Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.quote:
Nee, ik wist niet eens dát we konden stemmen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef debby1973 het volgende:
Hebben jullie al gestemd op het uk forum?
Nee..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef debby1973 het volgende:
Hebben jullie al gestemd op het uk forum?
Ik heb me blijkbaar niet geregistreerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:41 schreef JacMar het volgende:
Ja dat wist ik wel, maar ik vind het een beetje raar om wel te stemmen terwijl ik nooit post.. snap je?![]()
Snap ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef debby1973 het volgende:
Snap ik JacMar maar XcUZ_Me wist nog niet waar het over ging. Daarom leg ik het even uit.
Stem dan maar op Happy for SAD voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sta niet eens ingeschreven... Eens even zien of het om douchegels gaat die ik lekker vind
Edit: Oh het is gewoon opsommen!
Hm, nou ik ken geen van de discons, dus laat maar denk ik
Crush Shower gel natuurlijk.. H4S redt het toch nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stem dan maar op Happy for SAD voor mij.![]()
Uit de OP.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/icq/mail en niet op het forum.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Crush Shower gel natuurlijk.. H4S redt het toch niet![]()
Dan moet ik me eerst registreren en ik ben lui enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stem dan maar op Happy for SAD voor mij.![]()
Is goed hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uit de OP.
Schatje, met jouw goedkeuring zet ik dat stukje ook even in de OP van de wiki
Oja, dit is dus niet mijn tekst he, die heeft schatje eronder gezet zojuist
Donequote:
Klinkt goed! Als het tenminste niet zo ruikt als Sonics Dead Monkey...die vond ik eerlijk gezegd echt stinken in de winkelquote:
Oh, daar mocht hier niet meer over gepraat wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey zitten jullie nu alweer te rellen
Aha dat is leuk om te lezen! Vies eten is wat minderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Voor de geïnteresseerden, ik kreeg net een sms van Vava, ze is goed aangekomen, heeft Beijing al een beetje verkend en heeft vies eten voorgeschoteld gekregen. Nu heel erg moe, want het is daar 7 uur later dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |