Vind hem wel wat prijzig voor waardeloos passenquote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goh, geloof ook de eerste keer dat het plaatsen van een transfer ad op fok! nut heeft
Speelt ie nog in de beker?quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef ASSpirine het volgende:
En tegenstander van volgende week heeft vandaag 2 rode kaarten te pakken gekregen![]()
Nope, ik ben de enige in mijn divisie die er nog in zitquote:
Gary Lineker Awardquote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nope, ik ben de enige in mijn divisie die er nog in zit
Ik heb wel een blessure erbij
Vorige woensdag ook al een 5+, en nu een 3+ te pakken
Hij is eigenlijk toch een tegenstander die van me kan winnen, hij zou mee kunnen strijden om de top 2, ik heb mijn eerste duel al verloren. Deze zal ik wel winnen denk ik, dan ben ik meer verzekerd van een top 2 plaats eigenlijk. Vooral omdat ik nog uit speel, heb ik het voordeel dat hij een zwakke team moet instellen in zijn thuisvoordeel.quote:
quote:
quote:Zoltan Huyghebaert (117310042) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Inderdaad!quote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goh, geloof ook de eerste keer dat het plaatsen van een transfer ad op fok! nut heeft
quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind hem wel wat prijzig voor waardeloos passen
Neenee, Komrad heeft ak eens een speler van me gekocht tegen een woekerprijsquote:
Begin van het seizoen he!quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind hem wel wat prijzig voor waardeloos passen
Hoeveel weken heeft hij training gehad sinds hij formi werd?quote:Op zondag 3 september 2006 23:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Begin van het seizoen he!
Je kan hem wel het hele seizoen trainen en voor minder vind je ze op het moment niet..
Woensdag stel ik geen trainees op, dat heb ik net gedaan. Dat is anders solliciteren naar een verliespartijquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef Daemon19 het volgende:
Hij is vrijdag gepopt.. Maar je kan hem woensdag opstellen..
Ik hoop op mijn nieuwe belgische trainee (kans op U-20) popt naar waardeloos ervaring. Hij heeft al 2 bekerwedstrijden achter de rug met nog op zen minst 1 te gaanquote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
BTW: grappig, mijn nieuwe trainee sinds 2 dagen is meteen een ervaring rijker: stijging naar waardeloos
wat maakt het uit of je op woensdag wint of verliest? Ik zit in de beker, en ik zet ze ook nog altijd in...quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Woensdag stel ik geen trainees op, dat heb ik net gedaan. Dat is anders solliciteren naar een verliespartij
Ik speel ook nog in de beker en in de komende ronde zal het middenveld beslissend zijnquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat maakt het uit of je op woensdag wint of verliest? Ik zit in de beker, en ik zet ze ook nog altijd in...
Als ik een friendly verlies is dat helemaal niet erg, tgaat om de training bij mij
* ScudRaket is weer +1 gegaanquote:Federation Statistics - Fok! Federatie
1. Ladderzatsquad 11
2. vintage fc 7
3. shaka zulus 7
4. MadKow 6
5. Refused FC 6
6. IlaDuce 6
7. The Brown Panters 5
8. Grumpelix 5
9. Hoolieganzen 5
10. insane ones 5
11. Dapp're Strijders 5
12. F.C. HCP 3
13. Zandpol Trappers 3
14. Dutch Honour 2
15. Brouwhuis '04 2
The top 15 teams in the federation with the longest undefeated streak.
of niet? Anders ga ik hem promoten..quote:Zoltan!
Records op ons eigen forum met paar vriendenquote:Meeste overwinningen op een rij
26 overwinningen op rij - Krayn's eleven
Langste ongeslagen reeks
27 wedstrijden ongeslagen - Krayn's Eleven
Dat lijkt me wel ja!quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Lennox het volgende:
De volgende Koei award is trouwens weer voor dhr Foetre.
Verdedigen trainen en dan 3-5-2 gaan spelen (2x!) om er ervaring in te krijgen en zo een pot te winnen is al erg genoeg, maar deze verliezen is natuurlijk wel het toppunt
Euhm.. die uit IX heeft hem gekocht voor 1400k... zonder ooit een speler te kopen/verkopen daaarvoor. Team bestaat al lang, maar dit klopt niet.. je gaat niet nooit een speler kopen en dan opeens een goddelijk mid aanschaffen... Bovendien is die speler geen 1400k waard, maar 500k.. dus de prijs is sowiezo al veels te hoog.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Lennox het volgende:
Gebeurd wel eens met n00bs he, die kicken op goddelijk....
Maar dat kan hij niet betalen als hij geen winst heeft gemaakt toch?
Startkapitaal van 500k + 200k rood= 700k?
ik kon er niet bij zijn toen de deadline afliep, dus max bod gedaan 8 uur vantevoren ofzo...quote:
Gedaan ja.. net... het zaakje stinkt. Maar ze zullen er wel niks mee kunnen. Een beetje cheater gebruikt een proxy.. en tsja.. dan kunnen ze je niks maken. Heb het vermoeden dat hij hem niet kwijtraakte (stond al eerder te koop) en het daarom zo oploste.. Team waaraan het verkocht is speelt nooit friendly, traint niet, koopt nooit wat, dit was de 2e transfer in 1,5 jaar tijd.. dat is verdacht.. zeker als het dan een goddelijk mid is voor 3x de prijs die hij waard is.quote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef Daemon19 het volgende:
Aangeven voor cheaten?
quote:04-09-2006 Mooie winst, edoch tevens verloren
Een 3-1 overwinning geeft JHMWMJZMN een duw naar een topklassering. Helaas waren daar een blessure voor de keeper en een domme rode kaart voor nodig. De tweede gele van Italiaan Cereda was vanwege het wegtrappen van een bal na een tackle.
"Man, as die onwijze sukkel van een scheids mij daar ook al geel voor gaat geven, eindigt elke wedstrijd met twee keer acht gasten op het veld!" Aldus een verontwaardigde Cereda in plat Amsterdams. Ja, integratie staat hoog in het vaandel bij JHMWMJZMN!!
Naar/van welk team was die andere transfer?quote:Op maandag 4 september 2006 00:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gedaan ja.. net... het zaakje stinkt. Maar ze zullen er wel niks mee kunnen. Een beetje cheater gebruikt een proxy.. en tsja.. dan kunnen ze je niks maken. Heb het vermoeden dat hij hem niet kwijtraakte (stond al eerder te koop) en het daarom zo oploste.. Team waaraan het verkocht is speelt nooit friendly, traint niet, koopt nooit wat, dit was de 2e transfer in 1,5 jaar tijd.. dat is verdacht.. zeker als het dan een goddelijk mid is voor 3x de prijs die hij waard is.
Zowiezo aangeven, dan kijken de GM's wel of er gegronde redenen zijn om hem te straffen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef maniack28 het volgende:
verhaal
quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Lennox het volgende:
De volgende Koei award is trouwens weer voor dhr Foetre.
Verdedigen trainen en dan 3-5-2 gaan spelen (2x!) om er ervaring in te krijgen en zo een pot te winnen is al erg genoeg, maar deze verliezen is natuurlijk wel het toppunt
Hopppa.. da's mid numero 2.... Volgende week nummer 3 en 4 en dan die week daarop weer 1?quote:Francisco Peneda:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van formidabel naar uitstekend.
Nou liever z'n conditie dan dit:quote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hopppa.. da's mid numero 2.... Volgende week nummer 3 en 4 en dan die week daarop weer 1?
quote:Carlo Maria Dall'Acqua:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij redelijk in passen, nu is dat afgezakt naar matig.
Ps sorry voor mn taalgebruik. Ik heb nl ook geen geld om plaatsvervangers te kopen.quote:Jonatan Jansson +3 (Dit weekend gebeurd tegen een bot team) (CM)![]()
Laurenzo Cordier +4 (was 5 weken) (CV)![]()
Vic Le Clercq +2 (was 5 weken) (vl.mid)![]()
Nice JD, erg nice... mag ik je line-up zien qua spelers? Met pic/mots/normaal,uit of thuis? Hoe hoog was je TS.. gewoon nieuwsgierig, de ratings die je haalde is ongeveer wat ik wil gaan halen (op den duurquote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef -J-D- het volgende:
Middenveld: uitstekend (laag)
Rechter Verdediging: goed (laag)
Centrale Verdediging: uitstekend (heel laag)
Linker Verdediging: goed (laag)
Rechter Aanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale Aanval: uitmuntend (laag)
Linker Aanval: redelijk (hoog)
Leuk team heb ik
JD! JD! Wakker worden!!quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef -J-D- het volgende:
Middenveld: uitstekend (laag)
Rechter Verdediging: goed (laag)
Centrale Verdediging: uitstekend (heel laag)
Linker Verdediging: goed (laag)
Rechter Aanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale Aanval: uitmuntend (laag)
Linker Aanval: redelijk (hoog)
Leuk team heb ik
quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nice JD, erg nice... mag ik je line-up zien qua spelers? Met pic/mots/normaal,uit of thuis? Hoe hoog was je TS.. gewoon nieuwsgierig, de ratings die je haalde is ongeveer wat ik wil gaan halen (op den duur)
edit - zag je line-up.. wtf, telt ervaring zo hard mee? Ik zie veel redelijk ervaring, maar de lonen zijn allemaal zo laag... volgens mij verdubbelt ervaring de skill ofzo
u liarquote:Op maandag 4 september 2006 14:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb van elk onderdeel mijn beste rating opgeschreven sinds mijn team bestaat.
Als ik deze ratings wekelijks haal, had ik wel iets betere resultaten
Die leuke defs ratings komen uit het tijdperk dat ik defs trainde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |