Het gaat haar niet om de glitters maar om de geur van CandyFluff volgens mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef CandyFluff het volgende:
@Aarti, als je de Candy Fluff geur in je haar wilt kun je beter de GlamRock gebruiken. Die is speciaal voor haar en ruikt en glittert net zo goed.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:36 schreef Aarti het volgende:
Ja, ik ga natuurlijk niet die halve pot erin mieteren
maar het ruikt zo lekker, en hoe heeeeeeerlijk zal het zijn als je bos haar naar Candy Fluff ruikt
Ik laat het jullie over een uur weten, ga nu mn haar straighten
Het is hier zeker heel rustigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het hier rustig
Of ik heb weer wat gemist.
Maar als m'n stage voorbij is ga ik eindelijk m'n kortingsbon aanbreken en AOBS,HIWTK
en waarschijnlijk nog veel meer aanschaffen
M'n proefje HIWTK van twee weken geleden is alweer bijna op
ja ik kreeg vandaag ook mijn bestelling (had pas di-avond besteld) en de big hugs is gewoon een roze zeepje.. zit niet bijzonders op bij mij.... gewoon helemaal roze... Het geurtje is een beetje saai, maar vast lekker, als je ff geen zin hebt in teveel geur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn bestelling is binnen, lekker snel
Ik vind alleen de big hugs een teleurstelling
Had gedacht dat dat er veel mooier uit zou zien
Nou dat klinkt ook niet leukquote:
Ik zou het idd niet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef JacMar het volgende:
Die ga ik denk ik maar niet bestellen dan![]()
Is Glamrock niet al uit de handel dan? Ik had eraan gedacht, maar dat blokje kwam zo zand-achtig over in de winkel, dus ik heb hem maar niet gekocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef CandyFluff het volgende:
@Aarti, als je de Candy Fluff geur in je haar wilt kun je beter de GlamRock gebruiken. Die is speciaal voor haar en ruikt en glittert net zo goed.
Enig idee wat de naam is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Sjoem het volgende:
de ander een soort wax wat je na het wassen in je haren moest wrijven.
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Enig idee wat de naam is?
Een van de anders Lushies misschien?
Ik zou nl. best een goeie wax willen, kwisnie dat Lush dat ookhad?
Maar mijn Big Hugs is dus een groenig hartjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook niet leuk![]()
Ik dacht dat er echt hartjes op zouden zitten![]()
Die ga ik denk ik maar niet bestellen dan![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Iemand trouwens een idee welk maskertje geschikt is voor een vette huid?? En ervaring ermee? Ik had op de site gekeken en ik zag zóveel opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |