Dit was van z'n laatste pot. Ik denk datie dit weekend minstens weer goed heeft. Aangezien hij alleen een vet hoog middenveld heeft lijkt het mij het best om te gaan counteren?quote:Midfield: excellent (very low)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: inadequate (high)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: inadequate (very low)
Met 433, 2IM en 1 vleugel + spits towards wing. Is dat genoeg qua balbezit verhoudingen om met countervoetbal potten te brekenquote:Midfield: inadequate (high)
Right Defence: passable (low)
Central Defence: Solid (very low)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: excellent (very high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: weak (very low)
Dan nog wel ff aanpassen aan zijn waarschijnlijke opsteling btwquote:Midfield: solid (low)
Right Defence: inadequate (very low)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: weak (very high)
Right Attack: weak (very high)
Central Attack: excellent (high)
Left Attack: poor (very low)
Geswitchedquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Yankee_One het volgende:
twi, wat moet je met die spits? je traint toch pm?
huh? wat? wie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, da's een officiele oldbie
quote:Riekus van Gennep (130181876)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 2 000 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Heyquote:
Misschien een paar kuteuro's die ik ervoor krijgquote:Diederik van 't Hoff [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 120, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
misschien dat ik er nog iets voor kan krijgen.... Helaasch mn formi spits niet verkocht...quote:Horst Oude Weernink (130205613) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Voor die 20k winst skill traden is ook niet echt de moeite geloof ikquote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
03-09-2006 Krayns eleven SUR Moskva 102 000 ¤ 420
26-08-2006 Atco. Isleño Krayn's eleven 63 800 ¤ 420
Ik train Positiespel, wat zou ik ermee moeten doen? Verkopen?quote:Robert-Jan Akker (130209803)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 650
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
neeeeeeeeee! ik train verdedigen, jij middenveld...nu niet opeens het leven zo moeilijk maken dan begrijp ik het niet meerquote:
Volgens mij vinden al die proggies het eerder iets anders dan een IM.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
Ik speel straks een uitwedstrijd, ik heb eigenlijk mijn keuze gemaakt, het wordt een 352 maar geen AO 352. De vraag is nu nog of ik met een WTM speel of niet. Mijn 3MF zijn SN en 2xWC, daarmee zou ik in de buurt van zijn ratings moeten komen, met die WTM ga ik er wel overheen lijkt me. Aan de andere kant kan een extra aanvallende wing ook lastig voor mijn tegenstander zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef Grumpey het volgende:
kijk bij mijn 2 wedstrijden van vorig seizoen waarin ik overschatting had, voor effect.
Wat je er tegen kunt doen? ik zou het niet weten, minder middenveld is uiteindelijk met nog minder middenveld eindigen, maar wel minder spelers die last van effect hebben.
Over 3 weken pas, omdat ik nu nog gevoel heb dat spelers op de markt veel kunnen opleveren.
overigens haal je met je 3 middenvelders niet de rating van je tegenstander, dus counter mogelijkheid?
ja waarschijnlijk doordat zijn conditie wat minder is. Scoren is natuurlijk voor een middenvelder een totaal zinloze bijstat. Een aanvaller zou nog iets aan positiespel kunnen hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Hattrick Buddy zegt trouwens dat het beter een aanvaller is..
dat zag je niet toen je m kocht?quote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
yp
heb ik net een speler gekocht, titanic def, solid passen, 28 jaar, excellent XP....voor 2 miljoen
is ie gisteren in zn laatste wedstrijd (gisteren!) van zn oude club geblesseerd geraakt, 2 weken![]()
Misschien raakte hij geblesseerd nadat hij zijn bod gedaan had.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |