Ik was even bezig. Ik las pas net het topic weer door toen jij al 2x gepost had, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan even zegt
Ik bedoelde stijgen in ervaringquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zit niet hoog en wil je hem gaan trainen dan?
Die win ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
Btw... Om bekerheld te worden, moet de volgende cupmatch ook gewonnen worden.pekol
Okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik was even bezig. Ik las pas net het topic weer door toen jij al 2x gepost had, dat bedoelde ik![]()
Voor hoeveel had je hem erop gezet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant middenvelder loopt vanavond af en er is nog maar 4,5k geboden
heb je even op weg geholpen miss drama queenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant middenvelder loopt vanavond af en er is nog maar 4,5k geboden
Ik weet het, conditie is maandag gezakt, maar moet er toch vanaf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef Lennox het volgende:
Wat meer conditie zou prettig zijn. Vooral nu het ook nog eens gaat dalen gedurende het seizoen. Verder ook 0,0 nuttige bijstats natuurlijk
Ja mijn b-team is om van te huilenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sorry, ga stefmans verpletteren komende woensdag
ik kan deze week niet eens flagchasen. En twijfel ook of ik niet weer eens ga fok!cuppenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik was luier. een team uit latvija daagde me uit in zn stadion. bleek de vlag nog niet te hebben. scheelt weer zoekwerk
Kan je dat uitzetten dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij heeft driekwart van de mensen op donderdag de mogelijkheid om te worden uitgedaagd uitstaan
gelukkig wel, als ik uit de beker lig krijg ik per week iets van 30 teams die me uitdagen. Hartstikke leuk en aardig maar speel toch in fokcup.quote:
Hmm oke hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
gelukkig wel, als ik uit de beker lig krijg ik per week iets van 30 teams die me uitdagen. Hartstikke leuk en aardig maar speel toch in fokcup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |