nee... helemaal niet meer aan gedacht trouwensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je nog proefjes gekregen / gevraagd eigenlijk?
Haha je bent wel heel erg leuk enthousiastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
nee... helemaal niet meer aan gedacht trouwensmaar ach, ben nu al blij zat!
en ik heb ook nog de lush times meegekregen, wat grappigkan je die ook thuisgestuurd krijgen? (als de volgende er is
) ik heb nu die van kerst.
hahaha wel lang verslag geworden, maar ik ben nog helemaal over de top blij![]()
morgenochtend douchen... wat zal ik als eerste kiezen![]()
Ik heb dat nu met Cereology, die is erg lekker, maar geeft me echt een zomer-buiten gevoel. En zo'n lekker weer is het nu nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Spice Mountain zo lekker met dit koude weerHet ruikt naar kruidkoek en speculaasjes.
Ook Figs & Leaves pak ik nu meer, net als de HITWK. Laatst had ik Sandstone (citroenig) gebruikt, maar dat "klopte" gewoon niet met het weer.
Je krijgt 'm wel thuisgestuurd bij een bestelling. Zelf krijg ik 'm wel opgestuurd uit Engeland, vorige keer zelfs met een B Never catalogus erbij. Niet dat ik daar ga bestellen, £20 verzendkosten is me wat te gek, maar wel leuk om even in te kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
nee... helemaal niet meer aan gedacht trouwensmaar ach, ben nu al blij zat!
en ik heb ook nog de lush times meegekregen, wat grappigkan je die ook thuisgestuurd krijgen? (als de volgende er is
) ik heb nu die van kerst.
hahaha wel lang verslag geworden, maar ik ben nog helemaal over de top blij![]()
morgenochtend douchen... wat zal ik als eerste kiezen![]()
Ja! Engelse meisje is lief!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef Aarti het volgende:
Leuk verhaal Ladyxima!!!
Succes met uitkiezen morgenochtend!
Dat engelse meisje is trouwens hardstikke leuk, ze helpt je altijd heel enthousiast en denkt ook echt met je mee en zo!
Hamsteren is okquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voldoende SF ingeslagen voor de aankomende twee jaar. En mên, wat ben ik daar blij om..
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voldoende SF ingeslagen voor de aankomende twee jaar. En mên, wat ben ik daar blij om..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |