at 12:01quote:Rikkert Markies (112860154)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 930
Wage: 1 620 €/week
Owner: FC Blerick
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak
Laat die mid is zien + prijs als je wilt. Die wil ik ook nog een keer aanschaffenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
Zoooww...
briljant mid met divine SP is ook binnen
tezamen met spits trainee, 17jaar, NL, goed scoren en goed vleugelspel, matig passen en koppen
en Kluivert naar PSV![]()
![]()
en jantje kromkamp, wat een dag!
EN:quote:Julián La Cruz (40918624)
26 years, inadequate form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has passable experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality:Perú
Total Skill Index (TSI): 9 320
Wage: 5 520 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: divine
Leuke speler jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
EN:
Matches in the Hattrick Masters: 2![]()
kosten:
1.495.000 euro
vond m eigenlijk NET iets te duur, maar goed, divine SP kost ook wat, zn ervaring is leuk en koppen erbij maken m n redelijk unieke speler
Vorig seizoen een redelijk vergelijkbare gekocht voor 1.7.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
EN:
Matches in the Hattrick Masters: 2![]()
kosten:
1.495.000 euro
vond m eigenlijk NET iets te duur, maar goed, divine SP kost ook wat, zn ervaring is leuk en koppen erbij maken m n redelijk unieke speler
of jij betaald gewoon te veelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorig seizoen een redelijk vergelijkbare gekocht voor 1.7.
Ook Briljant PM en Goddelijk SP. Alleen een jaar jonger en een level ervaring minder, alleen had hij matig passen.
Echt duur is het dus niet lijkt me...
Zoek maar naar goddelijk spquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of jij betaald gewoon te veel![]()
Is dat niet een beetje raar, om altijd pressievoetbal te spelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef rompompom het volgende:
Wat is de beste taktiek tegen een team dat pressievoetbal speelt? Hij speelt 343 en haalt 27 hatstats op z'n middenveld to mijn 39 (laatste wedstrijden).
Hij speelt het ook niet altijd, maar de laatste wedstrijd wel. En dat was tegen een gelijksoortige tegenstander. Ik heb nog een andere tegenstander bij mij in de poule die het de eerste twee wedstrijden al heeft gespeeld...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje raar, om altijd pressievoetbal te spelen?
quote:Yahya Abay (36483994) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Türkiye
Total Skill Index (TSI): 16 040
Loon: 9 168 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: TM-Football-club
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: utopisch
max 1,3? Hij heeft wonderbaarlijk def, dat alleen al is toch genoeg voor 1,3 miljoen? Hij heeft ook nog utopisch spelhervattingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef ASSpirine het volgende:
2/3 seizoenen geleden heb ik voor zo'n speler zo'n 2 milj betaald. Nu denk ik dat hij max 1,3 waard is.
Heeft wel een leuke ervaring
Bidwarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
quote:31-08-2006
RJC4ever heeft 934 001 ¤ geboden voor Elio Weyerman en nam de leiding bij het bieden.
Deadline is 31-08-2006 om 23:49
owjah, dat had ik niet gezienquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
max 1,3? Hij heeft wonderbaarlijk def, dat alleen al is toch genoeg voor 1,3 miljoen? Hij heeft ook nog utopisch spelhervatting![]()
1,5 denk ik..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef maniack28 het volgende:
Wat zou men voor deze speler betalen:
[..]
Nee, denk het niet, dan zou dat toch in zn overzicht moeten staan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef ASSpirine het volgende:
ik vraag me toch af hoe het komt dat hij op zo'n leeftijd al goed ervaring heeft
Heeft die mss ooit U-20 gespeeld ofzo?
goed ervaring is niet niks... Is de eigenaar een ware cupfighter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, dan zou dat toch in zn overzicht moeten staan?
quote:Iuliu Ditu
TSI = 59 970 , 23 years, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor
FC RKDEOquote:
quote:Zoltan Huyghebaert (117310042)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Waarom train je geen conditie? Dat levert wellicht nog wel wat op...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: +2740 (+3500 / -760)
Vorm: -3 (+4 / -7)
PM: +3
20-jarige naar briljant (+zwak passen)
20-jarige naar uitmuntend (+ redelijk verdedigen)
18-jarige naar formidabel (+ redelijk verdedigen), zie hieronder)
Onverwacht zijn deze drie een week eerder dan verwacht gestegen. Dus moet ik toch nog maar een weekje PM trainen, ook al verwacht ik geen stijgers..
Deze gaat vanavond de Transferlijst op, voor ongeveer 800k.
[..]
Op middenveld gezet in friendly en gestegenquote:Mauro Catalán
TSI = 370, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Als je de tijd hebt kan je ook die 2 weken constant skill trades kopen. Als alles gestegen is kan je het gelijk verkopen (als het goed is) en je trainees voor scoren zijn dan ook weer iets goedkoper.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Daemon19 het volgende:
Vorig seizoen gekocht van refused/fabianf.quote:Vesa-Heikki Hasko [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
dat je hem niet hoeft begrijp ik, maar wat voor prijskaartje kan ik eraan hangen?quote:
en toch zijn we nu bij Poker topic 100quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
100? is dat niet wat erg decadent om al in deel 1 te denken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
en toch zijn we nu bij Poker topic 100komrad
ik poker op everest, maar ik doe dat alleen in gratis toernooien. JD doet het wat professioneler dacht ik, kijk anders ff in het poker topique.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef maniack28 het volgende:
Waar pokeren jullie?
En ik weet nog steeds de regels niet helemaal
Nu, ik gok 1 tot 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik op PartyPoker
Ik wil als nieuwe trainee een 17-jarige winger kopen, met uitstekend wing, minimaal redelijk PM en wat passen. Wat moet dat ongeveer kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |