en toch zijn we nu bij Poker topic 100quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
100? is dat niet wat erg decadent om al in deel 1 te denken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
en toch zijn we nu bij Poker topic 100komrad
ik poker op everest, maar ik doe dat alleen in gratis toernooien. JD doet het wat professioneler dacht ik, kijk anders ff in het poker topique.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef maniack28 het volgende:
Waar pokeren jullie?
En ik weet nog steeds de regels niet helemaal
Nu, ik gok 1 tot 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik op PartyPoker
Ik wil als nieuwe trainee een 17-jarige winger kopen, met uitstekend wing, minimaal redelijk PM en wat passen. Wat moet dat ongeveer kosten?
113kquote:Olov Andersson (8196413)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Ik verkoop hem voor 113k mischien een beetje onduidelijk geformuleertquote:
Ik raad je aan hem nu weg te doen, want nu vang je het meeste ervoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef Bonobo11 het volgende:
TU: +3 def,
waaronder m'n 17jarige YP van zondag naar goed def/matig passen/matig SH,
hij mag nog ff blijven $$$$$$$$$$$$$$$
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatiequote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef qyn het volgende:
Positiespel: +3
Vorm: +6 / -10
TSI: +38 510 / - 1 510
Hugo van Haarlem naar magisch positiespel.. Het is nu wel tijd om over te stappen op andere training denk ik
Ik hoop toch stiekem dat erik er die titel paktquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatie![]()
Goddelijk meen ikquote:
quote:1.
José Acácio (77116270)
20 years, inadequate form, healthy
Speciality:Head
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: world class Set Pieces: poor
quote:2.
Juan Jesús Iglesias (121593683) (vind naam ook erg mooi)
18 years, inadequate form, healthy
Speciality: Head
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: formidable Set Pieces: poor
quote:3.
Alfred van der Linde (129371063)
17 years, passable form, healthy
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: weak
vertel jij mij nu maar eens wat Hauri waard is, nog geen enkele reactie vandaagquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
opzouten met dat gepoker hier![]()
offtopic gelul
Misschien omdat je zo'n speler zelden tegenkomt en elke reactie gewoon een slag in de lucht is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef komrad het volgende:
[..]
vertel jij mij nu maar eens wat Hauri waard is, nog geen enkele reactie vandaag
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien omdat je zo'n speler zelden tegenkomt en elke reactie gewoon een slag in de lucht is?
Dank voor een reactiequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef JJHelder het volgende:
zal ik maar wat roepen dan...
2 miljoen voor briljant def+goed pass, 1.5 voor briljant vleugelspel+goed passen
delen door 2, kom je op een som van 1.75 miljoen, succes ermee![]()
![]()
geen idee dus![]()
op pagina 1 werd trouwens 3 tot 4 miljoen geopperd meen ik gelezen te hebben zonet, dus je had al wel een reactie![]()
hij staat er op voor EUR 3.399.000quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk niet dat je hem kwijt raakt.
Niemand wil zoveel betalen voor zo'n speler.
Multi-functionele spelers zijn over het algemeen alleen maar zeer kostbaar.
Ga hem nog laten poppen in passen en ws. nog een level def.. Dan mag tie weg als tie bijna 18 is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik raad je aan hem nu weg te doen, want nu vang je het meeste ervoor
Niet voor het nederlandse team nee.. dat lijkt me heel sterk, aangezien er vaak uitstekend spitsen gepulled worden. Als ie uit een ander land komt, dan moet je even in de NT-DB kijken. Kan je zn stats enzo eens posten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef twi het volgende:
Ik heb nu een 17-jarige goed gekocht die heel dicht tegen uitstekend aan zit, komende week. Geen bijstats, onvoorspelbaarheid specialty. Krijg ik nu een HT-mailtje die zegt dat 'ie de 17-jarige scout is voor NL'se spitsen en of ik 'm op scoren ga trainen. Free lance scout voor zichzelf zeker? Want een 17-jarige bijna uitstekend is toch lang niet goed genoeg om uit te groeien tot een U20 speler (bijvoorbeeld)?
Is gewoon een Nederlander, en was weinig bijzonders volgens mij (behalve dat hij relatief dicht bij uitstekend zat).quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet voor het nederlandse team nee.. dat lijkt me heel sterk, aangezien er vaak uitstekend spitsen gepulled worden. Als ie uit een ander land komt, dan moet je even in de NT-DB kijken. Kan je zn stats enzo eens posten?
Vreemde is alleen dat ik 'm zo'n 3 dagen geleden heb gekocht en nu dus net pas een mailtje krijg van iemand die helemaal niets met die transfer te maken hadquote:Levi Alderliefste [playerid=129376174]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:01-09-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 536 ¤.
http://www.dutchstats.nl/?option=scannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Is gewoon een Nederlander, en was weinig bijzonders volgens mij (behalve dat hij relatief dicht bij uitstekend zat).
[..]
Vreemde is alleen dat ik 'm zo'n 3 dagen geleden heb gekocht en nu dus net pas een mailtje krijg van iemand die helemaal niets met die transfer te maken had
Topquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]JAAAAAAAAAA, zn eerste cap
En hij was matig in vorm
Komt er inderdaad niet doorheenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef maniack28 het volgende:
http://www.dutchstats.nl/?option=scannen
Scan hem daar even.. denk niet dat ie er doorheen komtNegeren die handel... (edit - of even een mailtje naar de u-20 coach van Ned. sturen en zeggen dat iemand zich voordoet als scout)
En nu te koopquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]JAAAAAAAAAA, zn eerste cap
En hij was matig in vorm
Nee... nu niet of denk je van wel? Wat zou ik er voor kunnen vragen? Formidabel +3, matig passen en onvoorspelbaar. Zonder u-20 zou hij nu 1000k waard zijn... kan beter wachten tot ie uitmuntend is... En dan, misschien wil ik hem wel niet verkopen. Als hij een vaste kracht blijkt te worden, dan kan dat heel gunstig uitpakken (veel exp, laat hem al sinds zn eerste wedstrijd op zondag spelen.. afgelopen week zelfs in beker, dus hij zit dichtbij waardeloos exp). Misschien haalt ie Andorra NT nog welquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef twi het volgende:
Zou 'm ook houden hoor. Dat zijn toch de dingetjes die het nog leuker maken om Hattrick te spelen, zo'n pareltje in je selectieJammer dat Nederand een schele scout heeft die mensen bij maakt met een dooie mus.
NOFI Levi
Tis een a-spelerquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef Lennox het volgende:
Sowieso laten stijgen naar Uitmuntend, dan kan je altijd verder kijken lijkt me(dan zou ik hem verkopen trouwens. Paar weken ben je dan in het nieuwe seizoen en dan kan je een leuke goedkopere trainee terug kopen. Aan de andere kant zijn het natuurlijk wel de krenten in de pap, zoals TWI ook al aangeeft)
Hoogste bod:quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel.. zometeen eerst maar een redelijk/goed van 17 met onvoorspelbaar aanschaffen.. hopelijk voor 500k, volgens mij ziet ie hoog en dan kan de winst flink oplopen![]()
Kan iemand me knijpen? We zitten toch echt pas in week 3 of niet?quote:Humbert Huis (129485393) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 420
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: De IJsselsteinse wormpjes
Gezondheid: in orde
Spelmaken: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Getraind in mainskill, waarschijnlijk wel. In het bezit, nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
je zou de 1e ooit op divine hebben staan van onze federatie![]()
Voorgaande 2 keren heeft hij die wingers ook voor veel geld verkocht. Markt voor die spelers blijkt toch klein te zijn, waardoor sommige mensen makkelijk de vraagprijs betalen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:12 schreef Mokkaboon het volgende:
je hebt ze wel voor veel geld op de lijst staan man... die twee goede wings ga je niet verkopen voor die prijzen denk ik...
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbiedingquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
Is het hier dumpen van te koop staande spelers weer voorbij nu?
Die heb je me al geprobeerd aan te smerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbieding![]()
![]()
Grumps, ik heb ene speler gelist maar weet niet of de prijs reeel is, wat denk jij?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbieding![]()
![]()
48 kostte hij.quote:Ken Høiland (129737716)
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Federatiestatistieken - Fok! Federatie
1. vintage fc 7
2. Ladderzatsquad 6
3. IlaDuce 6
4. The Brown Panters 5
5. Grumpelix 5
6. Hoolieganzen 5
7. insane ones 5
8. Dapp're Strijders 5
9. Refused FC 5
10. F.C. HCP 3
11. Zandpol Trappers 3
12. MadKow 3
13. Dutch Honour 2
14. Brouwhuis '04 2
15. JHMWMJZMN 2
De 15 clubs in de federatie met de meeste overwinningen.
quote:Federatiestatistieken - Fok! Federatie
1.
2.
3.
4. 4
5. 5
6. 29
7. 18
8. 22
9. 1
10.
Dit is een lijst waarop je ziet hoe de leden van de federaties verdeeld zijn over de verschillende klasses.
Ja, fabianf is dat, dat weet ik wel. Dat vroeg ik dan ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Lennox het volgende:
Refused komt uit Finland geloof ik.
HFC Kæmpemæssigquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
En wie speelt er in vredesnaam in Denemarken?
Nu nog een uitbreiding van mijn stadion naar 50k plaatsen. Daarna reusachtig IM #2 verkopen en eens kijken wat ik ervoor kan halenquote:Timo Hantula (113808315)
18 years, passable form, healthy
I speak Suomi!
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Suomi
Total Skill Index (TSI): 2 920
Wage: 1 344 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
train jij op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef jde_kok het volgende:
Leuke update:
TSI lekker omhoog, vormstijging en 3 man omhoog met positiespel. 1 naar briljant positiespel!
Dit was van z'n laatste pot. Ik denk datie dit weekend minstens weer goed heeft. Aangezien hij alleen een vet hoog middenveld heeft lijkt het mij het best om te gaan counteren?quote:Midfield: excellent (very low)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: inadequate (high)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: inadequate (very low)
Met 433, 2IM en 1 vleugel + spits towards wing. Is dat genoeg qua balbezit verhoudingen om met countervoetbal potten te brekenquote:Midfield: inadequate (high)
Right Defence: passable (low)
Central Defence: Solid (very low)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: excellent (very high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: weak (very low)
Dan nog wel ff aanpassen aan zijn waarschijnlijke opsteling btwquote:Midfield: solid (low)
Right Defence: inadequate (very low)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: weak (very high)
Right Attack: weak (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: poor (very low)
Geswitchedquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Yankee_One het volgende:
twi, wat moet je met die spits? je traint toch pm?
huh? wat? wie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, da's een officiele oldbie
quote:Riekus van Gennep (130181876)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 2 000 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heyquote:
Misschien een paar kuteuro's die ik ervoor krijgquote:Diederik van 't Hoff [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 120, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.... Helaasch mn formi spits niet verkocht...quote:Horst Oude Weernink (130205613) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Voor die 20k winst skill traden is ook niet echt de moeite geloof ikquote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
03-09-2006 Krayns eleven SUR Moskva 102 000 ¤ 420
26-08-2006 Atco. Isleño Krayn's eleven 63 800 ¤ 420
Ik train Positiespel, wat zou ik ermee moeten doen? Verkopen?quote:Robert-Jan Akker (130209803)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 2 650
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Fysiek: fit
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
neeeeeeeeee! ik train verdedigen, jij middenveld...nu niet opeens het leven zo moeilijk maken dan begrijp ik het niet meerquote:
Volgens mij vinden al die proggies het eerder iets anders dan een IM.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
Ik speel straks een uitwedstrijd, ik heb eigenlijk mijn keuze gemaakt, het wordt een 352 maar geen AO 352. De vraag is nu nog of ik met een WTM speel of niet. Mijn 3MF zijn SN en 2xWC, daarmee zou ik in de buurt van zijn ratings moeten komen, met die WTM ga ik er wel overheen lijkt me. Aan de andere kant kan een extra aanvallende wing ook lastig voor mijn tegenstander zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef Grumpey het volgende:
kijk bij mijn 2 wedstrijden van vorig seizoen waarin ik overschatting had, voor effect.
Wat je er tegen kunt doen? ik zou het niet weten, minder middenveld is uiteindelijk met nog minder middenveld eindigen, maar wel minder spelers die last van effect hebben.
Over 3 weken pas, omdat ik nu nog gevoel heb dat spelers op de markt veel kunnen opleveren.
overigens haal je met je 3 middenvelders niet de rating van je tegenstander, dus counter mogelijkheid?
ja waarschijnlijk doordat zijn conditie wat minder is. Scoren is natuurlijk voor een middenvelder een totaal zinloze bijstat. Een aanvaller zou nog iets aan positiespel kunnen hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
dat zag je niet toen je m kocht?quote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
yp
heb ik net een speler gekocht, titanic def, solid passen, 28 jaar, excellent XP....voor 2 miljoen
is ie gisteren in zn laatste wedstrijd (gisteren!) van zn oude club geblesseerd geraakt, 2 weken![]()
Misschien raakte hij geblesseerd nadat hij zijn bod gedaan had.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |