quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha...en dan ieder een eigen kleur, en dan strijden we wie het eerst z'n Tute binnenheeft.
En dat dan voor 10 producten! Lijkt me okquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Ladyxima het volgende:
even een brainstorm... grote doos a 120,- + verzendkosten 16,- = 136 / 5 = 27,2
Voor mij is Zutphen geen probleem..quote:Klopt JacmarMijn ouders wonen daar!
Dat is goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef JacMar het volgende:
Zal ik dan maar gewoon ¤5,50 extra overmaken Vava?
Als je het naar mij op zou willen sturen?
JAAAAA een Lush t-shirt! Die gebruik ik dan als nachtshirt, dan kan ik slapen met Lush!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. lijkt me duidelijk dan!
Shirley
Vava
Jacmar
Ladyxima
Ondergetekende
1x übertüte met 4 shirts!
Als iedereen dan zsm geld overmaakt naar Vava én de t-shirt maat doorgeeft, komt het helemaal goed denk ik!
Ik mail je zo!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is goed
Als jullie mij een mailtje sturen op het mailadres in mijn profiel ga ik bestellen zodra ik jullie geld heb!
Is onderweg!!quote:[
Als jullie mij een mailtje sturen op het mailadres in mijn profiel ga ik bestellen zodra ik jullie geld heb!
Ik ben niet zo moeilijk hoor! Ik zie het tegen die tijd wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja het verdelen... goeie vraag...
Misschien kan Vaav tegen die tijd posten wat er allemaal inzit? En dan kijken naar 1e voorkeur en zo verder? Dat ieder in ieder geval 5 gewilde producten krijgt? Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |