Voorgaande 2 keren heeft hij die wingers ook voor veel geld verkocht. Markt voor die spelers blijkt toch klein te zijn, waardoor sommige mensen makkelijk de vraagprijs betalen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:12 schreef Mokkaboon het volgende:
je hebt ze wel voor veel geld op de lijst staan man... die twee goede wings ga je niet verkopen voor die prijzen denk ik...
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbiedingquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
Is het hier dumpen van te koop staande spelers weer voorbij nu?
Die heb je me al geprobeerd aan te smerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbieding![]()
![]()
Grumps, ik heb ene speler gelist maar weet niet of de prijs reeel is, wat denk jij?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb nog een titanic en een uitmuntende in de aanbieding![]()
![]()
48 kostte hij.quote:Ken Høiland (129737716)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Federatiestatistieken - Fok! Federatie
1. vintage fc 7
2. Ladderzatsquad 6
3. IlaDuce 6
4. The Brown Panters 5
5. Grumpelix 5
6. Hoolieganzen 5
7. insane ones 5
8. Dapp're Strijders 5
9. Refused FC 5
10. F.C. HCP 3
11. Zandpol Trappers 3
12. MadKow 3
13. Dutch Honour 2
14. Brouwhuis '04 2
15. JHMWMJZMN 2
De 15 clubs in de federatie met de meeste overwinningen.
quote:Federatiestatistieken - Fok! Federatie
1.
2.
3.
4. 4
5. 5
6. 29
7. 18
8. 22
9. 1
10.
Dit is een lijst waarop je ziet hoe de leden van de federaties verdeeld zijn over de verschillende klasses.
Ja, fabianf is dat, dat weet ik wel. Dat vroeg ik dan ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Lennox het volgende:
Refused komt uit Finland geloof ik.
HFC Kæmpemæssigquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
En wie speelt er in vredesnaam in Denemarken?
Nu nog een uitbreiding van mijn stadion naar 50k plaatsen. Daarna reusachtig IM #2 verkopen en eens kijken wat ik ervoor kan halenquote:Timo Hantula (113808315)
18 years, passable form, healthy
I speak Suomi!
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Suomi
Total Skill Index (TSI): 2 920
Wage: 1 344 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
train jij op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef jde_kok het volgende:
Leuke update:
TSI lekker omhoog, vormstijging en 3 man omhoog met positiespel. 1 naar briljant positiespel!
Dit was van z'n laatste pot. Ik denk datie dit weekend minstens weer goed heeft. Aangezien hij alleen een vet hoog middenveld heeft lijkt het mij het best om te gaan counteren?quote:Midfield: excellent (very low)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: inadequate (high)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: inadequate (very low)
Met 433, 2IM en 1 vleugel + spits towards wing. Is dat genoeg qua balbezit verhoudingen om met countervoetbal potten te brekenquote:Midfield: inadequate (high)
Right Defence: passable (low)
Central Defence: Solid (very low)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: excellent (very high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: weak (very low)
Dan nog wel ff aanpassen aan zijn waarschijnlijke opsteling btwquote:Midfield: solid (low)
Right Defence: inadequate (very low)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: weak (very high)
Right Attack: weak (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: poor (very low)
Geswitchedquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Yankee_One het volgende:
twi, wat moet je met die spits? je traint toch pm?
huh? wat? wie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, da's een officiele oldbie
quote:Riekus van Gennep (130181876)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 2 000 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heyquote:
Misschien een paar kuteuro's die ik ervoor krijgquote:Diederik van 't Hoff [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 120, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.... Helaasch mn formi spits niet verkocht...quote:Horst Oude Weernink (130205613) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Voor die 20k winst skill traden is ook niet echt de moeite geloof ikquote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
03-09-2006 Krayns eleven SUR Moskva 102 000 ¤ 420
26-08-2006 Atco. Isleño Krayn's eleven 63 800 ¤ 420
Ik train Positiespel, wat zou ik ermee moeten doen? Verkopen?quote:Robert-Jan Akker (130209803)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 2 650
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Fysiek: fit
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
neeeeeeeeee! ik train verdedigen, jij middenveld...nu niet opeens het leven zo moeilijk maken dan begrijp ik het niet meerquote:
Volgens mij vinden al die proggies het eerder iets anders dan een IM.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
Ik speel straks een uitwedstrijd, ik heb eigenlijk mijn keuze gemaakt, het wordt een 352 maar geen AO 352. De vraag is nu nog of ik met een WTM speel of niet. Mijn 3MF zijn SN en 2xWC, daarmee zou ik in de buurt van zijn ratings moeten komen, met die WTM ga ik er wel overheen lijkt me. Aan de andere kant kan een extra aanvallende wing ook lastig voor mijn tegenstander zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef Grumpey het volgende:
kijk bij mijn 2 wedstrijden van vorig seizoen waarin ik overschatting had, voor effect.
Wat je er tegen kunt doen? ik zou het niet weten, minder middenveld is uiteindelijk met nog minder middenveld eindigen, maar wel minder spelers die last van effect hebben.
Over 3 weken pas, omdat ik nu nog gevoel heb dat spelers op de markt veel kunnen opleveren.
overigens haal je met je 3 middenvelders niet de rating van je tegenstander, dus counter mogelijkheid?
ja waarschijnlijk doordat zijn conditie wat minder is. Scoren is natuurlijk voor een middenvelder een totaal zinloze bijstat. Een aanvaller zou nog iets aan positiespel kunnen hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
dat zag je niet toen je m kocht?quote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
yp
heb ik net een speler gekocht, titanic def, solid passen, 28 jaar, excellent XP....voor 2 miljoen
is ie gisteren in zn laatste wedstrijd (gisteren!) van zn oude club geblesseerd geraakt, 2 weken![]()
Misschien raakte hij geblesseerd nadat hij zijn bod gedaan had.quote:
quote:
Vanavond meeting!quote:
Is goed, maar ze moeten het zelf maar uitvechten wie op de bagagedrager gaat en wie op de stang voor op de fietsquote:Op zondag 3 september 2006 14:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vanavond meeting!
Pik je Timmy en Grumpey even op?
Mijn yp, ik ga em wel zelf trainenquote:Cees Block (130234310)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
tja, beter dan die kansloze walk-overs van een paar seizoenen geledenquote:
zo hoog is zijn middenveld en def niet. dus idd lekker counteren. weet niet of je weer zo'n trucje uit kan halen door een vleugelaanval te boosten?quote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef Lennox het volgende:
Ik moet tegen de enige echte kandidaat nog. Een hufter die keepers traint en International op doel heeft staan. Hij speelt 3-5-2 en haalt dan een aardig middenveld, maar die verdediging is ook nogal hoog natuurlijk. Vorig jaar met counteren 2x gewonnen en hoop dat nu te herhalen....
Mn Briljante spits ging naar goed vorm en die ander ging van waardeloos naar zwak vorm, dus die mag er ook in (allebei koppen en hopen op SE).
Als iemand nog tips heeft
1,9m maar. koop hem, heb ik het wat makkelijker tegenhemquote:Jorge Noronha (48003042) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 216 750
Loon: 137 328 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goddelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
zijn loon staat me niet echt aanquote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot heeft dit opgetraind en te koop staan
[..]
1,9m maar. koop hem, heb ik het wat makkelijker tegenhem
Voor hoeveel had je hem erop gezet?quote:Op zondag 3 september 2006 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.... Helaasch mn formi spits niet verkocht...
hmm.. ja een optie. Daarom biedt ik ook eigenlijk alleen op spelers in de laatste minuten.quote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien raakte hij geblesseerd nadat hij zijn bod gedaan had.
cool, tegen die club speelde ik vorig jaar in de competitiequote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot heeft dit opgetraind en te koop staan
[..]
1,9m maar. koop hem, heb ik het wat makkelijker tegenhem
Hoe kan het dat jij al gespeeld hebt?quote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef Amadeo het volgende:
Vandaag een mooie 2-0 overwinning behaald, mijn counter-tactiek lijkt wel te werken, de tegenstander heeft veel veldoverwicht terwijl ik de bal in het net mag plaatsen
Staat op de lijst voor 0.quote:Jochem van Zomeren (130265866)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 250
Wage: 560 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
Juist.. en ik krijg een 17 jarige goed/zwak skilltrade niet verkocht voor 150kquote:Op zondag 3 september 2006 19:40 schreef Ruudt het volgende:
18-jarige goed scoren, redelijk passen verkocht voor 308k.
Jeugd
[..]
Staat op de lijst voor 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |