Haha daar dacht ik ook al direct aan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Aarti het volgende:
Haha, als we straks de 100 al voorbij zijn voordat vava terugkomt, is het in elk geval NIET mijn schuld
Een weekje maar hoor, volgende week vrijdag is ze er alweerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat ze in Beijing zitHoe lang bleef ze ookalweer? (ff in plannen dat we dan het 100ste topic nog niet vol hebben
)
ontopic: Mn broer was eindelijk weer eens op bezoek en ik heb hem zn fresh farmacy die hier al 2 maanden ligt te wachten kunnen geven en hij vond hem heel lekker![]()
Kijk maar uit, voor je het weet lijkt het wel alsof je een ernstige vorm van roos hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Aarti het volgende:
Ik ga zo proberen om Candy fluf in mn haar te doen, zonder dat er witte vlekken komen (ik heb zwart haar)
Uh, waar ben je nu dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik weet alweer waarom ik hier niet meer kwam.
Het schijnt naar sinaasappels te ruikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef morgaine21 het volgende:
weet iemand hoe die crush showergel ruikt?
Idd, ik ook niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik weet alweer waarom ik hier niet meer kwam.
nee ik ben sowieso nog nooit een glitter tegengekomen in mn candy fluffquote:
Nee?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee ik ben sowieso nog nooit een glitter tegengekomen in mn candy fluff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |