die staan op de site, geen the olive branch dusquote:Af en toe is het tijd voor afscheid. Op deze pagina kun je de producten vinden die binnenkort uit de collectie gaan. Ze zullen natuurlijk vervangen worden door nieuwe producten. Zit je favoriet erbij? Bestel dan snel! Zolang de voorraad strekt!
* Rainbow Warrior
* Arabian Bright
* Bollywood
* After Tango
* Karma Ballistic
* Wow Wow
* Herbalism
* Irrisistable Bliss
* Fuel
* Soft
* Hard
* The Strokes
Binnen een maandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja en dat binnen een maand haha
en bij mijn volgende bestelling gaat er een grote fles the olive branch bijkomen
maar offtopic:
ik ga ff koken.
tot straks maybe
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Hij staat bij mij ook op mijn lijstje (maarja, wat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Bob. het volgende:
Hoe ruikt the olive branch nou eigenlijk precies? want bij het verhaaltje op de site staat alleen maar over waar de olijfolie vandaan komt, niet veel over de geur. Maar ruikt het gewoon echt naar olijven? ik hou van olijven, maar om me er nou mee te douchenmaar door al die positieve dingen die er over staan, word ik toch wel erg nieuwsgierig
![]()
Bij mij 7 a 10 dagen jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef dady het volgende:
Hoe lang duurde het gemiddeld bij jjouvoordat jouw bestelde dingen binnen waren? Op de site staat max. 10 dagen, duurt het ook echt zo lang?
ja haha best erg eigenlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnen een maand![]()
![]()
Ik ben sinds eind augustus "bezig" en ben nog niet eens op de helft.
Denk ik. Ik heb geen lijstjes ofzo.
Brr, rook het maar naar olijven! Hij ruikt naar oude Sinas waar de prik af is met een mix van muffe bloemen of zo, en dat met een of andere vage, ranzige, zoete ondertoon. Bah.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Bob. het volgende:
Hoe ruikt the olive branch nou eigenlijk precies? want bij het verhaaltje op de site staat alleen maar over waar de olijfolie vandaan komt, niet veel over de geur. Maar ruikt het gewoon echt naar olijven? ik hou van olijven, maar om me er nou mee te douchenmaar door al die positieve dingen die er over staan, word ik toch wel erg nieuwsgierig
![]()
Ja maar...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Brr, rook het maar naar olijven! Hij ruikt naar oude Sinas waar de prik af is met een mix van muffe bloemen of zo, en dat met een of andere vage, ranzige, zoete ondertoon. Bah.
Ik denk dat als je 'm niet lekker vindt, er hier om zal worden gevochten als je 'm dan hier mocht aanbiedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:19 schreef JacMar het volgende:
Oh jeeee...als ik 'm dan maar lekker vind..Ik heb 'm namelijk besteld![]()
![]()
couldn't have said it better myselfquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Brr, rook het maar naar olijven! Hij ruikt naar oude Sinas waar de prik af is met een mix van muffe bloemen of zo, en dat met een of andere vage, ranzige, zoete ondertoon. Bah.
even reageren nog op iets uit t vorige topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
naja smaken verschillen toch?? ik vind zelf miranda echt heeel erg tegenvallen? kan ik op 1 of andere manier niet lekker vinden
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van die zeepjes. Al vond ik de omschrijving van Miranda wel goed, leek me erg lekker. Maar in gebruik dus niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Miranda dus echt heel vies... Net als Angels Delight.
Komen bij mij niet verder dan handzeepje na het toiletbezoek
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |