Haha daar dacht ik ook al direct aan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Aarti het volgende:
Haha, als we straks de 100 al voorbij zijn voordat vava terugkomt, is het in elk geval NIET mijn schuld
Een weekje maar hoor, volgende week vrijdag is ze er alweerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat ze in Beijing zitHoe lang bleef ze ookalweer? (ff in plannen dat we dan het 100ste topic nog niet vol hebben
)
ontopic: Mn broer was eindelijk weer eens op bezoek en ik heb hem zn fresh farmacy die hier al 2 maanden ligt te wachten kunnen geven en hij vond hem heel lekker![]()
Kijk maar uit, voor je het weet lijkt het wel alsof je een ernstige vorm van roos hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Aarti het volgende:
Ik ga zo proberen om Candy fluf in mn haar te doen, zonder dat er witte vlekken komen (ik heb zwart haar)
Uh, waar ben je nu dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik weet alweer waarom ik hier niet meer kwam.
Het schijnt naar sinaasappels te ruikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef morgaine21 het volgende:
weet iemand hoe die crush showergel ruikt?
Idd, ik ook niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik weet alweer waarom ik hier niet meer kwam.
nee ik ben sowieso nog nooit een glitter tegengekomen in mn candy fluffquote:
Nee?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee ik ben sowieso nog nooit een glitter tegengekomen in mn candy fluff![]()
Ja! Doe dat eensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef ymme het volgende:
Nu ga ik echt de envelop voor XcUZ_Me op de bus doen.
De sex-bomb, die helaas al sinds 21-01-2004 over de houdbaarheidsdatum isquote:
Que???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef Anitra het volgende:Blijf dan ook gewoon weg en kom dan niet als een wannabe reller 5 uur later om het hoekje kijken.
Zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:04 schreef _evenstar_ het volgende:
sjoem een tipje.. als je verliefd op lush wordt, haal geen stacks meer die geuren nemen wat over, je kan ze beter los kopen![]()
Je voelt een grote dwang om naar de Lushwinkel te gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef amarena het volgende:
Volgens mij ben ik niet meer te redden inmiddels....
je kan hem gewoon door hakken, de hartjes zijn erg klein dus die hak je niet makkelijk doormidden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef snopprinses het volgende:
ik ga zometeen lekker in bad lezen met een think pink ballistic
kan deze ook gewoon doormidden? Of is dat niet goed omdat er van die hartjes inzitten?
Ja, er staan geloof ik wel namen op. Ik zal morgen even kijken, misschien kan ik er wat meer informatie over vinden op de lush-sitequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Staan er namen op Sjoem, want het is een groot raadsel wat je hebt
Bloodylotte brazened honey is erg lekker
dankjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
je kan hem gewoon door hakken, de hartjes zijn erg klein dus die hak je niet makkelijk doormidden.
Ik vind juist de subtiele glitters leuk aan de lovebugquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben vandaag even in de Leidse geweest (gelukkig zonder geld) en het is mooi geworden zeg! Een stuk praktischer ingedeeld zo! En ik moest nog even naar de nieuwe spulletjes kijken, vooral de lovebug klonk erg leuk, maar ik had op grotere glitters gehoopt.. Geen Lovebug hier dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |