die staan op de site, geen the olive branch dusquote:Af en toe is het tijd voor afscheid. Op deze pagina kun je de producten vinden die binnenkort uit de collectie gaan. Ze zullen natuurlijk vervangen worden door nieuwe producten. Zit je favoriet erbij? Bestel dan snel! Zolang de voorraad strekt!
* Rainbow Warrior
* Arabian Bright
* Bollywood
* After Tango
* Karma Ballistic
* Wow Wow
* Herbalism
* Irrisistable Bliss
* Fuel
* Soft
* Hard
* The Strokes
Binnen een maandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja en dat binnen een maand haha
en bij mijn volgende bestelling gaat er een grote fles the olive branch bijkomen
maar offtopic:
ik ga ff koken.
tot straks maybe
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Hij staat bij mij ook op mijn lijstje (maarja, wat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Bob. het volgende:
Hoe ruikt the olive branch nou eigenlijk precies? want bij het verhaaltje op de site staat alleen maar over waar de olijfolie vandaan komt, niet veel over de geur. Maar ruikt het gewoon echt naar olijven? ik hou van olijven, maar om me er nou mee te douchenmaar door al die positieve dingen die er over staan, word ik toch wel erg nieuwsgierig
![]()
Bij mij 7 a 10 dagen jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef dady het volgende:
Hoe lang duurde het gemiddeld bij jjouvoordat jouw bestelde dingen binnen waren? Op de site staat max. 10 dagen, duurt het ook echt zo lang?
ja haha best erg eigenlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnen een maand![]()
![]()
Ik ben sinds eind augustus "bezig" en ben nog niet eens op de helft.
Denk ik. Ik heb geen lijstjes ofzo.
Brr, rook het maar naar olijven! Hij ruikt naar oude Sinas waar de prik af is met een mix van muffe bloemen of zo, en dat met een of andere vage, ranzige, zoete ondertoon. Bah.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Bob. het volgende:
Hoe ruikt the olive branch nou eigenlijk precies? want bij het verhaaltje op de site staat alleen maar over waar de olijfolie vandaan komt, niet veel over de geur. Maar ruikt het gewoon echt naar olijven? ik hou van olijven, maar om me er nou mee te douchenmaar door al die positieve dingen die er over staan, word ik toch wel erg nieuwsgierig
![]()
Ja maar...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Brr, rook het maar naar olijven! Hij ruikt naar oude Sinas waar de prik af is met een mix van muffe bloemen of zo, en dat met een of andere vage, ranzige, zoete ondertoon. Bah.
Ik denk dat als je 'm niet lekker vindt, er hier om zal worden gevochten als je 'm dan hier mocht aanbiedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:19 schreef JacMar het volgende:
Oh jeeee...als ik 'm dan maar lekker vind..Ik heb 'm namelijk besteld![]()
![]()
couldn't have said it better myselfquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Brr, rook het maar naar olijven! Hij ruikt naar oude Sinas waar de prik af is met een mix van muffe bloemen of zo, en dat met een of andere vage, ranzige, zoete ondertoon. Bah.
even reageren nog op iets uit t vorige topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
naja smaken verschillen toch?? ik vind zelf miranda echt heeel erg tegenvallen? kan ik op 1 of andere manier niet lekker vinden
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van die zeepjes. Al vond ik de omschrijving van Miranda wel goed, leek me erg lekker. Maar in gebruik dus niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Miranda dus echt heel vies... Net als Angels Delight.
Komen bij mij niet verder dan handzeepje na het toiletbezoek
quote:
nee... helemaal niet meer aan gedacht trouwensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je nog proefjes gekregen / gevraagd eigenlijk?
Haha je bent wel heel erg leuk enthousiastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
nee... helemaal niet meer aan gedacht trouwensmaar ach, ben nu al blij zat!
en ik heb ook nog de lush times meegekregen, wat grappigkan je die ook thuisgestuurd krijgen? (als de volgende er is
) ik heb nu die van kerst.
hahaha wel lang verslag geworden, maar ik ben nog helemaal over de top blij![]()
morgenochtend douchen... wat zal ik als eerste kiezen![]()
Ik heb dat nu met Cereology, die is erg lekker, maar geeft me echt een zomer-buiten gevoel. En zo'n lekker weer is het nu nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Spice Mountain zo lekker met dit koude weerHet ruikt naar kruidkoek en speculaasjes.
Ook Figs & Leaves pak ik nu meer, net als de HITWK. Laatst had ik Sandstone (citroenig) gebruikt, maar dat "klopte" gewoon niet met het weer.
Je krijgt 'm wel thuisgestuurd bij een bestelling. Zelf krijg ik 'm wel opgestuurd uit Engeland, vorige keer zelfs met een B Never catalogus erbij. Niet dat ik daar ga bestellen, £20 verzendkosten is me wat te gek, maar wel leuk om even in te kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
nee... helemaal niet meer aan gedacht trouwensmaar ach, ben nu al blij zat!
en ik heb ook nog de lush times meegekregen, wat grappigkan je die ook thuisgestuurd krijgen? (als de volgende er is
) ik heb nu die van kerst.
hahaha wel lang verslag geworden, maar ik ben nog helemaal over de top blij![]()
morgenochtend douchen... wat zal ik als eerste kiezen![]()
Ja! Engelse meisje is lief!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef Aarti het volgende:
Leuk verhaal Ladyxima!!!
Succes met uitkiezen morgenochtend!
Dat engelse meisje is trouwens hardstikke leuk, ze helpt je altijd heel enthousiast en denkt ook echt met je mee en zo!
Hamsteren is okquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voldoende SF ingeslagen voor de aankomende twee jaar. En mên, wat ben ik daar blij om..
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voldoende SF ingeslagen voor de aankomende twee jaar. En mên, wat ben ik daar blij om..
Minder zelfs, want volgens mij waren de Kerstproducten er al in Novemberquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Aarti het volgende:
Snowfairy komt volgend jaar kerst terug, zei engels kalverstraatmeisje
Dus we hoeven nog maar 10 maanden te wachten![]()
Nog 3 tentamensquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:36 schreef Elefes het volgende:
Prachtig die foto's altijd
Fietsen in de sneeuw is idd niet leukEn studeren ook niet altijd
Maar het nieuwe semester ga ik weer vol goede moed (en Lush) aan de gang
Lotjeb, ik leef met je meeNog tentamens?
oktober zelfsquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Minder zelfs, want volgens mij waren de Kerstproducten er al in November.
Daarom typte ik het ook al 2 keer, om je niet lomp op die fout te hoeven wijzenquote:
Je zou bijna denken dat ik echt dacht dat het lieter isquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarom typte ik het ook al 2 keer, om je niet lomp op die fout te hoeven wijzen
Ik zou niet iets anders durven denken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik echt dacht dat het lieter is
Bijna he!
Dat is maar goed ook meisjequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet iets anders durven denken!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben helemáál niet jaloers SanneHelemaal niet!
Het ziet er geweldig uit!! Heb je jezelf dit cadeau gedaan?
Ja, daar probeer ik mijn omgeving ook al tijden van te overtuigenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben namelijk een heel leuk mens en verdien véél cadeautjes.
Het zijn echt de cadeau's! Jeeeutje ik dacht door de andere Wundertuttes dat het één grote hoeden doos was, met alle spulletjes erin. Dit is veel leuker! Wat gaaf zeg! Maar je verdient 'm ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef Sanne het volgende:
Ik habe meine Wundertüte entfangen!
Und er ist sehr sehr toll!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is gewoon te zonde om uit te pakken. Eigenlijk moet ik er gewoon eerst de kerstboom bij optuigen.
Ow, en ze hadden mijn opmerkingenregeltje gelezen. Keurig twee T-shirts in de maat M, dus er hoeft (helaas voor jullie) niets geruild te worden.
Super![]()
De prijsjes zitten er soms zelfs nog op!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Lotjeb het volgende:
en wat zit er in chirpy cristmas? (die naam)
Catwoman had een doos met los spul, in de eerste wundertute ronde.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het zijn echt de cadeau's! Jeeeutje ik dacht door de andere Wundertuttes dat het één grote hoeden doos was, met alle spulletjes erin. Dit is veel leuker! Wat gaaf zeg! Maar je verdient 'm ook.
Oh okay, ik dacht dat ik weer blond aan het zijn was, iets wat me veel is voorgevallen wbt de tuttesquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Catwoman had een doos met los spul, in de eerste wundertute ronde.
Ik ben pas overstag gegaan toen de T-shirts erbij gingen.
Dit had ik zelf ook niet verwacht.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Maeghan het volgende:
Ik ook. Dan woon ik op mezelf. Dan hoef ik me niet meer te schamen voor alle pakketjes die binnenkomen. Dan hoef ik ze niet meer te verstoppen. Dan hoef ik m'n Lush niet meer in m'n kofferbak te laten liggen tot m'n ouders boodschappen gaan doen. Ik kan niet wachten.
Lijkt me niet echt een probleemquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sanne komt nu om in de Snowcake en Snow Fairy![]()
Mij ook nietquote:
Ach, er zijn vervelendere manieren om aan je einde te komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mij ook nietZou ik ook best wel in willen omkomen, figuurlijk dan
En ik vind SnowFairy helemaal niet lekker. Heb hier ook nog een halve liter staan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sanne komt nu om in de Snowcake en Snow Fairy![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
En ik vind SnowFairy helemaal niet lekker. Heb hier ook nog een halve liter staan.
Gelukkig vind ik Peri heel lief, dus dat probleem is opgelost.
Ik heb volgende week eentje van 19-22.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:45 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ach, er zijn vervelendere manieren om aan je einde te komen![]()
Nu naar de universiteit tentamen maken![]()
wie bedenkt nou zoiets, 's avonds tentamens???
quote:
Ik heb ook weleens les tot 22 uur. Maar dan moet ik echt rennen naar de trein ook, want als ik de trein mis, strand ik in Rotterdam en mag ik met de taxi naar huis voor 2 pietluttige haltes omdat de metro niet meer rijdt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:
Oh da's handig. Als ik dat vier jaar geleden had gehad bij mijn studie had ik een hotel moeten regelen voor na m'n tentamen, want toen reed de bus maar tot 23.36.
Oh ik vind 'm wel echt helemaal CF. *rent*quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Echt vies vind ik het ook niet hoor, maar ga me niet vertellen dat ie naar Candy Fluff ruikt, want dat ruikt ie niet. Rockstar is veel lekkerder bijvoorbeeld. Aan de andere kant als ik hem mix met Freez is ie wel weer lekker. Ach we komen er wel uit, er valt nog genoeg te mixen als Freeze op is. Wie weet waar ik nog op kom.
Frambozenvla. Meer kan ik er nog steeds niet van maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik vind 'm wel echt helemaal CF. *rent*.
Ik vind 'm trouwens ook echt heerlijk als ik 'm mix met Freeze. Ik heb het ook geprobeerd met American Cream, dan is hij ook echt superlekker..
Dat zijn drie hele lekkere productenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nog 3 tentamenswaarvan 1 zometeen (5 uur)Net heerlijk gedouched en ik ruik nu echt geweldig lekker naar you snap the whip, olive branch en sliky underwear
Ben weer helemaal klaar om verder te leren
![]()
Ik heb een paarse Happy for Sad en een blauwe Happy for Sad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Maeghan het volgende:
Dat kan ja. Vooral bij The Olive Branch verschilt de kleur heel erg volgens mij, valt me weleens op in de winkel.
Dan heb je een stuk uit de maanquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef JacMar het volgende:
Mooi zo! Ik dacht al dat het niet goed was..![]()
De T was the night before christmas is wel errug geel trouwens! Het geeft bijna licht![]()
![]()
Mijn tong ligt ook nog steeds op mijn stoel.quote:
Mijn stukken zijn blauwpaars. En de ene heeft glitters, de ander niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef JacMar het volgende:
Mooi zo! Ik dacht al dat het niet goed was..![]()
De T was the night before christmas is wel errug geel trouwens! Het geeft bijna licht![]()
![]()
Ik heb 2 blauwpaarse stukken, eentje mét glitters en eentje zonder en 1 half geel, half blauw stuk zonder glitters!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn stukken zijn blauwpaars. En de ene heeft glitters, de ander niet.
Je krijgt toch niet voor ¤50,- dat allemaal??quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef JacMar het volgende:
Ooooooh Sanne ik ben jaloeeeers!!!![]()
(Echt niemand die een pakket met me wil delen?
)
Terecht. Het is wederzijds.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Aarti het volgende:
Lush is volgens mij dolverliefd op je!!
Zeer boeiend! En was je je dan met de lengte of de breedte kant?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 2 blauwpaarse stukken, eentje mét glitters en eentje zonder en 1 half geel, half blauw stuk zonder glitters!
Interessant he?
Ik wil dat nieuwe krantje ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Terecht. Het is wederzijds.![]()
Kreeg trouwens ook weer een nieuw krantje (UK) met de post. I'm on a special list.![]()
Mannen die er dan ook nog over postenquote:
discon = discontinued, ze worden dus niet meer gemaakt, en zijn vrij schaars.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ja freeze hadden ze in Denbosch![]()
Discon?
*zucht*quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mannen die er dan ook nog over posten![]()
Ohquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
discon = discontinued, ze worden dus niet meer gemaakt, en zijn vrij schaars.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef Vava het volgende:
Wat een enorm pakket! Echt leuk
Sweet16, ik ben vanmorgen ook onderuit gegaanhier achter in de straat, om half 7, ik sliep nog half
![]()
Deed wel pijn ja, was gelijk wakkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Heb je je zeer gedaan? Heb je nou ook een grote blauwe plek?
Ik ben vanmorgen ook bijna onderuit gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Heb je je zeer gedaan? Heb je nou ook een grote blauwe plek?
Ik heb vallende fietsers uit zitten lachen die op het journaal warenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Deed wel pijn ja, was gelijk wakkeren een blauwe plek op mijn been van het stuur van mijn fiets
![]()
Ik ben voor zover ik weet niet gefilmdquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb vallende fietsers uit zitten lachen die op het journaal waren
![]()
Ik dénk dat ik jou ook wel herkend zou hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben voor zover ik weet niet gefilmddus ik was het niet
![]()
Ook om half 7 in de ochtend?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dénk dat ik jou ook wel herkend zou hebben
quote:
Het is dat er geen bagagedrager op mijn fiets zit maar anders!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
<-- zo'n hoofd, een blauwe fiets en een wekker op de bagagedrager
.
Je hebt gelijk, ff editten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:31 schreef Aarti het volgende:
Ik vind dat je t-shirts, waar het uiteindelijk om begon met je wondertoetje, er ook op horen
Zeer impressive!
Een maand geleden hadden ze niks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
[..]
Ohdan had ik geluk, ze hadden er nog vrij veel van trouwens,,
Iemand de Tisty Tosty al geprobeert?
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef Sanne het volgende:
Ik ben namelijk een heel leuk mens en verdien véél cadeautjes.
Heej, wat doe jij in dit topic?quote:
En Pinball, wat is jouw lushlijstjequote:
Kort lijstje: alleen de Whip Stick.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
En Pinball, wat is jouw lushlijstje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kort lijstje: alleen de Whip Stick.![]()
Dank!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef Ladyxima het volgende:
http://www.lushonline.de/(...)e.asp?htmlpage=start
ik heb (vlug) geteld, en al je cadeauproducten bij elkaar zijn toch ook 25 producten?? dus dan maakt t niet uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Sanne het volgende:
Het is niet zeker dat je allemaal cadeauprodukten krijgt he, het kunnen ook 25 losse producten zijn.
heb je een bad?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef JacMar het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor delen van een pakket
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef JacMar het volgende:
Kun je een showerjelly ook op een of andere manier in bad gebruiken? Ik heb de Champagne snow en wil eigenlijk wel in bad![]()
![]()
Ja ik heb een bad...;) En ik vind van alles lekker, ben niet zo moeilijk. Snow fairy vind ik bijvoorbeeld heerlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
heb je een bad?![]()
enne... waar houd jij wel/niet van? (smaken verschillen.. misschien hou jij wel van t ene, en ik niet, en omgekeerd..)
ik heb geen badquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ja ik heb een bad...;) En ik vind van alles lekker, ben niet zo moeilijk. Snow fairy vind ik bijvoorbeeld heerlijk!![]()
![]()
Je krijgt dan 25 produchten voor 60 euro, maar je weet van te voren niet wat precies, en ook niet hoe het "verpakt" is (dus in cadeauverpakkingen, of los)? Leuk ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Sanne het volgende:
Ja klopt, het zijn er precies 25. Maar dat je niet teleurgesteld bent als jij een heel ander pakket krijgt. Ze zijn allemaal verschillend.
1. Wundertüte mit 20 winterlichen Produkten zu ¤50.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je krijgt dan 25 produchten voor 60 euro, maar je weet van te voren niet wat precies, en ook niet hoe het "verpakt" is (dus in cadeauverpakkingen, of los)? Leuk idee
Daar zitten vast de hoedendozen in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met vier personen zo'n übertüte neemt! Dat is wel gaaf
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met vier personen zo'n übertüte neemt! Dat is wel gaaf
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar zitten vast de hoedendozen in.
3 man nemen er 12, en de ontvanger mag er 14 uitkiezen. Opgelost.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je hebt maar 4 euro verzendkosten.
Maarja, dan moet je 50 producten door 4 delen
ieder 12 producten, en dan heb je dr 2 over... tja, niet zo'n ramp? als je t zo met zn 4en zou doen, vind ik dat diegene met de creditcard dat wel mag hebben.. ik bedoel, tis toch wel even zoveel geld voorschieten.. maar dat is my humble opinionquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je hebt maar 4 euro verzendkosten.
Maarja, dan moet je 50 producten door 4 delen
Ik krijg toch een mental image van 4 kiftende vrouwen: "IK wil de Snow Fairy! Nee, IK mag hem want ik heb 'm aangevraagd. Ja, maar ik heb nog nooit SF gehad!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
ieder 12, en de ontvanger mag 13 uitkiezen. Opgelost.
Dan graag in dít topic, zodat wij er nog een beetje van mee kunnen genieten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg toch een mental image van 4 kiftende vrouwen: "IK wil de Snow Fairy! Nee, IK mag hem want ik heb 'm aangevraagd. Ja, maar ik heb nog nooit SF gehad!"
Enzovoort
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg toch een mental image van 4 kiftende vrouwen: "IK wil de Snow Fairy! Nee, IK mag hem want ik heb 'm aangevraagd. Ja, maar ik heb nog nooit SF gehad!"
Enzovoort
Dat maakt een bestelling extra spannend!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Enzovoort
Zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat maakt een bestelling extra spannend!
Hahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Enzovoort
I survived the Übertüte T-shirts.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
"Hoeveel verwondingen heb *jij* overgehouden aan de übertüte?!"
Dat mag er inderdaad wel bij onder worden gedruktquote:
Het is wel een puik idee! Zonder die verwondingen dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
"Hoeveel verwondingen heb *jij* overgehouden aan de übertüte?!"
Maar met T-shirts?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is wel een puik idee! Zonder die verwondingen dan.
34 euro voor 10 producten is inderdaad niet gekquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is wel een puik idee! Zonder die verwondingen dan.
En een t-shirt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
34 euro voor 10 producten is inderdaad niet gek
Je probeert me over te halen he?quote:
Nee....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
JacMar: Woon je toevallig ook in de buurt van R'dam?
Shirley:![]()
Waarzo ergens? Ik kom op zich wel regelmatig in Zutphen, dus als je daar in de buurt woont zou dat het wel vergemakkelijkenquote:
Waar in het oosten? Beetje zuid? Ik kom vaak in Breda namelijk, als dat nou in de buurt is voor jequote:
Idealiter zou je een groepje in het oosten moeten hebben en dus een actie in "onze" regio...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef JacMar het volgende:
Ik woon in Deventer! Ongeveer een kwartier treinen van Zutphen![]()
Maar ik vind het ook niet erg om extra verzendkosten te betalen![]()
Ik denk het wel Sannequote:
Nou, dat ook weer nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idealiter zou je een groepje in het oosten moeten hebben en dus een actie in "onze" regio...
Maar als jij toch baadt in het geld?![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet![]()
Ik heb in ieder geval geen creditcard![]()
![]()
Hmz... Je hebt wel contacten in R'dam geloof ik hequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Ik heb er een ergens tussen het stof liggenmaar is er nog plek voor mij
Ik wil mijn verzendkosten wel extra betalen...dat zou dan als het goed is ¤5,50 zijn..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz... Je hebt wel contacten in R'dam geloof ik he... Dat zou dan al wel 3 mensen in de R'dam regio zijn
Alleen.. ik weet niet hoe we dat dan moeten oplossen met de oosterlijk wonende Lushies
Die contacten in Rotterdam heb ik wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz... Je hebt wel contacten in R'dam geloof ik he... Dat zou dan al wel 3 mensen in de R'dam regio zijn
Alleen.. ik weet niet hoe we dat dan moeten oplossen met de oosterlijk wonende Lushies
JacMar was eerstquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij ook eerder dan ikquote:
Het lijkt me handig dat in ieder geval jij en ik en Vava een "team" vormen, aangezien we allemaal ons in de regio Rotterdam bevinden.quote:
dan is er een tshirt te weinigquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef JacMar het volgende:
we kunnen ook 5 personen doen? En dan ieder 10 producten..Of inderdaad een dubbele bestelling![]()
Whahaha...en dan ieder een eigen kleur, en dan strijden we wie het eerst z'n Tute binnenheeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt me handig dat in ieder geval jij en ik en Vava een "team" vormen, aangezien we allemaal ons in de regio Rotterdam bevinden.
Jacmar is uiteraard welkom, maar misschien is het handiger als zij samen met wat regiogenotes een bestelling doet? Logistiek gezien?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha...en dan ieder een eigen kleur, en dan strijden we wie het eerst z'n Tute binnenheeft.
En dat dan voor 10 producten! Lijkt me okquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Ladyxima het volgende:
even een brainstorm... grote doos a 120,- + verzendkosten 16,- = 136 / 5 = 27,2
Voor mij is Zutphen geen probleem..quote:Klopt JacmarMijn ouders wonen daar!
Dat is goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef JacMar het volgende:
Zal ik dan maar gewoon ¤5,50 extra overmaken Vava?
Als je het naar mij op zou willen sturen?
JAAAAA een Lush t-shirt! Die gebruik ik dan als nachtshirt, dan kan ik slapen met Lush!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. lijkt me duidelijk dan!
Shirley
Vava
Jacmar
Ladyxima
Ondergetekende
1x übertüte met 4 shirts!
Als iedereen dan zsm geld overmaakt naar Vava én de t-shirt maat doorgeeft, komt het helemaal goed denk ik!
Ik mail je zo!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is goed
Als jullie mij een mailtje sturen op het mailadres in mijn profiel ga ik bestellen zodra ik jullie geld heb!
Is onderweg!!quote:[
Als jullie mij een mailtje sturen op het mailadres in mijn profiel ga ik bestellen zodra ik jullie geld heb!
Ik ben niet zo moeilijk hoor! Ik zie het tegen die tijd wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja het verdelen... goeie vraag...
Misschien kan Vaav tegen die tijd posten wat er allemaal inzit? En dan kijken naar 1e voorkeur en zo verder? Dat ieder in ieder geval 5 gewilde producten krijgt? Zoiets?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maak je die doos open en dan zitten er 50 stukken Snowcake in
Ook prima!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maak je die doos open en dan zitten er 50 stukken Snowcake in
Hahha ik zou het niet eens erg vindenquote:
Mijn mail is al weg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Vava het volgende:
Als jullie mij mailen met de maat T-Shirt, dan stuur ik een mailtje met rekeningnummer
U heeft mail.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Vava het volgende:
Als jullie mij mailen met de maat T-Shirt, dan stuur ik een mailtje met rekeningnummer
Lush ist über mit die übertüte!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naaahhh, komt vast wel goed
Ik vermoed dat de volgende TT iets met "übertüte" zal bevatten
Bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |