Nee, denk het niet, dan zou dat toch in zn overzicht moeten staan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef ASSpirine het volgende:
ik vraag me toch af hoe het komt dat hij op zo'n leeftijd al goed ervaring heeft
Heeft die mss ooit U-20 gespeeld ofzo?
goed ervaring is niet niks... Is de eigenaar een ware cupfighter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, dan zou dat toch in zn overzicht moeten staan?
quote:Iuliu Ditu
TSI = 59 970 , 23 years, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor
FC RKDEOquote:
quote:Zoltan Huyghebaert (117310042)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Waarom train je geen conditie? Dat levert wellicht nog wel wat op...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: +2740 (+3500 / -760)
Vorm: -3 (+4 / -7)
PM: +3
20-jarige naar briljant (+zwak passen)
20-jarige naar uitmuntend (+ redelijk verdedigen)
18-jarige naar formidabel (+ redelijk verdedigen), zie hieronder)
Onverwacht zijn deze drie een week eerder dan verwacht gestegen. Dus moet ik toch nog maar een weekje PM trainen, ook al verwacht ik geen stijgers..
Deze gaat vanavond de Transferlijst op, voor ongeveer 800k.
[..]
Op middenveld gezet in friendly en gestegenquote:Mauro Catalán
TSI = 370, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Als je de tijd hebt kan je ook die 2 weken constant skill trades kopen. Als alles gestegen is kan je het gelijk verkopen (als het goed is) en je trainees voor scoren zijn dan ook weer iets goedkoper.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Daemon19 het volgende:
Vorig seizoen gekocht van refused/fabianf.quote:Vesa-Heikki Hasko [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
dat je hem niet hoeft begrijp ik, maar wat voor prijskaartje kan ik eraan hangen?quote:
en toch zijn we nu bij Poker topic 100quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
100? is dat niet wat erg decadent om al in deel 1 te denken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
en toch zijn we nu bij Poker topic 100komrad
ik poker op everest, maar ik doe dat alleen in gratis toernooien. JD doet het wat professioneler dacht ik, kijk anders ff in het poker topique.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef maniack28 het volgende:
Waar pokeren jullie?
En ik weet nog steeds de regels niet helemaal
Nu, ik gok 1 tot 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik op PartyPoker
Ik wil als nieuwe trainee een 17-jarige winger kopen, met uitstekend wing, minimaal redelijk PM en wat passen. Wat moet dat ongeveer kosten?
113kquote:Olov Andersson (8196413)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Ik verkoop hem voor 113k mischien een beetje onduidelijk geformuleertquote:
Ik raad je aan hem nu weg te doen, want nu vang je het meeste ervoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef Bonobo11 het volgende:
TU: +3 def,
waaronder m'n 17jarige YP van zondag naar goed def/matig passen/matig SH,
hij mag nog ff blijven $$$$$$$$$$$$$$$
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatiequote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef qyn het volgende:
Positiespel: +3
Vorm: +6 / -10
TSI: +38 510 / - 1 510
Hugo van Haarlem naar magisch positiespel.. Het is nu wel tijd om over te stappen op andere training denk ik
Ik hoop toch stiekem dat erik er die titel paktquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatie![]()
Goddelijk meen ikquote:
quote:1.
José Acácio (77116270)
20 years, inadequate form, healthy
Speciality:Head
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: world class Set Pieces: poor
quote:2.
Juan Jesús Iglesias (121593683) (vind naam ook erg mooi)
18 years, inadequate form, healthy
Speciality: Head
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: formidable Set Pieces: poor
quote:3.
Alfred van der Linde (129371063)
17 years, passable form, healthy
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: weak
vertel jij mij nu maar eens wat Hauri waard is, nog geen enkele reactie vandaagquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
opzouten met dat gepoker hier![]()
offtopic gelul
Misschien omdat je zo'n speler zelden tegenkomt en elke reactie gewoon een slag in de lucht is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef komrad het volgende:
[..]
vertel jij mij nu maar eens wat Hauri waard is, nog geen enkele reactie vandaag
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien omdat je zo'n speler zelden tegenkomt en elke reactie gewoon een slag in de lucht is?
Dank voor een reactiequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef JJHelder het volgende:
zal ik maar wat roepen dan...
2 miljoen voor briljant def+goed pass, 1.5 voor briljant vleugelspel+goed passen
delen door 2, kom je op een som van 1.75 miljoen, succes ermee![]()
![]()
geen idee dus![]()
op pagina 1 werd trouwens 3 tot 4 miljoen geopperd meen ik gelezen te hebben zonet, dus je had al wel een reactie![]()
hij staat er op voor EUR 3.399.000quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk niet dat je hem kwijt raakt.
Niemand wil zoveel betalen voor zo'n speler.
Multi-functionele spelers zijn over het algemeen alleen maar zeer kostbaar.
Ga hem nog laten poppen in passen en ws. nog een level def.. Dan mag tie weg als tie bijna 18 is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik raad je aan hem nu weg te doen, want nu vang je het meeste ervoor
Niet voor het nederlandse team nee.. dat lijkt me heel sterk, aangezien er vaak uitstekend spitsen gepulled worden. Als ie uit een ander land komt, dan moet je even in de NT-DB kijken. Kan je zn stats enzo eens posten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef twi het volgende:
Ik heb nu een 17-jarige goed gekocht die heel dicht tegen uitstekend aan zit, komende week. Geen bijstats, onvoorspelbaarheid specialty. Krijg ik nu een HT-mailtje die zegt dat 'ie de 17-jarige scout is voor NL'se spitsen en of ik 'm op scoren ga trainen. Free lance scout voor zichzelf zeker? Want een 17-jarige bijna uitstekend is toch lang niet goed genoeg om uit te groeien tot een U20 speler (bijvoorbeeld)?
Is gewoon een Nederlander, en was weinig bijzonders volgens mij (behalve dat hij relatief dicht bij uitstekend zat).quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet voor het nederlandse team nee.. dat lijkt me heel sterk, aangezien er vaak uitstekend spitsen gepulled worden. Als ie uit een ander land komt, dan moet je even in de NT-DB kijken. Kan je zn stats enzo eens posten?
Vreemde is alleen dat ik 'm zo'n 3 dagen geleden heb gekocht en nu dus net pas een mailtje krijg van iemand die helemaal niets met die transfer te maken hadquote:Levi Alderliefste [playerid=129376174]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: FC de Twietjes
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:01-09-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 536 ¤.
http://www.dutchstats.nl/?option=scannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Is gewoon een Nederlander, en was weinig bijzonders volgens mij (behalve dat hij relatief dicht bij uitstekend zat).
[..]
Vreemde is alleen dat ik 'm zo'n 3 dagen geleden heb gekocht en nu dus net pas een mailtje krijg van iemand die helemaal niets met die transfer te maken had
Topquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]JAAAAAAAAAA, zn eerste cap
En hij was matig in vorm
Komt er inderdaad niet doorheenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef maniack28 het volgende:
http://www.dutchstats.nl/?option=scannen
Scan hem daar even.. denk niet dat ie er doorheen komtNegeren die handel... (edit - of even een mailtje naar de u-20 coach van Ned. sturen en zeggen dat iemand zich voordoet als scout)
En nu te koopquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]JAAAAAAAAAA, zn eerste cap
En hij was matig in vorm
Nee... nu niet of denk je van wel? Wat zou ik er voor kunnen vragen? Formidabel +3, matig passen en onvoorspelbaar. Zonder u-20 zou hij nu 1000k waard zijn... kan beter wachten tot ie uitmuntend is... En dan, misschien wil ik hem wel niet verkopen. Als hij een vaste kracht blijkt te worden, dan kan dat heel gunstig uitpakken (veel exp, laat hem al sinds zn eerste wedstrijd op zondag spelen.. afgelopen week zelfs in beker, dus hij zit dichtbij waardeloos exp). Misschien haalt ie Andorra NT nog welquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef twi het volgende:
Zou 'm ook houden hoor. Dat zijn toch de dingetjes die het nog leuker maken om Hattrick te spelen, zo'n pareltje in je selectieJammer dat Nederand een schele scout heeft die mensen bij maakt met een dooie mus.
NOFI Levi
Tis een a-spelerquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef Lennox het volgende:
Sowieso laten stijgen naar Uitmuntend, dan kan je altijd verder kijken lijkt me(dan zou ik hem verkopen trouwens. Paar weken ben je dan in het nieuwe seizoen en dan kan je een leuke goedkopere trainee terug kopen. Aan de andere kant zijn het natuurlijk wel de krenten in de pap, zoals TWI ook al aangeeft)
Hoogste bod:quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel.. zometeen eerst maar een redelijk/goed van 17 met onvoorspelbaar aanschaffen.. hopelijk voor 500k, volgens mij ziet ie hoog en dan kan de winst flink oplopen![]()
Kan iemand me knijpen? We zitten toch echt pas in week 3 of niet?quote:Humbert Huis (129485393) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 420
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: De IJsselsteinse wormpjes
Gezondheid: in orde
Spelmaken: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Getraind in mainskill, waarschijnlijk wel. In het bezit, nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |