Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.quote:
Nee, ik wist niet eens dát we konden stemmen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef debby1973 het volgende:
Hebben jullie al gestemd op het uk forum?
Nee..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef debby1973 het volgende:
Hebben jullie al gestemd op het uk forum?
Ik heb me blijkbaar niet geregistreerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:41 schreef JacMar het volgende:
Ja dat wist ik wel, maar ik vind het een beetje raar om wel te stemmen terwijl ik nooit post.. snap je?![]()
Snap ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef debby1973 het volgende:
Snap ik JacMar maar XcUZ_Me wist nog niet waar het over ging. Daarom leg ik het even uit.
Stem dan maar op Happy for SAD voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sta niet eens ingeschreven... Eens even zien of het om douchegels gaat die ik lekker vind
Edit: Oh het is gewoon opsommen!
Hm, nou ik ken geen van de discons, dus laat maar denk ik
Crush Shower gel natuurlijk.. H4S redt het toch nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stem dan maar op Happy for SAD voor mij.![]()
Uit de OP.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/icq/mail en niet op het forum.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Crush Shower gel natuurlijk.. H4S redt het toch niet![]()
Dan moet ik me eerst registreren en ik ben lui enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stem dan maar op Happy for SAD voor mij.![]()
Is goed hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uit de OP.
Schatje, met jouw goedkeuring zet ik dat stukje ook even in de OP van de wiki
Oja, dit is dus niet mijn tekst he, die heeft schatje eronder gezet zojuist
Donequote:
Klinkt goed! Als het tenminste niet zo ruikt als Sonics Dead Monkey...die vond ik eerlijk gezegd echt stinken in de winkelquote:
Oh, daar mocht hier niet meer over gepraat wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey zitten jullie nu alweer te rellen
Aha dat is leuk om te lezen! Vies eten is wat minderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Voor de geïnteresseerden, ik kreeg net een sms van Vava, ze is goed aangekomen, heeft Beijing al een beetje verkend en heeft vies eten voorgeschoteld gekregen. Nu heel erg moe, want het is daar 7 uur later dan hier.
Haha daar dacht ik ook al direct aan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Aarti het volgende:
Haha, als we straks de 100 al voorbij zijn voordat vava terugkomt, is het in elk geval NIET mijn schuld
Een weekje maar hoor, volgende week vrijdag is ze er alweerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat ze in Beijing zitHoe lang bleef ze ookalweer? (ff in plannen dat we dan het 100ste topic nog niet vol hebben
)
ontopic: Mn broer was eindelijk weer eens op bezoek en ik heb hem zn fresh farmacy die hier al 2 maanden ligt te wachten kunnen geven en hij vond hem heel lekker![]()
Kijk maar uit, voor je het weet lijkt het wel alsof je een ernstige vorm van roos hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Aarti het volgende:
Ik ga zo proberen om Candy fluf in mn haar te doen, zonder dat er witte vlekken komen (ik heb zwart haar)
Uh, waar ben je nu dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik weet alweer waarom ik hier niet meer kwam.
Het schijnt naar sinaasappels te ruikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef morgaine21 het volgende:
weet iemand hoe die crush showergel ruikt?
Idd, ik ook niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik weet alweer waarom ik hier niet meer kwam.
nee ik ben sowieso nog nooit een glitter tegengekomen in mn candy fluffquote:
Nee?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee ik ben sowieso nog nooit een glitter tegengekomen in mn candy fluff![]()
Ja! Doe dat eensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef ymme het volgende:
Nu ga ik echt de envelop voor XcUZ_Me op de bus doen.
De sex-bomb, die helaas al sinds 21-01-2004 over de houdbaarheidsdatum isquote:
Que???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef Anitra het volgende:Blijf dan ook gewoon weg en kom dan niet als een wannabe reller 5 uur later om het hoekje kijken.
Zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:04 schreef _evenstar_ het volgende:
sjoem een tipje.. als je verliefd op lush wordt, haal geen stacks meer die geuren nemen wat over, je kan ze beter los kopen![]()
Je voelt een grote dwang om naar de Lushwinkel te gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef amarena het volgende:
Volgens mij ben ik niet meer te redden inmiddels....
je kan hem gewoon door hakken, de hartjes zijn erg klein dus die hak je niet makkelijk doormidden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef snopprinses het volgende:
ik ga zometeen lekker in bad lezen met een think pink ballistic
kan deze ook gewoon doormidden? Of is dat niet goed omdat er van die hartjes inzitten?
Ja, er staan geloof ik wel namen op. Ik zal morgen even kijken, misschien kan ik er wat meer informatie over vinden op de lush-sitequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Staan er namen op Sjoem, want het is een groot raadsel wat je hebt
Bloodylotte brazened honey is erg lekker
dankjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
je kan hem gewoon door hakken, de hartjes zijn erg klein dus die hak je niet makkelijk doormidden.
Ik vind juist de subtiele glitters leuk aan de lovebugquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben vandaag even in de Leidse geweest (gelukkig zonder geld) en het is mooi geworden zeg! Een stuk praktischer ingedeeld zo! En ik moest nog even naar de nieuwe spulletjes kijken, vooral de lovebug klonk erg leuk, maar ik had op grotere glitters gehoopt.. Geen Lovebug hier dus
![]()
Het gaat haar niet om de glitters maar om de geur van CandyFluff volgens mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef CandyFluff het volgende:
@Aarti, als je de Candy Fluff geur in je haar wilt kun je beter de GlamRock gebruiken. Die is speciaal voor haar en ruikt en glittert net zo goed.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:36 schreef Aarti het volgende:
Ja, ik ga natuurlijk niet die halve pot erin mieteren
maar het ruikt zo lekker, en hoe heeeeeeerlijk zal het zijn als je bos haar naar Candy Fluff ruikt
Ik laat het jullie over een uur weten, ga nu mn haar straighten
Het is hier zeker heel rustigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het hier rustig
Of ik heb weer wat gemist.
Maar als m'n stage voorbij is ga ik eindelijk m'n kortingsbon aanbreken en AOBS,HIWTK
en waarschijnlijk nog veel meer aanschaffen
M'n proefje HIWTK van twee weken geleden is alweer bijna op
ja ik kreeg vandaag ook mijn bestelling (had pas di-avond besteld) en de big hugs is gewoon een roze zeepje.. zit niet bijzonders op bij mij.... gewoon helemaal roze... Het geurtje is een beetje saai, maar vast lekker, als je ff geen zin hebt in teveel geur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn bestelling is binnen, lekker snel
Ik vind alleen de big hugs een teleurstelling
Had gedacht dat dat er veel mooier uit zou zien
Nou dat klinkt ook niet leukquote:
Ik zou het idd niet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef JacMar het volgende:
Die ga ik denk ik maar niet bestellen dan![]()
Is Glamrock niet al uit de handel dan? Ik had eraan gedacht, maar dat blokje kwam zo zand-achtig over in de winkel, dus ik heb hem maar niet gekocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef CandyFluff het volgende:
@Aarti, als je de Candy Fluff geur in je haar wilt kun je beter de GlamRock gebruiken. Die is speciaal voor haar en ruikt en glittert net zo goed.
Enig idee wat de naam is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Sjoem het volgende:
de ander een soort wax wat je na het wassen in je haren moest wrijven.
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Enig idee wat de naam is?
Een van de anders Lushies misschien?
Ik zou nl. best een goeie wax willen, kwisnie dat Lush dat ookhad?
Maar mijn Big Hugs is dus een groenig hartjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook niet leuk![]()
Ik dacht dat er echt hartjes op zouden zitten![]()
Die ga ik denk ik maar niet bestellen dan![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Iemand trouwens een idee welk maskertje geschikt is voor een vette huid?? En ervaring ermee? Ik had op de site gekeken en ik zag zóveel opties
Hahaha hmm... ja zeg het maar! Ik mail je m'n telefoonnummer wel even, dan kan je me bellen of smssen. Ik zit namelijk zometeen niet meer achter de pcquote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef Anitra het volgende:
Zat te denken aan Coolaulin, maar die is te groot en word pakket dan
Het trainingkamp heeft niet op mijn assertiviteit gewerkt![]()
Glamrock heeft (en dat vind mijn neus) precies de geur van Candy Fluff, vandaar dat ik dat zei.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef Aarti het volgende:
Het gaat me inderdaad om de Candy Fluff geur, niet zozeer de glitters, alhoewel dat natuurlijk mooi meegenomen zou zijn!!
Mask of Magnaminty! Die is echt heerlijk voor een vette huid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Iemand trouwens een idee welk maskertje geschikt is voor een vette huid?? En ervaring ermee? Ik had op de site gekeken en ik zag zóveel opties
Ik heb net een nieuwe dagcreme, skin naturals soft van Garnier en die is wel heel fijn. Hij is niet super vettig, dus je huid gaat niet gelijk glimmen maar is opzichw el genoeg gehydrateerdquote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet nu ik Fresh Farmacy gebruik ook veel smeren. Het is behoorlijk trekkerig en ik heb droge plekjes op mijn neus en wangen. Welke creme gebruiken jullie voor het gezicht om dat tegen te gaan?
Dat is fuel waarschijnlijk. Die kun je nml ook in je haar laten zitten en somige mensen gebruiken dit als wax.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Enig idee wat de naam is?
Een van de anders Lushies misschien?
Ik zou nl. best een goeie wax willen, kwisnie dat Lush dat ookhad?
bedoel je bijvoorbeeld Silky Underwear? die heb ik, en ik vind hem echt geweldigquote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben er hier ook mensen ervaringen met de dusting powders>? waar gebruik je het precies voor> wat doet het? en hoe gebruik je het?
kortom je ervaringen hiermee???
Ik doe het weleens in mn pantykousjes tegen zweetvoetjesquote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben er hier ook mensen ervaringen met de dusting powders>? waar gebruik je het precies voor> wat doet het? en hoe gebruik je het?
kortom je ervaringen hiermee???
Ja kut is dat he.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zat er aan te denken ook maar eens Silky Underwear te halen, eerst maar eens in de winkel snuffelen.
Ik vind het zo kut dat de maskers zo kort houdbaar zijn. Mijn Cupcake is maar tot 6 maart goed, en het potje is nog hartstikke vol! En dan heb ik ook nog een proefje Brazened Honey die binnen een week opmoet. Ik kan wel blijven smeren...
Is dat een beetje reinigend? Want zo'n masker wil ik graagquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zo'n potje krijg je nooit op... Als ik een masker wil, wil ik die paarse, met die bosvruchten en yoghurt.
daar had ik afgelopen week een proefje vanquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zo'n potje krijg je nooit op... Als ik een masker wil, wil ik die paarse, met die bosvruchten en yoghurt.
Dat is beter dan de Cosmetic Warrior, die ruikt naar te sterke knoflooksaus die 3 weken over de datum isquote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar had ik afgelopen week een proefje van
gisteren uitgeprobeerd..dies fijn! ik ben nu nog helemaal zachtmn moeder zei alleen dat ik naar yoghurt rook
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is dat een beetje reinigend? Want zo'n masker wil ik graag![]()
Kijk anders eens bij de "vers"-producten bij de online shopquote:Een verkoelend, verzachtend masker dat je huid reinigt en verfrist. Dit masker is gemaakt van een vefrissende mix van reinigende bosbessen, klei en kalamijn. Iers mos, samen gemengd met glycerine, helpt de huid de goede eigenschappen van bosbessen beter op te nemen en helpt vochtverlies te reduceren. Perfect voor de huid die over het algemeen in goede conditie is.
Ik kocht Cupcake en toen wassie ook nog maar paar weken goed, maar het meisje in de winkel zei dat hij best wat langer mee ging als je hem maar gewoon goed afgesloten in de koelkast laat staan. Mijn cupcake zou nu al paar dagen over de datum moeten zijn maar is inderdaad nog gewoon goed, dus niet meteen weggooien als het iets over de datum is.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zat er aan te denken ook maar eens Silky Underwear te halen, eerst maar eens in de winkel snuffelen.
Ik vind het zo kut dat de maskers zo kort houdbaar zijn. Mijn Cupcake is maar tot 6 maart goed, en het potje is nog hartstikke vol! En dan heb ik ook nog een proefje Brazened Honey die binnen een week opmoet. Ik kan wel blijven smeren...
Dat is best een goed planquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Kijk anders eens bij de "vers"-producten bij de online shop
Was ik ook niet van plan, misschien nog een weekje of 1,5 erna. Als de textuur, kleur en geur veranderen gaat ie de prullebak in.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik kocht Cupcake en toen wassie ook nog maar paar weken goed, maar het meisje in de winkel zei dat hij best wat langer mee ging als je hem maar gewoon goed afgesloten in de koelkast laat staan. Mijn cupcake zou nu al paar dagen over de datum moeten zijn maar is inderdaad nog gewoon goed, dus niet meteen weggooien als het iets over de datum is.
En dan is het ook nog eens te betalenquote:
ik heb nog een klein beetje Catastrophe Cosmetic volgens mij, als je wilt kan je dat wel opsturen, het was een weekje goed zeiden ze dinsdag in de winkel..als je wilt kijk ik morgenochtend ffquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef JacMar het volgende:
Catastrophe Cosmetic en BB seaweed lijken me allebei wel wat![]()
![]()
Oh dat is heel erg aardig van je!!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb nog een klein beetje Catastrophe Cosmetic volgens mij, als je wilt kan je dat wel opsturen, het was een weekje goed zeiden ze dinsdag in de winkel..als je wilt kijk ik morgenochtend ff
je hebt mailquote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Oh dat is heel erg aardig van je!!![]()
Even mailen anders? (zie mijn profiel)
Ik heb het nog gedaan ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
Ik ga zo ook maar m'n nest verschonen en er Candy Fluff in gooien
mogenavond bachus verbranden, en woensdag haringhappen. Maar ik ga alleen vanmiddag nog!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ja tot en met morgen xcuz_me en dan is het haringhappen/haringbegraven op woensdag avond toch ?
Tssss... Bachus verbranden... *Lotje Bagchus heet*quote:Op maandag 27 februari 2006 09:56 schreef ymme het volgende:
[..]
mogenavond bachus verbranden, en woensdag haringhappen. Maar ik ga alleen vanmiddag nog!![]()
Dank je wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, goed gedaan![]()
![]()
Gefeliciteerd
Ymme: Carnaval is vreselijk![]()
Lotje: Beterschap en wát een lekkere lijst!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dank je wel!
Carnaval wordt gelukkig niet gevierd hier in Rotterdam, daar ben ik wel blij om. Al mag ik morgen wel op m'n werk verkleed rond gaan lopen.![]()
Echt wel! Ik wikkel mezelf gewoon in wc papier. Dan ben ik een mummie.quote:
Jaaaaa, het was leuk!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het Lushbezoekje was weer leuk!
Leidsestraat was erg mooi geworden, maar er stonden wel een stel chaggo's in de winkel zeg! Ze hadden bij MissBliss een Schnuggle en een andere bodybutter als dezelfde aangeslagen, allemaal heel moeilijk doen en toen kwamen ze er niet uit en toen hebben ze het verschil maar laten zitten (was minimaal door de 10%-kortingsbon) maar toen kregen we geen van beiden een proefje, terwijl de andere klanten een soort mini-bruisbal kregen
.
Ik heb gekocht:Groot stuk HIWTK (oude was bijna op) Each Peach (and two's a pear) massagebar! (maar ik vind 'm meer naar citroen ruiken)
Liep zo door die winkel en ik kon écht niks meer vinden wat ik nog wilde hebben.
Nog gekeken of er nog Arabian Bright was, maar helaas... Op de Kalverstraat hadden ze ook niks meer.
Wél lag er op de Leidse nog behoorlijk wat kerstspul! Snow Fairy... 't Was the Night, Snowcake, Egg Snog, Ruby Red Slippers, Snow Festival en nog een aantal kerstbruisballen! Misschien een tip voor de ladies?!
Nee okquote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik durf dat ook niet hoor... Hoewel ik niet eens zou weten waar ik nog een proefje van zou willen![]()
Een lekker stukje Waylander Rhassoulquote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ok
Naja, ik heb nog veel dingen niet, dus er valt altijd wel wat te verzinnen
Of Banana Moon jaquote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een lekker stukje Waylander Rhassoul
Je ruikt graag naar een dierenwinkel?quote:
Uhuh, en die komijnenkaas-look vind ik ook zo mooi!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je ruikt graag naar een dierenwinkel?
Terecht! Heerlijk te combineren met de bruine modderlook van Waylanderquote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, en die komijnenkaas-look vind ik ook zo mooi!
Als ik snel ben, kan ik nog even snel naar de Lush om proefjes te vragenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Terecht! Heerlijk te combineren met de bruine modderlook van Waylander.
Doe dat! Wie wil er nou niet naar bruin hamsterkooizaagsel ruiken?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik snel ben, kan ik nog even snel naar de Lush om proefjes te vragen
Ik vraag er ook wel voor jou dan, ik had je subtiele hint wel doorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe dat! Wie wil er nou niet naar bruin hamsterkooizaagsel ruiken?
Te lief!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag er ook wel voor jou dan, ik had je subtiele hint wel door
Is het ookquote:
En dat van iemand die Gratuitous Violets lekker vindtquote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef MissBliss het volgende:
Dream Cream
Ik snap niet dat iedereen dat vind stinken
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat van iemand die Gratuitous Violets lekker vindt
quote:
Ik vind het niet stinken. Maar lekker is anders. De werking is bij mij gewoon super!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef MissBliss het volgende:
Dream Cream
Ik snap niet dat iedereen dat vind stinken
Ik heb het dus alleen gekocht omdat ik het lekker vind ruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het niet stinken. Maar lekker is anders. De werking is bij mij gewoon super!
Die glitters zijn tof!quote:
Ja!? Ik heb het vreemde bruine er nog af weten te krijgenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!? Ik heb het vreemde bruine er nog af weten te krijgen
Ik ben dus heel erg aan het twijfelen....Of sympathy for the skin of Dream cream...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het niet stinken. Maar lekker is anders. De werking is bij mij gewoon super!
Dan wordt het toch maar dream cream....denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 19:10 schreef Anitra het volgende:
Dream Cream is geweldigDe geur vind ik niks mis mee en de werking is fantastisch!
Ok. De dream cream is besteld (in Engeland). Ben heeeeel benieuwdquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Erg fijn voor schrale plekjes inderdaad
Spannendquote:Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef snopprinses het volgende:
je pakje is vandaag verstuurd JacMar, je zult het morgen of overmorgen hebben
er is niks specifieks wat ik wil, ben overal blij mee omdat ik nog veel moet proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
Spannend![]()
Bedankt alvast! Mocht je iets terug willen hebben, vraag maar.. Ik heb ook best veel spulletjes![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 februari 2006 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Fresh Farmacy natuurlijk
Flying Fox stinkt.
Ik heb even gekeken en vind Aquamarina, Angels on Bare Skin en de jouwe wel prima. Ik ga morgen naar de winkel en even kijken. Zijn de eerste 2 trouwens een beetje lang houdbaar? En hoe bewaar je ze?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Er zijn er een heleboel Hopey! Ik zou zeggen, kijk eens op lush.nl en kijk er of er iets van je gading tussen zit!
Ik heb trouwens de oplossing gevonden voor de droge schilferige huid die ik had. Ik masseer mijn FF nu in met een scrubhandschoentje, en spoel het met ijskoud water af. Geen trekkigerige huid, geen schilfertjes en geen droogheid. Ik merk ook dat ik geen nieuwe puistjes meer krijg, dus ik ben blij.
Ik zal ff goed informeren of Den Bosch wel open is hoor voordat je gaat. Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze ma en di dicht waren vanwege de carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga morgen misschien naar Den Bosch, als er niet teveel carnavalsherrie is (geen zin in). Dan haal ik Silky Underwear, Whoosh templebalm (misschien word ik daar wel wakker van) en Prince.
Die van jou wel. Ik rook het al toen ik de brievenbus leeg haaldequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, je envelopje is er helaas nog steeds niet.
Oh ja, klopt ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Zondag dan, want voor zover ik weet wordt op zaterdag niet geleegd.
Grote kans dat het er dan vandaag is hoor.
De envelop heeft nog een poosje op het aanrecht gelegen, en het hele huis rook hiernaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, post is al geweest en helaas... geen envelop
Gelukkig is de mijne wel goed aangekomen
hm dat moet ik dan ook maar een proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens de oplossing gevonden voor de droge schilferige huid die ik had. Ik masseer mijn FF nu in met een scrubhandschoentje, en spoel het met ijskoud water af. Geen trekkigerige huid, geen schilfertjes en geen droogheid. Ik merk ook dat ik geen nieuwe puistjes meer krijg, dus ik ben blij.
Amazion massage bar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme! Je envelopje is toch nog gearriveerd![]()
Wat heerlijk veel poeder!![]()
Vraagje: wat is dat witte, compleet ingetapete spul?Ik moet even een keer geduld verzamelen om dat uit te pakken
Wat lief, dankjewel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Amazion massage bar.
Zo gaaf, dat het toch nog geariveert is![]()
Ik heb dat een keer met de oude Hybrid gebrobeerd... was bij mij niet zo'n succes, het kreeg een soort mouse structuurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
hm dat moet ik dan ook maar een probereneindelijk van die droge huid af zijn lijkt me ideaal
![]()
Ik ga trouwens zo maar een proberen of ik niet een soort vloeibare shampo van mn Reincarnate kan maken want ik vind het zo irritant om zo lang met een hard blok over mn huid heen te gaan![]()
Maar 735 gram Lush rijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb zojuist het volgende besteld voor moi:
Big Soap Hugs 100g
Dreamtime 30g
Jumping Juniper 55g
Coalface 100g (voor mijn mamma)
The Blonde 100g (voor mijn schoonzusje)
Ambrosia 50g
Crash Course in Skin Care Bio Fresh Masker 100g
Rock Star 100g
Demon in the Dark 100g (voor schoonmamma)
en nu ben ik 60 euro lichter![]()
wel jammer dat alleen de geur van Rehab blijft hangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:21 schreef Aarti het volgende:
Net lekker mn haar gedaan met Rehab, Snow Fairy en Retread
Dat vind ik van Randy. Heerlijk spul en de geur is eventjes wel ok, niet lekker, maar de hele badkamer ruikt meteen 2 dagen naar alcohol enzo. Best jammer, maar ik hoef geen Randy meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
wel jammer dat alleen de geur van Rehab blijft hangen![]()
Lekker!quote:
Het is heel fijn spul! En het ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lekker!
En hoe beviel Big eenmaal droog?
Welke thee heb je trouwens getest????quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lekker!
En hoe beviel Big eenmaal droog?
Huppeldepup Limequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Welke thee heb je trouwens getest????![]()
Ja er hing een kaartje aan met "rituals" dus dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die is van Rituals..
Te koop in een Rituals winkel of bij de V&D en online![]()
Nou, nee... de pot is inmiddels wel op na 4 uur tijd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef JacMar het volgende:
Ben 'm nu ook aan het drinken![]()
Maarre is er nog Lush nieuws hier? Voordat we het de hele tijd over thee gaan hebben![]()
Ik heb een lekker lijstje staan wat binnen enkele dagen besteld wordt in Engelandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, nee... de pot is inmiddels wel op na 4 uur tijd hoor
Ik heb geen Lush-nieuwsJij?
Ojaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef JacMar het volgende:
Dat zijn ook discons..Waar voor gestemd moest worden weet je wel?![]()
Ik kon het niet laten die mee te bestellenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja
Dat heb ik even gemist / overgeslagen
Je hebt groot gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten die mee te bestellen![]()
quote:
Of een lekker theetjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Maar dan wil ik ook weer proefjes terugsturen![]()
Ook een grote Karmafan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb net als JacMar/Marije ook mijn lijstje voor de UK en kan nu al bijna niet meer wachten!
Rockstar 100 gram
Karma 100 gram
Karma BBS
Silky underwear
Fresh Farmacy 100 gram
Big
Dream cream
Dream wash
Happy Hippy 500 gram
Olive Branch 250 gram
Ik kan niet wachten!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
jah ik vind karma heerlijk! en sinds ik vorige week ook de karma kream heb helemaal! wat is die HEERLIJK!
lig er aan waar je van hoidt, als je van honing houdt is flying fox een aanrader en houdt je meer van cirtus kan ik je happy hippy aanraden, verder vinden velen the olive branch geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Lanvin het volgende:
Overigens wie kan me nog een goede douchegel aanraden? Gebruik nu Freeze, maar die valt gigantisch tegen,, de beloofde geur vervliegt meteen, is helemaal niet sterk, dus je gebruikt het en ruikt er niets meer van..
ik ook niet! veel te lekkere bestelling! en bespaar ook nog eens bijna 35 euro qua kosten (ten opzichte van de nederlandse prijzen)....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!!![]()
![]()
(Heb natuurlijk wel weer teveel besteld)
Ga nu echt badderen(met een Tisty Tosty)
Godiva, toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef snopprinses het volgende:
kijk ik nu gewoon scheel, of zijn er geen vaste shampoo bars met honing geur?
Die stinkt ruikt naar FlyingFoxquote:
Over het algemeen zijn Lush Douchegels niet direct heel erg geurig na het douchen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef Lanvin het volgende:
Is die wel wat sterker? Ik wil zoiets als bij een douchegel als bijv Gucci, die blijf je echt de hele avond ruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |