en nu het verslagje natuurlijk
vandaag dus dagje Amsterdam. Jippie!
![]()
zou met mn broertje gaan, voordat ik wegging kwam een vriendin nog even op msn, impulsief gevraagd of ze zin had om mee te gaan, ja dus
![]()
erg leuk! (mn broertje vond het eerst iets minder... maar we hebben m niet verwaarloosd
![]()
)
later dan gepland weg, eenmaal in Amsterdam hadden we nog zo'n 3 uur om te shoppen... niet veel
![]()
whehehe.
Kalverstraat in, oorbellen gekocht, een poederdonsje (voor mn candy fluff, las die tip op een van de lush forums
![]()
) en toen... de lush!
had al naar de rechterkant gekeken, las dat vava links had gekeken en het voorbij gelopen was
![]()
Ik zo nog voor we de winkel binnenstapte: 'wat een leuk winkeltje!' en mn vriendin zei dat ik er nog geeneens binnen was geweest
![]()
hahahaha.
binnen werden we meteen verwelkomd door een engelse verkoopster
![]()
die heel erg aardig was! heeft met ons de winkel rondgelopen, wat dingen laten zien, ook welke dingen er nog waren van free '05 (was mn eerste vraag
![]()
) en er was nog vanalles, angels delight, night before.., snowcake, de bruisballen, eggsnogg... dat noemde ze dus allemaal op, en mijn reactie: en snowfairy?
Ja die had ze nog wel zei ze met n big smile
![]()
(alleen de kleine flesjes, maar ik koop de 500 snowfairy van kozakken, dus ik hoefde niet te treuren
![]()
) en ik vroeg of dat ook mocht als free o5, zo'n klein flesje... nou dat mocht wel zei ze
(even verder typen in een volgend stukje
![]()
als jullie t saai ofzo vinden moeten jullie t gewoon zeggen!! ik ben echt babbelziek nu
![]()
)